آستون مارتین لاگوندا که چندی پیش با تصاویر جاسوسی شکار رسانهها شده بود، اکنون توسط خود آستون مارتین، به صورت رسمی و تأیید شده با چند تصویر به همراه مشخصات پیشرانه به صورت اجمالی معرفی شده است که البته همچنان در حال انجام تستهای رانندگی میباشد.
همانطور که میدانید، پروژه لاگوندا، منحصراً برای خاورمیانه تدارک دیده شده و یادآور همان لاگوندای قدیمی است، که البته با پیچ و تابهای مدرن همراه بوده و فقط بر اساس دعوتنامه به مشتریان واگذار میشود. این نمونه اولیه لاگوندا میباشد که روند تست آن طی چهار هفته آینده در عمان انجام خواهد شد و باید حدوداً روزی ۸۰۵ کیلومتر در دمای ۳۰ تا ۵۰ درجه و جمعاً ۲۳۰۰۰ کیلومتر تست جادهای شود و امتحان خود را قبل از برگشتن به دیارش انگلستان پس دهد. لاگوندا دارای بدنهٔ سبک فیبر کربنی است که از پلت فرم Rapid استفاده کرده و فقط تعداد کمتر از ۱۰۰ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد. لاگوندا برخلاف ظاهر خانوادگی و آرام خود، دارای یک موتور فوقالعاده قدرتمند و جسور میباشد. یک ۶.۰ لیتری V12 بهروز شده که توانایی تولید ۶۰۰ اسب بخار (۴۴۷ کیلووات) را دارد و قدرت این نیروگاه را توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخهای عقب تحویل داده می شود میدهد. بهطوریکه این سدان بزرگ را در کمتر از ۴.۲ ثانیه از مرز ۱۰۰ کیلومتر در ساعت عبور میدهد. آستون مارتین، برای قیمتگذاری لاگوندا، هنوز رقمی را اعلام نکرده است، ولی از حرف و حدیثهای به گوش رسیده میشود فهمید که مبالغی فراتر از تصوّر ما (احتمالا بیش از ۳۰۰ هزار دلار به گفته کار اند درایور) در انتظارش است. چرا که به گفتهٔ “مارک ریچمن” طراح مدل جدید لاگوندا، برای این مدل از تمام هنر خود برای خلق یک خودروی استثنایی استفاده کرده است و میگوید: لاگوندا هیچوقت ارزان نخواهد بود، زیرا آستون مارتین آنرا فراتر از انتظارات مردم ساخته، و برای افراد و بازارهای خاص تدارک دیده است.۷۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳عجب چیزیه پسر…………………………
البته قیمتشم عجب چیزیه!!!!!!!!
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳مخلص جناب جیمز باند… :)
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مخلص داش رضا کارگردان تاااااااااااااااپ گیر!!!!!!!!
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳داداش کت و شلوارت که تنته،نه؟
نکنه که یادت رفته جناب «007»؟؟؟!!! :) :)
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳در ضمن ما اونجا استیگیم نه کارگردان!
بازم یادت رفت؟ :) :) :) :) :) :) :)
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳راستی تا جایی که یادمه فکر کنم مرسدس استون مارتینو خریده یا حداقل ازش حمایت تکنولوژیکی میکنه…کدومش درسته؟یکی بهم بگه(آقا میلاد؟)
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳میلاد که فعلا استتار کرده پیداش نیست!!!!!!!!!!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۸ شهریور ۱۳۹۳درود .
نه داداش نخریده .
زمانیکه هنوز پرونده ی میباخ بسته نشده بود ، قرار بود
که مرسدس بنز تمام اطلاعات فنی و الکترونیکی اخرین نسل
مرسدس بنز S رو به استون مارتین بده و در مقابل ،
استون مارتین نسل بعدیه میباخ رو طراحی کنه .
چون طراحان مرسدس بنز نمیتوانستند که از نظر طراحی ،
فاصله ایی بین اس کلاس و میباخ در نظر بگیرند .
اما این اتفاق هرگز نیفتاد .
