کارما از پلتفرم جدید خود با نام E-Flex رونمایی کرد. این معماری جدید و چهار چرخ محرک را میتوان در پیکاپ ها و شاسی بلندها بکار برد.
کارما از پلتفرم جدید خود به عنوان پنجمین و آخرین پروژه از پنج برنامه نمایشی قبلی نام برده است. این ساختار میتواند پیشرانههای الکتریکی که با باتری ۸۰ کیلووات ساعتی هماهنگ شدهاند را در اکسلهای جلو و عقب جای دهد. کارما میگوید باتری پنهان شده در کف خودرو شعاع حرکتی تا ۳۸۶ کیلومتر را فراهم خواهد کرد.
البته این پلتفرم یک پیشرانه با ویژگی افزایش دهنده برد را نیز در خود جای خواهد داد و به این ترتیب برد کلی خودرو به رقم ادعایی ۷۹۷ کیلومتر خواهد رسید. البته جزئیات این پیشرانه منتشر نشده است.
اگرچه کارما از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده اما گفته شده پلتفرمهای E-Flex از برخی قطعات متعلق به رورو GT استفاده خواهد کرد که یکی از آنها پیشرانههای الکتریکی با مشخصات متنوع میباشد.
متأسفانه افرادی که به دنبال یک پیکاپ الکتریکی شده دیگر بودند با خبر ناگواری مواجه خواهند شد زیرا کارما هیچ برنامهای برای تولید چنین خودرویی ندارد و میخواهد پلتفرم خود را بفروشد زیرا شرکتهای دیگر با استفاده از این معماری میتوانند هزینههای توسعه، مهندسی، تست و تائید یا ساخت خودروهای الکتریکی را مدیریت کنند و محصولاتی با راندمان بالا و قیمت مناسب داشته باشند.
مدیر کارما میگوید:
پلتفرم چهار چرخ محرک ما بالاترین شعاع حرکتی و گستردهترین پیکربندی بین تمامی پلتفرمهای E-Flex گذشته را داشته و بنابراین راندمان بالایی برای نیازهای متنوع وجود خواهد داشت.
مدیر این شرکت همچنین گفته پیکاپ های شکل گرفته بر پایه این پلتفرم میتوانند پرفورمنس بهتری را ارائه کنند و این موضوع در زمان کشیدن تریلرها یا حمل بارهای سنگین مزیتهای زیادی خواهد داشت.
VIPER
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹از ظاهرش مشخصه پلتفرم محکمی هست
مهدی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹بیچاره کاشکی میتونست نفروشه
meysam
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ظاهر قضیه رو نگاه میکنی فکر میکنی خیلی سادست.
رضا
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹اینکه کپی از روی ماشینهای برقی دیگس ، چی رو میخواد بفروشه ؟ همه دارن همین روش رو استفاده میکنن !