به پاس ۶۰ سالگی تولید خودرو در تأسیسات Newport Pagnell توسط آستون مارتین، نسخهای ویژه و تولید محدود از ونکوئیش سوپر GT معرفی شده است.
Aston Martin Vanquish 60th Anniversary شش دستگاه از این خودرو در دو فرم کوپه و کانورتیبل وولانته برای جشن شش دهه تولید خودروهای استثنایی آماده خواهند شد. جالب اینکه هر کدام از این شش خودرو کاملاً مجزا و جداگانه طراحی و تجهیز میشوند. Aston Martin Vanquish 60th AnniversaryAston Martin Vanquish 60th Anniversary تریم داخلی کاملاً منحصربهفرد، چرخهای آلیاژی طلایی رنگ و نشان یادبود ۶۰ ساله نیز از ویژگیهای این مدلها میباشد. Aston Martin Vanquish 60th Anniversary در داخل کابین هم استفاده از چرم مرغوب با دوخت ویژه و پنل ها و تزئینات فیبر کربنی جلب توجه میکند. Aston Martin Vanquish 60th AnniversaryAston Martin Vanquish 60th AnniversaryAston Martin Vanquish 60th AnniversaryAston Martin Vanquish 60th Anniversary تغییرات مکانیکی در این مدلها گزارش نشده و موتور ۱۲ سیلندر ۶.۰ لیتری ۵۶۸ اسبی و گیربکس ۸ سرعته خودکار همچنان انجام وظیفه میکنند. شتاب صفر تا صد این مدل ۳.۶ ثانیه و نهایت سرعت آن بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت میباشد.
قیمت این خودرو ۳۷۵ هزار دلار تخمین زده شده و اولین دستگاه آن تا کریسمس به نخستین مشتری آن تحویل داده میشود.
موافقم. کلا ماشین هایی که طراحی اصیل دارن همیشه برای مدل های مختلفشون دارای زبان مشترکی هستن که با نگاه کردن بهشون میشه کاملا متوجه قصد طراحانش از کشیدن طرحاشون شد و بیانگر هدف های سازندگانشون هستن که این موارد در خودرو های آسیایی کمتر دیده میشه.
هردوتا مال انگلستان هستند بنتلی اولش موتور هواپیما میزد شاید به اون دلیل دوتا بال رو آرمش داره البته الانم کار اصلیشون موتور هواپیما هست ماشین سازی بخش فرعی کارخونه هستش در مورد استون زیاد اطلاعات ندارم فقط اینکه استون 6سال زودتر از بنتلی تاسیس شده و تو محله گایدون تو یورکشایر ماشین میسازه و تاریخ تاسیس1913 هست و بنتلی 1919/1/18.
چیزی که من چند وقت پیش خونده بودم میگفت تو دهه ی ۵۰ میلادی آقای بنتلی طراح بخش مسابقه استون مارتین بوده. پس از این که اسم و رسمی بهم میزنه و پول جمع میکنه کارخونه ی خودش رو میسازه که الان اینجوری شده. بدبخت استون تو دهه ی اول قرن جدید نیز یکی از طراح هاش رو از دست داد اون طراح هم رفته بود جگوار . البته طرف الان دیگه جگوار نیست. به همین دلیل دی بی ۹ قدیمی خیلی شبیه ایکس کی قبل فیس لیفته. به این نکته تو تخت گاز هم اشاره شده
بازم مشتری مداری به سبک انسان های متمدن. مطمعن باشید اینا رو میفروشن به نشتری های وفادارشون به اونایی که تا نمیرن نمیبرند اینا رو به خاطر سود بیشتر تو حراجی بفروشند. واقعا زیباست این استون کاش یه ذره تو بحث فنی هم بهتر بشه.
شاید منظورم رو درست ننشوتم منظورم این بود که کشورهای جهان اول درست مشتری مداری میکنن ولی ایرانخودرو و ثایغا خصوصا ثایغا(سایپا) بدتر از انسان های نخستین مشتری مداری میکنند
استون مارتین ماشینیه که به رقم وجود یه سری کاستی ها همیشه میتونی ازش انتظار بهبود و توی کورس رقابت موندن رو انتظار داشته باشی از اون مازراتی پر فیسو افاده ی ایتالیایی ها که خیلی سرتره.. اینم باید قبول کرد که همیشه تیونای استون مارتین به دل میشینه
saeed.shariati
۲۷ آذر ۱۳۹۳استون مارتین یعنی:
قدرت. زیبایی. روح.
تو این سه کلمه خلاصه میشه
AliZeus
۲۷ آذر ۱۳۹۳روح!؟
saeed.shariati
۲۷ آذر ۱۳۹۳اره روح داره
با ادم حرف میزنه
AliZeus
۲۷ آذر ۱۳۹۳اون زبونه ها :D
saeid
۲۸ آذر ۱۳۹۳به نام خدای مهربونیا
دوخت صندلی چرمش بیشتر با من حرف زد :(
hadi
۲۷ آذر ۱۳۹۳موافقم. کلا ماشین هایی که طراحی اصیل دارن همیشه برای مدل های مختلفشون دارای زبان مشترکی هستن که با نگاه کردن بهشون میشه کاملا متوجه قصد طراحانش از کشیدن طرحاشون شد و بیانگر هدف های سازندگانشون هستن که این موارد در خودرو های آسیایی کمتر دیده میشه.
