آستون مارتین تأیید کرده که کانسپت جذاب ونکوئیش زاگاتوبه مرحله تولید خواهد رسید؛ ولی تنها ۹۹ نمونه از این خودرو فروخته میشود. به گفته این خودروساز، مدل تولیدی «قرابت زیادی» با کانسپتی خواهد داشت که قبلاً در ماه گذشته، در فستیوال بهترینهای ویلا دِسته به نمایش درآمده است. از نظر ظاهری، تفاوت چندانی نسبت به کانسپت دیده نمیشود.
این خودرو همراه با بدنهای به صورت کامل از جنس فیبر کرین ساخته شده، از یک سیستم اگزوز با خروجی چهارتایی و یک سقف «دو حبابی» ویژه مدلهای زاگاتو از سالهای نخست دهه ۱۹۵۰ میلادی بهره میبرد. در داخل کابین نیز طرح کلی فیبرکربن با الگوهای برنزی و چرم آنیلین آراسته شده است. این در حالی است که طرح دوخت Z، جلوهای خاص برای صندلیها و درها ایجاد کرده است.
مهمتر از همه، تجهیز آستونمارتین ونکوئیش زاگاتو به یک تنظیمات سیستم تعلیق منحصر به فرد و همینطور یک موتور ۶ لیتری V-12 است که نسبت به مدل استاندارد ونکوئیش از سطح قدرت بالاتری برخوردار است. این خودرو با قدرت ۵۸۳ اسببخار، احتمالاً میتواند در عرض ۳/۵ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد؛ یعنی یکدهم ثانیه زودتر از مدل استاندارد.
تمام ۹۹ نمونه این دستگاه پس از دریافت سفارش در کارخانه آستونمارتین واقع در «گیدون» بریتانیا ساخته خواهند شد. این مدل آخرین محصول از همکاری طولانیمدتی است که سالهای سال بین زاگاتو و آستونمارتین وجود داشته است. آستونمارتین پس از ساخت خودروی مسابقهای DB4 GT زاگاتو برای سال ۱۹۶۰، مدل V8 ونتیج زاگاتو را در سال ۱۹۸۶ ساخت. این همکاری سپس به مدل ۲۰۰۲ از DB7 ونتیج زاگاتو و اخیراً V12 ونتیج زاگاتو با قدرت ۵۱۰ اسببخار در سال ۲۰۱۱ رسید؛ تمام ۱۰۰ نمونه از این نسخه ۲۰۱۲ زاگاتو، به سرعت به فروش رفتند.
اگر آنقدر خوششانس باشید که بتوانید یکی از این ونکوئیشهای زیبا را تهیه کنید، میتوانید منتظر آمدن آنها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ میلادی بمانید.
یه جا خوندم نزدیک هشتاد نود درصد از ثروت جهان تو دست یه درصده خیلی پایینی از جمعیت دنیاست پیشاپیش کوفتشون بشه سرمایه دارایی که دنیا رو غصب کردن و قراره سوار این بشن
آدم وقتی به اطرافش نگاه می کنه می بینه هر موجودی نماد یه چیزیه مثلا در حیوانات شیر نماد شجاعته- طاووس نماد زیباییه-آهو نماد بی گناهیه-خر نماد بد بختیه-گربه نمادلوس بودنه-کلاغ نماد صداس-عنکبوت نماد قالیبافیه-مورچه نماد کار و تلاشه-قورباغه نماد پورشست و بقیه هم هر یک نماد یه چیزین ولی انسان مجموعه ای از تمام نمادهارو در درونش داره ولی مقدارش در افراد متفاوته و هرچی نماد های خوب در انسانی بیشتر باشه اون انسان برتره وهر چی بر مقدار اون نماد خوب افزوده بشه انسان هم بازم برتر می شه در خودرو سازی هم چند نماد وجود داره نماد هایی از قبیل زیبایی-پرستیژ-سنگینی(منظور سنگینی به گیلو گرم نیست)-وقار-کیفیت-امکانات-محکمی-تکنولوژی-قدرت موتور-سرعت-شتاب-دوام-خاص بودن-اشرافی بودن و … و هرخودرویی که تمامی این نماد هارو داشته باشه خودرو برتریه و هر چی بر مقدار هر یک از این نمادها افزوده بشه مسلما ماشین بیشتر برتر می شه مثلا پیکان کیفیت داره ولی بازم می توان اون کیفیت رو افزایش داد الان انگلیس بیشترین تعداد از این خودروهارو که نه تنها تمامی نمادهای خوب رودارن بلکه میزان اون نمادها هم در اخرین سطحه خودشه رو داره بازم با یه دلیل زیبا و پرسرعت دیگه برتری خودروسازیه انگلیس رو نسبت به بقیه کشور ها ثابت کردم حالا خورشت کرفس رو بخورید و بزنید دیس را امیدوارم شکست دهیدخودروسازیه انگلیس را
فقط انگلستان خیلی بامزه ای داداش. نه به خاطر کامنت هات که خیلیاش درسته بلکه به خاطر شوخ طبعی هات در نوشتن بعضی جملات مخصوصا اشعارت.مثله بعضی کاربرها نیستی که کلید کردن رو چندتا کلمه ی چارلی چاپلین-سمندر-دایناسور.مدام هم این جملات بی مزه رو تکرار میکنه.
