چندی پیش، شرکت SSC از برنامههایی برای ساخت محصولی پایه بهعنوان برادر کوچکتر تواتارا خبر داد اما این تنها خودرویی نیست که در برنامههای آیندهٔ این شرکت وجود دارد زیرا مدیرعامل SSC «جرود شلبی» در گفتگویی با موتور آتوریتی اظهار داشته است که این شرکت روی توسعهٔ نسخهای هیبریدی از تواتارا کار میکند که در جلو به موتورهای الکتریکی درون چرخی مجهز میشود. در این نسخه هم سامانهٔ چهارچرخ محرک فراهم میشود و هم پرفورمنس خودرو بهبود پیدا خواهد کرد.
هرچند فعلاً هیچ حرفی در مورد مشخصات این نسخه زده نشده است اما به گفتهٔ شلبی، هیبریدی شدن تواتارا آن را به خودرویی بهتر و متعادلتر تبدیل خواهد کرد و به بهبود شتاب و پویایی خودرو هم کمک میکند. هرچند این نسخهٔ هیبریدی بر اساس تواتارا ساخته میشود اما ممکن است با نام دیگری معرفی شود. از این خودرو تعداد اندکی تولید خواهد شد که البته مشمول تولید ۱۲۵ دستگاهی تواتارا نخواهد بود اما هنوز تصمیم قطعی در مورد تعداد تولید آن گرفته نشده است. فعلاً زمان معرفی و آغاز تولید این خودرو هم مشخص نیست.
با توجه به گفتههای شلبی، بهاحتمالزیاد در این هایپرکار هیبریدی از همان پیشرانهٔ ۵.۹ لیتری V8 توئین توربوی تواتارا استفاده خواهد شد که هنگام استفاده از سوخت E85 یا متانول تا ۱۷۵۰ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد. به لطف این نیروی عظیم، تواتارا اخیراً توانست در مرکز آزمایشی جانی بومر به سرعت ۴۷۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و رکورد قبلی خود را بشکند. در همین حال، به گفتهٔ شلبی، تواتارا استرایکر در ماه آگوست برای اولین بار به نمایش عمومی درخواهد آمد. این نسخه سال گذشته در کنار نسخهٔ مخصوص پیست تواتارا اگرسور معرفی شد.
استرایکر که از هواپیماهای جنگندهٔ چندمنظوره الهام گرفته است، از یک پکیج آئرودینامیکی گسترده بهره میبرد که شامل یک بال عقب فعال به همراه اسپلیتر جلو، بالههای جلو، رکابهای آئرودینامیک و یک دیفیوزر بزرگ میشود. به لطف همهٔ این ویژگیها، داونفورس تواتارا سه برابر افزایش پیدا کرده و در سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت به حدود ۵۰۰ کیلوگرم رسیده است.
MOHAMMAD.DEMON
۸ خرداد ۱۴۰۱به به خیلی از نسخه استرایکر و اگرسو خوشم میاد
۲۲۰۰ اسب بخار قدرت برای یه خودرو که وزنش 1250 کیلو هستش که قطعا تو این نسخه ها سبک تر هم میشن
نسبت قدرت به وزن ۱ به ۱ رو ایجاد میکنه
هنسی ونوم و ssc توتارا اون جذابیتی که بین ماسل کار ها وجود داشت رو در هایپر کار ها ایجاد کردن لقب هایپر ماسل کار یه جورایی مناسب این دو ماشین
پشتوانه این موتور توتارا شهرت و تجارب نیلسون ریسینگ هستش
2311
۸ خرداد ۱۴۰۱حداقل وقتی میخوای فناتیک باشی یکم فکر کن
2200 روی 1250 میشه 1؟
ازون گذشته هنسی و SSC هردو ثابت شده ن، یکی با کلاهبرداری از مردم اون یکی با رکورد سرعت دروغین
Joker
۸ خرداد ۱۴۰۱تَن انیشتین رو تو گور لرزوند🤣 توقع داری امثال این ماکت سازا طرفدار باسواد داشته باشن…دیدیم همون آگرا یَک به یَک چه تحفه ای بود و چه رکوردهای رو جا به جا کرد که این یکی میخواد با دو به یَک میخواد جبران کنه🤣😂
IMAN99
۱۰ خرداد ۱۴۰۱…
توانایی درک این مسائل رو ندارید نظر ندید الکی
پرسرعت ترین و بهترین ماشین های جهان در سطح بوگاتی فقط کوئنیگزگ هست و همین ssc امریکایی و هنسی دوتا اروپایی و دوتا امریکایی هستن بقیه باید برن غاز بچرونن
Humer
۸ خرداد ۱۴۰۱دوستان برای من سؤال شده که چطور شرکت هایی که انجین های شورلت را تیون میکنند راحت ۲۵۰۰ اسب بخار
ولی شرکت هایی به سختی ۱۸۰۰ اسب از یه وی ۸ بیرون می کشند
R@m!n
۸ خرداد ۱۴۰۱گرفتن خروجی قدرت کار سختی نیست نه فقط موتور آمریکایی بلکه هر موتوری، مهم ترین نکته استفاده از قطعات برای افزایش دوام و میزان تحمل شاسی و قدرت مورد نیاز هست. بحث سادگی موتور هم حائز اهمیته که موتورهای پوشراد از موتورهای امروزی ساده تر طراحی شدن و به راحتی تیون میشن.
مهم جنگ اسب بخار نیست بلکه حداکثر استفاده از قدرت تولیدی مهمه. این موتور تواتارا هم که شرکت نلسون ریسینگ ساخته بیس موتور پوشراد LS رو داره.
HamiD
۸ خرداد ۱۴۰۱بسیار زیبا تر و درست حسابی تر از هنسی هست این ماشین …
امیدوارم موفق بشه و صد البته دیگه دروغ نگه :)
IMAN99
۱۰ خرداد ۱۴۰۱دروغ نگفته شما خودتو اذیت نکن مثل همیشه صداقت داشته از اول گفته بودن واسه این کار اقدام میکنن که کردن باقی موارد حاشیه بود راحت باش و خودتو گول نزن