آستون مارتین

جزئیات جدید هایپرکار استون مارتین-ردبول

چندی پیش استون مارتین به همراهی ردبول هایپرکار AM-RB 001 را در میان شگفتی همگان رونمایی کرد. این اولین باری بود که دو کمپانی ذکر شده در تولید چنین خودرویی همکاری کردند.

Aston Martin AM-RB 001
آدریان نیوی مدیر فنی ارشد در گفت‌وگویی با وال‌استریت ژورنال برخی از جزئیات جدید این هایپرکار بسیار پیشرفته را آشکار کرد. احساس‌برانگیزترین جنبه‌ی این خودرو سرعت است بدین ترتیب که AM-RB 001 در حدود ۱۰ ثانیه از سکون به تندی ۳۲۲ کیلومتر در ساعت می‌رسد که این امر به لطف سیستم تعلیق و طراحی پیشرفته‌ی آن صورت می‌گیرد.

Aston Martin AM-RB 001
نیوی در این مصاحبه گفته که فاکتور کلیدی این خودرو سیستم تعلیق فعال آن است. این سیستم تعلیق فعال به خودروی این توانایی را خواهد بخشید که بین جاده و پیست تمایز قائل شود. در پیست تنظیمات سفت‌تر و کم ارتفاع‌تر سیستم تعلیق به هایپرکار اجازه خواهد داد تا حداکثر پرفورمنس را داشته باشد. در جاده نیز سیستم تعلیق کمی نرم‌تر خواهد بود تا سواری خودرو با شرایط جاده همخوانی داشته باشد. این اولین باری است که یک خودرو از این نوع تکنولوژی خلاقانه‌ای سود می‌برد.

دیوید کینگ مهندس پروژه می‌گوید:

هیچ سیستم کنترل از راه دوری شبیه این در یک خودروی جاده‌ای بکار نرفته است. اعدادی که ما در شبیه‌سازی‌ها به دست آورده‌ایم شگفت‌انگیز بوده‌اند.

شتاب صفر تا ۳۲۲ کیلومتر ۱۰ ثانیه‌ای به همراه نیروی رو به پایین ۱۹۹۶ کیلوگرمی از ویژگی‌های این خودرو است. از دیگر تجهیزات آئرودینامیک این خودرو اسپلیتر جلوی دوبل است که توانایی متراکم و فشرده‌سازی هوا را دارد. سایبان قطره اشک مانند خودرو نیز باعث می‌شود که هوا فوراً از اطراف خودرو عبور کند.

Aston Martin AM-RB 001
تنها ۱۷۵ نمونه از این هایپرکار استثنایی ساخته خواهد شد. ۱۵۰ دستگاه از این خودروها برای استفاده‌ی جاده‌ای و ۲۵ دستگاه دیگر نیز برای استفاده‌ی مخصوص در پیست ساخته خواهد شد. انتظار نداشته باشید که قیمت خودرو کمتر از ۳ میلیون دلار باشد. به این میزان قیمت باید خاص بودن آن را نیز اضافه نمود.

Aston Martin AM-RB 001

منبع: Wall Street Journal

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. GOD BLESS AMERICA

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    ای کاش اسمش تا زمان عرضه به رد بول مدل فلان تغییر کنه ،
    اصلا حال نمیکنم آستون مارتین موتور وسط بزنه .
    موتور وسط برای پیست و مسابقات فرمولاوان خوبه
    اما در شهر و جاده نامتعارف دیده میشه و اولین دلیل استفاده اش هم خودنمائی هستش.
    در ضمن اصلا با هویت آستون مارتین جور در نمیاد.

    1. FERRUCCIO LAMBORGHINI

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      با این بدنه ی خالی هیچ هنری نسبت به بقیه نکردن.
      ماشین فرمول 1 سائوبر در 8.6 ثانیه به 320 میرسه.
      ماشین فرمول 1 لوتوس در 8.4 ثانیه به 300 میرسه.
      از ماشین امسال که استفاده نکردن . چون جزئیاتش سری هست. حتما چهار تیکه فیبر کربن به ماشین فرمول وان 4 سال قبل ردبول اضافه کردن شده این…
      این ماشین مشتری خواهد داشت.
      اما فقط کسایی که میخوان بگن ما راننده ایم ، ثروتمندیم و متفاوتیم میخرن.
      وگرنه غیر از یک ماشین F1 قدیمی چیز دیگه ای نیست
      به نظر من کسی که برای پولش زحمت کشیده برای این ماشین خرجش نمیکنه.
      واقعا نمیارزه.