شکست خورده، خودروسازی انگلیس از آلمان اینو میشه از استعمار تاکید میکنم استعمار شرکت های خودروسازیه انگلیس توسط دیگر کشورها که بیشترین سهمش توسط آلمانه به سادگی فهمید حالا هرچقدر انگلیسیها و برنامه تاپ گیر و شما که از این موضوع لجشون گرفته و تا اعماق و جودشون سوخته تلاش کنند که به هر قیمتی و با چنگ زدن به هر ریسمانی خودروسازیه خودشونو هم سطح و یا برتر از آلمان و دیگران نشون بدن نخواهند توانست چون این واقعیات تغییر نخواهند کرد
چی میگی برای خودت ؟!جگوار لندرور فقط با حمایت مالی تاتا و مدیریت و توانایی خودش تونس ب سرعت پیشرفت کنه،بنتلی و رولز رویس هم حتی اگه ب شرکتای آلمانی هم فروخته نمیشدن فقط با حمایت مالی میتونستن پیشرفت کنن،در ضمن شرکتای بقیه کشورا هم فروخته یا برشکست شدن الان مثلا خود آلمان پورشه آئودی مایباخ بورگوارد اوپل،الان دیگه همه شرکتا جهانی شدن و مهندسا و طراحا و سهامداراشون میتونن از هر ملیتی باشن، مثه سرطراح هلندی بی ام و و طراح کره ای بنتلی و آئودی و پورشه یا مثلا مدیر عامل گوگل،الان فک میکنی همه سهام شرکتای آلمانی دسه خوده آلمان ها هس؟برا نمونه20درصد سهام فولکس هم مالکیت عربی داره! این ک سهامدار کی باشه و از چ ملیتی اصن مهم نیس! طراح هم از هر کشوری باشه اصن مهم نیس چون باید براساس اصالت و اصول اون شرکت طراحی کنه! در ضمن خودروسازی انگلیس اونطور ک شما فک میکنی نیس و حرفت اصلا درست نیس،مک لارن کافیه برا اثبات حرفم،در آخر هم باید بگم خواهشا بس کن این مسخره بازیارو ،چ فرقی میکنه یک خودرو از چ کشوری باشه ؟!مهم خود خودرو هس! الان مثلا خود تو اول ازخود پورشه خوشت اومده یا اول از آلمان خوشت اومد و بعدش چون پورشه آلمانی بوده از اون هم خوشت اومده؟ب احتمال زیاد اولی درسته ک اگه واقعا همینطور باشه میشه فهمید ک اول خود خودرو برات مهم بوده نه کشور سازندش!
طراحیش خیلی خوبه، دیگه هر چی باشه، هر جوری باشه، به هر شکلی باشه، با هر استایلی باشه، هزار برابر از 911 بهتره، اصلا 911 طراحی ای نداره که بشه با این یا خیلی از ماشینهای دیگه مقایسه کرد.
نمای جلوش که چندان تغییری نکرده اتفاقا مه شکن های گرد هم توی ذوق میزنن نمای عقبش هم شبیه فراری شده مخصوصا این که رنگش قرمزه اما خیلی قشنگه از این حرفا بگذریم موتورش ضعیفه من نمیدونم چرا اصلا 12 سیلندر گذاشتن روش فقط وزن ماشین رو بالاتر با این موتور تازه فقط از این موتور 6 لیتر 12 سیلندر 580 اسب بخار استخراج کردن که این یعنی یه استون مارتین تنبل دیگه …..
خیلی زیباست. قدرت موتورش هم فکر میکنم خوب و کافی باشه. ائودی هم در مدل a8 خودش ار موتورw12 باحجم 6.3 لیتری استفاده میکنه که حدودا 530 اسب نیرو تولید میکنه که برای اتومبیلی باوزن تقریبا 2تن کافیه. هدف استفاده از موتور عای 12 سیلند اینه که مشتری لذت سواری با یه ماشین 12 سیلندرو تجربه کنه وگرنه خیلی از موتورهای 8 یا6 سیلندر هستن که با دوتا توربو میتونن قدرت بیشتری تولید کنن.
