نمایشگاه توکیو ۲۰۲۱ فقط بهصورت مجازی برگزار خواهد شد اما این امر باعث نشده خودروسازانی همچون دایهاتسو اقدام به معرفی محصولات خود که قرار بود در این رویداد پردهبرداری شوند نکند. امسال دایهاتسو با شعار “راههای تازه برای داشتن هیجان” در این رویداد مجازی شرکت کرده است.
کار را با عجیبترین اما قطعاً خودروی هیجانانگیز دایهاتسو که Hijet Jumbo Sportza Ver نام دارد شروع میکنیم. این خودرو بر پایه محصول تجاری های جت بنا شده و دارای کابین طویلتر است. نیمه بالایی خودرو هم طرح رودستر را به خود گرفته است. نمای جلوی اسپورت با شیشه جلوی کوچک نیز جزو ویژگیهای جالب این خودروست. دو سرنشین این محصول نیز روی صندلیهای اسپورت مینشینند. در بخش عقب فضای بار بزرگ وجود دارد و زیرش هم سه خروجی اگزوز جانبی خودنمایی میکنند. این مدل در مقایسه با نسخه استاندارد ارتفاع بسیار کمتری دارد.
دایهاتسو به تغییرات قوای محرکه این مدل اشاره نکرده است. مدل استاندارد دارای قدرت ۴۶ اسبی و گیربکس ۵ سرعته دستی است اما در صورت استفاده از گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک قدرت به ۵۲ اسب بخار میرسد. مشتریان میتوانند مدل تجاری را بهصورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک خریداری کنند.
اگر خودرویی تواناتر را ترجیح میدهید میتوانید مدل Hijet Jumbo Camper Ver را انتخاب کنید که از پوشش استتاری عقب و روف راک سود میبرد. نمای جلوی خندان خودرو دارای چراغهای گرد شبیه چشم انسان بوده و بخش پایینی هم شبیه دهانی است که میخندد.
دایهاتسو اشارهای به مشخصات بخش عقب و کمپر این خودرو نکرده است.
تیم شخصیسازی دایهاتسو یکبار دیگر دست روی Copen Spyder Ver گذاشته است. این خودرو بخش اعظم شیشه جلو و سقف خود را از دست داده تا یک رودستر ایجاد شود.
دایهاتسو Taft Crossfield Ver هم یک کراس اوور کوچک است که به آفرودری ریزه میزه تبدیل شده و ارتفاع بیشتری از سطح زمین و لاستیکهای گیراتری دارد. نمای جلوی خودرو نیز باعث بهبود زاویه حمله شده است.
نهایتاً به خودروی Thor Premium Ver میرسیم که دارای رنگ نقرهای و آبی بوده و از رینگهای بزرگ و نمای جلوی بهروزتر سود میبرد.
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۹ دی ۱۳۹۹فقط اون قرمزه خوشگله که نوشته کوپن .
بقیه زشت ……
AMG///
۹ دی ۱۳۹۹بخدا این ژاپنیا رد دادن??
اون از تویوتا دیروز
اینم از دایهاتسو امروز
من واقعا نمیدونم چی بگم
زیزیگولو
۹ دی ۱۳۹۹عکس اول خیلی عجیبو غریبه!!! انگار مینی بوسی که سقفشو بریدن!!!
سلمان
۹ دی ۱۳۹۹مینی بوس رودستر?
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۶ مرداد ۱۴۰۰😂😂👌
pooriya.bmw.germany
۹ دی ۱۳۹۹خیابان های توکیو پر از این اسباب بازی ها هست اکثریت مردم ژاپن خودروهای اینچنینی سوار میشن تو خیابون های توکیو نه خبری از لندکروزر هست نه نیسان پاترول نه تویوتا کمری خیلی کم خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت وجود دارند
Ãbţìň
۹ دی ۱۳۹۹اگه خودروهای اسپرت وجود ندارن پس فرهنگ تیونینگ و دریفت از کجا اومده؟!؟!
datsun
۹ دی ۱۳۹۹زادگاه دریفت ژاپنه و تیونینگ گره خورده با فرهنگ ماشینی ژاپنه شاید از لندکروز و پاترول فول سایز خبری نباشه ولی خودروهای اسپورت طرفداری زیادی تو ژاپن دارن مخصوصا تیون شده برای دریفت.