      1. GOD BLESS AMERICA

        ۱ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (758 ديدگاه)

        قربون آدم چیز فهم.

        بیگ لایک.

        1. madjid911 GT2

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          به نظر من ::
          این ماشین 85% درصد ردبول هست.
          15% استون مارتین.
          .
          تقریبا مطمئنم اسم استون برای فروش و توجیه قیمت بالا اومده.
          چون کسی برای ماشینی که آرم یک شرکت تایلندی نوشابه ساز داشته باشه 300 هزار دلار هم نمیده. هر چند هایپرکار باشه.
          اما اسم پرافتخار استون که میاد وسط همه ( از جمله خودم ) با دلشون قضاوت میکنن و فکر کردن رو میذارن کنار.
          این صنعت برندینگ هست.
          وگرنه این ماشین همون ماشینی هست که چند سال قبل سباستین فتل باهاش قهرمان شد.

        2. madjid911 GT2

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          البته بحث موتور جداست.
          همه میدونن از موتور ماشین فرمول 1 نمیشه برای ماشین دیگه ای استفاده کرد.
          به خاطر فشار زیادی که حتی در حالت درجا هم روی موتور هست
          .
          خوشبختانه اینجا محدودیت های دست و پاگیر دیگه نیست و میتونن از موتور های حجیم سود ببرن.

    2. GOD BLESS AMERICA

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (758 ديدگاه)

      کجاست این برادر (بریتانیای کبیر)
      دلم براش تنگ شده ، همیشه خیلی نکته بینه و قلم تند و تیزی هم داره .
      جاش خالیه شدید.

      1. new great britain

        ۱ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        ممنون GOD BLESS AMERICA که به فکر من هستین.
        خدمته دوستم مجید عرض کنم چه این هایپر کار ردبولی باشه چه استون مهندسیش انگلیسه.
        نمیخوام زیاد حرف بزنم ولی من یه جا خوندم داون فورسش 4000 پوند هستش.(اگرم کمتر باشه بازم خودشون گفتن سریعتر از هر ماشینه دیگه ای پیچ ها رو طی میکنیم)
        اگه این باشه میتونه سریع تر از هر ماشینی پیچ ها رو طی کنه.
        وزنش هم که یک به یک حساب میشه و نسبت قدرت به وزن بهترینه بینه هایپرکارها.با این وزن(1000 کیلوگرم) رسیدن به سرعت 322 کیلومتر تویه 10 ثانیه شگفت انگیزه.
        مجید جان وزن هر ماشین فرمول یک حدودا 620 کیلوگرمه اگه اشتباه نکنم.که شما میگی طی اون زمانها:
        8.6 و 8.4 به 320 و 300 کیلومتر میرسن.
        به هر حال خوده نیوی گفته دستاوردهایی که تو این ماشین استفاده میشه بعدها در خودروهای دیگر نیز استفاده میشه(جلوتر از زمان خود بودن).
        اون 10 ثانیه هم احتمالا به 8 یا 9 ثانیه کاهش پیدا میکنه چون فعلا در حال تست هستن و تو آینده میتونن بهترین نتیجه رو به دست بیارن.
        اگرم بازم 10 ثانیه باشه بازم شگفت انگیزه.دیگه ما که سوار یه خودروی فرمول یک و یه ماشینه داخل پیست نیستیم.
        خوده دیوید کینگ گفته اعدادی که تو شبیه سازی به دست اووردن شگفت انگیز بوده.
        که خودشون اعلام نکردن.(سوپرایز)
        مجید جان سعی نکن بیخودی این ماشین رو کوچیک جلوه بدی.ما با یه شاهکار طرفیم.
        احتمالا در آینده با هایپرکاره وحشتناکی روبه رو میشیم.
        (میدونم زیاد حرف زدم به روم نیارین((:

        1. بنتلی

          ۲ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          نیروی دان فورسش همون 4000پوند هس…

      2. SCUDERIA - اسکودریا

        ۱ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        خیلی خوب گفتی.
        قبول دارم. اینو و شاهکار مرسدس هر دو عالین.
        اما کلا از هایپرکار های سبک خوشم نمیاد.
        دلم میخواد ماشین فول آپشن باشه.

