پس از شکنجه لاگوندا در تابستان طولانی و تستهای داغ آستون مارتین در صحراهای عمان، بالاخره این کمپانی به ما اجازه داد عکسهای بیشتری از نمای داخلی و جزئیات نمای خارجی این خودروی لوکس را ببینیم.
آستون مارتین در آخرین تصاویری که از لاگوندا منتشر کرده، آن را در نور سایه روشن قرار داده تا جزئیات بدنهٔ منحصربهفرد لاگوندا از جمله خطوط منحنی بدنه را بیشتر به نمایش بگذارد. کاپوت بلند، چراغهای جلو باریک، جلوپنجرهٔ مشبک بزرگ، و نمای کلی گُوِه شکل جلو و بغل خودرو کاملاً مشهود است. همچنین در نمای عقب یک لهجهٔ آشنا و منحصر به فرد آستون مارتین را میبینیم که چراغها با یک نوار کرومی به هم وصل شدهاند. با اولین نگاه به داخل لاگوندا، وفور ناز و نعمت را با جانودل حس میکنید و ناخودآگاه شما را به یاد هتلهای لوکس و اشرافی میاندازد. چشم به هرجا که بیندازید، از صندلیها گرفته، تا پنل دربها، داشبورد و کنسول وسط، همگی لوکس و جذاب هستند که به رنگ طلایی برّاق مزین شدهاند و قسمتهایی هم با چوب طبیعی به رنگ قهوهای تیره درآمده که تضاد رنگی زیبایی ایجاد کردهاند. کنسول مرکزی داشبورد، پنل دربها و فرمان با چوب تزئین شدهاند. شاید با نگاه به داخل کابین و نشستن در آن، طراحی داخلی فقط جذاب به نظر برسد، ولی عمق کار و ظرافت بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما میبینید. صندلیها دارای ظرافت خارقالعادهای هستند که منفذهایی با پیچوتاب زیاد بر روی خود دارند و از دوخت الماسی شکل استفاده شده است که یک طراحی و بافت منحصربهفرد و خاص را به نمایش میگذارد. آستون مارتین، همچنان اطلاعات زیادی در مورد تجهیزات و امکانات لاگوندا منتشر نکرده است و باید تا اخبار بعدی صبر کرد. همانطور که میدانید، لاگوندا منحصراً برای خاورمیانه تولید خواهد شد و پیشرانهٔ آن یک V12 است که حدود ۵۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.۴۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
arman
۹ مهر ۱۳۹۳طراحی بیرونش میتونست با شخصیت تر باشه…مثل بقیه آستون ها..
رضا ... فقط مرسدس بنز
۹ مهر ۱۳۹۳احمد جان کاش من رو هم میبردن باهاش شکنجه(!) میکردن….
Ahmad..F12
۹ مهر ۱۳۹۳آقا رضا اونجا دیگه جای از ما بهترونه :)
رضا ... فقط مرسدس بنز
۹ مهر ۱۳۹۳راستی موتورش ساخت بنزه؟
Ahmad..F12
۹ مهر ۱۳۹۳هنوز اطلاعات دقیقی رو منتشر نکرده ولی احتمالش 50-50
DRAGONBORN
۹ مهر ۱۳۹۳ممنون آقا احمد گل جالب بود
Ahmad..F12
۹ مهر ۱۳۹۳ممنو از شما دراگون جان
"Amir"
۱۱ مهر ۱۳۹۳ی کم باید ظرافت بیش تری توی طراحی خارجیش خرج میکرد
Ehsan...
۹ مهر ۱۳۹۳واقعا با کیفیته
فواد
۱۰ مهر ۱۳۹۳آره فک کنم کل کارخونه های ایران همکاری کنن نمیتونن صندلی پشتشو درست کنن. راستی تست تصادف سایپا رو دیدین؟ حتما یه سر به آپارات بزنین
M Power///
۹ مهر ۱۳۹۳در کمال حفظ طراحی لاگوندای قدیمی، یک لاگوندای مدرن طراحی کردن. دم آستون مارتین گرم. ولی چیزی من رو ناراحت می کنه اینکه این ماشین مخصوص خاورمیانه است و ایران هم جزو خاورمیانه است ولی نمی تونیم از این ماشین ها ببنیم. ایران فقط ایران قبل ۵۷. نظر شما چیست.
