مردی که مک لارن F1 اسطورهای را طراحی کرده به فرایند توسعهی هایپرکار الکتریکی دندروبیوم D-1 کمک خواهد کرد.
پیتر استیونز همان مردی است که مک لارن F1 و برخی دیگر از خودروهای پرفورمنس همچون جگوار XJR-15 را طراحی کرده و البته یکی از شناختهشدهترین طراحان دنیای خودرو محسوب میشود. تأثیر او روی دندروبیوم زیاد نخواهد بود اما خب همین هم برای پیشبرد اهداف این استارت آپ بریتانیایی و استفاده از شهرت استیونز کافی خواهد بود.
واضحترین تفاوت بین پروتوتایپ XP-2 و خودروی رونمایی شده توسط کمپانی حضور آینههای جانبی سنتی و برخی ریزهکاریهای جدید اسپلیتر جلوست.
استیونز دربارهی تأثیر خود روی این خودرو گفته است:
تغییرات کوچک اعمال شده توسط من روی خودروی D-1 باعث شده XP-2 دارای جریان هوای بهتر و همچنین جذابیت روانی یک هایپرکار الکتریکی باشد.
همانند اکثر خودروسازانی با این ابعاد و مقیاس، دندروبیوم D-1 به تکامل خود ادامه خواهد داد و مدلهای تولیدی از باتریهای پیشرفتهی حالتجامد استفاده خواهند کرد.
دندروبیوم قول داده این خودرو را علیرغم نگرانیهای موجود دربارهی برگزیت در بریتانیا تولید خواهد کرد.
Alireza
۱۲ اسفند ۱۳۹۷بسه دیگه انقد از این اسمای جدید ک میان هزاران اسب بخار قدرت میزارن رو ماشین خسته شدم
بیاین اول ازمایشش کنین بعد بگین اینارو
Elmiraj
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ده ها به اصتلاح هایپر کار الکتریکی با نام های عجیب و غریب و هزاران اسب بخار قدرت و گشتاور….!!!
.
.
هایپر کارهایی که ادعا شون شکست تسلا رودستر هست در حالی که پشت گرد و خاکش محو و نابود می شن…
NAVID۰۰۹۸
۱۲ اسفند ۱۳۹۷متفاوت از بقیه طراحی شده و به دل میشینه .