        1. بنتلی

          ۲ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          مجید جان بر اساس گفته استون این خودرو راحتی فضای کافیو برای دو نفر سرنشینش داره…

  2. علي

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    این شرکتهای به ظاهر انگلیسی برای اینکه بعد از برگزیت زیر دست و پای اقتصاد له و نابود نشن و دارای اعتبار بشن با شرکتهای معروف((( red bull)))شریک میشند. طراحی ماشین هم در کل شلوغ و بی حساب و کتابه . دماغه جلوشم شبیهه اردک معروف تو کارتون های والت دیسنی طراحی شده و بیشتر شبیهه شوخیه تا جدی.ضمنا آستین ی فکری برای اون آرم گنده و کلاسیک خودش بکنه بد نیست . طراحی ماشینا داره کم کم فضایی میشه ولی آرمش هنوز مال زمان لرد پامبلچوهه . چگوارشم با همین مشکل روبرو بود که پلنگو تبدیل کرد به گربه از روبرو .
    با تچکر فراوان

    1. sajjad

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (120 ديدگاه)

      دوست عزیز شما قبل همه ی نظراتتون باید یه “بنظر من ” اضافه کنی . خواهشا بار علمی نظراتتو افزایش بده من تا حالا نشده یه نظر درست و حسابی از شما ببینم . استون مارتین با 103 سال سابقه بیاد آرمشو عوض کنه؟ ?
      من از سال 90 91 کاربر سایتم ، به ندرت نظر میذارم ولی هر روز سایتو چک نکنم خوابم نمیبره . قبلا دوستان یه تحلیلایی زیر پست ها میذاشتن که آدم اونارو میخوند لازم نبود مطلبو بخونه
      ولی الان ؟
      دوست دارم
      دوست ندارم
      زشته
      عالیه

      1. اعتمادیان

        ۱ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (261 ديدگاه)

        بسیار عالی آقا سجاد
        بلاخره یکی پیدا شد حرف حق بزنه
        این اولین کامنتی است که من مینویسم بعد سه سال که هر روز مرتب سایت رو چک میکنم از بس نظرهای عجق وجقی ( که شما بعضیهاشو نام بردید ) دیدم میترسم نظر بدم . نمیدونم چرا گفتن کلمه ( بنظر من ) اینقدر برای بعضیها سخته .بعضیها هم هنوز باور ندارند شرکتهای خودروسازی چه کوچک و بدرد نخور مثل ایران خودرو چه ابر شرکتهایی مثل فورد و مرسدس و …. تیم طراحی بسیار قوی و برگزیده ای دارند و حواسشون به همه جا هست سالها روی یک طرح کار میکنند و ارائه میدن بعد موقعی که یک نفر در ایران که هنوز خودرو رو از نزدیک ندیده و از روی عکس میگه زشته ، خوشم نیومد ، من که دارم کامنتشونو میخونم از شرمندگی خیس عرق میشم ، در اینجور مواقع باید دلیل اینکه چرا ما از فلان طراحی سردر نمی آوریم برویم و سطح دانشمونو ارتقا بدیم تا زبان آن طراحی رو بفهمیم نه اینکه بگیم زشته ، زشت این بازخوردهای جاهلانه ماست .
        بنظر شخصی من نویسندگان این سایت خودشون سطح دانش بالایی در شناخت خودرو دارند و همچنین بعضی از کاربران اطلاعات و دانششون حیرت انگیزه ….. دستمریزاد به همه شما ) این امر باعث شده که مطالب ارزشمند و آموزشی خوبی بدست کاربران برسه ، پیشنهاد میکنم با نظریات بعضا متعصبانه و کیلویی خود انگیزه این عزیزان را کاهش ندهیم .
        یاحق
        عزت زیاد

        1. شاهین

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          برادر اعتمادیان از کامنتت بسیار لذت بردم.

        2. ارمان

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1306 ديدگاه)

          جالب که بعضی عزیزان بعد از دیدن اینگونه جوابها پیداشون نمیشه که در حد یک خط از خودشون دفاع کنن
          بد ترین عادتمون اینه ، جای حرف زدن از رو عقلو منطق از رو شکم حرف میزنیم.