مرتضی
۹ مهر ۱۳۹۳تقصیر تو نیست!! بشر دنبال چیزیه که دستش بهش نمیرسه و یا عاشق قدیماست!! حتی اگه قدیما بازار اتومبیل نسبتا آزاد باشه اما اکثر مردم توانایی خرید پیکان رو هم نداشته باشن!!!!!!!! باز الان هر کی با هر بودجه ای یه ماشین داره!! نمیدونم ایران قبل 57 بخاطر ژیان!!! و هیلمن و پیکان بهتره؟؟ بعضیا اصلا تو باغ نیستند هیچ! اصلا فرق باغ و کویر رو هم نمیفهمن
Alpha
۹ مهر ۱۳۹۳دوست عزیز حرف شما واقعا خنده داره ! الان همه مردم ماشین دارن ولی چه ماشینی ؟ پراید که مال 30 سال پیشه و بدون شک یکی از بدترین ماشین های تولیدی جهان هست ! اما سال 57 خودروهایی مثل بیوک کادیلاک شورولت و … جز بروزترین خودرو های جهان بودن ! اون موقع چند درصد مردم خودروی بروز داشتن الان چند درصد دارن ؟ امثال شما هستن که وضعیت ما رو به این رسوندن ! شما حتی به ارابه ی 4 چرخ هم صرفا میگین ماشین ! آمار کشته های جاده ای ایران در حد کل اتحادیه اروپاست بعد شما نشستی اینجا از بهبود وضعیت صحبت میکنی ! در حالی که همون سال 57 ماشینایی تو ایران بودن که از پژو و پراید امروزی امکانات بیشتر و کیفیت خیلی خیلی بهتری داشتن.
M Power///
۹ مهر ۱۳۹۳Alpha من با حرفت موافقم ولی منظور من وقت ماشین نبود. کلا قبل ۵۷ ایران واقعا ایران بود و یک از ابر قدرت های جهان
McLaren Automotive
۹ مهر ۱۳۹۳آلفا کاملا با حرفت موافقم
Ehsan
۹ مهر ۱۳۹۳جالبه که قبلا هر کی با هر بودجه ای یک خونه داشت ، اون هم یک خونه نه اپارتمان 20 متری ولی الان تو با هر بودجه ای فقط باید بروی مستاجری ، در ضمن اگر شاخص های اقتصادی رو مقایسه کنی خیلی چیز ها دست میاد گُلم
مک میسل
۹ مهر ۱۳۹۳چی چی؟؟نه بیا یهو مارم بزن![…] پیکانو سوار میشم پراید سوار نمیشم،تو تو باغ نیستی،رفتی تو قاقالیا،اصن میفهمی ماشین یعنی چی؟تو به یه نیمه شاسی که روش یدونه نیمه موتور گذاشتن و الان 20 ساله دارن میکنن تو خرد مردم،جیک مردم در نمیاد،میگی ماشین؟شما به چه اساسی اینطوری حرف میزنی؟همین شما هایید که ایرانو به[…]و […]کشیدید،جرا ایرانی که نفت داره زغال داره هر […] داره،نخبه داره فلان داره بیثار داره باید اقتصاد مقاومتی داشته باشه؟
خدایی تو به ماشینی که از یه موتور1300سی سی داره40اسب بخار میکشه بیرون میگی ماشین؟تو اصن شعور داری،فهم داری؟عقل داری؟
به پیر به پیغمبر نداری
کشوری که این همه تمدن داره،یه ذره جاهای توریستیش بهش رسیدگی بشه ازز پول سالیانه نفت عربستان سعودی میزنه بالا اقتصاد مقاومتی میخواد؟بخدا صدر رحمت به ایران سال50
کشوری که امار سالیانه کشته هاش تو جاده،از شهدای 8سال جنگش بزنه بالا،کشوره؟
که همش هم به خاطر این اسفالت های[…] با ماشین های[…]
که هموطنانت دارن میمیرن و شما داری از ادمایی که یه ذره[…]
و[…]ندارن دفاع میکنی؟
ASTON MARTin
۹ مهر ۱۳۹۳اگر فقط واس اسیا تدارک دیده شده یعنی بزودی باید منتظر مدل سدانه لوکس جدیدی از استون مارتین باشیم
خودرویی تولید انبوه!
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۰ مهر ۱۳۹۳کسری خودتو کنترل کن رکورد سانسورو زدی….
