مدیر اجرایی شرکت لوسید، تسلا را رقیب اصلی این شرکت نمیداند بلکه به دنبال رقابت با شرکتهایی مثل مرسدس بنز است. پس از معرفی سدان تمام الکتریکی ایر، بهسرعت مقایسهها میان آن و تسلا مدل S آغاز شد. این مقایسهها همچنین بحثهایی را به راه انداخت زیرا هردو شرکت وعدهٔ ارائهٔ نسخههای سه موتور از سدانهای تمام الکتریکی خود را دادهاند که میتوانند سریعترین خودروهای بازار باشند؛ اما بااینحال مدیر اجرایی لوسید «پیتر راولینسون» طی مصاحبهٔ اخیر خود گفته است که این شرکت میخواهد فراتر از آنچه خودروسازان سنتی ارائه میکنند باشد.
وی دراینباره میگوید:
من میگویم رقیب اصلی ما یک شرکت خودروسازی است. من مرسدس بنز S کلاس را رقیب لوسید ایر میدانم. ما به دنبال S کلاس هستیم اما من مقایسه با تسلا را هم میپذیرم چون این یک مقایسهٔ طبیعی است. من فکر میکنم واقعاً مهم است که ما بهعنوان یک برند لوکس واقعی از جایگاه سطح بالایی آغاز کنیم. من معتقدم اولین محصول ما، لوسید را به روشی تعریف خواهد کرد که مدل S تسلا را بهعنوان یک برند تعریف کرد.
راولینسون در ادامه گفته است هرچند خودروسازان سنتی مثل جنرال موتورز در حال تولید خودروهای الکتریکی مثل جیامسی هامر EV و کادیلاک لیریک هستند اما بهاندازهٔ کافی سریع عمل نمیکنند. وی در این رابطه میگوید:
خودروسازان سنتی در زمینهٔ خودروهای الکتریکی بهاندازهٔ کافی سریع نیستند و به همین دلیل است که لوسید برای سرعت بخشیدن به این روند به صحنه آمده است.
به گفتهٔ مدیر اجرایی لوسید، روش اصلی برای اندازهگیری خودروهای الکتریکی تعداد کیلومترهایی است که میتوانند با هر کیلووات ساعت از باطریهای خود طی کنند و خودروسازان سنتی در این معیار هم عقب هستند. وی افزوده است:
ما کارایی بالایی از خودروسازان سنتی نمیبینیم ولی تسلا از این لحاظ برتری دارد. بااینحال لوسید از تسلا پیشی میگیرد. ما بیش از ۷.۲ کیلومتر با هر کیلووات ساعت داریم. من چیزی نزدیک به این را از خودروسازان سنتی نمیبینم.
Elmiraj
۶ آبان ۱۳۹۹می گفتی به S paid باختم و میرم سراغ ضعیف تر ها…
این همه توضیحات نمیخواست که…
Hadi
۶ آبان ۱۳۹۹ما میدونیم که باید با تسلا رقابت کنی شیطون ?
باشه حالا که خیلی گلی مرسدس رو هم حساب میکنیم…
پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی
۶ آبان ۱۳۹۹تو ببین همین تسلا هم می تونی شکست بدی بعد سراغ پیر مردای های خودرو سازی
مزدا
۶ آبان ۱۳۹۹کلا لوسید از لحاظ طراحی خیلی جذابتر هست
net
۶ آبان ۱۳۹۹ببینید چقدر رینگ در زیبایی ماشین تاثیر داره،رینگش خیلی بد هست.چراغ جلو لوسید زیبا نیست
SF90 STRADALE
۶ آبان ۱۳۹۹این حرف یعنی عقب نشینی مقابل تسلا
میدون رو از ترس خالی نکن
Ramin
۶ آبان ۱۳۹۹دید حریف تسلا نیست رفت سراع بنز بدبخت
چی شد کمپانی ادعا
تسلا سالار الکتریکی هاس.
البته فک کنم بیشتر از ماشین جدید تسلا که قراره به زودی رونمایی بشه ترسیدن
درواقع بروز رسانی بشه (مدل x )
دید نه سدان ونه اس یو وی حریف نیست رفت سراغ بنز…..
/AMG_73/JUST_AMG/JUST/SL/CLS/G///
۶ آبان ۱۳۹۹بنز بد بخت؟؟؟؟؟
البته راست میگی بنز در زمینه الکتریکی استارتشو از 2022 میزنه
و میشه گفت در حال حاضر تسلا از بنز در زمینه الکتریکی بهتره
اما وای به حال روزی که بنز به طور رسمی بیاد تو الکتریکی
غوغایی به پا میشه که تسلا و لوسید عمرا به پاش نمیرسن
سهند
۶ آبان ۱۳۹۹چه کسی بنز کلاس s با قدمت ۵۰ سال را ول میکند لوسید میخرد؟ اگر به ماشین های الکتریکی علاقه زیادی دارد بنز eqs را میخرد که هنوز معرفی نشده ولی فکر کنم در سال ۲۰۲۱ به عنوان مدل سال ۲۰۲۲ معرفی شود.
MehdiTurbo
۶ آبان ۱۳۹۹به نظرم اصن در حد اس کلاس نیست صد در صد بین این دو تا انتخاب من اس کلاس شاید در حد یک لول پایین تر ولی اس کلاس الکتریکی یه چیز دیگست نسبت به این.لوکس بودن خاصی داره.
امیر
۶ آبان ۱۳۹۹در حال حاظر از نظر تکنولوژی در بحث الکتریکی ها هیچشرکتی در حد تسلا نیست
البته لوسید با سرمایه گذاری نامحدودی ک داره خیلی با قدرت وارد شد و چون از نظر طراحی و لوکس بودن خیلی بهتر از تسلاس، بعیدم نیس ک در اینده نزدیک رقیب مستقیم لوکس سازان المانی باشه
زیزیگولو
۶ آبان ۱۳۹۹یه ماشین کاملاً برقی که از نظر طراحی تا حالا مشابهشو ندیدم …. البته تنها ماشینی که به طراحیش نزدیکه شاید پانامرا باشه که تو قسمت پشتی ماشین یه مقدار تشابه رو میتونین احساس کنین
JDM
۶ آبان ۱۳۹۹عزیزمن بیا بگو نمیتونم باش رقابت کنم
R@min
۶ آبان ۱۳۹۹این بیشتر یه جنگ تبلیغاتیه تا یه نظر اظهار نظر حرفه ای
مهدی
۶ آبان ۱۳۹۹هم درست گفته هم غلت چون برقیه رقیب برقیش تسلا چون لوکسه رقیبش بنزه بد کلا یه جوریه دیگه
MaF
۶ آبان ۱۳۹۹من خودم فن تسلا هستم اما چیزیم از ارزشای لوسید کم نمیشه
ارشیاSVJ
۶ آبان ۱۳۹۹جاروبرقی ها نباید با هیولا ها مقایسه بشن…???
Amin-MC20
۶ آبان ۱۳۹۹ما کارایی بالایی از خودروسازان سنتی نمیبینیم ولی تسلا از این لحاظ برتری دارد. بااینحال لوسید از تسلا پیشی میگیرد. ما بیش از ۷.۲ کیلومتر با هر کیلووات ساعت داریم. من چیزی نزدیک به این را از خودروسازان سنتی نمیبینم.
خیلی زر میزنه
ارشیاSVJ
۷ آبان ۱۳۹۹اره واقعا