رضوانی موتورز، اخیراً پکیج جدیدی را با نام ایکس پرفورمنس برای ابر خودروی خود، بیست، معرفی کرده است.
در جریان جشنواره سرعت جزیره آملیا در اواخر همین هفته، پکیج جدیدی معرفی شد که شامل طراحیهای ایرودینامیکی جدیدی در بدنه خودرو است. اسپویلر در جلوی خودرو، رکابهای جانبی و یک باله در بخش عقب خودرو که همگی از جنس فیبر کربن هستند. همچنین فرمان فیبر کربنی و ورودیهای هوای بازطراحی شده را نیز به موارد ذکرشده اضافه کنید. پکیج ایکس پرفورمنس، برای همه کسانی که خودرو بیست را خریداری کردهاند قابلدسترس خواهد بود؛ اما هنوز هیچ رقمی در رابطه با قیمت آن ارائه نشده است. همچنین، کمپانی اعلام کرده است که مشتریان میتوانند موارد جدید موجود در پک را بهصورت تکی یا انتخابی نیز خریداری کنند. رضوانی بیست با بدنه فیبر کربنی و موتور سوپر شارژر ۲.۴ لیتری، توان تولید ۵۰۰ اسب بخار و ۵۰۷ نیوتون متر گشتاور را داراست. این پیشرانه به یک جعبهدنده ۶ سرعته دستی متصل است که باعث میشود تا سرعت این خودروی ۷۴۸ کیلوگرمی در مدت ۲.۷ ثانیه از صفر تا صد کیلومتر بر ساعت برسد.
کسانی که به دنبال خرید چیزی قدرتمندتر از بیست هستند، میتوانند سراغ نسخه محدود بیست ایکس بروند که با موتور ۲.۴ لیتری بای توربو (دو توربو) میتواند ۷۰۰ اسب بخار خروجی داشته باشد. این خودرو با قیمت ۳۲۵ هزار دلار به فروش میرسد و زمان صفر تا صد آن نیز ۲.۵ ثانیه است.
Barbar
۲۲ اسفند ۱۳۹۴تو هیچ کدوم از عکساش سقف نداشت بدون سقف همچین رکورد شتابی میزنه دمش گرم تازه قیمتشم خیلی خوبه البته نه واسه من
سعید
۲۲ اسفند ۱۳۹۴همه چیزش خوبه ولی برند با سابقه ای نیست متاسفانه و کسی فک نکنم زیاد پید بشه بابت یه ماشینی که اسمشو تا حالا نشنیده325هزار تا بده بالاخره تو این قیمتا اصالت برند هم لازمه
American and japan
۲۲ اسفند ۱۳۹۴خیلی ها برای خاص بودنش میخرنش.چون جدید هست و ککمتر کسی تا حالا دیدش.اگر کیفیتش خوب باشه پولدارا چرا نخرن؟یا کلکسیونر ها…معمولا اینجور افراد همه چی دارن و منتظرن برند های جدیدرو امتحان کنند یا به کلکسیونشون اضافه کنن.مثلا. هوراکان رو اکثر پولدارا ودارن یا داشتن.چیز جدیدی نیست.چقدر میتونن هوراکان یا اونتادور سوار بشن اینجور افراد؟خب مسلما به فکر امتحانش هستند چون پولی نیست برای این افراد.مثل اعراب.البته قطعا این جور ماشینا اونقدر هم تولید نمیشن که رو دست کارخونه بمونه.معمولا به سفارش افراد تولید میشن.
مهران
۲۲ اسفند ۱۳۹۴وقتی با ” جی لنو ” صحبت میکرد میگفت کل سرمایه اولیش 5000 دلار بوده
Elring-aventador
۲۲ اسفند ۱۳۹۴zigma super veloce
احمد باقری
۲۲ اسفند ۱۳۹۴با این حجم موتور، قدرتش بسیار عالی است. بدنه فیبر کربنی هم داره، دیگه چی میخواد. طراحی تهاجمی و خشنی هم داره.
Amir amini
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ولی من بازم قدرت موتور فنیر سوپر اسپرتو بیشتر میپسندم از یه v6 900 اسب بخار قدرت بگیری خیلی
Pagani
۲۳ اسفند ۱۳۹۴موتور با تعداد سیلندر پایین رو ازش قدرت زیاد بگیری، روان و تمیز کار نمیکنه.
مث این میمونه که چند نفر دارن یه چیزیو با هم حمل میکنن حالا آگه اون چند نفر آنچنان هم قوی نباشن ولی خیلی آروم و روان حملش میکنن.
توی سرعت های بالا هم موتور با تعداد سیلندر بیشتر بهتر عمل میکنه چون همیشه میشه فشار بیشتری بهش آورد و یه اپسیلون فشار اضافه روی همه سیلندر ها پخش میشه.
Pagani
۲۳ اسفند ۱۳۹۴و اگر مثلا یه خودرو v8_1500Hp داشته باشیم این روی 0_100 تاثیر عدد1500 رو نشون میده ولی توی سرعت بالا(بالای300) کارایی یه v12_700Hp رو نداره.
منظور از کارایی شتاب توی این سرعته و بالا رفتن تاپ اسپید.