Ãbţìň
۹ دی ۱۳۹۹نه جناب داتسون من میدونم که دریفت و تیونینگ مال ژاپنه خواستم از این دوستمون که میگه ماشینای اسپرت کمی وجود دارن توی ژاپن بپرسم که چجوری میشه دریفت و تیونینگ رو ابداع کرد اونم با ماشین های کم؟ خب معلومه که نمیشه خواستم اینو به ایشون بفهمونم.?
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۶ مرداد ۱۴۰۰یادش بخیر اکانت قدیمی! چه زود رشد میکنیم!
ツSAMURAIツ
۹ دی ۱۳۹۹اولا که کمری هست ( مدل چهار سیلندر هیبرید )
دوما لندکروزر و پاترول هست خریدش به صرفه نیست چون مالیاتش زیاده
سوما کی کار ها برای شهر ساخته شدن و اجازه خروج از شهر ندارن و بیشتر مردم کی کار ها رو به عنوان ماشین دوم میخرن ( تویوتا هریر و کراون جز پر فروش ترین ماشین های ژاپنه که همین موضوع رو تایید می کنه )
چهارم اینکه با جمعیت صد و بیست میلیون نفر تو مساحت کم اگه همه لندکروزر و پاترول سوار بشن که جایی نمی مونه
پنجم اینکه حمل و نقل عمومی ژاپن اینقدر خوبه که ماشین هم نداشته باشی مشکلی به وجود نمیاد
AMG///
۹ دی ۱۳۹۹آخه سامورایی جان ژاپن کشور سامورایی پرور اینا چین آخه؟؟
ارش
۹ دی ۱۳۹۹دایهاتسو قرمزه خوشگله .
Avan
۹ دی ۱۳۹۹دو تای اول که افتضاح بود ولی دوتا آخر قشنگ هستن
حسین دهمرد
۹ دی ۱۳۹۹کشورت لکسوس بسازه اما مجبور باشی بخاطر خیابونای تنگ و مالیات از اینا سوار شی.
فرض محال که محال نیست فرض کنین ایران سومین قدرت اقتصادی دنیا باشه و تولیدات سایپا هم انقدر خوب باشه که میلیونی تو آمریکا فروش بره. حاضرین خودتون از این کوچولوهای پنجاه اسب بخاری سوار شین؟ مثه اینه که کیک خامه ای تو یخچال داشته باشی ولی مجبور باشی ساقه طلایی بخوری.
پایه حقوق تو ژاپن نباید فرق زیادی با آمریکا داشته باشه.
AMG///
۹ دی ۱۳۹۹چی بگم والا
من یکی که کرک و پرم ریخت
h.s
۱۳ دی ۱۳۹۹اتفاقا برای داخل شهر و بعنوان ماشین دوم خیلی عالیه من خودم اگ چنین وضعیتی داشتیم حتما یدونه ازینا واسه داخل شهر در کنار لندکروز یا پاترول میخریدم و سوار میشدم، همه بخان لندکروز و لکسوس ls و ازین دست ماشینا بیارن خیابون دیگ نه جای پارکی میمونه و ترافیک وحشتناک میشه،پاترول یا لندکروز واسه مسافرت و خارج شهر و کوه کمر
مهدی
۹ دی ۱۳۹۹اولیه از همه عجیب تره فقط هم اون قرمزه خوشگله ولی در کل همشون خیلی عجیب قریبن ژاپن داره چی کار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟
فرید
۹ دی ۱۳۹۹بازم اسباب بازی های تویوتا ???????????????????????????????????????
Mazda3
۹ دی ۱۳۹۹شاید واسا ما خنده دارن ولی طرفدار دارن حتی جاهی دیگه هم طرفدار داره هرچند شاسی بلند یا ونش یا اون کامیونت رودستر دیگه خیلی ضایعه ولی خودم از این کی کار ها خوشم میاد درکل بد نیستن.
۷۷۸۸
۹ دی ۱۳۹۹فقط آخری
Sina
۱۰ دی ۱۳۹۹دو تای اولی جالب نبودن ولی آخریا باحال بودن
هر چند این خودرو ها به سلیقه هر کشوری نمیخوره
ژاپنی ها از اینا دوست دارن