پیکاپهای شهری اگرچه طرفداران زیادی در ایران دارند، اما حضور پررنگی در بازار ندارند و فقط چند نمونهی گران قیمت در بازار قابل خریداری هستند.
آمیکو آسنا یک پیکاپ با تواناییهای آفرودی است. در پیکاپ آسنا از یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۴ لیتری ساخت شرکت میتسوبیشی استفاده شده است که ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند. این نیرو توسط یک گیربکس ۵ سرعته به چرخهای جلو و عقب منتقل میشود. میزان مصرف سوخت برای رانندگی ترکیبی ۱۰.۷ لیتر است، که به نسبت مشخصات کلی خودرو مقدار مناسبی است.
پیکاپ آسنا به دلیل سیستم تعلیق و فنربندی مناسب از سواری بسیار نرم و هندلینگ خوبی بهره میبرد.
پیکاپ آمیکو آسنا از امکانات خارج جادهای نسبتاً خوبی مانند، سیستم دو دیفرانسیل با دفلاک اتوماتیک، امکان انتخاب حالتهای رانندگی 2H, 4HL, 4LL در کنار شاسی مستقل و سیستم تعلیق کارآمد بهره میبرد.
در بخش امکانات رفاهی این خودرو دارای ترمزهای مجهز به ABS و EBD، ایموبلایزر، کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، سیستم تهویه مطبوع با تنظیم الکتریکی، سنسور نور، نمایشگر مرکزی مهجز به رهیاب ماهوارهای و دوربین دنده عقب است.
پیکاپ آسنا به خاطر امکانات و قابلیتهایی که دارد و همچنین به دلیل کابین بزرگ میتواند به عنوان یک SUV خانوادگی نیز استفاده شود.
خودرو پیکاپ آسنا ۱۴۰۱ در نسخه دنده با قیمت ۹۹۰ میلیون تومان از سوی شرکت ارس خودرودیزل (آمیکو) فروخته میشود. فروش پیکاپ آمیکو آسنا در نسخه دندهای بصورت نقد و اقساط از سوی گروه صنعتی آمیکو انجام میشود.
Aboalfazl demon
۲۵ خرداد ۱۴۰۱یکی از بدرد نخور ترین پیکاپ های تاریخ
بهنام
۲۶ خرداد ۱۴۰۱واقعا هیچ چیزی نداره از بدترین متریال برای ساختش استفاده کردن از نزدیک ببینید متوجه میشوید
فقط یه دیفرانسیل کلاچ دار داره که کلی روش مانور دادن و تبلیغ کردن
پیکان جوانان گوجه ای
۲۵ خرداد ۱۴۰۱تنها نکته مثبت تنوع رنگ هستش….. فقط همین
امین
۲۵ خرداد ۱۴۰۱دوگانه سوز بودنش هم هست
matin
۲۵ خرداد ۱۴۰۱فکر نکنم خیلی چیز خوبی باشه
اگر هم باشه تو ایران بازار خوبی نداره توی ایران فقط عشق افرود ها پیکاپ میگیرن نه مردم معمولی
Alan.r
۲۵ خرداد ۱۴۰۱یه هایلوکس قدیمی بخری صد شرف داره به این آشغال
سامان اذری
۲۵ خرداد ۱۴۰۱کسی تجربه روندن این ماشین رو داره ؟؟
کلا بعضی ها میگن خیلی خوبه بعضی ها میگن اشغاله
بهنام
۲۶ خرداد ۱۴۰۱بستگی داره کی سوار شده باشه
اونایی که تا قبل از داشتن یا سوار شدنش ، ماشین خوب و بدرد بخوری سوار نشده باشن کلی ازش تعریف میکنن
این ماشین متریال کابین بسیار بدی داره کلا روی کیفیت کابین حساب نکنید
از نمای بیرونی هم چراغ های جلوی بی کیفیت و جلو پنجره ی خیلی خیلی بی کیفیت تو دوغ میزنه
از نظر پرفرومنس و قدرت و کشش تو جاده هم با توجه به اسب بخارش مشخصه باید انتظار خاصی ازش نداشته باشی
تنها نکته مثبت این ماشین دیفرانسیل کلاچ دارشه همین و بس
حامد
۲۸ خرداد ۱۴۰۱بنظر من ک نسبت ب قیمتش و امکاناتش و قیمت پیکاب های خارجی مثل تویوتا میتسوبیشی نیسان و…..ک همه چند میلیارد قیمت دارن اونم دست دومشون ..و با وضعی ک موتور آسنا میتسوبیشی هستش..خوبه.و خدایش ظاهریش خوبه چرا الکی مسخره کنیم خودروسازی داخلی رو..اگه همینو تویوتا میزد همه میگفتن عجب چیزیه..حالا ک آمیکو ساخته میگن بده..ظاهر بزرگ و عضلانی داره دقیقا عین شرولت ها من دیدم از نزدیک .خوشگله و هیکلی و بخاطر دیفرانسیل خوب و معروفش موتور میتسوبیشی ک روش هست قابل اعتماده..دیگه چی میخوای از یک پیکاب نهصد میلیونی صفر کیلومتر؟؟
شایان
۲۹ خرداد ۱۴۰۱سلام بزرگوار .
