توسعه یک سوپرکار قانونی برای تردد در جاده کار سختی است. این موضوع به ویژه درباره شرکتهای کوچکی همچون اسکودریا کامرون گلیکنهاوس یا SCG درست است، شرکتی که باید قوانین سخت گیرانه را پاس کرده و درعینحال محصولی قابلاعتنا تولید کند. برای شرکتی که به دنبال تولید تنها ۲۵ دستگاه خودرو است، تست تصادف یک پروتوتایپ ریسک بزرگی خواهد بود.
لری کاسیلا از شرکت Ammo NYC چالش بسیار منحصربهفردی برای تیم گلیکنهاوس داشته است. پیش از اینکه پروتوتایپ 004S روانه تستهای تصادف شود لری فرصت انجام برخی تستها روی تکنیکها و محصولات را دارد. Ammo NYC بخشی از فرایند تولید نهایی گلیکنهاوس ۰۰۴ بوده و تمامی خودروها پیش از رسیدن به دست مشتریان سری به این کمپانی میزنند.
گلیکنهاوس با افتخار آپشن های متنوعی را در دسترس خریداران قرار داده و آنها با استفاده از آپشن ها میتوانند خودرویی کاملاً شخصی سازی شده داشته باشند. بخش اعظم آپشن های موردبحث شامل بدنه بوده و از جمله آنها میتوان به قطعات فیبر کربنی یا رنگ اشاره کرد. پس از آن نیز طرحهای براق و مات وجود دارد. در واقع میتوان گفت از این نظر انتخابهای بیشماری برای خریداران وجود دارد.
تماشای تست تصادف 004S دردناک به نظر میرسد. قطعا تیم مهندسی گلیکنهاوس میتوانند از شبیهسازهای کامپیوتری برای تخمین عملکرد خودرو در تستهای تصادف استفاده کنند؛ اما دادههای به دست آمده از تستهای واقعی به این شرکت اجازه خواهد داد بهترین محصول را به دست مشتریان برساند.
SRT
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰تست تصادف دردناک فقط همون تست تصادف معروف رگرا!
امیر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰دردناک یا غیر دردناک نداره، بالاخره باید ایمنی داشته باشه.
""new ""RAMIN
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰http://www.caricos.com/cars/p/porsche/2020_porsche_cayenne_turbo_s_e-hybrid/images/82.html
یکی میگفت محصولات پورشه خودرو لوکس نیست و خودرو های پرفورمنسی هست و نباید تو خودرو لوکس حسابشون کرد.
این عکس پورشه کاین توربو اس هیبرید کوپه است که عکس داخلش هست.
به جرئت میگم کیفیت دست کمی از بنتلی نداره. ?? خیلی کیفیت بالاس…
فقط اون بنده خدا بی سلیقه بود تو شخصی سازی زیاد حوصله به خرج نداده ولی همین هم نشون میده کیفیتش دست کمی از بنیتاگا نداره… ولی خب بنتیاگا داستانش جداس.
ولی میشه محصولات پورشه رو توی دست خودرو لوکس قرار دارد چون :
آپشن های زیاد. کیفیت بالا. قیمت بالا.
طراحی هم بسیار دلنواز هست. در بحث برند بودن که بیشتر افراد پورشه رو میشناسن.
ولی قیمت های پورشه خداوکیلی گرون هست… ???
.
تجربه سواری با ماکان 2017 رو دارم. خودرو خوبی بود ولی قیمت 7 میلیارد تومن نمی ارزه.ولی در بازار جهانی خودم معتقدم 52 هزار دلار ماکان پایه خیلی خوبه. کیفیت 2017 خیلی ، خیلی خوب نبود. خوب بود. ولی از کاین موجود تو ایران اصلا خوشم نمیاد…
یه جوریه. پانامرا توربو هم خوبه ولی استهلاک و نگهداری بالاس. قیمت هم گرونه.
( پانامراهای موجود تو ایران رو میگم)
در حال حاضر میشه گفت بزرگترین مشکل پورشه هزینه پر استهلاکی هستش و همچنین سرویس های نگهداری گران. نه فقط در ایران بلکه در جهان.
