اگر فکر میکنید والکری ۸۵۰ اسب بخاری برای اضافه شدن به سبد محصولات استون مارتین کفایت میکند، پس در اشتباهید! ظاهراً این خودروساز بریتانیایی برنامههایی برای تولید ناوگانی کامل از سوپرکارهای پیشرانه وسط در آیندهای نزدیک دارد. طبق گفتههای کار اند درایور، اولین خودرو برادر کمتوانتر والکری کنونی خواهد بود.
مدیرعامل استون مارتین اندی پالمر گفته است:
والکری آغاز برنامههای تولید خودروهای پیشرانه وسط ماست. دلیل ساخت این خودرو ایجاد مدلی نمادین بوده و البته خلق DNA برای محصولات اسپورت پیشرانه وسط را نیز در دستور کار داشتهایم.
ظاهراً مدل جدید در تأسیسات گایدون و به همراه DB11 کنونی و ونتیج ساخته خواهد شد. این مدل از نظر تناسبات و عملکرد در حد و اندازههای مک لارن 720S و فراری ۴۸۸ GTB خواهد بود. اخبار منتشر شده میگویند خودروی جدید شرکت بجای استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر ساخت ای ام جی، از پیشرانهی ۱۲ سیلندر سود خواهد برد و حتی گیربکس دستی نیز خواهد داشت. چیزی که برخی از رقبا فاقد آن هستند.
دیگر جزئیات این خودرو نظیر قیمت، قدرت و طراحی هنوز منتشر نشدهاند اما ما میدانیم که این خودرو حدود یک سال پس از عرضهی کراس اوور DBX تولید خواهد شد پس بدین ترتیب آن را در اواخر سال ۲۰۲۰ خواهیم دید. به همین ترتیب انتظار میرود سدان و شاسیبلند جدید استون مارتین را نیز در سال ۲۰۲۲ ببینیم.
توسعهی خودروهای اسپورت این کمپانی توسط Max Szwaj رهبری خواهد شد. او چندین سال متخصص فنی در فراری بوده و سروکار نزدیکی با سوپرکارهای پیشرانه وسط این کمپانی ایتالیایی داشته است. Szwaj به همراه مارک ریچمن، مدیر طراحی کار خواهد کرد.
mans
۲۸ اسفند ۱۳۹۵وای استون داره محشر عمل میکنه هم اصیل هم با وقار
به این میگن یه برنده انگلیسی اصیل
reza
۲۸ اسفند ۱۳۹۵برای الان خیلی عالیه…ولی تا سال 2022 خیلی چیزا عوض می شه…
Amir amini
۲۸ اسفند ۱۳۹۵دمش گرم 12 سیلندر و رقیب مکلارن 720 اس هستش یعنی با فراری 812 و لامبورگینی اونتادور ام رقابت میکنه نه با 488 و اوراکان چه شود پس اون طراحی خاص استون مارتین و موتور 12 سیلندرش اینجاس که اینگیلیسیا وارد میشن
noble
۲۸ اسفند ۱۳۹۵.
به نظر من محل اصلی قرار گیری موتور در جلوست و ماشین های موتور وسط اکثراً اون زیبایی موتور جلو ها رو واسه من ندارن.
مثلا بخش بزرگی از زیبایی و شکوه بی نظیر مرسدس – مکلارن SLR به دلیل همین موتور جلو بودنش بود.
ماشین های موتور وسط ممکنه در کوتاه مدت هیجانی تر و جذاب تر باشن اما زیبایی موتور جلو ها رو ندارن.
Alireza.GT86
۲۸ اسفند ۱۳۹۵به نظرم مناسب ترین ترکیب موتور جلو دیفرانسیل عقب هستش ، البته موتور وسط هارو خیلی دوست دارم ، اما عزیز ترین ماشین واسم از ترکیب بالا استفاده میکنه و خیلی هم عالی هستش ، فکر نکنم لازم باشه اونو معرفی کنم!
noble
۲۸ اسفند ۱۳۹۵نه اصلا لازم نیست معرفی کنی
قبلا هم گفتم، هر وقت GT86 سوار میشم یا ازش مقاله و نقدی میخونم به یادتم.
فرید
۲۸ اسفند ۱۳۹۵البته با توجه به شناختی که از شما با کامنتاتون پیدا کردم بعید میدونم این کامنتتون شامل حال پورشه و بیتل و …بشه
noble
۲۹ اسفند ۱۳۹۵.
دوست عزیزم ، من با توجه به تیتر موتور وسط رو با موتور جلو مقایسه کردم.
موتور عقب خیلی خاص و محدوده و کمیابه . وقتی اون کامنت رو مینوشتم اصلا یاد 911 و پورشه نیفتادم. بی تعارف بگم از 911 و بیتل خوشم میاد.
ضمن این که سوپراسپرت ساز مورد علاقم یعنی لامبو مثل فراری همه ی مدلاش موتور وسطن.
GOD BLESS AMERICA
۲۹ اسفند ۱۳۹۵قربون آدم چیز فهم، حرف دل منو زدی .
البته یه نگاهی به رکورد های جهانی دوج وایپر بیندازید (مثل رکوردش در جهنم سبز) متوجه میشوید که حتی عملکردی بالاتر از بسیاری از سوپر اسپرت های موتور وسط داره :-)
ارش
۲۸ اسفند ۱۳۹۵استون مارتین والگری که می گفتند 1000 اسب بخار قدرت داره بعد شد 900 و حالا هم میگن 850 اسب بخار هی روز به روز داره قدرتش کمتر میشه؟؟؟؟؟؟؟
ghost
۲۸ اسفند ۱۳۹۵دوست عزیز 850 قدرت موتور درون سوزشه قدرت موتور هایبرید معلوم نیس هنوز
GOD BLESS AMERICA
۲۹ اسفند ۱۳۹۵این همون کم فروشی برندهای بریتانیایی هستش که همیشه گفتم و میگم.
GOD BLESS AMERICA
۲۹ اسفند ۱۳۹۵این همون کم فروشی برندهای بریتانیایی هستش که همیشه گفتم و میگم.
در نهایت هم ماشین با موتور فعلی ونکوئیش اس کنونی و با افزایش 17 اسب بخاری و با قدرت 580 اسب بخار و بدون گیربکس دستی و سیستم هیبریدی مکمل به بازار عرضه میشه و احتمالا وزنش هم از بنتلی کانتیننتال بیشتر خواهد بود.
اگه برای این سوپر اسپرت عجله دارید بهتره نیروی انسانی از شیراز برای کمک بهشون بفرستیم ;-)
ونوم اف ۵
۲۹ اسفند ۱۳۹۵برای سوپر اسپرت فقط موتور وسط حالا شاید یه مقدار زیبایی اون کم بشه ولی توانایی ماشین فوق العاده میره بالا