آستون مارتین

سریع‌ترین رودستر آستون مارتین: ونتیج اس

آستون مارتین در آزمونی جدید بزرگ‌ترین موتور خود را در قلب کوچک‌ترین خودروی خود نهاده و با حذف سقف مدل ونتیج S آن را به یک سوپر رودستر فوق‌العاده و سریع تبدیل کرده است.

2015 Aston-Martin Vantage-S Roadster
۲۰۱۵ Aston Martin Vantage-S Roadster
طراحی ونتیج S رودستر در هماهنگی کامل با مدل کوپه می‌باشد. در اینجا جلوپنجره با شبکه و زه آلومینیومی، جای خود را به نوع فیبرکربنی داده است. همچنین شبکه‌های متعددی از جنس فیبر کربن با الهام از خودروهای مسابقه ای روی کاپوت به چشم می‌خورد که با رنگ مشکی یا نقره ای تیتانیومی وظیفه به حداکثر رساندن خروج هوای گرم از محفظه موتور را بر عهده دارند. همچنین چرخ‌های آلیاژی بسیار سبک‌وزن ۱۰ پره، از دیگر تفاوت‌های مدل رودستر با کوپه محسوب می‌شوند.
2015 Aston-Martin Vantage-S Roadster
۲۰۱۵ Aston-Martin Vantage-S Roadster
درون کابین هم با تریمی تیره‌رنگ کلاسیک با ترکیبی از چرم مرغوب، آلکانترا و فیبر کربن روبروییم.
2015 Aston-Martin Vantage-S Roadster
۲۰۱۵ Aston-Martin Vantage-S Roadster
اگر مشخصات مدل کوپه ونتیج را شنیده باشید، در اینجا چیزی برای سورپرایز شما وجود ندارد. موتور ۶.۰ لیتری بدون کمک سیستم‌های کمکی چون توربوشارژر یا سوپرشارژر و تنها با اتکا به تنفس طبیعی، همچنان ۵۶۵ اسب بخار قدرت در دور ۶۷۵۰ و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۵۷۵۰ تولید می‌کند. این در حالی است که همین پیشرانه در ابتدای معرفی در سال ۲۰۱۲ تنها ۵۱۰ اسب بخار و ۵۷۰ نیوتن متر، خروجی داشت. برای انتقال نیرو از نسل سوم گیربکس‌های هفت سرعته اتوماتیک با امکان تعویض دستی با نام تجاری dubbed Sportshift III استفاده می‌شود که جایگزین گیربکس‌های شش سرعته خودکار قبلی شده‌اند. مجموعه موتور و گیربکس جدید ۲۰ کیلوگرم کاهش وزن نسبت به سابق را با وجود قدرت بیشتر ارائه می‌کنند.
شتاب صفر تا صد این خودروی دست‌ساز انگلیسی با سقف باز تنها ۳.۹ ثانیه است که البته ۰.۱ ثانیه کندتر از مدل کوپه و البته ۰.۳ ثانیه سریع‌تر از مدل قدیمی تر با گیربکس دستی می‌باشد. با حداکثر سرعت ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت، آستون مارتین ونتیج اس تبدیل به سریع‌ترین خودروی روباز تاریخ آستون مارتین می‌شود.
2015 Aston-Martin Vantage-S Roadster
۲۰۱۵ Aston-Martin Vantage-S Roadster
شاسی با مدل کوپه تقریباً یکسان است و از سیستم تعلیق با میرایی تطبیقی و تنظیم دینامیک خودرو در سه حالت عادی، جاده و اسپرت، فرمان قابل تنظیم در دو حالت، ترمزهای دیسکی کربن سرامیکی، حالت‌های اسپرت برای تعویض دنده و پاسخ دهی دریچه گاز و در نهایت اگزوزهای با صدای جذاب برگرفته از هایپرکار وان:۷۷ بهره می‌گیرد. [jwplayer mediaid=”۸۰۳۹۳″] این رودستر لوکس و اسپرت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ با قیمتی بیش از ۲۰۰ هزار دلار وارد بازار خواهد شد در حالی که قیمت پایه مدل کوپه ۱۸۵ هزار دلار می‌باشد. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    واقعا قشنگه در عین حال که طراحیش ساده است هم زیباست هم مدرن

