پس از ۶۹ سال تولید خودرو، هولدن استرالیا به لحظات غم بار خود رسیده است زیرا آخرین مدل ساخت استرالیای این کمپانی اوایل امروز خط تولید را ترک کرد…
این خودروی آخری VFII کومودور ردلاین بوده و در مکان مخصوصی نگهداری خواهد شد زیرا نه تنها آخرین ساخته هولدن است بلکه آخرین خودروی ساخته شده توسط یک خودروساز بزرگ نیز هست زیرا پیش از هولدن کمپانیهای فورد و تویوتا نیز با تولید در این کشور خداحافظی کردهاند.
اگرچه هولدن از سال ۱۹۴۸ تاکنون به تولید خودرو مشغول بوده اما میگوید دومین کمپانی حملونقل قدیمی در دنیا بوده زیرا از سال ۱۸۵۶ در کار زین سازی بوده است. در طول این سالها، هولدن تعداد ۶۷۵/۶۸۷/۷ دستگاه خودرو تولید کرده و کارکنان بیشماری داشته است.
در خلال مراسم خصوصیای که هولدن برای کارکنان برگزار کرد، مدیرعامل کمپانی گفت:
هولدن تنها به خاطر کارکنان خود یک نماد شده است. من از همه شما به خاطر سالهایی که در هولدن بودهاید از صمیم قلب تشکر میکنم…
اگرچه تعطیلی هولدن برای تعدادی از کارکنان رویدادی سخت بوده اما مدیرعامل شرکت میگوید ۸۵ درصد کارکنان بهصورت موفقیتآمیزی توانستهاند وارد شغلهای دیگری شوند. او همچنین گفته در تلاش است تا از کارکنان حمایت زیادی به عمل آورد. او به این نکته هم اشاره داشته که مرکز انتقال کارکنان حداقل برای دو سال دیگر نیز باز خواهد بود بنابراین تمامی کارکنان زنجیره تأمین هولدن بهترین شانس ممکن برای انتقال شغلی موفقیتآمیز را خواهند داشت.
علی
۳۰ مهر ۱۳۹۶این که غم بار نبود لامصب جدایی از پراید کمرمو شکست!!!
پیکانو که دیگه نگو!
فواد
۳۰ مهر ۱۳۹۶آقا بخدا الان اگه ایران بود میومدن وام های آنچنانی به خرید خودرو تخصیص میدادن تا کمپانی های مونتاژ کار به تولید ارابه های مرگ ادامه بدن. انصافا گاهی حتی 50 کیلومتر اونطرف تر به دنیا اومدن میتونه زندگیه یه آدم رو تغییر بده
بهرام
۱ آبان ۱۳۹۶50 کیلومتر زیاده بابا ما فقط 10 کیلومتر اونور ارس به دنیا میومدیم الان کشور آذربایجان بودیم بهترین ماشینا رو با بهترین قیمتا سوار میشدیم :(
حمیدرضا
۳۰ مهر ۱۳۹۶استرالیا به همین سادگی تبدیل شد به وارد کننده از تولید داخلی هم الکی حمایت نکرد و کارکنان شرکتش هم همه بیکار نشدن این یه واقعیت هست که در باره همه شرکت ها صادقه غیر از شرکت های ایرانی
morteza
۳۰ مهر ۱۳۹۶چون اینجا به جیب مبارک آقایون بر میخوره…جدا از اینکه میخوان فرغونای سایپا و گاری های ویرانخودرو هم تا 5 میلیون گرون کنن.چون اگه نکنن باز به جیب مبارکشون بر میخوره.متوجه میشید…..بر میخوره…
ایران فرانسه
۳۰ مهر ۱۳۹۶به چهره ها و حالات کارگران بیکار شده خوب دقت کنید بعد مثلا با حالات کارگران کارخانه های تعطیل شده ما مقایسه کنید این تفاوت نظام جامع تامین اجتماعی و بیمه بیکاری واقعی با سر کاری است
بیژن
۱ آبان ۱۳۹۶بابا ،اینا که همه از خوشحلی دارن بال در میارن!
تازه شرکتشون میخواد۱۰۰۰ نفر دیگه رو استخدام کنه??
“بیکاری های پیش از تو سوء تفاهم بود”
فرهاد
۱ آبان ۱۳۹۶وقتی اقتصاد سالم و شفاف باشه و مردم و مسئولان دور از طمع و رانت و رابطه، در جهت پیشرفت اقتصاد چرا باید تعطیلی یک کارخونه غمناک باشه؟ خراب کردن های اونها بخاطر ساختنه، بخاطر پیشرفته، تمام جامعه ی ما از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب، همه، سال ها با تمدن فاصله گرفتیم، کشور شبیه یک کیک فاسد شده از طمع و رانت و دزدی و دروغ و خرابکاری و فساد مالی و اخلاقی، همه هم بی رگ شدیم عینهو سیب زمینی!
پرسپولیس
۱ آبان ۱۳۹۶زور زیادی نزدن تازه هولدن درسطح خودروهای بزرگ بوده نه مثل ایرانخودرو سایپا وپارس وخیلی های دیگه تعطیل کردن برای همه دوباره کار وجودداره تشخیص داده خودروهای خوب واردن کنند ارز هم خارج نمیشه چرت وپرتی به نام گمرکی وتعرفه هم برای مردم تعریف نمیکنند آن بحث را درداخل اداره میزنند برای مردم چی دیگری میگویندما بیشترین سعی داریم خودروسازی تعطیل نشه گران بشه کیفیت کم بشه واردات کم بشه گرانتربشه فقط یا ت خیابانها یا روتریلرها ببینیمشان