شرکت الکتریکی نیوران که در کالیفرنیا مستقر بوده و توسط چینیها حمایت میشود تصاویر و جزئیات بیشتری از خودروهای کاربردی الکتریکی و ماژولار تی وان را منتشر کرد.
این کمپانی اولین بار در نوامبر سال جاری میلادی بود که تی وان را در نمایشگاه بینالمللی اکسپو چین در شانگهای به نمایش گذاشت و حالا میتوانیم جزئیات بیشتری از این پیکاپ/ون الکتریکی به دست آوریم. نیوران میگوید حرف تی در نام این خودرو نشان دهندهی تولید بر پایه پلتفرم یک تراک بوده و کلمه وان هم به ماهیت چندمنظوره خودرو اشاره دارد.
همانگونه که در تصاویر دیده میشود، این خودرو از بدنهی چندین محصول تراک و ون مسافری لوکس استفاده کرده و به همین خاطر است که سازنده از آن به عنوان خودروی کاربردی الکتریکی و ماژولار نام میبرد.
خب حالا میخواهیم دربارهی پرفورمنس و دیگر مشخصات عملکردی تی وان بدانیم. این شرکت اشارهای به اعداد نداشته اما گفته که عملکرد این خودرو با توجه به قابلیت استفاده آن تعیین میشود.
نیوران میگوید این خودرو سریعتر از محدودیتهای سرعت حرکت خواهد کرد. به این ترتیب حدس میزنیم شتاب گیری این خودرو به تندی خودرویی همچون تسلا سایبرتراک نباشد. شاسی خودرو نیز میتواند از چنین منبع شامل سلول سوختی پشتیبانی کند. البته قوای محرکه الکتریکی نیز شامل مجموعه باتری بوده و در پوشش محفظه بار نیز میتواند پانل خورشیدی جدا شدنی را جای دهد.
این شرکت در بیانیه خبری خود گفته است: “کیفیت محصول نیوران با راحتی استفاده، قابلیت اطمینان، ایمنی و پایداری سنجیده میشود. تمرکز ما روی تولید هوشمند و نه تولید انبوه میباشد.” نیوران معتقد است فضای زیادی برای بهبود خودروهایی با انرژی تجدید پذیر وجود دارد.
تی وان افراد جوان و حرفهای با سن بین ۳۰ تا ۵۰ سال را هدف گرفته، خریدارانی که از تکنولوژی برای ایجاد سبک زندگی دینامیک اما متوازن استفاده میکنند. فعلاً چارچوب زمانی آغاز تولید این خودرو اعلام نشده زیرا نیوران میگوید نیازمند سرمایهگذاری بیشتر برای مونتاژ آن میباشد.
MAHDI
۱۱ آذر ۱۳۹۸خودروهای برقی نه تنها روح رو از ماشین میگیره بلکه خودروهایی برقی باعث شدن طراحی هایی خودرو دیگه کمتر حس ماشین بودن داشته باشه!!!!
((واقعا خودروهای برقی دوست داشتنی نیسن. حالا میخواد محصول هرشرکتی که باشه))
فقط کاربردی ان.اما روح و لذت و عشق رو ندارن!!!!
مسعود
۱۱ آذر ۱۳۹۸عموم مردم زمانی که اویل خودرو اختراع و تو کوچه خیابون دیده میشد نظرشون این بود که همون کالاسکه و گاری روح سواری و لذت بیشتری داره و اتوموبیل ها فقط کاربردین …
Car lover
۱۱ آذر ۱۳۹۸ینی حیف از بی ام و داره خوشم میاد حیف….
وگرنه میشستمت خودتو و امالو ارزوهاتو میزاشتم روبند
مودبانه بگم:
نذارید مرزای ذهنیتون زندگیتونو سخت کنه
مصطفی
۱۱ آذر ۱۳۹۸این شد یه طراحی خوب برای پیکاپ برقی
چی بود اون تسلا
ahmad.s
۱۱ آذر ۱۳۹۸تو پیکاپ های الکتریکی طراحی “ریویان” تا الان از بقیه جذاب تر و معقول تر بوده
meysam
۱۱ آذر ۱۳۹۸من برعکس طرفدار انرژیهای پاک و تجدید پذیر هستم و بخاطر همین از ماشینای برقی بیشتر خوشم میاد اما حداقل الان بنظر میاد برقیها خیلی هم پاک نیستن چون حرف و حدیث درمورد باتریهاشون زیاده
ایمان
۱۱ آذر ۱۳۹۸بزرگ تر ، زیباتر و خاص تر از تسلا سایبر تراک
محمد
۱۱ آذر ۱۳۹۸به نظرم آینده پیکاپ ها این خودرو خواهد بود نه وانت تسلا،هم ظاهر زیبایی داره هم کابین خیلی لوکسی داره(صندلی های عقبش حس مرسدس بنز به آدم میده) و هم اینکه ماژولاره یعنی این ماشین کار چندتا ماشین رو انجام میده
Abbas.Lambo
۱۱ آذر ۱۳۹۸قشنگ با طراحیش سایبر تراک رو پرپر کرد(در مورد فنی نظری ندارم)،ینی دقیقا نشون داد طراحی آینده نگرانه برای یه پیکاپ چجوریه
پیکان باز
۱۱ آذر ۱۳۹۸ماشین های برقی شاید برای هوای کره ی زمین خوب باشند ولی حسی که تو ماشین بنزینی به ادم دست میده تو برقی نیست
NAVID۰۰۹۸
۱۱ آذر ۱۳۹۸حِس نیست ، عادته
Farzad
۱۲ آذر ۱۳۹۸خوبه بهتر از سایبر تراک