مرحلهٔ مقدماتی، گروه دهم، سوپراسپرتهای سطح پایین، دوئل سوم
نتایج دوئل قبلی بین شورلت کوروت و لوتوس اوورا GT
مجموع آراء: ۱۲۷۲
آراء کوروت: ۱۱۴۷
آراء لوتوس: ۱۲۵
پیروز دوئل: شورلت کوروت با کسب ۹۰ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
مکلارن 600LT | آئودی R8 |
آئودی R8 | |
شورلت کوروت | لوتوس اوورا GT |
شورلت کوروت | |
پورشه ۹۱۱ کاررا | آستونمارتین ونتیج |
؟ | |
لامبورگینی اوراکان | مازراتی MC20 |
؟ | |
مکلارن آرتورا | هوندا NSX |
؟ |
پورشه ۹۱۱ کاررا
تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۸
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۱۵,۳۴۰ دستگاه
فروش چهار ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۵,۲۸۱ دستگاه
نقاط مثبت: پرفورمنس فوقالعاده، درگیر کردن بینظیر راننده، پیشرانهٔ درجهیک، تکنولوژی داخلی پیشرفته
نقاط منفی: آمپرهای دیجیتالی میتوانست بهتر باشد، صدای پیشرانه میتوانست بهتر باشد، رشد ابعاد و فاصله گرفتن از اندازهٔ جمعوجور گذشته
چکیده: هرچند نسل جدید ۹۱۱ خودروی کاملاً جدیدی محسوب میشود اما هنوز هم همهچیز آن در خدمت هیجان راننده است
آستونمارتین ونتیج
تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۷
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۳۵۲ دستگاه
فروش چهار ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۲۳۰ دستگاه
نقاط مثبت: ظاهر زیبا و تهاجمی، پرفورمنس عالی، شخصیت رانندگی جذاب، پیشرانهٔ باروح
نقاط منفی: کیفیت ساخت پایینتر از حد انتظار، ورود صدای باد و جاده به کابین در سرعتهای بالا
چکیده: ونتیج جلبتوجه و جذابیتی در حد قیمت و شجرهنامهٔ خود ارائه میکند و بزرگترین برتری آن نسبت به رقبا ظاهر چشمگیر است
مقایسهٔ مشخصات فنی
پورشه ۹۱۱ کاررا S | آستونمارتین ونتیج | |
پیشرانه | ۳.۰ لیتری H6 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۴۵۰ اسب بخار | ۵۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۳۰ نیوتن متر | ۶۸۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۰ ثانیه | ۳.۳ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۳ ثانیه | ۱۱.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۱۰ کیلومتر/ساعت | ۳۲۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۰.۲ لیتر ترکیبی | ۱۱.۷ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۲۰۵ گرم/کیلومتر | ۲۴۵ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۶۴ لیتر | ۷۳ لیتر |
وزن | ۱۵۴۰ کیلوگرم | ۱۶۹۰ کیلوگرم |
طول | ۴,۵۱۸ میلیمتر | ۴,۴۶۵ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۴۵۱ میلیمتر | ۲,۷۰۵ میلیمتر |
ظرفیت سرنشین | ۲+۲ نفر | ۲ نفر |
حجم صندوق بار | ۱۴۰ لیتر | ۲۸۵ لیتر |
قیمت پایه آمریکا | ۱۰۰,۵۵۰ دلار | ۱۴۲,۰۸۶ دلار |
قیمت موردبررسی | ۱۱۶,۴۵۰ دلار | ۱۴۲,۰۸۶ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
rezars pc
۱۷ خرداد ۱۴۰۰استون دوست داشتنی وقویه اما چراغ های جلوش که برای من اصلا استونی و دوست داشتنی نیست رای ما کررا
افشار
۱۷ خرداد ۱۴۰۰پدال چرا صفحه سایت را سیاه کردی ؟ خیلی بد شده
سردبیر
۱۷ خرداد ۱۴۰۰درود.
کاهش مصرف باتری گوشی ها، بهبود خوانایی در نور مستقیم و همچنین جلوگیری از خستگی چشم در تاریکی و همچنین تنوع طراحی از دلایل این تغییر بوده اند. هرچند اگر اکثریت کاربران با هر تغییری در سایت مخالف باشند، ما دوباره به وضعیت مورد نظر شما سوئیچ خواهیم کرد.
Ninja
۱۷ خرداد ۱۴۰۰قبلی بشه بهره یا یه دکمه کوچولو کنار صفحه باشه برای سفید شدن
مهدی موتور
۱۷ خرداد ۱۴۰۰سلام من چند جا شنیدم سیاه هم خیلی خوب نیست و خاکستری بهتره
ایا این درسته؟
عشق ب ام و
۱۷ خرداد ۱۴۰۰قبلی خیلی بهتر بود
اگه میشه بزارید همون قبلیه بمونه
Irani
۱۷ خرداد ۱۴۰۰تو نظرات بعضی اسم ها سفید هستند و بعضی خاکستری؟!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰آقای سردبیر اتفاقا گزینه خوبیه مخصوصا برای شب ها،اما یه قابلیتی بزارید که بشه روز و شب رو به طور دلخواه انتخاب کرد…
درضمن،آقای سردبیر چرا کامنتای من توی تایید میره؟ زحمتی نمیشه رستش کنید…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰*″درستش″
افشار
۱۷ خرداد ۱۴۰۰درود آقای سردبیر همان قبلی خیلی بهتر بود
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰آقای سردبیر بابت درست کردن کامنت دادن من خیلی ممنون،لطف دارید🙏
ممد ژانگولر
۱۷ خرداد ۱۴۰۰من پورشه رو ترجیح میدم
از خوبیاش که بگذریم یک چیز خیلی خوب داره اونم دونفر عقب جا میشن
صندوق عقبو نمیگما منظورم
ردیف عقبشه 👯♀️
Reza
۱۸ خرداد ۱۴۰۰پورش ۹۱۱ کاررا S 👍
ehsan
۲۸ مهر ۱۴۰۱فقط یک ماشین از این کاررا بهتر است اونم پورشه کاررا جی تی !! 😁😁😁
عارف
۱۷ خرداد ۱۴۰۰به نظر من اینجا پورشه ، دست برتر و داره
parsa_ashgh.mashine
۱۷ خرداد ۱۴۰۰من پورشه رو دوست دارم اما استون مارتین رو بیشتر .
چرا سایت اینطوری شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
۱۷ خرداد ۱۴۰۰طراحی داخلی ۹۱۱ خیلی خوبه فقط اینکه شکل دسته دنده توی سری جدید از محصولات پورشه و آئودی و فولکس واگن یمقدار تو ذوق میزنه.فرم قبلیش به نظرم بهتر بود.
مهدی موتور
۱۷ خرداد ۱۴۰۰هندلینگ هم یجوری مقایسه کنید
GT
۱۷ خرداد ۱۴۰۰دلیلی وجود نداره در برابر ۹۱۱، ونتیج را انتخاب کنی، برتری صد در صد با ۹۱۱ هست
سهند
۱۷ خرداد ۱۴۰۰رای من پورشه است، پورشه ۹۱۱ در کلاسش بهترین است.
اگر دوئل پورشه با لامبورگینی اوراکان و آئودی r8 برگزار شود همین مدل کارراs مقایسه می شود؟! اگر اینطوری شود حذف می شود.
امیر
۱۷ خرداد ۱۴۰۰پورشه خیلی بهتره. از نظر ظاهری مخصوصا
استون مارتین موتور خوبی داره کابین خوبی داره نمای پشتی خوبی داره ولی نمای جلو جالب نیست کیفیت ساخت هم که…..
ولی سایت چرا سیاه شده ؟ بد شده
Erfan
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ولی خیلی جالبه نقاط ضعف ونتیج همه نقاط ضعف ایران خودروییه، 😂🤦🏻🤣
البته من به شخصه از طراحیش خیلی خوشم میاد اما بنظرم من پورشه اینجا گزینه بهتری 👍
♦SHAHRUKH♦
۱۷ خرداد ۱۴۰۰انتخاب من پورشس
یه پیشنهاد دارم سایت پدال رو براش هم حالت تاریک بزارید هم روشن و یه گزینه همون اول صفحه قرار بدید تا کاربر بتونه بین این دو تا حالت سوییچ کنه و هر کدوم رو خواست انتخاب کنه اینجوری به نظرم بهتره
Amirreza
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ظاهر ونتیج خیلی خیلی خیلی قشنگه ، موتورشم یکی از موتورای خوب مرسدسه ، داخل کابینشم واقعا ساده و شیکه و با روح اسپرت ماشین همخوانی داره برای همین ونتیج
BenzSLR
۱۷ خرداد ۱۴۰۰👑پورشه👑
عشق ب ام و
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ص در صد آستون
سوپر اسپرت باید ظاهر خشن و عصبانی داشته باشه .
