وین فست ویتنام از سه خودروی الکتریکی جدید خود رونمایی کرد. این شرکت به دنبال تبدیل شدن به بازیگری جهانی در صنعت خودرو است.
اولین خودرو از این سه محصول الکتریکی VF31 است که کراس اووری در کلاس C محسوب شده و از ماه نوامبر در ویتنام عرضه خواهد شد.
این خودرو خیلی زیبا نیست اما نمای جلویی متمایز و پوششهای بدنه پلاستیکی دارد. این خودرو طول ۴۳۰۰ میلیمتری و فاصله بین محوری ۲۶۱۱ میلیمتری دارد.
داخل کابین VF31 تجهیزاتی همچون فرمان و صندلیهای گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع، نمایشگر مرکزی ۱۰ یا ۱۲.۸ اینچی، سیستمهای کمکراننده همچون هشدار خروج از مسیر، تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی و دید محیطی وجود خواهد داشت.
نسخه پایه این خودرو از پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۱۴ اسب بخار و گشتاور ۱۹۰ نیوتون متر سود خواهد برد درحالیکه نسخه پریمیوم خروجی ۲۰۱ اسبی و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری خواهد داشت. هر دو مدل به باتری ۴۲ کیلووات ساعتی مجهز بوده و حداکثر شعاع حرکتی ۳۰۰ کیلومتری خواهند داشت.
محصول دوم وین فست VF32 نام دارد که کراس اووری بزرگتر در کلاس D بوده و از فوریه ۲۰۲۲ در بازار ویتنام عرضه خواهد شد. این خودرو سپس قرار است در اروپا، آمریکا و کانادا نیز ارائه شود.
وین فست اشاره زیادی به این خودرو نداشته اما میتوانیم تریم کروم و دیلایت های LED نازک را در بدنه تشخیص دهیم. VF32 از نظر ابعاد طول ۴۷۵۰ میلیمتری و فاصله بین محوری ۲۹۵۰ میلیمتری خواهد داشت.
داخل کابین هم مواردی همچون نمایشگر ۱۵.۴ اینچی، نورپردازی داخلی، صندلیهای گرم و سرد شونده، فرمان گرم شونده و سیستم تهویه مطبوع با فیلتر ذرات وجود خواهد داشت.
نسخه پایه این کراس اوور پاک از پیشرانه الکتریکی با خروجی ۲۰۱ اسب و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر استفاده خواهد کرد درحالیکه مدل پریمیوم از دو پیشرانه الکتریکی و سیستم چهار چرخ محرک سود برده و قدرت و گشتاورش به ترتیب برابر با ۴۰۲ اسب بخار و ۶۴۰ نیوتون متر خواهد بود. ظاهراً این مدل به باتری ۹۰ کیلووات ساعتی مجهز بوده اما برد آن اعلام نشده است.
آخرین محصول الکتریکی وین فست با نام VF33 شناخته میشود که همزمان با VF32 عرضه خواهد شد. این خودرو دارای چراغهای جلوی ماتریکس LED، سانروف پانورامیک و نمایشگر مرکزی ۱۵.۴ اینچی است. همچنین میتوانیم کاپوتی با ورودیهای هوا، دستگیرههای درب خاص و ستون C متمایز را تشخیص دهیم. این مدل طول و فاصله بین محوری ۵۱۲۰ و ۳۱۵۰ میلیمتری دارد.
VF33 از دو پیشرانه الکتریکی با قدرت ۴۰۲ اسب بخار استفاده خواهد کرد. ظاهراً این قوای محرکه از نسخه پریمیوم VF32 گرفته شده هرچند این خودرو باتری ۱۰۶ کیلووات ساعتی داشته و حداکثر برد ۵۵۰ کیلومتری را ارائه خواهد کرد.
قرار است VF32 و VF33 با سیستم نیمه خودران سطح ۲ و ۳ عرضه شوند درحالیکه نسخه فول آپشن هر سه خودرو از ویژگیهای خودران سطح ۴ سود خواهد برد. این مدلها دارای ۱۴ دوربین، ۱۹ حسگر ۳۶۰ درجه و حسگرهای لیدار خواهند بود.
هنوز سؤالات زیادی درباره این خودروها باقی مانده اما احتمالاً در ماههای آتی اخبار بیشتری از وین فست منتشر خواهد شد.
$ÃЪŦÏЛ$
۵ بهمن ۱۳۹۹این ویتنامیه رو من دوست دارم،چون با کیفیته و مطمئنا مثل چینیا آشغال نیست، اما متاسفانه از ظاهرش خوشم نیومد،شبیه چینیا شده…
mahdi-abdi
۵ بهمن ۱۳۹۹ولی من عاشق طراحیش شدم
Ramin
۵ بهمن ۱۳۹۹اقای آبتین میشه بگی چه طوری با کیفیته ؟؟
تا حالا پشتش نشتسی ؟؟؟
زمانی که changan uni k معرفی شد… همه گفتن آشغالع…
در صورتی که اصلا پشتش نشستن…
و نمیدونم چی به چی هست…
اما حالا این… هنوز پتشتش نشستن روی هوا میگن خوبه…
.
چه طور رو هوا و بدون دلیل گفتید uni k بده …
بعد رو هوا و بدون دلیل بعضی ها میگن این ماشین وین فست خوبه…..
چه جالب…
منظورم اقای آبتین نیست… کلی میگم… احتمالا تا 2 ساعت دیگه دوستان بیان بگن خوبه…
خیلی جالبه…
رو هوا میگید خوبه….
????????? چه جالب….
پرهام و رهام
۵ بهمن ۱۳۹۹ظاهرش جالب نیست
میثم
۵ بهمن ۱۳۹۹2 تای آخری خیلی خوب بودن
باریکلا
خاک بر سر ….
mahdi-abdi
۵ بهمن ۱۳۹۹خاک بر سر تولید داخل
محمد
۵ بهمن ۱۳۹۹کابینش که خیلی خوبه
Benz
۵ بهمن ۱۳۹۹به نظر من با کره میتونه رقابت کنه و شاید بهتر از اونم شه
Ali
۶ بهمن ۱۳۹۹از خیلی از خودرو ساز های بزرگ طراحی بهتری داره چه داخل چه بیرون..