*MAK MISEL*
۱۰ مهر ۱۳۹۳بخدا وقتی از این ادم های[…]میبینم نمیتونم خودمو کنترل کنم.
4MATIC
۹ مهر ۱۳۹۳چه تودوزی جذاب وباکلاسی داره ولی نمای بیرونش خیلی جالب نیست
موتورشم عالیه
تقریبادرحدs600 2013هستش
رضا ... فقط مرسدس بنز
۹ مهر ۱۳۹۳یه ذره ستون c تو ذوق میزنه ولی در کل خیلی با ابهته…
trophy
۹ مهر ۱۳۹۳رضا منم همین نظرو دارم ولی برای فضای عقب که خیلی مهمه چاره ای نیست که ستون cاینطوری طراحی بشه از یک نظرم برای حفظ سبک قدیم این خودرو اینطوری طراحی شده
Ahmad..F12
۹ مهر ۱۳۹۳آفرین تروفی جان
دقیقاً همینطوره، این موضوع به خاطر حفظ اصالت بدنۀ لاگونلای قدیمی
وگرنه تمام مدل های آستون مارتین کوپه هستن و دارای سقف شیب دارن
امید
۹ مهر ۱۳۹۳با همون چن تا عکس که از داخلش گذاشتین حقیقتا طراحی داخلی زیبایی داره خوشبحال کسایی که میتونن بخرنش
hrs
۹ مهر ۱۳۹۳من می خوام یه ماشین کارکرده بخرم بنظر شما کدومشو بخرم بهتره؟
اپتیما 2010،سوناتا 2010،سراتو 2012و النترا 2014.
وحید
۹ مهر ۱۳۹۳بی شک مزدا3
علی آقا
۹ مهر ۱۳۹۳فقط ژاپنی یا مزدا یا تویوتا
MPS
۱۱ مهر ۱۳۹۳کارکرده کره رو بیخیال..هیچ کدومه اینا به گرد مزدا3 نمیرسن..اگه میتونی مزدا6 بگیر خیالتو راحت کن.
علی
۹ مهر ۱۳۹۳جنسیس پیشرفتست. شایدم جنسیس زیباتر هم باشه…
trophy
۹ مهر ۱۳۹۳این زیبایی و دقت و اصالت در طراحی داخلی رو تو کمتر ماشینی دیدم حس وحال این ماشین واقعا چیزی که برای من ایده ال وهمیشه ارزوشو داشتم
ویکی
۹ مهر ۱۳۹۳داخلش خیلی باحال و قشنگه
datsun
۹ مهر ۱۳۹۳در واقع آستون با این طراحی یی طورای میخواد یاد آور مدل قدیمی این خودرو باشه
کابینش فوق لوکسه یعنی با احساسات آدم بازی میکنه
مبارک شیوخ عربی باشه ماشین جدیدشون از راه رسید
وحید
۹ مهر ۱۳۹۳داخلش با روح و روان آدم بازی میکنه واقعا محشره اما بیرونش جای بحث داره به اندازه داخلش زیبا نیست
sina
۹ مهر ۱۳۹۳طراحی بدنه خیلی اشرافی و اتو کشیده است!!لوکس و جذاب!!!!
حسین
۹ مهر ۱۳۹۳طراحی داخلیش فوق العادس اما طراحی خارجیش با این که یه طرح رِتروی کامله اما کمتر نشانی از امروز استون درش هست اگر گزشتشو نمیدونستم میگفتم طراحش خیلی به کانسپتای سیتروئن اللخصوص متروپلیس و نامرو 9 و کمی هم رولزرویس علاقه و ارادت داشته
اما در هر حال هدف اصلی از ساختش خالی کردن جیب کشورای همسایس
راسی مطلع شدید رولزرویس از یه شهروند صعودی شکایت کرده؟ حدث میزنین به چه علت !!!
Alpha
۹ مهر ۱۳۹۳به علت حمل یونجه !
حسین
۹ مهر ۱۳۹۳باریکلا
این یک داستان واقعی است
بچه ی طرف به عنوان کادوی تولد یه رولزرویس میده به باباهه یاروم ازش به عنوان ماشین حمل علوفه استفاده میکرده ، رولزرویسم به عنوان خدشه دار کردن حیثیت کمپانی ازش شکایت کرده البته ناگفته نماند شرکت به طرف اول چنتا پیشنهاد داده مثل اینه ماشینو بده پولشو بهت برمیگردونیم یا ماشینو بده یه نیسان آبی بهت میدیم ولی یارو رد کرده .