در فروردین ماه 1393 خبرهایی اومد که احتمال خرید
استون مارتین توسط بنز ، زیاد شده اما باز هم اینکار
انجام نشد .
دوباره خبر رسید که استون مارتین شاسی بلند خودش رو
میخواد بر پایه بنز gl درست کنه .
و اما جواب شما :
طبق اخرین اطلاعات ، استون مارتین از موتورهای مرسدس
بنز بهره میبره ، به جاش مرسدس بنز 5درصد از سهام
استون مارتین رو صاحب میشه .
رضا جان بزن اون دست قشنگرو .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۸ شهریور ۱۳۹۳رضا جان .
من به احتمال زیاد میگم که موتور این استون مارتین
برای بنزه .
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳…به افتخار داش میلااااااااااد…
مصطفی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳جلوش بد جوری به دلم نشسته.
Carbonado Aventador
۱۸ شهریور ۱۳۹۳داش احمد دست شما درد نکنه!
مطلب زیبایی بود.
باشد که روزی به شما برسم!!!!
Ahmad..F12
۱۸ شهریور ۱۳۹۳محمدحسین جان شما سروری
مخلصیم
Saeed.shariati
۱۸ شهریور ۱۳۹۳600 اسب؟
میشه ده تا پراید؟
ولی ارزش معنویش از یک میلیون پراید هم بیشتره
ولی ستونcتو ذوق من زد
عقبش هم میتونست بهتر باشه حدودا فست بک گونه اس
Saeed.shariati
۱۸ شهریور ۱۳۹۳تو برنامه تاپ گیر دیدم که گفت انگلیسی ها دیگ اصالت ندارن جگوار لندروور شده هندی استون هم کویتی ها خریدن شاید صاحب جدیدش خواسته یکم نژاد پرستانه بازی در بیاره یه حالی بع کلاس عرب ها بده
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳رقیباش میشن اس کلاس و سری7؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳نه داداش این ماشین تولید محدوده و همونطور که احمد آقا گفته قیمتش 300 هزار تا به بالاست که خیلی از اون دوتا بیشتره…تازه ظاهرا فقط برای مشتریای شیخ نشین حاشیه خلیج (همیشه!) فارس خواهد بود.پس مسلما رقیب اونا محسوب نمیشه.
احتمالا استون قصد داره با این کار خودشو پیش عربای پولدار محبوبتر کنه که البته هوشمندانه است :)
Ahmad..F12
۱۸ شهریور ۱۳۹۳رضا جان سیاست آستون مارتین برای پروژه لاگوندا خیلی حرفه ای تر از این حرفاست..
و سرمایه گذاری بسیار بالایی کرده
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳مسلما یک هدف ندارن ولی خب حتما این یکی از اهدافشونه(حداقل در مراحل ابتدایی).
به هر حال استون مارتین برند معتبریه و بایدم زیاد خرج کنه :)
سیاسته دیگه اونم از نوع روباه پیر… :) :) :)
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳شاید هم اصلا یه چیز دیگه باشه…
چی بگم والا !
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳اوا!!!!!!!!!!اینو که احمد خودمون نشسته!دستت درد نکنه احمد جان
Ahmad..F12
۱۸ شهریور ۱۳۹۳قربونت مک میسل جان :)
صادق
۱۸ شهریور ۱۳۹۳احمد، داداش دستت درد نکنه
اسم لاگوندا هر وقت بوده، بزرگ بوده، پس این هم مث قبلش بزرگه و قطعا یه استوره میشه یا بهتر بگم، تکرار یه استوره میشه
هم بسیار لوکس و قدرتمنده و هم تولید محدود، پس به قول طراحش اصلا ماشین ارزونی نیس و اصلا دلیلی هم نداره که ارزون باشه
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳راستی،بچه ها فردا دقیقا تولد فردینناد پوروشه است،اگر موافقید،اون بچه هایی که عضون تو سایت،بیان یه دور همی کوچولویی توو اتحاد المان بگیریم
اگر موافق لایک هرکی مخالف دیسلایک
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳فرداشم یازدهم سپتامبره مکی جان.اون روزو چیکار کنیم؟؟؟!!!
