تستهای پیش از تولید هایپرکار استون مارتین والکری از پیست به جادههای عمومی بریتانیا انتقال یافته است. به منظور برجسته کردن هرچه بیشتر فرایند توسعهای، این خودروساز تصاویری از والکری در جادهها را منتشر کرده است.
بجای استفاده از بدنهی مدل دارای نوارهای نارنجی که قبلاً در سیلورستون دیده شده بود، این والکری از طرح آبیرنگ به همراه عناصر مشکی مات روی بدنه استفاده کرده است. اگرچه این خودرو کاملاً آمادهی حمله به جادهها به نظر میرسد اما هنوز هم برخی کارهای تولیدی آن مانده است.
استون مارتین تنها ۱۵۰ دستگاه از والکری را تولید کرد و ۲۵ دستگاه آنها از نوع مدل مخصوص پیست AMR Pro خواهند بود. این خودروها قیمت ۲.۵ میلیون پوندی داشته و همه آنها قبلاً به فروش رسیدهاند. اندی پالمر رئیس استون مارتین معتقد است علاقه کافی به این خودرو وجود داشته و حتی شرکت میتوانست ۹۰۰ پیش فروش را نیز نهایی کند؛ اما تحویل والکری از نیمه دوم سال جاری میلادی شروع خواهد شد.
والکری از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی ساخت کثورث استفاده کرده و قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری دارد. وجود یک سیستم هیبریدی باعث میشود کل قدرت این هیولا به ۱۱۶۰ اسب بخار برسد و گشتاور آنهم ۹۰۰ نیوتون متر باشد.
البته نقطهضعف چنین پیشرانهی پرفشاری هم نیاز به بازسازی آن در هر ۱۰۰ هزار کیلومتر است. کثورث پس از رسیدن والکری به کیلومتر یاد شده اقدام به بررسی بلوک پیشرانه و تعویض پیستونها و سوپاپها خواهد کرد.
استون مارتین قبلاً اعلام کرده بود در کلاس جدید هایپرکارهای لمانز حضور پیدا خواهد کرد اما این قضیه را به تعویق انداخته و شاید کلاً از حضور در آن انصراف دهد.
BMW
۲۹ اسفند ۱۳۹۸اوه اوه اوه قاتل پیست اومد،اومده تا روی خیلیارو کم کنه….لِولِ والکری و ای ام جی وان خیلی بالاست اینو بهش ایمان دارم….یکی از رویاهام اینه که نسخه پیستش رکورد پورشه رو بتونه بشکنه چون دوست دارم واکنش پورشه رو ببینم می خوام ببینم یکی رو دستش بلند شه چیکار میکنه فقط امیدوارم مثل قضیه ۹۱۱ MR نشه یعنی ۹۱۹ رو بروزرسانی نکنه واسه پس گیری رکورد!!!
بی طرف
۲۹ اسفند ۱۳۹۸با همه چیش حال کردم به جز ظاهرش،ظاهرش شبیه سوپرکار های قدیمی دهه ۵۰ میلادیه.
Mahdi
۲۹ اسفند ۱۳۹۸پشتش واقعا بد کار شده
GERMANY
۲۹ اسفند ۱۳۹۸هیولا…. به بدنَش هم نیگا میکنی معلومه که چقدرررر برا کاهش وزنش تلاش شده.
علیرضا
۲۹ اسفند ۱۳۹۸با احترام به سلیقه همه به نظرم اصلا مناسب جاده نیست . طراحی زمختی داره و فاقد روح و هنره . فقط یه محصول با پرفورمنس بالاست که مناسب پیسته . مثل سنا که خیلی بدرد رانندگی شهری نمیخوره و پیست محوره . لطفا فنهای آستون ناراحت نشید . فقط نظر شخصیم بود
Mf1
۱ فروردین ۱۳۹۹اره تو جادهای ایران بدرد نمیخوره که هر پنجاه متری یه مانع هست ولی تو اروپاه جادها مثل میز بلیارد میمونه تابینیم سریعتر تو پیست نسبت به والکان با اینکه استون مارتین والکان مخصوص پیست بود تو پیست گرند تور رکوردش از مکلارن سنا سه ثانیه کندتر بود با توجه مکلارن سنا مجوز ورود جاده داشت
(Saeed(peugeot
۲۹ اسفند ۱۳۹۸فوق العاده س
ایمان
۲۹ اسفند ۱۳۹۸یکی به جمع سلاطین پیست اضافه شد
چه رکوردهایی میتونه جا به جا کنه این ماشین
مهردادكمال
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ظاهرش اصلا جالب نیس
Zonda R
۲۹ اسفند ۱۳۹۸والکری…
افسانه ای شایسته ی نامش هست…
بنظرم سنگ تموم استون مارتین هست
هم ظاهر هم پرفورمنس
بی صبرانه منتظر این اعجوبه هستم
Hamed
۲۹ اسفند ۱۳۹۸تفاوتش اینقدر با بقیه ماشینای تو شهر زیاده و غیر عادیه انگاری عکس والکری رو از تو پیست فوتوشاپ کردن تو جاده
Axl
۲۹ اسفند ۱۳۹۸کاملا مشخصه که برا کاهش وزن اش سنگ تموم گذاشتن / با اطمینان میشه گفت در نوربرگ رینگ میتونه غوغا به پا کنه.
Hadi
۲۹ اسفند ۱۳۹۸آخر نفهمیدیم…
والکاری یا والهالا؟
Ali Keyhani
۱ فروردین ۱۳۹۹والهالا یه مدل دیگس
Milad AMG
۱ فروردین ۱۳۹۹ماشینی که زیر نظر ادرین نیوی طراحی بشه معلومه چه هیولاییه
فقط تنها نکته منفیش قیافشه که به نظرم زیادی قدیمیه
Hamid
۱ فروردین ۱۳۹۹اصلا ای ۱۰۰هزار کیلومتر استفاده میشه که لازم به باز سازی داشته باشه؟
Mercede kaviani
۱ فروردین ۱۳۹۹تبریک سال نو به شما دوستان پدال وارزوی سال سراسر سلامتی و شادی و ارمش ودرامد مال بی کران برای شما وخانواده وهمچنین سال جدید سال رسیدن به تمام ارزوهایتان باشد
مرسده کاویانی
Khosrow
۱ فروردین ۱۳۹۹بله چهارتا چرخ رو شاهد هستیم با روکش ضد باران که خیس نشه اون زیر / بی روح – نا هنر – فاقد شخصیت / خروجی چندسال سروصدا کردن این بود؟ / اها یادم نبود تند میره ..