Ahmad..F12
۹ مهر ۱۳۹۳به چه علت حسین جان؟ :)
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۹ مهر ۱۳۹۳ممنون از آقا احمد دوست داشتنی بابت مطلب عالیش.♥
داداش فکر کنم خیلی لاگوندا را دوست داری دقت کردم راجع بهش چندین مطلب نوشتی البته خدا وکیلی طراحیش تکه!
:D :D
این هنر آستون مارتینو میرسونه که به این خوبی پلتفرم بدنه ی لاگوندا رو حفظ کرده تو نسل جدیدش.
Ahmad..F12
۱۰ مهر ۱۳۹۳باربد جان ممنون از لطفت ♥
اتفاقاً با سردبیر سر همین بحث داشتم :)
میگفتم نمیدونم چجوریه کلاً مطالب لاگوندا میخوره به من :)
بله قبول دارم واقعاً خاص و پر ابهته
امیرعلی
۹ مهر ۱۳۹۳سلام دوستان بنده از لندن کامنت میزارم . اینو واسه اینایی میگم که فکر میکنن اینور بهشته همه سوپر اسپورت سوارن اولن که اینجا اینقدر نقلیه عمومی به صرفه تر و راحت تره که حتی اونایی که در آمد خوبی دارن هم جز اکثریت مردمی هستن که از اتوبوس و مترو یا دوچرخه استفاده میکنن حتی خیلیا تا محل کارشون میدون از نظر قیمت هم درسته که اینجا خودرو از ایران ارزون تره ولی جریمه پول سوخت و مالیات و بیمه هر سال اندازه نصف پول ماشینت واست خرج داره با این که منم در مرکزه شهر لندن هستم سوپر اسپرت به اون صورت فراون نیست هر کسی نمیتونه داشته باشه نصف کساییم که دارن اوناین که از هند یا از کشورای عربی با پولای باد آورده آوردن اینجا خرج میکنن چون اینجا قانون داره کسی یه دفعه پولدار یا بدبخت نمیشه کلا کسایی که توی کشوره دیگه زندگی نکردن همه چیو از فیلما و عکس یی هالیودی دیدن یه رویایی دارن که وقتی میان اینجا بعدش منصرف میشن میخوان برگردن. نمیگم اینجا بده اینجا خوبیای خودشو داره ایران خوبی های خودشو ولی اینو میدونم اگه همه اینایی که اینجا کامنت میزارن اینجا بودن 80 % بعد یکسال زندگی بر میگشتن ایران جالبیش هم اینه که اون 80% همونایین که اول فکر میکنن جزش نیستن.
فرید
۹ مهر ۱۳۹۳خب خدااااااااااااااااارو شکر خیالمم از آستون مارتین راحت شد.حالا مونده کادیلاک…بی ام دبلیو…لکسس هم که گل سرسبده جای خود داره…اینا هم بیان ببینیم دنیا دست کیه.
درمورد آستون هم بگم که نمای داخلش بغیر از طرح صندلیاش تغییر آنچنانی نکرده مثل اس کلاس بنز که کلا همه چیش عوض شده…فرمان و کنسول جلوش مثل بقیه آستوناست…
طراحی خارجیش هم مخصوصا جلوش خیلی قشنگه ولی عقبش مثل جلوش قشنگ نیست و ابهت نداره…بزاریم تجهیزاتشم بیاد ببینیم چی داره…این نظر من بود.
کلا اینم رقیبی برای LS نمیبینم.
مصطفی
۱۰ مهر ۱۳۹۳واقعا هیوندای تا چه حد کپی کار شده ، خوب اسم جنسیس جدید رو میزاشت لاگوندا
MPS
۱۰ مهر ۱۳۹۳جالبه مدعیانی که زیر پست جنسیس جدید چه چه میزدن پیدا نیستن!!بگین دیگه آستون مارتین از هیوندای کپی کرده!اصلا کارل بنز اصالتا کره ای بوده آلمانا دزدیدنش!
4MATIC
۱۱ مهر ۱۳۹۳اقامصطفی کی گفته جنسیس جدیدازلاگوندا کپی کرده اصلا چه ربطی دارن به هم؟؟؟؟