جنسیس قیمت احتمالی کانورتیبل لوکس خود را چیزی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار میداند.
جنسیس X کانورتیبل کانسپت در نمایشگاه خودرو لسآنجلس ۲۰۲۲ رونمایی شد و با طراحی یکپارچه و لوکس خود، تصور این برند از یک کانورتیبل مجلل را به رخ همگان کشید. بر اساس گزارشها، این شرکت کرهای قصد تولید این خودرو را دارد.
«لوک دانکرولک»، طراح ارشد جنسیس، در ادعایی غیررسمی در دیدار سالانه نمایندگیهای جنسیس گفته که ساخت کانورتیبل X بررسی خواهد شد. «پیتر لانزاورچیا»، مدیر هیئت مشاوره نمایندگیهای سراسری جنسیس، در مصاحبهای به «اتونیوز» گفت:
وقتی او -دانکرولک- در جلسه فروشندگان که شامل صدها نماینده جنسیس در دنیا میشود این مسئله را اعلام کرد پس خبرهای خوبی در راه است.
رسانه موتور۱ برای بررسی این ادعا به جنسیس مراجعه کرد. یکی از سخنگویان جنسیس هم اینگونه پاسخ داد:
از تماس شما سپاسگذاریم. در این مرحله نمیتوانیم برنامه تولید محصولات آیندهمان را تایید کنیم.
تولید مدل مفهومی X کانورتیبل به صورت انبوه میتواند یک دستاورد و افتخار بزرگ برای جنسیس باشد. درست است که آمار فروش یک کانورتیبل لوکس پایین خواهند بود اما این مدل میتواند توان بالای کرهای ها را به بازار و مشتریان نشان دهد. لانزاورچیا به اتوموتیو نیوز میگوید:
نمیدانم قیمتی بالاتر از ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار دلار خواهد داشت یا نه اما مطمئن هستم که بسیاری از مشتریان با ورود به نمایشگاههای ما، بنتلیهای کانتیننتال کانورتیبل خود را کنار خواهند گذاشت.
کانورتیبل X کانسپت از زبان طراحی اسپرت، یکدست و لوکس جنسیس سود میبرد. کاپوت این خودرو دراز و کشیده طراحی شده و صندوق کوچکی دارد. خط کاراکتر جانبی نیز این المانهای را به یکدیگر متصل میکند. چهره خودرو میزبان دو چراغ کشیده LED بهعنوان چراغهای اصلی است که یکی از آنها با ایجاد انحنا، تصویر جلوپنجره جنسیس را آفریده است؛ جلوپنجرهای که در مدلهای درونسوز مورداستفاده قرار میگرفت.
کانسپت X به یک سقف جمعشونده فلزی پیشرفته مجهز شده بود که درصورت بسته بودن، به لطف سانروف خود فضایی دلنشینن را برای سرنشیانان فراهم میکرد. با نگاهی به کابین متوجه میشوید که طراحان تمرکز اصلی خود را روی راننده قرار دادهاند؛ برای نمونه نمایشگرها به سوی راننده خم شدهاند. در نگاه اول این سبک طراحی واقعا چشمگیر به نظر میرسد اما از لحاظ کاربردی کار را برای سرنشین صندلی شاگرد دشوار میکند چراکه برای دسترسی به نمایشگر باید از ستون کنسول عبور کند.
X کانورتیبل سومین خودرو جنسیس از سری مدلهای مفهومی X به شمار میرود که پس از X و X اسپیدیوم کوپه رونمایی شد. تمامی خانواده X محصولاتی برقی را معرفی میکنند درحالیکه جنسیس هنوز اطلاعاتی را درباره موتور و پیشرانه آنها منتشر نکرده است.