      2. BMW Power

        ۱ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (198 ديدگاه)

        واقعا عالی بود کامنت هاتون هم سجاد عزیز هم جناب اعتمادیان…ولی کو گوش شنوا من اصلا علاقه ای واسه کامنت گذاشتن ندارم و فقط مطلب ها میخونم ولی یه عده هستن که نام نمیبرم فکر میکنن قرار بابت اسپم دادن و بالا رفتن تعداد کامنت هاشون جایزه اسکاری چیزی بهشون تعلق بگیره مدام در حال کوبیدن برند های غیر آلمانی و ایتالیایی هستن…و کاری کردن کلی از مخاطب هایی که واقعا از کامنت هاشون لذت میبری وچیزی یاد میگیری از گذاشتن کامنت صرف نظر کنن…
        مخصوصا اگر اسم شرکت های انگلیسی بیاد وسط…

        1. MPH

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (251 ديدگاه)

          دقیقا همینه. یه عده ای که واقعا چیزی از خودروسازی حالیشون نیست مدام در حال جنگ و دعوان و به همه هم میگن متعصب.قبلا از نظرات برخی اساتید من چیزهای زیادی یاد میگرفتم که از خود متن هم بار بیشتری داشت.حیف اونا دیگه کامنت نمیزان

        2. Parker

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          چند نکته میگم… اصلا قصد شروع بحث و … ندارم :
          1- بحث تعداد کامنت در یک صفحه اول از همه.
          از چند سال قبل در پدال دوستان زیادی بودن که در یک صفحه 50 کامنت داشتن…
          کسی هم چیزی نمیگفت. چون هر کسی با حد و حدود خودش آشنا بود.
          .
          به نظر من اون دوران از نظر کاربرای سایت دوران طلایی پدال بود.
          متاسفانه اون نسل از کاربران پدال از شهریور 93 شروع به منقرض شدن ( منظورم حضورشون در سایت هست ! ) آخرین بازمانده هاشون mehran911 ، carbonado aventador ، حسین ، king 918 هستن.
          اما رفته رفته از سال 92 کاربران پدال کم کم عوض شدن.
          به وضوح شاهد رفتار هایی در این سایت هستم که قبلا نبودم.
          یکیش همین بحثی بود که بر سر تعداد کامنت بین من و شما در گرفت.
          متاسفانه رفتار دخالت کردن در امور شخصی بقیه در فکر ما ایرانی ها رسوب کرده و اصلا کنده نمیشه.
          پدال یک ظرف با حجم نامحدود نیست . پس کامنت من و شما جای بقیه رو تنگ نمیکنه.
          برادر عزیز M Power شما که قیم و اسپانسر سایت نیستی. جوری نیست که شما پول سایت رو بدی و من استفاده کنم. پس پولی برای سایت نمیدی .پس نسبت به من فرقی نداری. پس نمیتونی بگی من چند تا کامنت میتونم بذارم…
          چون این مسئله یک مسئله ی شخصیه.
          مسئله ی شخصی یعنی مثل لهجه ، مثل رنگ پوست ، مثل سطح سواد ، مثل موسیقی مورد علاقه به خود آدم مربوطه.
          .
          .
          من 10 کامنت میذارم. شما بیا 20 کامنت بذار. کسی مانعت میشه ؟
          کامنت میلاد عزیز ، توفیقی ، محمد حسین ، حسن ، صادق ، وحید ، یا من جای کامنت های بقیه رو تنگ میکرد ؟!؟؟؟
          اتفاقا شکایت بخش بزرگی از کاربران سایت کم شدن تعداد کامنت هاست
          اگه نمیخوای کامنت بذاری یا حرفی نداری به خودت مربوطه. به من ربطی نداره !
          .
          .
          2 بحث مک لارن و لامبورگینی و پورشه:
          بالا چی نوشته ؟
          نوشته 20 “”دیدگاه “”
          ننوشته 20 حقیقت
          ننوشته 20 واقعیت
          ننوشته 20 اصل تغییر ناپذیر !
          .
          اسمش روشه !! “دیدگاه “!
          من “دیدگاه”م رو میگم.
          شما “دیدگاه”ت رو میگی
          اعتمادیان “دیدگاه”ش رو میگه.
          هر کسی آزاده” دیدگاه”ش رو بگه.
          .
          .
          بار ها از مک لارن و استون مارتین طرفداری کردم.
          مقایسه ای بود که گفتم حق مک لارن بود که اول بشه.
          شما همه ی اون کامنت ها رو فراموش کردی چسبیدی به 30 تا ( حداکثر ) کامنت انتقادی که من از مک لارن نوشتم. نمیبینی در عوض 40 بار تعریف کردم.
          .
          .
          هیچ وقت اسم پروفایلم رو نذاشتم ” آلمان ” یا ” فقط آلمان ”
          از ” خودروسازی آلمان ” در اسم پروفایلم استفاده کردم.
          .
          .
          .
          هیچ وقت هیچ جا به هیچ کس نگفتم ترول ، نگفتم پاچه خوار و …
          اما از دوستان همین حرف رو شنیدم.
          .
          .
          .
          شما بیا در صفحه ی لامبورگینی یا بنز یا پورشه یا لکسس یا اینفینیتی انتقاد کن
          ببین من میگم شما ترولی یا چرا این حرفو میگی ؟
          اگر گفتم کامنت این صفحه رو یادآوری کن
          اگر جایی به کسی به خاطر انتقاد از خودروسازان مورد علاقم اهانت کنم قول میدم دیگه هرگز به این سایت برنگردم.
          .
          .
          .
          .
          .
          من 1 اشتباهم رو در کامنت هام قبول دارم و کاملا حق میدم
          سعی میکنم دیگه تکرار نشه. ::
          قبول دارم بعضی جاها متعصب برخورد کردم.
          اما هیچ وقت کامنت های متعصبانه ی من تنها در یک صفحه حضور ندارن.
          حتما درحواب به کسی بودن.
          وقتی دوستی میگه خسته شدیم از بس لامبورگینی باخت خوب منم میگم مک لارن درمقابل لامبورگینی هیج چی نیست
          به قول قدیمی ها
          کلوخ انداز را پاداش سنگ است.