ASTON MARTin
۲۷ آذر ۱۳۹۳استون مارتیناصیله نژاد پرسته بریتیشه منه :D
جووووون
Archi KHAN
۲۷ آذر ۱۳۹۳بابا متوجه ی قصد طراح شووو
بابا هدف سازنده… (-:
MAFIA
۲۸ آذر ۱۳۹۳اولا دوسش داشتم ولی قیافش الان خسته کنندست
AliZeus
۲۷ آذر ۱۳۹۳حرف نداره…لذا حرفی ندارم :)
فقط یه سوال..آرم استون مارتین و بنتلی چرا اینقد شبیه همه؟ نسبتی دارن؟
احسان آرسنالی
۲۷ آذر ۱۳۹۳هردوتا مال انگلستان هستند بنتلی اولش موتور هواپیما میزد شاید به اون دلیل دوتا بال رو آرمش داره البته الانم کار اصلیشون موتور هواپیما هست ماشین سازی بخش فرعی کارخونه هستش در مورد استون زیاد اطلاعات ندارم فقط اینکه استون 6سال زودتر از بنتلی تاسیس شده و تو محله گایدون تو یورکشایر ماشین میسازه و تاریخ تاسیس1913 هست و بنتلی 1919/1/18.
"Amir"
۲۷ آذر ۱۳۹۳مث بقیس،،،خاصه
farzam
۲۸ آذر ۱۳۹۳چیزی که من چند وقت پیش خونده بودم میگفت تو دهه ی ۵۰ میلادی آقای بنتلی طراح بخش مسابقه استون مارتین بوده. پس از این که اسم و رسمی بهم میزنه و پول جمع میکنه کارخونه ی خودش رو میسازه که الان اینجوری شده.
بدبخت استون تو دهه ی اول قرن جدید نیز یکی از طراح هاش رو از دست داد اون طراح هم رفته بود جگوار . البته طرف الان دیگه جگوار نیست.
به همین دلیل دی بی ۹ قدیمی خیلی شبیه ایکس کی قبل فیس لیفته. به این نکته تو تخت گاز هم اشاره شده
احسان آرسنالی
۲۷ آذر ۱۳۹۳بازم مشتری مداری به سبک انسان های متمدن. مطمعن باشید اینا رو میفروشن به نشتری های وفادارشون به اونایی که تا نمیرن نمیبرند اینا رو به خاطر سود بیشتر تو حراجی بفروشند. واقعا زیباست این استون کاش یه ذره تو بحث فنی هم بهتر بشه.
نیما
۲۷ آذر ۱۳۹۳یعنی بقیه به سبک انسانهای نخستین مشتری مداری میکنن!
منطقم خوب چیزیه
احسان آرسنالی
۲۷ آذر ۱۳۹۳شاید منظورم رو درست ننشوتم منظورم این بود که کشورهای جهان اول درست مشتری مداری میکنن ولی ایرانخودرو و ثایغا خصوصا ثایغا(سایپا) بدتر از انسان های نخستین مشتری مداری میکنند
Ehsan
۲۷ آذر ۱۳۹۳عکس ششم به جای 2+2 میگوید (2>)+2
McLaren Automotive
۲۷ آذر ۱۳۹۳استون مارتین با رنگ سفید خیلی با وقار میشه . اما یک مورو رو نمیشه انکار کرد و اونم اینه که به نظرم موتورش تنبله
Just germany...
۲۷ آذر ۱۳۹۳اینا هم زندگی میکنن
زندگی هم مارو میکنه…!!!!
Lord Cezar
۲۷ آذر ۱۳۹۳به نظرم صندلی های ردیف عقب بیهوده هستن . چون کسی راحت نمیتونه بشینه و یه جورایی مضحک شده . کاش نمیذاشتن تا هم وزن خودرو سبکتر بشه هم زیباتر بشه .
ASTON MARTin
۲۷ آذر ۱۳۹۳استون مارتین ماشینیه که به رقم وجود یه سری کاستی ها همیشه میتونی ازش انتظار بهبود و توی کورس رقابت موندن رو انتظار داشته باشی
از اون مازراتی پر فیسو افاده ی ایتالیایی ها که خیلی سرتره..
اینم باید قبول کرد که همیشه تیونای استون مارتین به دل میشینه
Arash66
۲۷ آذر ۱۳۹۳Aston , Alfa , Audi = Design
4MATIC
۲۷ آذر ۱۳۹۳ونتیج بهتره
مجتبی(ساروی)
۲۷ آذر ۱۳۹۳رو صندلی پشتش اگه مرغ بزاری بعد یه ساعت رانندگی شنیتسل میشه چه برسه به ادم خوب برادر میگفتین دونفرست والا
مک میسل
۲۸ آذر ۱۳۹۳خوشگلترین ماشینی که دیدم تو خودرو های گرون قیمت این بوده!!!
البته بعد از تــــــــــیبا،زیبای ایرانی!!!