-با نظرت هم موافقم :))
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳خب فاجعه ی11سپتامبر چه ربطی به خودروسازی داره؟
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳پس فردا احتمالا تردد 911 در نیویورک ممنوع میشه :)
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳جدی! : حالا که بحثش شد شادی روح درگذشتگان این حادثه صلوات …
کوشا
۱۸ شهریور ۱۳۹۳تولد اسطوره مبارک..
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳یه دلیل فقط داره که میتونه ارزون شه،چون به قول مدیر عامل سایپا،ماشین های خارجی،نه از کیفیت مناسب بهره میبرند،نه از ایمنی مناسب،مگه نه صادق؟؟؟؟؟؟؟
صادق
۱۸ شهریور ۱۳۹۳راستش داش کسری، من رو حرف مدیر عامل سایپا حرف نمیزنم
اگه ایشون فرمودن، حتما درست فرمودن، اروا عمه اش
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳به قول یکی از دوستام…………………………..
مادر زلیخااااااااااااااااااااااااااااااااه!!!!!!!!!!!
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳راستی چرا اد اوردن تو عمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با کلاااااااااااااااس تر از عمان کشوری نبود؟
صادق
۱۸ شهریور ۱۳۹۳خب کسری، این ماشین کلا مال خاور میانس، اکثر کشورای خاورمیانه هم عربن، که قطعا خریداران این ماشین هم از همین کشورای عربیه
پس قانونا این ماشین باید امتحاناتش رو توی یکی از همین کشورای عربی پس بده
حتما بررسی کردن دیدن از لحاظ جاده ای و دما و…، عمان مناسبترین گزینه اس، رو همین حساب هم توی عمان دارن تستش میکنن
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳جای تاسف داره جماعت سوسک و سوسمار خور دارن استووووووووووووووووووووووووووووووووووون مارتین سوار میشن،استووووووووووووووووووووووووووووووووووووون مارتین
مصطفی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳نه بابا…
کسرا عربا پول دارن زود تر کل رفتن یکی خریدن(یا کش رفتن).
Carbonado Aventador
۱۸ شهریور ۱۳۹۳مکی اصلا حرفت رو قبول ندارم!
اونا سوسک می خورن ما الان داریم بدتر از اون رو می خوریم!
35 سال پیش اشتباه کردیم , الان باید…..!
همون سوسک خورا الان دارن بستنی طلا می خورن اون وقت خیلی از ایرانی ها دارن نون خشک می خورن!!!!!
صادق وارد می شود!
به احترامش خبر دار!!!!!
احوال داش صادق؟؟؟؟؟
آقا خیلی مخلصیم!
ارادت
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳کربونادو جان فقط به گزشته بر نمیگرده…
—الان نگاه کن این کشورا دارن پول نفتو کجا خرج میکنن:
ساخت برجای بلند
ساخت آسمانخراش های زیبا
هتل های بی نظیر
جزایر مصنوعی
استادیوم های غول پیکر و…
—ما کجا خرج میکنیم؟
خرید تسلیحات قدیمی
مبارزه با تحریم
خرید جنس بنجل چینی
پرداخت یارانه
پرداخت به بعضی کارمندای زحمت کش!(اختلاس!)
خب حالا بیا ببینیم در آینده برای اونا چی میمونه:
استادیوم های غول پیکر
هتل های معروف
آسمان خراش هایی که زمانی بلند ترین بودند
جذب توریست و سود حاصل از آن
حالا برای ما چی؟
یه مشت سلاح های بنجل
رکود اقتصادی
جنسای بدرد نخور
تورم
پول شویی و خروج سرمایه از کشور
فقر و اختلاف طبقاتی
…دیگه خودت حساب کن…
صادق
۱۸ شهریور ۱۳۹۳داش ممد، نوووووووووکرم
ایول داری به خدا
خوبی داداش؟
Carbonado Aventador
۱۸ شهریور ۱۳۹۳خوبم قربان!
وقتی شمارو می بینم بهتر هم می شم!