پورشه چندتا مشکلات هم بر طرف کنه. دیگه 98 درصد میشه بی نقص.
1 درصد بی نقصی اینکه که همه خودرو ها جهان ایراد دارن.
1 درصد بعدی به خاطر اینکه هیج کس 100 درصد کامل نیست.
.
پیشنهاد میکنم به جای اینکه غر غر کنید بگید چرا میگی چینی خوبه. برید شما هم تحقیق کنید. شاید نظرتون 180 درجه ( مثل من ) عوض بشه ?
البته نظرم خیلی عوض شده ولی خب باز هنوز روی برخی نظراتم هستم.
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…
mahan
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰هرکس به اندازه ی بودجه و علاقهش و اولویت های ماشین میخره.چه اصراری داری شب و روز نظرتو تو ذهن مردم فرو کنی.چه کاری اصلا به بقیه داری.اقا مگه نمیگی چینی خوبه خب سوار شو چه کاری به ما داری
محمد رستمی نژاد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰عالی گفتی ماهان عزیز
ولی شما با پرداخت ماهیانه ۲۰۰۰ یورو ، که میشه گفت بالاترین مبلغ پرداختی است ، یه m8 کامپیتیشن لیزینگ میکنی ، تازه اون هم فول، خب در بی ام و بالاتر از سری هشت نیست .
ولی قسمت جالبش اینجاست که مردم آنجا نیاز هایی فراتر از خرید یه سری هشت فول از بی ام و دارن.
میدونی که چی میگم.
mahan
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰البته محمد جان این طرح همه جا بدرد نمیخوره و مثال تو یک سری مشورت جواب نمیده مثل روسیه و ایتالیا و اسپانیا و یک سری کشورهایی که حساب و پول رد درست و حسابی ندارن و پولشویی انجام میشه و سندسازی و … رایج هست.از طرفی هم توی برخی کشور ها ارزش ندارد و اینکه هر کسی نمی دونه انجام بده و هر ماشینی هم نمیشه و اینکه باید اول مطمئنم بشن توانایی لیزینگ ماشین مربوطه رو دارید و از افت قیمت های خودرویی خارج هم غافل نشید که مثل ایران نیست در کل به عنوان وارد کننده در بعضی موارد جزئی میپسندم این کارو و پیچ و گرفتاری های خاص خودشو داره.در ضمن خرید قسطی خودرو های دست دوم از نمایندگی تو خارج رایجتره و لیزینگ بیشتر برای کسایی که تازه تابعیت گرفتن و یا ماشینهایی با کم ترین افت قیمت رو می خوان و کارمند هستن و بعد لیزینگ قصد خریدش رو دارن
""new ""RAMIN
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰فکر کنم کامنت منو از پایین به بالا خوندی.
.
منم یه زمانی به آلمانی ها زیادی گیر میدادم اما الان نظرم عوض شده.
خیلی ها هم به چینی ها گیر میدن عوض گیر دادن برید 2 تا تحقیق کنید نظرتون عوض میشه
.
کل هدف کامنت من همین بود. به کسی زور نکردم.
.
اینجوری که کامنت میدم خیلی ها نظرشون عوض میشه. اسم نمیبرم کی ولی تا حالا ولی فعلا 4 یا 5 نفری نظرشون از زمین تا آسمون عوض شده. ولی باز چینی دوست ندارن ولی نظرشون عوض شده و اطلاعات بروزی دارن.من وظیفه دونستم اطلاعات غلط دوستان در باره چینی ها را به مرور درست کنم. یه کمی کار کرده ولی هنوز کلی کار داره.
ولی از امر گریز ناپذیر نمیشه فرار کرد…
حرف های من الان خنده دار هست و همه مسخره میکنن.
اما تا 5 سال دیگه کاملا جدی هست و حتی گریه دار !!
.