با احترام به سخنان شما.
من از این وانت اشغال اسنا دارم
بخاطر روغن سوزی در طی 8 ماه 4 بار موتور را کاملا باز کردن. اما بازم نتونستن درستش کنم. برای یه تعویض روغن ساده ، ماشین 2 روز توی نمایندگی میخابه . همین الان ماشین من چندین مشکل پیدا کرده مانند . از کار افتادن آمپر کیلومتر . شیر گاز . و چندتا داستان دیگه که نمایندگی واقعا از درست کردنشان عاجزه. مطالب خیلی زیاده . منتها نه وقت هست و نه میشه . تمام مطالب را نوشت . اگر باور ندارید . بفرمایید که تصاویر تمام فاکتورها و دستورات تعمیرات را برای شما و دیگر عزیزان ارسال کنم
shayan1renault
۱۰ آذر ۱۴۰۱منی که قبلا اریسان سوار شده بودم سوارش شدم
واقعا خوبه
موتورشم چینیه ولی تحت لیسانس میتسوپیشی تولید میشه
net
۲۵ خرداد ۱۴۰۱این وانت اسنا ابعاد اتاق عقبش اندازه وانتهای فول سایز هست و بزرگه و تقارن با اتاقهای عقب وانتهای میان سایز نداره
حامد
۲۸ خرداد ۱۴۰۱داش چرا چرت میگی ..خب این پیکاب فول سایز هستش ..اتاق عقبش بزرگه و عالی .حالا ک بزرگه ایراد میگیری بزرگه تقارن نداره؟؟اگه کوچیک بود میگفتین کوچیکه هیچی جا نمیگیره ..بسه از این همه تعصب در مورد ماشین های خارجی..تو این رنج قیمت و دقت کن تو این طراحی های ایرانخودرو و سایپا ..آمیکو ک شرکت جدیدی هست بسیار عالی عمل کرده..ایرانخودرو و سایپا بعد دهه ها هنوز نتونستن همچین ماشینی طراحی کنن ک آمیکو کرده..خدایش الکی نظر بد ندیم..نسبت ب قیمتش ک نهصد تومان هست و آپشن هاش و موتور میتسوبیشی و دیفرانسیل کلاج دار چند حالته اش ک خوبه و…….ک قیمت نهصد تومان شده..واقعا می ارزه نسبت ب پیکاب های خارجی ک دست دوم و با چندین سال کارکرد چند میلیارد پولشونه اونم فقط بخاطر تحریم شدن نه کیفیت بسیار بالای قطعات..ک دیگه باید دست ب جیب شی واسه خرج کردن واسشون ،اونم با قیمت بالای قطعاتشون.این دیگه صفر کیلومتره خیالت راحته هم قطعاتش ارزونه هم چون صفر کیلومتره حداقل تا یک سال اولین خرجت میشه خرید لاستیک واسش..خدایش درست میگم یا نه؟؟واقع بین باشیم..همینو اگه تویوتا ساخته بود همه میگفتن به به عجب ماشینی
شایان
۲۹ خرداد ۱۴۰۱سلام داداش من دارم مال شما .
تعصب ندارم . دهنم سرویس شده از بس درگیر تعمیرات و تعویضات قطعات هستم .
منم گول همین تعریفات بیخودو .
خوردم که الان گرفتار این ماشین اشغال شدم.
توصیه من بشما اینه . شما برو بخر ببینم بعد از 6 ماه پای این حرفتان میمونید یا نه.
قصد جسارت ندارم . منتها از بس هزینه کردم و جلوی تعمیرگاه توقف کردم و وقتم هدر رفته . که وقتی میبینم . شخصی بدون اطلاعات کامل و تجربه واقعی . از این ماشین تعریف میکنه . خونم بجوش میاد خدا شاهده. آخرشم بگم از بس ماشینم میره نمایندگی من با کل پرسنل. نمایندگی فتح 27 رفیق شدم . اونام خودشون این اشغال چینی را قبول ندارن .