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳بخدا داری راس میگی محمد حسین!
Ahmad..F12
۱۸ شهریور ۱۳۹۳کسرا جان لاگوندا مخصوص خاورمیانه است پس اونا باید بیشتر تست ها رو توی هوای گرم و بالای 40 درجه انجام بدن که عملکرد خودرو رو بسنجن
Ahmad..F12
۱۸ شهریور ۱۳۹۳صادق جان فدات
بله همینطوره
پروژه لاگوندا در ساختمان One-77 احیا شده که خود این مسئله گویای خیلی چیزهاست
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳جلوش خوبه ولی عقبش نه
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳یه کمکی از رولزرویس تو ستون C کپی کردن
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳عمان هم شیخ نشینه.اکثر خودروهای ارس از عمان و ابوظبی وارد میشن.
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳از تو بعیده مک میسل تو که خودت ماشینا رو دیدی سفرش کجان
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳عمان یعنی دیگه از ما جلوتره! در ضمن بیشتر از ابوظبی نه عمان!
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳کلا آستون مارتین برند خوبیه.
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳با 1.5 میلیارد دلار میشه کل شرکت رو خرید.
بچه ها بخرم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳من از 20 به این مشین نمره 17 رو میدم.
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳در ضمن رنگ سفید رو هم به سیاه ترجیح میدم
Ahmad..F12
۲۱ شهریور ۱۳۹۳توفیقی شما چرا اینجوری کامنت میزاری!!!!!!!!!!
همه رو توی یکی هم میتونی بنویسیااا :)
مصطفی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳100 تا؟!
خیلی تعداد زیادیه…
یکی منو بگیره غش نکنم…
(شوخی).
شاهین
۱۸ شهریور ۱۳۹۳به به داداش احمد! اقا دست پختت عالیه! تشکر فراوان! :)
استون که خوبه،طراحیشم یه جورایی خاصه ولی من خاص ترین استون رو one-77 میدونم،خیلی زیباست.
ولی نمیدونم چرا الان جلوپنجره ی شش گوش مد شده؟! سوناتا جدیدا هم اینجوریه و تا حدودی هم جنسیس.
“یکى از راه هاى فرار از واقعیت،زیاد کردن صداى آهنگه…”
Carbonado Aventador
۱۸ شهریور ۱۳۹۳احوال داش شاهین؟؟؟؟؟
خوبی شاهین جان؟؟؟؟
از درس و مشق چه خبر؟؟؟
(((اگه اومدی سر زدی به من ‘ آخر می بینی تو سرزمین یخ ‘ بدون خنده ها ظاهر لحظه هاست)))
Carbonado Aventador
۱۸ شهریور ۱۳۹۳اینو یادم رفت!
(((تو نمی دونی هر دقیقه من و ما ‘ چی میکشیم تو سرزمین یخ . نمی دونی چی می گذره تو قلب ما)))
Ahmad..F12
۱۸ شهریور ۱۳۹۳قربونت شاهین نوش جون ;) :)
در مورد جلو پنجره حرفتو قبول دارم، البته برای هیوندای و این جدید مدیدا
ولی آستون مارتین چون یه جورایی اصالت توش دیده میشه، شامل این مُد نمیشه
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۸ شهریور ۱۳۹۳عالی.عالی!!!
:)
اصالت تو طراحیش موج میزنه.دستت درد نکنه احمد جان.
Ahmad..F12
۱۸ شهریور ۱۳۹۳قربونت باربد جان
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۸ شهریور ۱۳۹۳درود .
طراحیش بسیار زیباست . عالی به تمام معنا . مردم و زنده شدم . کاشکی
تولید انبوه میشد . خداییش میترکوند .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۸ شهریور ۱۳۹۳درود . احمد جان مطلبت عالی بود . اما بهتر از مطلب خود ماشین و عکسهایش
است .