          موفق باشید.

        3. Dr.-Ing. h.c. F. Porsche AG

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          یک نمونه ی خیلی سادش.
          .
          خسته شدیم بس که لامبورگینی تو درگ به انواع اقسام ماشین ها باخت.
          ):نکته مهم:
          هیچ یک از طرفداران(شاید هم بعضی ها)به ضعف لامبورگینی اشاره نمیکنن.
          فقط صدایه زیاد داره و ظاهر خشمگین.همین دو مورد باعث شده خیلیا عاشقش بشن و تو هر مورد که میبازن(چه به حق یا نا حق) حق رو به لامبورگینی بدن.
          بیاین قبول کنیم لامبو از لحظ مهندسی خیلی عقب تر از مک لارن-پورشه – فراری و بوگاتی هستش.
          .
          .
          این کامنت یکی از دوستان.
          خب منم حق ندارم ناراحت بشم ؟!

        4. Carbonado Aventador

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          وقتی بحث سر کاربرها و نسل قدیم پدال میشه از اعماق وجودم اه میکشم.
          هم من,هم زیگماوهم میلاد فقط المان ,هم slr,,هم شروین,هم کسری,هم امین تویوتا ,هم محسن.د و…
          هر روز چندین بار پدال رو چک میکنیم و هممون هم به این باور رسیدیم که ماها نباشیم بهتره و به خاطر پایین اومدن سطح کامنت ها رفتیم.
          ولی من خودم دارم سعی میکنم دوباره این عزیزان رو اکتیو کنم و دوباره سایت رو مثل قدیم کنیم.
          خلاصش از هرکسی که این کامنتمو میخونه , ازش تقاضا دارم راجب چیزی که میخواد نظر بده اطلاعات داشته باشه و رو هوا راجبش نظر نده.
          پ.ن :
          من بین قدیمی های پدال خیلی کله شق و تخس هستم که هنوز تو پدال تقریبا اکتیو هستم.
          خخخ

        5. mehran911

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          محمد حسین جان
          اگه با محسن .د عزیزدر ارتباطی سلام ویژه ی منو بهش برسون
          بهش بگو همیشه به یادش هستم .
          .
          .
          .
          محمد حسین یادش بخیر چه دورانی بود چقدر از اومدن به پدال لذت میبردم
          .
          اما الان جو خوبی در پدال حاکم نیست اکثر نظر ها احساسی و بی پایه و اساسه
          .

          خسته شدم از طرفی نمی تونم ولش کنم جای دیگه ای ندارم برم
          .
          به امید پدالی بهتر

        6. ali a.j.g

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (722 ديدگاه)

          آقای carbonado aventador از جنابعالی تشکر می کنم که سعی میکنید برخی از عزیزان قدیمی پدال رو اکتیو کنید تا سایت پدال مثل قدیم بشه
          اگر این اتفاق بیوفته و به واقعیت تبدیل بشه خیلی خوب و عالیه

        7. FERRUCCIO LAMBORGHINI

          ۱ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          از نظر سطح کاربرا سال 91 تا 93 اوج پدال بود.