نه مثل پورشه ۹۱۱ که شبیه فولکس قورباغه ای هستش !
چندین دهه هست به همین شکل داره تولید میشه !
rezars pc
۱۷ خرداد ۱۴۰۰این اصالتشه خوبه به گریل استون حمله کنیم ؟ نههههههه قطعا نه n ساله همین شکله ولی من از استون اینو می خوام نه فقط من ااکثر طرفداران دنیای خودرو
عشق ب ام و
۱۷ خرداد ۱۴۰۰عزیز دلم !
منم مشکلم با همین بحث اصالات هست !
متاسفانه بعضی از شرکتا (مثل پورشه)به بهانه اصالت هیچ نوآوری و تغییری توی ظاهرشون ایجاد نمیکنن و خودشونو راحت کردن !
مثالش همین ۹۱۱ !
ب ام و هم گریل کلیوی داره !
بله هر کمپانی باید یه اصالتی توی طرحایش داشته باشه !
ولی نه اینکه چندین دهه بهمین شکل و ظاهر تولید بشه و کمپانی خودشو از بازطراحی بدنه کن کار خیلی سختیه به بهانه اصالت معاف کنه !
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰اصالت توی خودروها همین زبان طراحی یکسانه جناب،قرار باشه پورشه از این شکل دربیاد که دیگه پورشه نمیشه،شما خودت میتونی یه بامو بدون جلوپنجره کلیوی تصور کنی؟اگه دنبال طراحی های عجیب و بدون زبان ثابت هستی چینیا بدردت میخورن!😂
عشق ب ام و
۱۷ خرداد ۱۴۰۰البته اینم بگم هیچ شکی توی پرفورمنسش نیست .
فقط یه انتقاد ریز از بحث تکراری بودن ظاهر محصولات پورشه بود !
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰والا من که دوستش دارم،زبان طراحی باید ثابت باشه نه اینکه هربار یه قیمه ماستی ازش دربیاری! مثالش همین کره ای ها که هیچ ماشینی ندارن که نسل جدیدش مشابه قبل باشه! این بنظرم بده تا ثابت بودن طراحی….
ارشیاsvj
۱۷ خرداد ۱۴۰۰رای من ونتیج به خاطر ظاهر بسیار باحال ترش
و بر عکس بیشتر افراد من با طرح جدید سایت خیلی حال میکنم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰منم با تم تاریک بیشتر حال میکنم…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰قطعا پورشه،از نظر مهندسی پورشه بهتره، شاید ظاهر آستون خیلی قشنگ تر و جسورانه تر باشه اما برای من مهندسی بیشتر اهمیت داره…
رای من پورشه….
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰و البته توی کل این گروه هم رای من فقط کوروت!😍
Amirreza
۱۷ خرداد ۱۴۰۰آقا آبتین خدایی خیلی ماشینا هستن که از کوروت بهترن و به نظرم متعصبانه رای ندیم چون من عاشق آر ۸ هستم ولی توی دوئلی مثل اوراکان و آر ۸ ، به اوراکان رای میدم ، توی این گروهم به نظرم اوراکان شانس بسیار بالایی داره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰آقای امیررضا،حرفتو قبول دارم اما یادمون نره کوروت این دوسال ترکوند! یکی از بهترین ها دراومده با وجود اینکه موتور عقبشو دوست ندارم اما بازم هرچی باشه کوروته! اوراکان و کوروت و پورشه ۹۱۱احتمالا شانس خیلی بالایی نسبت به بقیه دارن،اون موقع رقابت جذابه،باید صبر کرد ببینیم چی میشه…
محمد مختاری آذر
۱۷ خرداد ۱۴۰۰به نظر من قطعا آستون مارتین بهتره هم از نظر قدرت و طراحی هم از نظر موتور و صدا پس آستون بهتر هستش کابین داخلی آستون هم که دیگه حرف نداره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰از نظر منطقی آستون خیلی بهتره،فقط یکم قیمتش گرونه وگرنه توی اکثر چیزا از پورشه سرتره،اما محبوبیت پورشه باعث شده این ضعف هاش نادیده گرفته بشه….
mm.y@rlou
۱۸ خرداد ۱۴۰۰۹۱۱ کجا استون کجا به نظرم استون نسبت ب کیفیتش یکم گرونه