هنسی پرفورمنس با انتشار خبر تبدیل شدن ونوم GT اسپایدر به سریعترین کانورتیبل دنیا، ۲۵ سالگی خود را جشن میگیرد. این رکورد در ۲۵ مارس سال جاری میلادی توسط برایان اسمیت (Brian Smith) مدیر آموزشگاه رانندگی مسابقهای فورد پرفورمنس در یک ونوم GT اسپایدر ثبت شده است. «اسمیت» در این خودرو موفق شد تا حداکثر سرعتی معادل ۴۲۷/۴۴ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. این سرعت، البته در سطح پایینتری نسبت به سقف سرعت اعلامشده برای این خودرو قرار میگیرد، ولی قطعاً بالاتر از رکورد قبلی ۴۰۸/۸ کیلومتر بر ساعت متعلق به بوگاتی ویرون سوپر اسپورت ویتسه است.
ونوم GT اسپایدر مجهز به یک موتور با توروبوشارژر دوقلو ۷ لیتری V8 است که قدرتی برابر ۱۴۵۱ اسببخار تولید میکند و حداکثر گشتاور آن نیز به ۱۷۴۵ نیوتنمتر میرسد. گیربکس متصل به این موتور، از نوع ۶ دنده دستی است که این خودرو را قادر میکند که تنها در عرض ۲/۴ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد. برای گرامیداشت این رکورد جهانی جدید، هنسی قصد دارد که سه نسخه ونوم GT اسپایدر ورلد رکورد ادیشن ارائه دهد. این کمپانی البته در مورد جزئیات این مدلها حرفی به میان نیاورده، ولی تأیید کرده که هر کدام از آنها، شروع قیمتی برابر ۱/۳ میلیون دلار خواهند داشت.فکر کردم که این یک روش خاص برای جشن ۲۵ سالگی «سریعتر کردن خودروهای سریع» است. این روشی فوقالعاده برای تصدیق کیفیت فنی خودرویمان است؛ موضوعی که شامل پایداری در سرعتهای بالا در یک فرم بدنه سقفباز میشود.
پژمان
۲۵ فروردین ۱۳۹۵دوستان یه درگ جدید بین فراری f12 و لامبورگینی اونتادور اومده ادرس لینک بدم میترسم دیر تایید بشه بنابراین به سایت اپارات برید و این رو سرچ کنید حتما ببینید خیلی باحاله
درگ فراری f۱۲ و لامبورگینی اونتادور ( رودستر )
reza
۲۵ فروردین ۱۳۹۵فقط سریعه..حتی لوکس هم نیست..مث بقیه ماشین های امریکایی تو مسیر مستقیم غوغا می کنه ولی معلوم نیست وقتی بخواد بپیچه چی می شه…اکه توی نوربرگ رینگ یه رکورد می زد می شد یه چیزی گفت ولی این…
شروین
۲۵ فروردین ۱۳۹۵قرار نیست لوکس باشه. ماشینای امریکایی تو پیچ هیچ مشکلی ندارن این تصور غلط شماست. رکورد کوروت و وایپر و کامارو تو نوربرگ رینگ و پیست های دیگه اثبات حرفمه. بعدم نیست بوگاتی ویرون رکورد زده تو نوربرگ رینگ!!!! عشق است توانایی موتور کوروت که زیر این ماشینه و با 2 تا توربو کولاک میکنه نه 4 تا!!
مهدی
۲۵ فروردین ۱۳۹۵فلسفه ی ساخت یک خودرو مهمه
هیچ گاه هنسی نگفته به خاطر چرم داشبورد بخرید ؛)
اما
من علاقه ی زیادی به شرکت کونیگزگ دارم ولی نمیدونم چرا رکورد نمیزنه
مثلا one:1 همه چی کامله!
حتی رییس شرکتشون از رسانه ها گلایه کرده بود بابت بی مهری.
از حق نگذریم هنسی فوق العاده است ولی به نظرم مگاکارهای کونیگزگ بهتر یا به عبارتی کامل تر هستند. وان وان، رگرا، آگرا آر، مدل اس
هم لوکس هستن هم سریع! بیشترین پرمورفمنسشون هم از 100 تا 350 که واسه پیست بهتره!
