سایر خودروهای آمریکایی

شاسی‌بلند اسکاربو وینتیج SV رور با 1100 اسب بخار قدرت معرفی شد

شرکت نسبتاً ناشناس اسکاربو وینتیج از شاسی‌بلند خاص وینتیج SV رور با ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت و قیمت ۱.۵ میلیون دلار رونمایی کرد.

اگر فکر می‌کنید شاسی بلندهایی همچون فورد برانکو و جیپ رانگلر توانایی‌های رضایت بخشی ندارند پس شاید شاسی‌بلند شرکت اسکاربو وینتیج با نام SV رور بتواند نظر شما را به خود جلب کند. شرکت موردبحث که مسئول ساخت هونی پگاسوس کن بلاک نیز بوده از آفرودر سفارشی و پرقدرت خود با استایل مشابه لندرور کلاسیک رونمایی کرده است. همان‌طور که گفته شد برای خرید این محصول باید ۱.۵ میلیون دلار هزینه کرد.

SV رور به‌صورت بنزینی با پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژردار و نسخه برقی تولید می‌شود. مدل ۸ سیلندر که طراحی پیشرانه وسط دارد قدرت ۱۱۰۰ اسب بخاری خود را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با پدال شیفتر راهی چرخ‌ها می‌کند. نسخه برقی هم ۱۰۰۶ اسب بخار قدرت داشته و باتری لیتیوم یون ۷۵ کیلووات ساعتی در آن نصب شده است.

در زیر پوست خودرو سخت‌افزار گیرایی برای آفرود دیده می‌شود. سیستم تعلیق پوشراد SV رور میزان تحرک و بازی زیادی دارد و سیستم چهار چرخ محرک به همراه جعبه انتقال دنده سبک و سنگین و دیفرانسیل‌های قفل شونده جلو و عقب نیز تکمیل کننده کار خواهند بود. لاستیک‌های ۴۰ اینچی و رینگ‌های فورج کاری شده ۲۰ اینچی به زحمت زیر قوس چرخ‌ها جا خوش کرده‌اند و البته سیستم تعلیق بادی را می‌توان در ارتفاع تنظیم کرد. محصول شاخص اسکاربو وینتیج از سیستم فرمان پذیری چهار چرخ استاندارد سود می‌برد و نیروی توقف هم بر عهده روتورهای کربن سرامیک ۴۰۰ میلی‌متری و کالیپرهای ۶ پیستونه برمبو گذاشته شده است.

با ورود به کابین شاهد پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۲.۸ اینچی خواهید بود. اکثر بخش‌های کابین از جمله اطراف استارت دکمه‌ای، کنترل‌های سیستم تهویه و کلیدهای بالابر با آلکانترا و تریم آلومینیوم پوشانده شده‌اند. اگرچه SV رور دارای دو صندلی است اما پشت آن‌ها فضای بار بزرگی دیده می‌شود. شرکت یاد شده تنها بر اساس سفارش مشتریان این خودرو را تولید می‌کند و هریک قیمت پایه ۱.۵ میلیون دلاری دارد. SV رور پس از SV F1 و SV RSR سومین محصول شرکت به شمار می‌رود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Kktoos

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (119 ديدگاه)

    احتمالا گفتن بیا یه جفنگی بسازیم با قیمت۵۰هزار دلار بعد۱/۵میلیون دلار بفروشیمش پولدار شیم قطعا دو یه تا خر پول پیدا میشه که اسکل باشه
    جور دیگ ای۱/۵میلیون دلار که میشه باهاش بیشتر از ۱۰تا بنزs500گرفت واسه این توجیه نداره

    موافقم 47
    مخالفم 5
  2. مازیار

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    پکیج جالبی هست بخصوص دو صندلی بودنش رو دوست دارم. وارد بحث قیمت های نجومی و مقایسه اون با مجموع چند مدل معروف هم هیچوقت نشدم.

    موافقم 12
    مخالفم 10
  3. P

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (287 ديدگاه)

    ای کاش رو بدنه بیشتر کار میکرد ، 1.5 میلیون دلار برای همچین گزینه ای خیلی زیاد به نظر میاد

    موافقم 22
    مخالفم 1
  4. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1604 ديدگاه)

    چه خبره قیمت!!!!!!! حداقل یکم داخلش آپشن میذاشتین

    موافقم 14
    مخالفم 1
  5. مهدی

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (148 ديدگاه)

    قیمتش نهایت 60 هزارتا می ارزه…
    درون کابینش شبیه محصولات ایران خودرو و سایپاس

    موافقم 22
    مخالفم 2
  6. Taha Ayoobi

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (4728 ديدگاه)

    یا خدا
    1/5 میلیون خیلیییه

    موافقم 8
    مخالفم 1
  7. ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (5020 ديدگاه)

    یک پاژن صفر قیمت ۱.۵ میلیون دلار
    مغز خریدار با اون قیمت : 🚽

    موافقم 14
    مخالفم 2
  8. امیر علی

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (171 ديدگاه)

    این قیمت نشون میده پولدار شدن عقل نمی‌خواد،
    جسارت می‌خواد

    موافقم 10
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا