نسخههای جدید دایهاتسو از مدل کوپن، از یک اتومبیل چند بعدی خبر میدهند که میتواند برای کاربردهای متفاوت و در فرمهای متفاوت ارائه شود. آخرین کانسپتهای این خودروساز ژاپنی نیز چنین چیزی را بیش از پیش ثابت میکنند.
ساختار کوپن در ابتدا به منظور استفاده از پوستههای مختلف تولید شده، در یک چشم به هم زدن میتواند استایل خود را از حال و هوای کلاسیک به مدرن تغییر دهد؛ چرا که قطعات بدنه به سرعت میتوانند با یکدیگر تعویض شوند. بدین ترتیب شرکت می تواند یک رودستر، کوپه یا خودرویی دیگر را به هم، تبدیل نماید. علاوه بر این خود شما هم می توانید با تبدیل پنلهای بدنه، چهره خودروی خود را کاملا تغییر دهید. اگر چنین چیزی برای شما کافی نیست، دایهاتسو دو کانسپت دیگر نیز معرفی کرده که در این زمینه، اساسیتر عمل میکنند و در این پروسه، یک کوپه کلاسیک و یک شوتینگ برینگ در اختیار قرار میدهند. در نسخه سِرو، یک بدنه جمعوجور کوپه استفاده میشود و این در حالی است که در نسخه روب، یک فرمت کاربردیتر «شوتینگ بریک» و طبیعتاً با یک هاچ عقب در دسترس قرار میگیرد. اگر چه «روب» با فلسفه طراحی نوکتیز خود، چهره تهاجمیتری پیدا کرده است.۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
رضا
۱ بهمن ۱۳۹۴الان پیش خودشون میگن عجب فکری، ولی نمی دونن ما سالها است انواع پراید رو به همین شکل به ملت می اندازیم…
احسان
۱ بهمن ۱۳۹۴من که خوشم نیومد
king 918
۱ بهمن ۱۳۹۴حالا مدل کوپه کانسپت تو عکس اول و دوم بدک نیست اما باقی سطحشون خیلی پایینه …….
در کل چندان جالب نیست ………
moein
۱ بهمن ۱۳۹۴شبیه اسباب بازی شده
احمد باقری
۱ بهمن ۱۳۹۴مثل ماشینهای مینی، اصلا طراحی جالبی نداره.
yas
۱ بهمن ۱۳۹۴اگر بخوام یه ماشین ارزون بخرم اصلا سراغ دایهاتسون نمیرم.ترجیحم ارزون قیمت های شورولت و فورد و فولکس تویوتا هیوندای و…هست چون ارزون قیمت های اینا حداقل قیافه رو دارن و طراحی اتاقشون هم انقدر بد شکل نیست.یادمه یه مقاله در باره زیر ده هزار پوندی ها تو همین پدال بود که ماشینای خیلی بهتری توش بودن بخصوص شورولت سونیک
پویان
۱ بهمن ۱۳۹۴یکم زیادی شبیه اسباب بازی شده دیگه!!!
(حس کیپا توی دوران بچگی رو دارم که هی باش چیز میز میساختی :| )
Archi KHAN
۱ بهمن ۱۳۹۴جل الخالق …
آرش
۱۸ اسفند ۱۳۹۴کسی می دونه فرمت شوتینگ بریک یعنی چی؟