گروه خودروسازی هیوندای بهبودهای گوناگونی را برای پلتفرم الکتریکی جهانی ماژولار درنظر گرفته است که تاثیر زیادی را روی خودروهای برقی سه برند هیوندای، کیا و جنسیس خواهد داشت. نسل سوم ماژول نیرودهی سیلیکون-کاربید در تولید انرژی بهینهتر عمل میکند و بههمین ترتیب، عملکرد، گستره مسافت قابلپیمایش و زمان شارژ بسته باتری خودرو را تقویت میکند. برای تماشای اولین نگاه به جنسیس X از رسانه موتور۱ میتوانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید. نظر شما درباره این کانورتیبل لوکس چیست؟ آیا جنسیس واقعا توان رقابت با محصولات تثبیتشدهای چون بنتلی کانتیننتال یا آستونمارتین DBS ولانته را دارد؟!
sina
۱۱ بهمن ۱۴۰۱عجب چیزیه!!
net
۱۱ بهمن ۱۴۰۱بی ام و سری ۸ روباز خیلی زیباست
Ehsan
۱۱ بهمن ۱۴۰۱آمریکا بهترین سری ۸ دنیا را میسازد! آمریکا بهترین ماشین روباز را میسازد!
میگفتی اینارو،مگه نمیخوای بری منهتن؟🤣🤣
علیx76
۱۱ بهمن ۱۴۰۱رقابت تو کلاس ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزاردلاری (ب ام و سری ۸ – بنز SL – پورشه ۹۱۱) رو میشه از جنسیس قبول کرد.
اما کلاس ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزاردلار که توش فراری، لامبو، مکلارن، بنتلی، آستون مارتین هستن چندان جالب نیست.
مگه اینکه حضورش صرفا نمادین باشه و دنبال سود مادی نباشن.
ماشینای نرمال (غیر از اونایی که دست سازن یا تکنولوژیهای مسابقهای دارن) معمولا رو ۲۰۰هزاردلار اشباع میشن، یعنی ماشین ۲۰۰ هزاردلاری با ۳۰۰ هزاردلاری، از لحاظ متریال، تکنولوژی و فنی، به اندازهی قیمتشون اختلاف ندارن، بلکه اختلافشون تو پرستیژ و کلاس اون ماشیناست و خب جنسیس فاقد این مورده.
مازیار
۱۱ بهمن ۱۴۰۱خوب گفتی
SS
۱۱ بهمن ۱۴۰۱خیلی از شرکت ها ماشین های فلگشیپ رو نه برای سود مالی مستقیم بلکه برای افزایش اعتبار برند عرضه میکنن
مخصوصا در کلاس کانورتیبل های لوکس الان هیچ ماشین واقعا پرفروشی وجود نداره و این مدلها بیشتر برای رخ نمایی شرکتها هستن
البته فکر نمیکنم جنسیس این ماشین رو بالای 150 هزار دلار قیمت بزنه چون حتی در بازه 100 تا 150 هم رقیبهای قدرتمندی داره
Mehdi
۱۲ بهمن ۱۴۰۱یه زمانی رقابت ۴۰ تا ۶۰ هزاری کره ای ها را قابول نمیکردید ۸۰ تا ۱۵۰ هزاری که به هیچ وجه
عجب مردمی هستیم
کرگدن باواریا
۱۱ بهمن ۱۴۰۱هرچی باشه بازم تهش هیونداس،یه بنتلی سوار عمرا بهش نگاه هم بکنه
قاسم
۱۱ بهمن ۱۴۰۱هر چی باشه فراخوان چند میلیونی نمیخوره و چرخشم در نمیره و آتشبازی چهارشنبه سوری هم درست نمیکنه
کرگدن باواریا
۱۱ بهمن ۱۴۰۱پامو تو فضای مسموم پدال نمیذاشتم عمرا اگه خبر داشتم یه ژاپنی پیچ چرخش در رفته
قاسم
۱۱ بهمن ۱۴۰۱پس بیا این دوتا رو بخون و دیگه نیا پدال😂😂
https://www.pedal.ir/toyota/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-chr/
این هم یکی دیگه
https://www.pedal.ir/toyota/toyota-buy-back-faulty-bz4x/
Ehsan
۱۱ بهمن ۱۴۰۱مثل LFA که تهش لکسوس بود و هنوز نمونه های صفر کیلومترش موجوده 🙁
Sigma
۱۱ بهمن ۱۴۰۱بسیار حق
arshiaSVJ
۱۱ بهمن ۱۴۰۱من تا حالا تو هیچ کدوم از بحثهای بین ژاپنیها و کره ای ها شرکت نداشتم
ولی خب به نظرم اینکه گفته
بنتلی های خود را کنار خواهند گذاشت
زیادی جومونگ بودنه🤣
قاسم
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ای قمار باز عاقبت خودت رو لو دادی که کدام طرفی هستی !!!! من که میدونم تو زمین ژاپنی فنها همش مار پله بازی میکردی !! جومونگ که عددی نیست ! جنسیس امپراتوره ، امپراتور 👑
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۱ بهمن ۱۴۰۱بردار ،جومونگ که خدمتکار نبود اونم امپراتور بود
arshiaSVJ
۱۱ بهمن ۱۴۰۱جاسوس دستگیر کردی مگه🤣
کیان
۱۱ بهمن ۱۴۰۱۲۰۰ هزار دلار!!! انصافا کسی هست میباخ و رولزرویس و بنتلی و نخره و بیاد اینو بخره ؟!
قاسم
۱۱ بهمن ۱۴۰۱عجب خبری بود 😂 فکر کنم حسابی داری حرص میخوری😂 حرص نخور برای سلامتی خوب نیست
TESLA
۱۱ بهمن ۱۴۰۱۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار دلار برای ماشین کره ای !!!! حالا این هیچی اون قسمت که گفته : بنتلی کانتیننتال های کانورتیبل خود را کنار خواهند گذاشت . رو کجای دلم بزارم 😂😂😂😂 ، این جناب لانزاورچیا هم عجب ساقی داره دمش گرم 🤣🤣🤣😂😂😂🙌🙌
شهاب
۱۱ بهمن ۱۴۰۱پَه نَه پَه حتما تسلا خیلی خوبه که سیستم خودکار و خودرانش خودبخود هر کاری که دلش میخواد میکنه و راننده و عابر پیاده و همه رو میفرسته اون دنیا😂😂
TESLA
۱۱ بهمن ۱۴۰۱تسلا سابق ساخت خودرو ۱۷۰ هزار دلاری رو بار ها داشته و البته در فروشش موفق هم شده ، ولی کره ای ها که تا حالا ماشینی بالا تر از ۷۰ ، ۸۰ هزار دلار نساختن دیگه نباید وارد فاز ها بشن چون شکست میخورن ، ماشین کره ای تا ۵۰ هزار دلار قابل درکه ولی دیگه بیش تر از این هر چی هم که باشه ارزش خرید نداره ، برای این حرفم مدرک هم دارم شما الان فروش g90 تو آمریکا رو با : s کلاس یا سری ۷ یا ls500 مقایسه کن ، در برابر اینا از هیچ هم کمتر فروخته 🤣🤣🤣
قاسم
۱۱ بهمن ۱۴۰۱باشه تو راست میگی !!! سیستم خودکار و خودران مرگبار😂😂😂😂
phonix
۱۱ بهمن ۱۴۰۱بحث سر سیستم خودران توسط مثلا فن هیوندایی؟
دست به لینکت که خوبه
میخوای برات لینک اعتبار سیستم های خودران رو بفرستم؟
لطفا مارو با دوتا تکنولوژی ارائه شده توسط هیوندایی اشنا کن حرف کره رو نزن فقط از خود هیوندایی و نوچه هاش بگو
( با اینکه میدونم روحت هم خبر نداره که کره یکی از بزرگترین کشور هایی هست که به صورت مرتب داره ثبت اختراع های زیادی انجام میده سالیانه)
قاسم
۱۱ بهمن ۱۴۰۱Phonix تورا بخدا نخندونمون😂😂😂 تو همونی نیستی که میگفتی ال جی ژاپنیه 😂😂😂 اول از همه یاد بگیر کدام برند متعلق به کدام کشوره بعد بیا تا بحث کنیم
حامد
۱۱ بهمن ۱۴۰۱اونا خودشونو باور دارن و دست کم نمیگیرن
کرگدن باواریا
۱۱ بهمن ۱۴۰۱خودشون رو باور دارن ؛ هم اهل رقابت سالم هستن و همه پیشرفتشون نتیجه روابط سالم با کشور های دنیا ، فضای سالم و بازار آزاد و تعامل علم با دنیاس.
