نمایشگاه خودروی اندونزی، فرصتی برای معرفی هشت خودروی کوچک کانسپت از سوی دایهاتسو بود. خودروهایی که به نظر میرسد برای بازارهای جنوب شرقی آسیا طراحی شدهاند.
دایهاتسو UFC2 با اینکه نام آن ما را به یاد انرژی هسته ای و غنی سازی می اندازد، اما یک نسخه تکامل یافته از دایهاتسو UFC است که برای استفاده روزمره مردمان شرقی تدارک دیده شده و از کارایی بالا و مقرون به صرفه ای برخوردار است. این خودرو با ابعاد جمع و جور دارای هفت صندلی است. CUV کانسپت نیز یک خودروی کراس اوور اسپرت یا Cross-over Utility Vehicle است که نام آن نیز مخفف همین عبارت است. با این حال خروج از جاده و زدن به کوه و رودخانه با آن عاقلانه نخواهد بود. خودروی بعدی D-R Estate نام دارد که با موتور ۶۰۰ سی سی و با تاکید بر راندمان مصرف سوخت طراحی شده و یکی از معدود خودروهای کانسپت دایهاتسو در این نمایشگاه است که چهره آن واقعاً مفهومی است!۱۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
km
۸ مهر ۱۳۹۲نمی دونم چرا هیچوقت این تیپ ماشینارو دوست نداشتم!!!
aventador twin turbo
۸ مهر ۱۳۹۲آقایانی که نگرانی کمبود بنزین و آلودگی هوارو دارید و هر سال سهمیه ی بنزین را کم می کنید جان مادراتون این ماشین ها را بدون عوارض دولا پهنای گمرک وارد کنید به خدا شرف داره نسبت به پراید و….
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۸ مهر ۱۳۹۲درود.
اتفاقا من خیلی خوشم اومد.خوراکه ترافیکه تهرانه.
سگشون شرف داره به پراید و لوبو و ام وی ام و ……
اینقدر اشغال و تکراری داریم مغزم یاری نمیکنه.
هم رنگ و لعاب خوبی دارند و هم سایزشون خوبه.یعنی خداییش ایرانخودرو نمیتونه یک محصول کوچیک بر پایه ی این ها تولید کنه یا ازشون کمک بگیره؟؟؟؟؟؟
خدایا یعنی ما لیاقت دایهاتسو رم نداریم؟؟؟؟
((( رنگین کمان پاداش کسانیست که تا اخرین قطره زیر باران می مانند )))
slr722
۸ مهر ۱۳۹۲جون میده واسه تهران و ترافیک و جای پارک…
bL4Ck D0oM
۸ مهر ۱۳۹۲بدون شوخی از هیچ کدومشون خوشم نیومد
موتوز ۶۰۰ سی سی ?؟ !!!
قبول دارم میشه از سی سی های پایین قدرتهای بالای گرفت
ولی رو این خودرو ها شرط میبندم آر دی کاربراتور من همشون رو تو سرعت و قدرت جا بذاره سربالایی هم همین طور
ولی واسه خودشون عالیه تولید داخلی هست و قیمت خوب که بیارزه
مثلا اگه تو ایران پراید بشه حداکثر ۵ تومن یه خرید معقول نسبت به کیفیتش هست
راستی چرا خبری از شاهکار ( خودشون اینطور فکر میکنن ) جدید ایران خودرو نیست
پیکان جدید !!! واقعا که خجالت هم خوب چیزیه دوباره پیکان ?؟ !!!
Dave
۸ مهر ۱۳۹۲قدیمی ترین برند خودروسازی ژاپن، همین دایهاتسو هستش که بیشترین طراحیش ساخت خودروهای ارزون قیمت و کوچیکه، شاسی بلندهای خوبی هم داره و از همه مهمتر فک میکنم، تویوتا هم بهش کمک میکنه
بر عکس بازار امریکا که خودروهای بزرگو بیشتر میپسندن، اروپا و آسیای شرقی عاشق این سایزهای کوچیک هستند و البته ارزان و کم مصرف
اگه قیمتش مناسب باشه و وارد ایران بشه، کیه که پراید و 206 رو به این خودروهای رنگارنگ و خوشکل ترجیح بده؟!!
امیدوارم این خودروها با قیمت مناسب وارد بازار کشور بشن و باعث بشن برندهای خودروسازی داخلی، خودروهای بروز تری تولید کنند، مثل 208، یا حتی 207
جواد
۸ مهر ۱۳۹۲یادش به خیر قدیم ماشین پلاستیکی داشتیم عین اینا
jalal
۸ مهر ۱۳۹۲بدرد گشتن در شهر میخوره من هم از این تیپ ماشینا بدم میاد.
سعید
۸ مهر ۱۳۹۲بابا این ملت همیشه در صحنه ای که ما داریم همینو 80 میلیون هم میخرن!
امین
۸ مهر ۱۳۹۲پدال درست نوشتی؟
7 تا صندلی؟
کراس اور جگوار هم 4 تا صندلی داره!