    1. Ahmad..F12

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      ولی نکوییش رودستر رو بیشتر میپسندم
      خیییییلی جذابه…

      1. Ahmad..F12

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        ونکوییش منظورم بود

      2. مک میسل

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        من از ماشینای استون مارتین خیلی خوشم میاد…مخصوصا نمای پشتش.ولی200هزار دلار دیگه زیاده…به نظرم160هزار دلار معقول بود براش

  2. محمد

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (247 ديدگاه)

    من واقعا عاشق تریم داخلی این خودرو مخصوصا تو دوزیشم

    1. خاوری مزراتی

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      آقا این لینکو برین…ماشین جدید تویوتا در استرالیا…آلتیتود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      http://www.donya-e-eqtesad.com/news/815589/

      1. زیگما

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        سلام خاوری جان
        این ماشین جدید نیست بلکه همون لندکروزه
        در واقع یه مدل از لندکروزه.
        لینکشو میذارم همین زیر.

        1. احمد

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (36 ديدگاه)

          این مدل Highlander هستش
          این لینک رو ببنید
          http://www.netcarshow.com/toyota/2011-highlander/1024×768/wallpaper_01.htm

        2. زیگما

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اون عکسو همین جوری زده
          منظورش هایلندر نیست عکسرو الکی زدن
          هایلندر اونم نسل قبلش رو عکسش رو برای مطلب لندکروز زدن
          این سایتای ایرانی بعضی هاشون واقعا….هستن

      2. نیما

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (56 ديدگاه)

        خاوری جان این مدل جدید نیست ، اگه سریال Prison Break دیده باشی تو قسمتای آخر دار و دسته مایکل اسکوفیلد همش سوار این ماشین می شدن.

        1. زیگما

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          نیما جان برادر من چرا همه چیرو قاطی میکنی ؟ :D
          اون تویوتا سکویا بود که مایکل سوارش میشد
          اون فقط تو امریکا و کانادا و خاورمیانه فروش میره
          این مدلی که خاوری گفت فقط یه مدل جدید از لند کروز بود که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با بقیه لندکروز ها نداره.

        2. نیما

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (56 ديدگاه)

          :D :D آره زیگما جان الان متوجه شدم ، ولی واقعا این تویوتا سکویا هیولاییه برای خودش!! قیافش خیلی ابهت داره…

        3. زیگما

          ۲۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اره انصافا
          داخلشو یه مقدار به روز کنن عالی میشه.

  3. امیر

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    اووه
    چه قیمتی!
    200 هزار دلار…

    1. Zonda R

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      بهترین استون مارتینه
      شاید طراحیه وانکوییش جذابتر باشه
      ولی وانتیج اسطوره استون هستش

  4. VAHID JINPACHI

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    باز هم حسرتی برای ما ایرانی ها….

    1. احسان(احسان سابق)

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2876 ديدگاه)

      وحید برای ما ایرانیا تویوتا یاریس هم رویاست اما این ماشین برای 99% مردم دنیا ارزوست و باید حسرتش رو بخورن.کلا این ماشین فقط واسه قشر سرمایه دار قابل خریده.تو هر جای دنیا هم که باشی استون مارتین و لامبو و فراری فقط واسه عده ای قابل خریده

      1. ahmad

        ۲۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1171 ديدگاه)

        حرفت منطقیه ولی اگه واسه 99در صد مردم دنیا قابل دسترسی نیست واسه ما ایرانیا اصلا قابل دسترس نیست و واسه من وشما اصلا قابل رویت نیست مگه تو اینترنت.اصلا شما تا حالا دقت کردی پولدارای ایرانی پول لامبورگینی هوریکان و فراری 458 رو میدن بنز sl350 میخرن.یا پول لافراری رو میدن پورشه کاین توربو میخرن…