مثلا همه ی شما احتمالا درگ وان وان با بوگاتی ویرون رو شاید دیده باشید یا با سه هایپرکار دیگه تو پیست آلمان
کونیگزگ رو دوست دارم چون واقعا بی ادعاست
الان همین هنسی رو پلت فرم لوتوس زده و هرچی بوده کنده و موتور گذاشته
به عبارتی کل ماشین موتورشه! :)))
نظر کاملا شخصی بود و به نظرات شما هم احترام میزارم
با تشکر
مهدی
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ای وای یک ساعت کامنت گذاشتم پرید :/ شاید هم در صف تاییده نمیدونم
بهنام طیبی
۲۵ فروردین ۱۳۹۵کمپانی هنسی ونوم صحبت از سرعت 460 کیلومتر درساعت کرده بود ولی تست چیز دیگه ای نشان داد
البته مدل قبلی ونوم 435 کیلومتر درساعت سرعت داشت و حالا چرا این مدل که خیلی قوی تر از مدل 2014 کمتر میره نمیدونم.
هنسی ونوم در فوریه 2014 رکورد جهانی 435 کیلومتر درساعت بدست اورد.1244 اسب بخار قدرتش بود
ولی این هنسی 1400 اسب بخار که باید بیشتر بره
شروین
۲۵ فروردین ۱۳۹۵این کانورتیبل هست…
BMW
۲۵ فروردین ۱۳۹۵له شدن بوگاتی توسط مکلارن پی 1…
این یعنی تکنولوژِِی وگرنه بشکه روش موتور 1400-1500 اسبی بندازی مثل هواپیما محو میشه
http://www.aparat.com/v/5dtaD
خسته شده
۲۵ فروردین ۱۳۹۵همچین نوشتی له شدن انگار یک کیلومتر فاصله داشت فاصلشون خیلی کم بود و ضمنا بوگاتی برای صفر تا صد یا صفر تا دویست طراحی نشده بوگاتی برای این طراحی شده که امثال مک لارن و در سرعت بالا محو کنه نه در شتاب یک صدم ثانیه یا دوصدم ثانیه عقب بیفته
BMW
۲۵ فروردین ۱۳۹۵میفهمی چی میگی؟ مکلارن با نصف انجین بوگاتی لهش کرد…در ضمن محدود کننده سرعت پی1 رو بردارن 390-400 هم میزنه عمو جون پس میتونی بگی تا 0-400 کیلومتر له میشه…
دیگه با 1300-1400 اسب نتونه 400 تا پر کنه باید … در شرکتش.
هیچ جوره بوگاتی به مکلارن نمیخوره یعنی در حدش نیست چه توی مسیر پیچ در پیچ چه در 400 متر که معتبرترین درگ دنیا هست….بنابراین باید گفت بوگاتی رفته باشی.
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ فروردین ۱۳۹۵زیاده گویی نکن دوست عزیز.
BMW
۲۶ فروردین ۱۳۹۵شما جا تقلید اسم به فکر یه حرف حساب باش اسپم نده…معمولا هم با اینکه خودم عاشق ماشین آلمانی هستم 90% کسایی که از آلمانی ها دفاع میکنن بیسوادن.
Hamid
۲۵ فروردین ۱۳۹۵این ماشینها تک بعدی هستن. فقط شتاب و سرعت.
اما 2 تا ماشین هست که در عین اینکه هایپر کارن لوکس و زیبا هم هستن و همیشه و همه جا (حتی موناکو) هرکس (چه ماشین باز چه مردم عادی) ببینه نمیتونه چشم ازش برداره:
1. ویرون
2. آونتادور
احمد باقری
۲۶ فروردین ۱۳۹۵انصافا گل گفتی. ظاهر هم نقش اساسی در یک خودرو داره.
Danial
۲۵ فروردین ۱۳۹۵برای ثبت در کتاب گینس باید 30 دستگاه ازش تولید و فروخته بشه (حتماً باید فروش بره) تا بدونه اسمش رو توی کتاب گینس به این عنوان قبت کنه همونطور که میدونید مدل معمولی جی تی ونوم هم رکورد سلطان ابر قدرت ویرون رو شکست اما چون تعدادش به حد متناسب تولید نرسیده نمیتونه جاش رو توی کتاب گینس به عنوان سریعترین خودرو جهان بگیره البته هنوزم مونده تا تست های حضرت “شیرون” انجام بشه.. ♥
محمد
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵به هیچ عنوان نمیتونم دوسش داشته باشم،چون اتاق واسه یه ماشینه،موتور واسه یه ماشین دیگه،هنره مچ کردنشون ولی نه به اندازه ساخت یک ماشین از صفر،هنر اصلی یعنی ویرون،یعنی انواع کونیخزگ،P1،لافراری،و در نهایت شیرون