phonix
۱۱ بهمن ۱۴۰۱جالب بدونید که کره وقتی تصمیم به پشتیبانی از خودرو سازانش گرفت قانون منع واردات خودرو رو اعمال کرد وفقط اجازه همکاری به خارجی ها و واردات تکنولوژی مربوط رو میداد
قاسم
۱۱ بهمن ۱۴۰۱جالبه بدونین phonixوقتی تصمیم به ژاپنی فن شدن گرفت هنوز نمیدونست که ال جی ژاپنی هست یا کره ای😂😂😂
Hamilton1970
۱۱ بهمن ۱۴۰۱سال ۴۲ هم همه به احمد خیامی همین رو میگفتن
اینکه دیوونست که میخواد تو ایران ماشین سواری تولید کنه
اما به کسی گوش نداد و پیکان رو تبدیل به اولین و پر تیراژ ترین خودرو تاریخ خودروسازی ایران و خاورمیانه تبدیل کرد
از همین تمسخر ها تاریخ ساخته میشه…
TESLA
۱۱ بهمن ۱۴۰۱یکی به این آقا نیست بگه : کسی که بنتلی داره حتی زیر دستاش هم سوار ماشین کره ای نمیشن حالا هر چی هم کی میخواد باشه ( براشون افت شخصیت داره ) 🤣🤣🤣🤣😂😂😂
قاسم
۱۱ بهمن ۱۴۰۱کسی که چشم دیدن این خبر و پیشرفت یه برند معتبر رو نداره آب هویج بخوره تا چشماش قوی بشه😂😂
heshmat021
۱۱ بهمن ۱۴۰۱این تفکر ایرانیه که تا حالا انواع ماشین براش آرزو بوده و از ماشینای که دستش بهش نرسیده خدا ساخته
وگرنه شخصیت آدم چه ربطی به ماشینش داره
phonix
۱۱ بهمن ۱۴۰۱اها
مفهوم برندینگ توسط ایرانی ها ابداع نشده همه میدونن ارم و نام و اعتبار یک برند در خرید خیلی تاثیر گذاره مثلا سامسونگ گوشی هایی تولید میکنه با قیمت کمی کمتر از اپل و با همون کارایی و بعضا بهتر ولی سود اپل بیشتره و فروش پرچم دارش هم بیشتره حالا چرا؟ چون اسمش اپله و ارمش سیب گاز زده
الان یه تفکر جدید باب شده به عنوان مثلا روشن فکر دو هزاری که فکر میکنه با کوبیدن ایرانی ها خیلی نابغه به نظر میاد
پرفسور فرق برند بنتلی با جنسیس زمین تا اسمون حتی اگر بنتلی اشغال باشه و جنسیس فوق العاده بازم بنتلی به دلیل اینکه انگلیسیه و جنسیس از شرق اسیا میاد باهم تفاوت های زیادی به نفع بنتلی خواهند داشت بماند که در این دنیا بنتلی خیلی هم خوب کار میکنه و همه نظره در سگمنت خودش از جنسیس بهتره و گاها توان رقابت با رولزرویس رو داره
TESLA
۱۱ بهمن ۱۴۰۱دمت گرم داش ، منم دقیقا حرفم همین هست ولی متاسفانه بعضی ها تعصب چشماشون رو کور کرده ، کسی که بنتلی یا رولزرویس میخره : اصلا به دنبال ویژگی های خاص و طراحی عجیب و غریب نیست ، امثال این دو برند به حدی در طول تاریخ خوش درخشیدن که تو خارج هم ( که دسترسی به خودرو های لوکس زیاده ) خیلی ها آرزوشون اینه که فقط برای یکبار هم شده پشت فرمان بنتلی بشینن و باهاش سلفی بگیرن در این حد بنتلی براشون لوکس و با ارزشه ، حالا خداییش کدوم عقل سلیمی اصلا حاضره اسم جنسیس رو کنار بنتلی بیاره !!!🤦♂️
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۱ بهمن ۱۴۰۱👌👏
قاسم
۱۱ بهمن ۱۴۰۱تورابخدا نگاه کن سطح سواد خودرویی و طرز تفکر phonix چقدره🤯🤯 پس با این حساب برندهای اروپایی و آمریکایی با برندهای ژاپنی زمین تا آسمون حتی اگر اروپاییها و آمریکاییها آشغال باشن و برندهای ژاپنی فوق العاده بازم اروپاییها و آمریکاییها به دلیل اینکه غربی و ژاپنیها از شرق آسیا میاد باهم تفاوت های زیادی به نفع غرب یعنی اروپا و آمریکا خواهند داشت بماند!!!!!!