بنتلی
۳ تیر ۱۳۹۵قیمتش 500هزار پوند هس.
ASTON MARTIN
۶ تیر ۱۳۹۵یه جا خوندم نزدیک هشتاد نود درصد از ثروت جهان تو دست یه درصده خیلی پایینی از جمعیت دنیاست
پیشاپیش کوفتشون بشه سرمایه دارایی که دنیا رو غصب کردن و قراره سوار این بشن
ASTON MARTIN
۶ تیر ۱۳۹۵راستی نوشته شده هزار اسب
اینکه فقد پونصدتا داره :/
چطوریاس؟
ali911
۳ تیر ۱۳۹۵بالاخره یک آستون مارتین با ظاهری متفاوت.
نه که بگم طراحی های آستون بده. اتفاقاً خیلی با ابهت و زیباست ولی تکراری شده بود. ولی این یکی فرق می کنه.
علی
۳ تیر ۱۳۹۵بنظرم هنوزم تکه!
تکراری بودنش هنوز زیباست اصلا از چشم نمیوفته! تک بودن هم وقتی از دست داد که کارخانه های دیگه همه از روی استون مارتین کپی برداشتند
فقط انگلستان
۳ تیر ۱۳۹۵آدم وقتی به اطرافش نگاه می کنه می بینه هر موجودی نماد یه چیزیه مثلا در حیوانات شیر نماد شجاعته- طاووس نماد زیباییه-آهو نماد بی گناهیه-خر نماد بد بختیه-گربه نمادلوس بودنه-کلاغ نماد صداس-عنکبوت نماد قالیبافیه-مورچه نماد کار و تلاشه-قورباغه نماد پورشست و بقیه هم هر یک نماد یه چیزین ولی انسان مجموعه ای از تمام نمادهارو در درونش داره ولی مقدارش در افراد متفاوته و هرچی نماد های خوب در انسانی بیشتر باشه اون انسان برتره وهر چی بر مقدار اون نماد خوب افزوده بشه انسان هم بازم برتر می شه
در خودرو سازی هم چند نماد وجود داره نماد هایی از قبیل زیبایی-پرستیژ-سنگینی(منظور سنگینی به گیلو گرم نیست)-وقار-کیفیت-امکانات-محکمی-تکنولوژی-قدرت موتور-سرعت-شتاب-دوام-خاص بودن-اشرافی بودن و … و هرخودرویی که تمامی این نماد هارو داشته باشه خودرو برتریه و هر چی بر مقدار هر یک از این نمادها افزوده بشه مسلما ماشین بیشتر برتر می شه مثلا پیکان کیفیت داره ولی بازم می توان اون کیفیت رو افزایش داد الان انگلیس بیشترین تعداد از این خودروهارو که نه تنها تمامی نمادهای خوب رودارن بلکه میزان اون نمادها هم در اخرین سطحه خودشه رو داره بازم با یه دلیل زیبا و پرسرعت دیگه برتری خودروسازیه انگلیس رو نسبت به بقیه کشور ها ثابت کردم
حالا خورشت کرفس رو بخورید و بزنید دیس را
امیدوارم شکست دهیدخودروسازیه انگلیس را
great britain
۳ تیر ۱۳۹۵فقط انگلستان خیلی بامزه ای داداش.
نه به خاطر کامنت هات که خیلیاش درسته بلکه به خاطر شوخ طبعی هات در نوشتن بعضی جملات مخصوصا اشعارت.مثله بعضی کاربرها نیستی که کلید کردن رو چندتا کلمه ی چارلی چاپلین-سمندر-دایناسور.مدام هم این جملات بی مزه رو تکرار میکنه.