Ahmad..F12
۱۸ شهریور ۱۳۹۳میلاد ♥
حمید
۱۹ شهریور ۱۳۹۳مدلش خیلی خوشگله ولی هنوز نمیتونم تجزیه تحلیلش کنم و باید از نزدیک ببینمش .سلام اقا میلاد. ما هم ماشینمون رو بالاخره عوض کردیم و اکورد تیپ 3 بز رنگ گرفتیم. از معایبی که نسبت به ماشین قبلیمون یعنی زانتیا داره میتونم از صندلی هاش ایراد بگیرم که چرم مصنوعین و خیلی نرم نیستند.چوب کاریش هم مثل رقیباش برچسبند و مصنوعین البته کیفیتشون خیلی بالاست .صدای موتورش هم شبیه ماسل کار هاست و اصلا به یک ماشین خانوادگی نمیخوره البته من خودم شخصا این مورد رو که چاشنی اسپرت به ماشین بخشیده رو دوست دارم ولی به نظرم دوتا چیز داره که هر ماشینی نداره مخصوصا رقباش…اون 2 مورد یکیش دو مانیتور بودن ماشین یکی دیگش هم فضای فوق العاده زیاد صندلی های عقب و صندوق عقبن.
مصطفی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳احمد جان دستت درد نکنه.
Ahmad..F12
۱۸ شهریور ۱۳۹۳قربان شما مصطفی جان
مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج
۱۸ شهریور ۱۳۹۳لاگوندا همینجوری تکه
حالا می خوان زیر صد تا تولید کنن که دیگه آخرته
احمدرضا فقط آلمان فقط ب ام و
۱۸ شهریور ۱۳۹۳یکمی جلوش شبیه جنسیس 2015 هست مخصوصا جلو پنجرش و علامتش
ASTON MARTin
۱۸ شهریور ۱۳۹۳جز داعش و یه عده معدودی تو ترکیه من موندم دیگه تو خاور میانه کی میخواد اینو بخره؟ بازم کشورهای خلیجه عرب؟
خب با این که استون مارتین رو لوکس ساز خوبی میدونم ولی با نحوه ی ملحق شدن سقفش به کاپوت موافق نیستم ! تصاویر نیم رخوش رو خیلی بد منظر کرده، مثل ماشین های لیموزین دهه نودی شده
امیدوارم طراحی بدنه یه کم دیگه ویرایش بشه
در کل خوبه! میخوام بندازمش به جوون s63
امید
۱۸ شهریور ۱۳۹۳بی نظیره ای کاش 300 هزار دلار داشتم!!!!!!!!!!!
سام01
۱۸ شهریور ۱۳۹۳در نمای جلو با یک طراحی جسورانه طرف هستیم ولی در نمای عقب طراحی با جلو ماشین در هماهنگی کامل نیست بنظر من.در کل استون مارتین داره بازارو میسنجه جهت تولید خودروی 4 در که قشر بیشتری در دنیا استارت استون رو فشار بدن.درست مثل پورشه
Ghost
۱۸ شهریور ۱۳۹۳عاشق اینجور پلتفرمام … بدنه کشیده … عالیه
علی عقیلی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳اولین باره میبینم یه ماشین لوکس برای رقابت با S 65 AMG ساخته شده
واقعا زیباست .
احسان(احسان سابق)
۱۸ شهریور ۱۳۹۳قیمت ونکوییش 280 هزار دلار بوده که لاگوندا هم موتور قویتری داره هم ظاهر لوکستری داره پس اگر استون این ماشین رو زیر 300 هزار دلار بده ارزشش رو واقعا پایین اورده
امیرمحمد قرایی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳تا حالا اینجور طرحی ندیده بودم
Ehsan
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ممنون احمد جان این از اون مطالب بود که روح آدم رو جلا میده
ماشین شیک و خوبی در اومده ، کلا استون مارتین در طراحی همیشه خوب بوده
فکر میکنم از نمای بغل این ماشین با BMW سری هفت تقریبا شبیه باشند
Ahmad..F12
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ممنون از شما احسان جان
ستون C لاگوندا یه جورایی خاص خودشه دیگه
REZA . JUST TOYOTA
۹ آبان ۱۳۹۳وای خداااااااااااااااااااااا
هیچ وقت فکر نمی کردم این طور ماشینی ساخته بشه