Arshia m3csl
۱۱ بهمن ۱۴۰۱دقیقا ماشین های کره ای واقعا خز پسند و جلف و بد هندلینگ و پر از اپشن غیر ضروری هستن بنتلی یک چرخش از کل کشور کره بزرگتره
زیزیگولو
۱۱ بهمن ۱۴۰۱تو اکثر طراحیای جدید همه کمپانیای خودروسازی جهان چراغای جلو و عقب دارن محو میشن!!!
امیرحسین
۱۱ بهمن ۱۴۰۱من فقط حسرت خوردم که کره کجاست ایران کجاست…
محمدرضا
۱۱ بهمن ۱۴۰۱پیتر لانزاورچیا»، مدیر هیئت مشاوره نمایندگیهای سراسری جنسیس
بنتلی کی سوار میره😅
داداش بنتلیه ها😅
مهران
۱۱ بهمن ۱۴۰۱من شخصا پیشرفت کره رو تحسین میکنم همه جوره.ربطی هم نداره کسی که بنتلی سواره خودش یا حتی زیر دستاش ماشین کره ای سوار نشن.این حرفا دقیقا حرفای مردم جهان سومه
Ehsan
۱۱ بهمن ۱۴۰۱طراحیش بی نظیره،کابین محشره،هیچ ایرادی نمیشه بهش گرفت امیدوارم سریعتر تولید بشه
علی جردن
۱۱ بهمن ۱۴۰۱یه زمانی جنسیس کوپه زرد رنگ خیلی دلبری می کرد هنوزم وقتی تو خیابون میبینم تپش قلب می گرم
MASOUD 0099
۱۱ بهمن ۱۴۰۱جون چه رخی داره 🔥🔥 لامصب خیلی خوشگله 🔥🔥🔥🔥
Alan.r
۱۱ بهمن ۱۴۰۱آخه کدوم …….. مایباخ و رولزرویس و بنتلی و …… رو ول میکنه اینو میخره
اعتماد به نفس اینا رو اگه کاکتوس داشت سالی سه بار انبه میداد😂😂
Arshia m3csl
۱۱ بهمن ۱۴۰۱تا وقتی که کانورتیبل های لوکس و زیبا و با کیفیت مثل بی ام و m8 کابریولت و مرسدس بنز sl و پورشه ۹۱۱ کررا جی تی اس کانورتیبل و مازاراتی گرن کابریو که نسل جدیدش قراره بیاد و استون مارتین ونتج کانورتیبل و…هست چرا ماشین کره ای بخرم؟ این جنسیس نصف المانی ها و ایتالیایی ها کیفیت و زیبایی و لوکس بودن و قدرت موتور و هندلینگ نداره منتظر چرب کردن سبیل رسانه ها توسط گروه هیوندای هستیم سر این جنسیس کانورتیبل آیت ماشین اگه عرضه بشه شکست میخوره کادیلاک xlr به اون خوبی شکست خورد تو رقابت با مرسدس بنز sl و پورشه ۹۱۱ کانورتیبل و بی ام و m6 کانورتیبل و جگوار xk کانورتیبل وقتی کادیلاک xlr که کوروت لاکچری بود تو رقابت با بزرگان شکست خورد چه شکلی جنسیس بی اصالت کره ای بتونه با بزرگان رقابت کنه؟
Peyman.JDM
۱۱ بهمن ۱۴۰۱واقعاً طراحی قشنگ و دل نوازی داره چه در داخل چه در بیرون…اما فقط با طراحی نمیتونه بازه ۲۰۰_۳۰۰ هزار دلاریشو توجیه کنه
بنظرم حتی اگر بتونه به رقباش برسه به پای اصالتشون میبازه
چون مثلا اسم بنتلی که بیاد فکر نمیکنم توجیهی برای خریدش باشه