  3. mojtabaaston

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    انصافا برای استون مارتین هیچی نمیشه گفت
    نه تنها این بلکه همه طراحی هاش حرف نداره
    مخصوصا ونکویش

    1. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      اره این طرحش هم خیلی عالیه
      دوستان به قسمت skirt و اسپلیتر خودرو توجه کنن
      ماشین خیلی فضاییه ….

  4. vahid porsche

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (474 ديدگاه)

    دیگه یدفه برمیداشتین اوپن ویلش میکردین دیگه چیه این اخه انگار خودروی فرمول یکو برداشتن فقط بالای چرخاشو پوشوندن همش بازه. دیگه نباید بخاطر ایرودینامیک بهتر جوری طراحی کنیم که از اینور ماشین بشه اونورو دید!
    به قول رئیس فراری
    « اجازه ندیم باد خودرو های مارو طراحی‌کنه»

    1. FERRUCCIO LAMBORGHINI

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      کاملا درست میگی.

    2. FERRUCCIO LAMBORGHINI

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      0 تا 300 در 10 ثانیه تکنولوژی 7 سال قبل خودروهای فرمول یک هست ..

  5. ali a.j.g

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (722 ديدگاه)

    از آقای اعتمادیان بابت کامنتی که گذاشتند تشکر می کنم
    شاهین جان دستت درد نکنه

    1. اعتمادیان

      ۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (261 ديدگاه)

      خواهش میکنم آقا
      شما عزیز مایی و من از همه شما درس میگیرم

  6. بنتلی

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    قراره 175دستگاه ازش ساخته بشه ک 25تاش مخصوص پیست هس…قیمتشم حدود 3میلیون دلاره…هنوز ب صورت فیزیکی تست نشده و این شتاب توسط نرم افزار شبیه ساز کامپیوتری بدست اومده …البته در واقعیت هم انتظار همچین شتابی دارن ازش…ب نظرم خیلی خوب شد ک اون محفظه جلوی خودرو حذف شده…ب نظرم زیاد جالب نیس ک بری جلوی خودروی گرون قیمتت و وسیلتو از زیر کاپوتش برداری…از طرفی فک نکنم زیاد کاربرد داشته باشه اون محفظه…موتور این همون موتور وی 12هفت لیتری ولکان ک بهش توربو اضافه شده البته فک کنم یه موتور الکتریکی کوچیک هم برا دنده عقب این خودرو گذاشته شده باشه…ولی مطمئن نیستم…طراحی این خودرو هم توسط نیوی و ریچمن انجام شده

  7. بنتلی

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ب نظرم اگه بتونه در واقعیت هم ب این شتاب برسه با توجه ب اینکه شتاب ‏0‎-300‏ شیرون13.5‎و کونیخزگ وان ‏12‎ثانیه هس خیلی فوق العاده و باورنکردنیه…دیگه نباید از یه هایپرکار مخصوص خیابون انتظار عملکردی شبیه یه خودروی فرمول یک امروزی رو داشت…همکاری ردبول و استون باعث خلق یه اثر شگفت انگیز شده…

  8. X5

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (122 ديدگاه)

    شبیه هویرا شده

  9. سروش

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (117 ديدگاه)

    هرچی باشه استون مارتین هست برند اولو اخر من هستش فکر نکنم حتی مدیر استون بیشتر از من علاقه داشته باشه به این برند والااااااااا

  10. احمد باقری

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این حرف چیه. استون مارتین هم نقش بزرگی داشته.

    1. Dr.-Ing. h.c. F. Porsche AG

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      خوب زحمتتون میشه بیای زیر کامنتم پاسخ بدی ؟

  11. اعتمادیان

    ۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (261 ديدگاه)

    جناب شاهین احمد زاده
    سلام و عرض ادب
    از لطف شما در مورد اظهار نظر بنده ممنونم
    من حدود سه ساله که به این سایت سر میزنم ، نام شما برای من حس یک استاد نادیده است که خیلی درس گرفته ام . برایتان آرزوی بهروزی و موفقیت دارم .
    پاینده باشید و شادمان .
    یاحق

  12. فرامرز

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ماشین خارق‌العاده ای است سقفش خوشم میاد شیشه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا