استون مارتین تصمیم گرفته همکاری خود با ردبول ریسینگ را جشن بگیرد و به همین منظور از نسخههای ردبول ریسینگ ونتیج V8 و V12 رونمایی کرده است.
هر دو خودرو توسط استون مارتین ساخته شده و از سه ماههی دوم سال تحویل مشتریان خواهند شد. همانند تمامی خودروهای خاص و تولید محدود، این دو خودروی استون مارتین نیز به وسیلهی رنگ خاص که آبی ماریانا، زرد و قرمز است از مدلهای عادی ونتیج متمایز میشوند. این ترکیب رنگ توسط تیم فرمول ۱ ردبول ریسینگ استفاده میشود. اگر مالکان خواهان چیزی متفاوت باشند، نقرهای تنگستن و آبی ماریانا ساتین نیز به عنوان رنگ سفارشی عرضه میشوند.
از دیگر ویژگیهای خاص ونتیج V8 و V12 ردبول ریسینگ میتوان به اسپلیتر جلویی فیبر کربنی، دیفیوزر کربنی و فریم کربنی جلوپنجره اشاره کرد. در کابین این دو خودرو شاهد استفاده از غربیلک فرمان پوشیده شده با چرم آلکانترا، تریم فیبر کربنی و پشت سریهای ردبول ریسینگ هستیم.
اندی پالمر مدیرعامل استون مارتین دربارهی این خودروها گفته است:
موتوراسپورت همیشه بخش کلیدی DNA استون مارتین بوده و خواهد بود و هر دو نسخهی ردبول ریسینگ ونتیج V8 و V12 این موضوع را به مشتریان ما نشان میدهند. فصل جدید مسابقات فرمول ۱ به زودی آغاز میگردد و من امیدوارم که خرید این خودرو باعث نزدیکتر شدن مشتریان خوششانس به مسابقات فرمول ۱ امسال شود.
ali
۵ اسفند ۱۳۹۵سلام خدمت دوستان عزیز
سوالی داشتم که ممنون می شم دوستان جواب بدن
اگر ماشین های بالای 2500 لوکس و ارز بر محسوب می شن و یا کسی با خرید ماشین های آمریکایی باعث می شه ارز کشور رو به جیب کارگران آمریکایی بریزه
حالا در نظر بگیرین اون شخص اصلن در خارج از کشور مثلا”دبی کار کرده و با پول خودش نه با ارز کشورایران اونجا ماشینی خریده یا اصلن قرار یک خودرو بصورت هدیه از خارج براش بفرستن چرا نباید اجازه داشته باشه ماشینشو وارد کنه ؟
ali
۵ اسفند ۱۳۹۵مثلا” منه فوق لیسانس اگر برم دبی حداقل عملگی هم بکنم سرسال می تونم یه پرادو بخرم
اما تو ایران هرجا برم سرکار سر سال فوقش بتونم یه 405 یا تیبا بخرم
(ali (CHEVY NOVA
۵ اسفند ۱۳۹۵رنگ سرمه ایش خیلی جالبه برام
نمیدونم چرا با دیدن این ماشین یاد(( تالبوت لاگو 1938)) افتادم با اینکه ربطی به هم ندارند
تالبوت لاگو 1938 ماشینی با طراحی خیلی خاص بود که شرکت های مثل(( دلاهیه)) هم مانند تالبوت لاگو طراحی گلگیرهای عقب و جلوی شاهکاری داشتند و خیلی خاص بود طرح گلگیرهاشون
یادمه در مورد تالبوت لاگوی 1938 خوندم که برای تودوزی کردن صندلیای اون ماشین از پوست غورباقه استفاده کرده بودن
تاریخ مثل طراحی های ماشینهای دهه ی 30 تا 70 رو به خودش دیگه ندید
تو این برهه از تاریخ ماشینهای تولید شدند که اصلا نمیشه توصیفشون کرد
علیرضا
۵ اسفند ۱۳۹۵خوشکل ترین خودروی استون مارتین در عین سادگی از همشون خوشکلتره
Ace
۵ اسفند ۱۳۹۵.
بهترین ماشینی که تونسته ترکیب زیبایی + سادگی رو پیاده کنه ، همین ونتیج هستش.