Hamid
۲۵ خرداد ۱۴۰۱سلام و عرض ادب. من ارتباط نزدیک و تقریبا روزانه ای با این خودرو دارم. تجربیاتم را صادقانه، کوتاه و عامیانه بیان می کنم. برای مصرف شخصی توصیه نمی کنم. به درد ارگان های دولتی می خورد که به اسم حمایت از تولید داخل و محصولات ایرانی، بخرند و استفاده کنند. از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است و فاصله محوری و طولی آن به نظرم از کیفیت سواری آن بسیار می کاهد. کیفیت مونتاژی هم چنگی به دل نمی زند. در اصل هر کسی بخرد، چیز زیادی عایدش نخواهد شد. این خودرو برای افراد دوستدار طبیعت و آفرود عرضه می شود. چنین افرادی، همواره سطح دانش و آگاهی بالایی در خصوص خودروها دارند. بعید می دانم پس از یک بار استفاده مورد پسندشان باشد. به شکل بسیار عجیبی در مواجه با آن، حس یک اسباب بازی ابتدایی برای بزرگسالان را دارم. متشکرم.
محمد
۲۸ خرداد ۱۴۰۱اقا حامد اینکه میگی تا یکسال اول فقط لاستیک میخواد را خوب آمدی بعدش باید بفروشی واز شرش راحت شی
شاهین
۲۵ خرداد ۱۴۰۱پیکاپ جدید ایسوزو هم معرفی شد
با موتور 3 لیتری توربو دیزل که بنظرم بهترینه در کلاس خودش تو بازار ایران
بوی گرونی بنزین میاد باید جیبمونو سفت بچسبیم
فرزاد
۲۵ خرداد ۱۴۰۱۹ میلیون تومان قیمت واقعی این خودروئه البت نه با وجود این عزیزان مسؤل اقتصاد کشور
Mohsen63
۲۶ خرداد ۱۴۰۱من توی نمایشگاه امسال تو کابینش رو دیدم اصلا مال نیست.آمیکو الکی این پیکاپاشو گنده کرده هیچی نیستن جنس داخل کابین آشغال ومضخرفه.تا نبینید نمیدونید چه آشغالایی هستن.
غلام رضا عظیمی
۲۶ خرداد ۱۴۰۱سلام دوستان من دارم کاملاً راضیم اونیم که میگه به درد نمیخوره خوب بلاخره سیقلیه هر شخصه ماشینی جواب پس داده بدون اصتحلاک نسبت به تمام رقبا هرجا تو کویر هر ماشین چهار سیلندری بره چه توربو چه اتمسفر من باهاش پا به پا میرم اگر قبول ندارید برید تو گروه آمیکو سوارانasena_amico_clubبرید و ببینید فشار بیار به ماشین ولذت ببر
حسن
۲۶ خرداد ۱۴۰۱فقط جک بخر تی8
محمد
۲۸ خرداد ۱۴۰۱با سلام من خریدم اصلا راضی نیستم و الانم کسی ازم نمیخره
کاربر
۲۸ خرداد ۱۴۰۱اصلا به نطرات اینترنتی اکتفا نکنید و ماشین رو از نزدیک ببینید و رانندگی کنید البته باید پولتون هم به ماشینهای خارجی برسه اگه ایرانی نمی گیرید متاسفانه من دنبال ماشین خوب بودم و به نظرات کاربران اهمیت می دادم و دست دست کردم نتیجه این شد زمانی که می تونستم ایرانی بخرم نخریدم حالا گرون شده هم ایرانی و هم خارجی و اصلا همه چی گرون شده ماشینم رو هم نتونستم عوض کنم پس توصیه من به شما اینه که اصلا به نظرات مردمی که برای ماشین و ایراداتش بد می گویند توجه نکنید .
رضا
۳۰ خرداد ۱۴۰۱یکی از صد اشغال دیگه
من ندارم اما زیاد میبینم که رانندها می نالند از کیفیت بد حداکثر سرعت تو شیب ۳ درجه مخالف ۹۰ هست رنو پی کی شرف داره
رضا
۳۰ خرداد ۱۴۰۱شما می خوای استفاده کنی یا معامله
خوبه کل زندگیت بفروشی واسه یه تکه حلبی پر درد سر ،مشورت همیشه خوبه دوست من
اگه میخواستی بهرحال میتونستی این نه یکی دیگه بخری به مردم چه ربطی داره دهن بین بودن شما
مشورت کن و خودت تصمیم بگیر من اگه پول هم داشته باشم اینو نمی خرم چون بدتر از بده