فقط انگلستان
۳ تیر ۱۳۹۵چاکرتم بریتانیای کبیر عزیز در اصل ماجرا که همون برتریه انگلیسه بدون شوخی می گم که انگلیس برتره
vahid porsche
۳ تیر ۱۳۹۵شکست خورده، خودروسازی انگلیس از آلمان اینو میشه از استعمار تاکید میکنم استعمار شرکت های خودروسازیه انگلیس توسط دیگر کشورها که بیشترین سهمش توسط آلمانه به سادگی فهمید حالا هرچقدر انگلیسیها و برنامه تاپ گیر و شما که از این موضوع لجشون گرفته و تا اعماق و جودشون سوخته تلاش کنند که به هر قیمتی و با چنگ زدن به هر ریسمانی خودروسازیه خودشونو هم سطح و یا برتر از آلمان و دیگران نشون بدن نخواهند توانست چون این واقعیات تغییر نخواهند کرد
بنتلی
۳ تیر ۱۳۹۵چی میگی برای خودت ؟!جگوار لندرور فقط با حمایت مالی تاتا و مدیریت و توانایی خودش تونس ب سرعت پیشرفت کنه،بنتلی و رولز رویس هم حتی اگه ب شرکتای آلمانی هم فروخته نمیشدن فقط با حمایت مالی میتونستن پیشرفت کنن،در ضمن شرکتای بقیه کشورا هم فروخته یا برشکست شدن الان مثلا خود آلمان پورشه آئودی مایباخ بورگوارد اوپل،الان دیگه همه شرکتا جهانی شدن و مهندسا و طراحا و سهامداراشون میتونن از هر ملیتی باشن، مثه سرطراح هلندی بی ام و و طراح کره ای بنتلی و آئودی و پورشه یا مثلا مدیر عامل گوگل،الان فک میکنی همه سهام شرکتای آلمانی دسه خوده آلمان ها هس؟برا نمونه20درصد سهام فولکس هم مالکیت عربی داره! این ک سهامدار کی باشه و از چ ملیتی اصن مهم نیس! طراح هم از هر کشوری باشه اصن مهم نیس چون باید براساس اصالت و اصول اون شرکت طراحی کنه! در ضمن خودروسازی انگلیس اونطور ک شما فک میکنی نیس و حرفت اصلا درست نیس،مک لارن کافیه برا اثبات حرفم،در آخر هم باید بگم خواهشا بس کن این مسخره بازیارو ،چ فرقی میکنه یک خودرو از چ کشوری باشه ؟!مهم خود خودرو هس! الان مثلا خود تو اول ازخود پورشه خوشت اومده یا اول از آلمان خوشت اومد و بعدش چون پورشه آلمانی بوده از اون هم خوشت اومده؟ب احتمال زیاد اولی درسته ک اگه واقعا همینطور باشه میشه فهمید ک اول خود خودرو برات مهم بوده نه کشور سازندش!
احمد باقری
۳ تیر ۱۳۹۵طراحیش خیلی خوبه، دیگه هر چی باشه، هر جوری باشه، به هر شکلی باشه، با هر استایلی باشه، هزار برابر از 911 بهتره، اصلا 911 طراحی ای نداره که بشه با این یا خیلی از ماشینهای دیگه مقایسه کرد.
king 918
۳ تیر ۱۳۹۵نمای جلوش که چندان تغییری نکرده اتفاقا مه شکن های گرد هم توی ذوق میزنن
نمای عقبش هم شبیه فراری شده مخصوصا این که رنگش قرمزه اما خیلی قشنگه
از این حرفا بگذریم موتورش ضعیفه من نمیدونم چرا اصلا 12 سیلندر گذاشتن روش فقط وزن ماشین رو بالاتر با این موتور تازه فقط از این موتور 6 لیتر 12 سیلندر 580 اسب بخار استخراج کردن که این یعنی یه استون مارتین تنبل دیگه …..
ferrari
۳ تیر ۱۳۹۵خیلی زیباست. قدرت موتورش هم فکر میکنم خوب و کافی باشه. ائودی هم در مدل a8 خودش ار موتورw12 باحجم 6.3 لیتری استفاده میکنه که حدودا 530 اسب نیرو تولید میکنه که برای اتومبیلی باوزن تقریبا 2تن کافیه. هدف استفاده از موتور عای 12 سیلند اینه که مشتری لذت سواری با یه ماشین 12 سیلندرو تجربه کنه وگرنه خیلی از موتورهای 8 یا6 سیلندر هستن که با دوتا توربو میتونن قدرت بیشتری تولید کنن.
moein
۳ تیر ۱۳۹۵عقبش رو از روی فراری کپی کرده
Sajjad Ahmadi
۳ تیر ۱۳۹۵دقیقا، یه طرح مشترک بین آلفا و فراری
یو اس اس اینترپرایز
۳ تیر ۱۳۹۵دوستان بی انصافی نکنیم واقعا قشنگ
فرهاد
۲۶ تیر ۱۳۹۵اونایی که میگن زشته نخرن :)))) تعدادم محدوده به هر حال مثل خیلی های دیگه نمیشه تو هر کوچه پسکوچه ای خریدشون…