کی فکرش رو میکرد جنسیس از اون… برسه به خودرویی که مجله های معتبر از bmw m540 بهتر بدوننش ؟؟ شما فکرش رو میکردی ؟؟؟ اونم طی 7 سال…
پیشرفت چین در خودرو طی 10 سال اخیر2 برابر سریعتر از کره ای ها بوده…
پس قطعا تا 2 سال آینده با خودروسازانی مقایسه میشوند که با حتی در خواب هم به عقلمان خطور نمیکند! طی 9 ماه آینده 2 نمایشگاه خودرویی دیگر در چین وجود دارد. منظور من را آنجا خواهید فهمید…
البته منظور من خودروسازان عجیب الخلقه چینی نیست… 5 غول خودروسازی…
The time show you every thing
???????????
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…
mahan
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰رامین جان چرا فکر می کنی ادمی هستی که حرف هات برای مردم مهم باشه؟بببخشید مگه چه شخصیت تاثیرگذاری هستی که همچین فکری می کنی یا چه تخصصی داری؟دانشمندی.عالمی.کارافرینی.تاجری.وارد کننده ای که بگن تجربه داری.خب یک چانگان دوره قاجار خریدی داری از روی وب گردی 20 ساعت در شبانه روز تبلیغ می کنی.هر کی هر چی دوست داره میخره و به من و شما ربطی نداره .اگه از ما نظر خواست خب بعد نظرمونو میگیم وگرنه خب دلیلی نداره هر وقت سایت رو بیاریم بالا تبلیغات گسترده شمارو ببینیم.دو حالت داره یا جوونی هستید که فارغ التحصیل شدید و بیکاری و این فازا یا دانش اموزی هستید که هنوز به پیشدانشگاهی نرسیدید
محمد رستمی نژاد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خب رامین ، اِمکانی وجود داره به نام لیزینگ ، شما پورشه رو ۵ ساله لیزینگ میکنی ، گارانتی هم داره ، بعد از ۵ سال ، میری مدل جدید که اومده رو با تمامی آپشن ها سفارش میدی و باز ۵ ساله لیزینگ میکنی
تا حالا با خودت فکر کردی که اروپایی ها مخصوصا آلمانی ها که ماشین هاشون واقعا گرون هستند،پس چرا اینقدر فروش دارن، لیزینگ ، شما میری یه m8 کامپیتیشن فول سفارش میدی و لیزینگ میکنی ، فقط کافیه یک در آمد ثابت داشته باشی. و تمام .
این بحث که میگم خیلی خیلی طولانی هست ، ح وصله تایپ کردن زیاد ندارم ، ولی تا اینجا کلیت مطلب رو گفتم .
Sina7
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰این چیزی که شما میگی خیلی خیلی کم اتفاق میفته (برای ام۸ که اصلا زیر ۱ درصد)
طبق چیزی که خودم دارم میبینم کمتر از ۵ درصد مردم حاضر میشن ماشین بالای ماهی ۵۰۰ رو finance کنن به هر صورت خرید یا لیزینگ
قیمت لیزینگ هم که تا حدودی بالاتر از قیمت خرید هست ( شما ماشین اقتصادی رو میتونی ماهی ۱۵۰ یورو بخری که داستانش زیاده…ولی برای لیزینگ همون ماشین میشه حدود ۳۰۰ یورو به دلیل هزینه های جانبی مثل بیمه و..)
در کل بیشتر بستگی به طرز فکر مردم جامعه داره و جامعه اروپایی به نظرم خیلی با جامعه ایران متفاوته. اگر ایران همچین چیزی بود صد در صد با حرف شما موافق بودم که یه تعداد زیادی اگه شرایطشو داشتن قطعا ماهی ۲-۳ هزار یورو برای لیزینگ یا خرید ماشین پرداخت میکردند به دلایل مختلف؛ ولی اروپا اینجوری نیست.
محمد رستمی نژاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰میدونم برای سری هشت خیلی کم اتفاق میوفته .
خواستم بگم که برای چنین ماشینی هم میشه ،ولی خیلی کم اتفاق میوفته .
Navid_bivaN
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰در امریکای شمالی لیزینگ بخش اصلی فروش کمپانی هاست. برای کسی که ماشین رو 3 سال نگه میداره و بعد میخواد مدلشو جدید کنه، عاقلانه ترین کاره. در ضمن، این ها بر اساس نیازشون ماشین میخرن. درصد کمی هستن که برای خوش اومد بقیه، هزینه ماشین بازی میکنن.
mahan
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰واقعا بعضیا چه خبرتونه؟رسوایی رو رو زنبیل بستیم.قبلا این قدر قبیح بهم نمی پریدید.عملا اگه بهم میرسیدید همو پاره میکردید.قبلا حتی اسم همو نمی گفتید و می گفتید با فلان حرکت فلانی مشکل دارم الان کامنت های همو ریپلای می کنید همو به بدوبیراه میبندید نمی دونم چی می خواید.بعد بزرگای سایت انتظار میره با بچه های
سایت دهن به دهن نشن و حرمت شمشون رو نگه دارند همون طور که تو دنیای واقعی با کوچک تر از خودتون بحث نمی کنید. اول انتظار میره به نظرات هم احترام بگذارید اگرم نداشتید لااقل نیاز به گفتن نیست.یکم حرمت های طرفین و خودتون رو نگه دارید.ممنون?❤️?
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ماهان جان،مشکل فضای مجازی همینه،یه بچه ی ۷,۸ساله با کلی اکانت فیک میاد توی سایتا میچرخه و خودت که بهتر میدونی فضای مجازی هم آزاده آزاد که نتیجه اش میشه کلی بد و بیراه گفتن و مسخره بازی…
با کلی سانسور و گزارش هم طرف از رو نمیره…
همیشه آرزو داشتم به اون دوره قدیم برگردیم که یه رادیو و روزنامه بیشتر نبود و بهتر از اون دور هم با خونواده جمع میشدیم ?
اما حیف که اون دوران برنمیگرده…
""new ""RAMIN
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰یه نوجوان 15 ساله ( خودشون سن خودشون رو قدیم اعلام کرده بودن ) که امتحانات مهم شروع شده داره به یه مرد 44 ساله و کلی تجربه و بیشتر شهر های جهان رو دیده داره نصیحت میکنه…
برو به امتحنات برسه نمیدونم فردا امتحان چی دارید ولی هرچی هست بخون.
موفق باشی!
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس….
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰آقا ماهان جای شما بودم جواب این تازه به دوران رسیده عشق چانگان رو نمیدادم،ایشون عقلش به اندازه گنجشک هم نیست که حالا بخواد از فلسفه و منطق حرف بزنه،ماشین که پیشکشش…
mahan
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰دقیقا ایتین جان.یا جالبیش اینه که 4 تا ماشین نشسته اونم دنده اتومات سال 2013تا2015 بعد یک جور از تجربه و راننده بودن صحبت می کنه و خط صاف رو حالا بزور میگیره راه میره و یا یه ماشین گم نام خریده میاد فکر میکنه با تبلیغات شبانه روزی میتونه ماشین رو تو دهنا بندازه و معروف کنه و خیلی چیزا گاهی واقعا میگم یاد اون موقع هایی که مجله میخریدیم بخیر بعد هی میرفتیم میپرسیدیم مجله اومد.یاد اون روزایی که واردات ازاد بود و هر کی هر چی میخرید میومدیم دور هم با تست می کردیم و مسابقه میزاشتیم و دورهمی دوستانه و حتی گاهی تستامون بی اساس بود ولی اون شور و هیجان جوونی و اون سادگی یادش بخیر.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰واقعاً حیف…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰آقا ماهان عزیز،سعدی میگه جواب ابلهان خاموشیست،بزارید برای خودشون خوش باشن، اشکالی نداره هیجانات دوران نوجوونیه دیگه…
ناخدا
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اینها چقدر ایمنی و جان مشتری براشون مهمه و چقدر اهمیت میدن به این موضوع
محمد مختاری آذر
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰دقیقا خودروی های اینا از هزار جور تست مختلف پس میده تا به مرحله نهایی نه مثل ما که یک شرکت موتور 3 سیلندر 900 سی سی با 120 اسب بخار میزنه بدون آزمایش میگن باید بره رو محصولات سایپا