  5. ToRMoZ_DaSTi

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (71 ديدگاه)

    من اون صدای کلفت قدیمشا بیشتر دوست داشتم
    به نظرم اون صدا بیشتر بهش می اومد

  6. فواد

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (291 ديدگاه)

    آستون که دیگه نیاز به معرفی نداره اما بزرگترین اشکال این برند قیمت های نجومی اونه که باعث میشه افراد زیادی به سمتش نرن

  7. ali-gtr

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (498 ديدگاه)

    زیاد مال نیست نسبت به سوپر اسپرتای دیگه که تنفس طبیعی هستن مثل لامبو فراری

  8. Alpha

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    200 هزار دلار میشه 600 میلیون با این قیمت تو ایران چی میشه خرید ؟ !

    1. مک میسل

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      یه بی ام و x6میشه خرید

      1. Alpha

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (544 ديدگاه)

        bmw x6 کجا این کجا

        1. مک میسل

          ۲۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          همونو بگو!

  9. adel

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (171 ديدگاه)

    من یکی عاشق صدای موتورشم … به نظرم هیچ ماشینی موتورش به این زیبایی صدا نمیده…. اکثرا ماشین های اسپرت صدای خشنی دارن … ولی این یکی یه چیزی بین اونهاست….
    یک صدای بینظیر و منحصر به فرد ………..

  10. just germany...

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    اوووه…ماشین انگلیسی
    قلبم گرفت
    ولی من هیچ استون مارتینی رو به اندازه وکوییش ولانت دوس ندارم

  11. میلاد

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    شتاب 0-100 این ماشین 4.1 ثانیه س.که برای 12 سیلندر جالب توجه نیست.
    مصرف سوختش کاش اعلام می شد.

  12. غمگین

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (143 ديدگاه)

    هر آستون مارتین که میشه یاد جیمز باند و007 می افتم…

  13. esi

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    درسته زیباست ولی 200 هزار تا ارزششو نداره

  14. qiasi206

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (58 ديدگاه)

    سلام دوستان بازار خودرو دست دوم ترکمنستان. عشق آباد
    http://www.tmawto.com/

    1. خاوری مزراتی

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      جالبه…ولا ما دیگه کیا هستیم ک ترکمنستان بازار دست دومش اینه مام اونیم یعنی پرایدرو عشق است!!

  15. sorena scirocco

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (745 ديدگاه)

    در7-8 سال گذشته طراحی های استون خیلی ثابت مونده،کاش در کنار ارتقا فنی ظاهرش هم یکم تغییر میکرد…

  16. hero

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه ولی موفق نمیشه!!
    چون همیشه گزینه های بهتری توی بازار هست!

  17. ferrari fan

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    خیلی گرونه یه چیزایی نزدیک به 458 اسپیشیاله س قیمتش

  18. Gheysar

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    سلام

    اول اینو می خوام اینو بگم. خداحافظ فراری 458 و سلام به ونتیج v12s. من همیشه عاشق این ماشین بودم به چند دلیل اول انگلیسی ها به حرف ما آمریکایی ها گوش دادن و یه انجین بزرگ رو برای به ماشین کوچیک گذاشتن. دو صدای فوقالعاده معرکه. سه ماشینی ترسناک و واقعا مردونه. و بخاطر استون مارتین بودنش.

  19. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    باید عاشق این ماشین باشی تا اینقدر براش هزینه کنی .

  20. behnam

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    کیفیت و لوکس بودن استون مارتین واقعا قابل تحسین و اینو میشه در تمام جزیات ماشین به وضوح دید ، از سیستم صوتی B&O گرفته تا …
    به خاطر همین هم هست که همیشه رنج قیمتی ماشین های استون مارتین بالاست.

  21. امید

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    امیدوارم یه روزی اینجا داشتن یه سوپر کار و حداقل داشتن یه ماشین خوب برا خیلیامون ارزو نشه

  22. mehdi

    ۲۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    با همین ماشین رانندگی کردم(تو بازی)سرعتش خیلی بالاست…همیشه اول میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا