استون مارتین والکری AMR تراک پرفورمنس پک، سریع و بیرحم!
۴ بهمن ۱۳۹۷
۲۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
استون مارتین خبرهای منتشر شده دربارهی تجهیز مدل جادهای هایپرکار والکری به پکیج AMR تراک پرفورمنس را تأیید کرد. این خودروساز بریتانیایی همچنین جزئیات برنامهی شخصیسازی این خودرو را نیز اعلام کرده است.
همانگونه که از نام این هایپرکار برمیآید، والکری AMR تراک پرفورمنس در پیست کمی سریعتر بوده اما خب رقیبی برای مدل مختص پیست والکری AMR Pro محسوب نمیشود.
پکیج پرفورمنس این هایپرکار شامل لبهی جلویی آئرودینامیک برای بهبود داون فورس و راندمان، ترمزهای تیتانیومی سبکوزن، رینگهای منیزیمی مشکی مات، دیسکهای چرخ فیبر کربنی و سیستم تعلیق متمرکز روی پیست میباشد.
استون مارتین میگوید تغییرات صورت گرفته باعث شدهاند این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد حدود ۸ درصد سریعتر باشد. مشتریانی که این پکیج را سفارش دهند یک دست اضافی از پانلهای بدنه را نیز دریافت خواهند کرد. این قطعات مختص پیست میتواند به سرعت با قطعات نسخهی جادهای تعویض گردد.
همانگونه که از یک هایپرکار میلیون دلاری انتظار میرود، استون مارتین طیف گستردهای از آپشن ها را ارائه میکند. مشتریان پکیج AMR تراک پرفورمنس میتوانند از بین پوششهای بدنهی شرکت یکی را انتخاب کرده و یا پوشش بدنه مدنظر خود را از طریق بخش Q بسازند.
مدلهای جادهای والکری را میتوان مطابق ذائقهی مشتری ساخت و به همین خاطر استون مارتین چهار طرح خاص را ایجاد کرده است. این طرحها از رینگهای سبز، پترولیوم، نقرهای و نارنجی تشکیل شدهاند.
برنامهی شخصیسازی استون مارتین به مالکان اجازه میدهد تا آرزوهای دیرینهی خود را به واقعیت بدل کنند.
در کابین نیز رنگهای متنوع آلکانترا، الگوها و تریم ها از جمله ۶ رنگ متفاوت برای صندلیها در دسترس میباشد. همچنین چرمهای گرانبها و ویژه نیز ارائه شدهاند.
از جمله ویژگیهای برجستهی این هایپرکار میتوان به پکیج طلایی اشاره کرد که شامل ورق طلای ۲۴ عیار کشیده شده روی بخشی از خودرو میباشد. همچنین پکیج سفارشی فیبر کربنی نیز ارائه شده که باعث اضافه شدن این ماده به چراغهای جلو، ورودیهای کناری، استراحت گاه دست، ورودی مرکزی کابین و غربیلک فرمان میشود. [دانلود ویدئو]
قیمت گذاری آلمانی ها که مثل رقباشون هست! اگه منظورت در مقایسه با امریکا هست که فک کنم با توجه به چهارم شدن کوروت تو موتور ترند و تایم بسیار ضعیف تو نوربرگ رینگ همه دلیل اختلاف قیمتش رو با پورشه gt2rs فهمیدن :)) یا مثلا دلیل اختلاف فیمت دیمن با مک لارن ۷۲۰ با توجه به درگ ها !!
رضا موتوری با این حجم که با توربو به این قدرت میرسه هم اصطلاک بالایی داره هم زود فرسوده میشه . نمونش بی ام و 730 های جدید با 528 یه سرچ کن ببین موتور اوردن پایین.
رضا جون این موتوری که میگی کاره ساخت و طراحی و توسعش همش در مرسدس انگلستان انجام شده در کنار اکثره قطعات. تنها کاری که در آفلترباخ انجام میشه ساخت قطعات با دوام تر برای موتوره،و البته نمیشه از این هم چشم پوشی کرد که هر دو واحد مرسدس برای ساخت این ماشین همکاری خواهند داشت. اینو گفتم اینقدر (( به این میگن اوج مهندسی و تکنولوژی آلمانی)) از خودتون در نیارین. تو بخش مهندسی موتور اسپرت مهندسی آلمان در مهندسی انگلستان هضم میشه((به جز پورشه)). زمانی همین ویلیامز که بعضی دوستانی که از اف1 چیزی نمیدونن مسخره میکنن ماشین FW15C رو ساخت که به نظر خیلیا تکنولوژیکی ترین ماشین اف1 تمام تاریخ بود،که البته دو قهرمانی راننده و سازنده رو براشون به ارمغان اوورد.(( قبل از فصلی که fia سیستم های کمک راننده رو ممنوع کنه.)) اینقدر پیشرفته بود، که راننده ای مثل آلن پراست این ماشین رو معادل کوچیک شده ی ایرباس بدونه!!!! یا فناوری kers که در انگلستان توسعه پیدا کرد. البته سیستم مبتنی بر فلایول ویلیامز در 911 GT3R و آئودی R18 استفاده شد که براشون قهرمانی به ارمغان اوورد. که این سیستم و بخش Williams Hybrid Power تو سال 2014 به gkn فروخته شد.همین سیستم e axle که gkn به خیلی برندها میفروشه مبتنی بر همین سیستم ویلیامزه که البته تغییراتی داشته. یا لوتوس 78 جزء پیشگام ترین استفاده از ویژگی ایروداینامیکی ground effect شناخته میشه. البته بعضی دوستان لوتوس رو فقط شاسی میدونن!!! خبر ندارن که لوتوس سالهاست که رویه nvh داره کار میکنه((چه انجین و یا سر صدای داخل کابین و….))یا تحقیق و توسعه رو موتورهای تک سیلندر.((به غیر از 6 سیلندر و 8)) این امتیازات بالایی که لوتوس از اکثر نشریات میگیره الکی نیست دوستان. یا فیبر کربن مک لارن و……… مثال خیلی خیلی زیاده . برخلاف نظر دوستان که به لابی اعتقاد دارن، دلیل یکه تازی و پیشرفت انگلستان در موتور اسپرت اینه که 10 برابر خودروهای جاده ای صرف هزینه تحقیق و توسعه میشه،حالا این به غیر از رتبه های دانشگاهیشون و کمک دولت و….هستش. .. اگه از آلمان پورشه رو بر دارین تقریبا خالی از اسپرت سازی میشه. از ایتالیا هم فراری و همینه نتیجه. اگر از انگلستان مک لارن رو بردارین باز لوتوس و استون و در آینده دایسون خواهند بود. چندتا کشور وجود دارن که بتونن ظرف مدت 1 دهه ماشین هایی مثل ولکان-cx75-720s-والک یری-اسپیدتیل – پی1-سنا و…..بسازن که هر کدوم دنیای خودشون رو دارن. یادتون نره همین تویوتا((با تمام احترامی که براش قائلم))با چه بدبختیه بالاخره تونست سوپرا رو بسازه. اینا مفهوم داره…
پیاده شو باهم بریم سلطان ?? پیشنهاد میکنم بیشتر راجع به پاگانی و لامبورگینی تحقیق کن… یعنی شما با این تحلیلت کل انجین های بی ام و و ای ام جی رو با خاک یکسان کردی … پیشنهاد میکنم راجع به پاگانی زوندا بیشتر تحقیق کن تا بفهمی معنای اسپرت فقط درگ و رکورد پیست نیست…
دانیال دقیقا درست میگه ولی هرچند انگلیسی ها در بخش نرم افزاری ضعیف بودن و همیشه کمک گرفتن یا در ساخت ماشین های تولید انبوه همیشه مشکل داشتن ولی همیشه علم پایه رو اونا گذاشتن در تکنولوژی هایی که مسبقاتی از جمله فرمول یک استفاده شده
منظور من اینه که فراری در خط مقدم سوپر اسپرت سازی ایتالیاس.((به لحاظ نوآوری و فروش و افتخارات و….)) اصلا کی گفت معنای سوپر اسپرت – اسپرت و هایپر،درگ و رکورد پیسته؟؟؟ .. ((یعنی شما با این تحلیلت کل انجین های بی ام و و ای ام جی رو با خاک یکسان کردی)) اگه منظورت بخش اف1 مرسدس هست که خوده توتو ولف گفته ما اکثر کارهای مهممون رو تو انگلستان انجام میدیم.((لابد ولف چیزی نمیدونه!!)) خواستید بگید لینک میزارم.
<> یعنی واقعا لوتوس و دایسون رو بالاتر از لامبورگینی و پاگانی میدونی؟ یعنی واقعا لوتوس و دایسون رو بالاتر از مرسدس و بیمر میدونی؟ من خودم از جمله افرادیم که کاملا معتقدم استون والکری وان رو نابود میکنه ولی شما داری کاملا اشتباه میزنی… همونطور که میدونی انجین مکلارن اف وان متعلق به بیمره، انجین های غول ۱۲ سیلندر پاگانی متعلق به ای ام جیه… دقیقا راجع به چ حرف میزنی شما؟
جناب دانیال همه این حرف هارو زدی که مثلا بگی بریتانیا از همه سر تره ؟
شما مطمئن باش با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اقتصاد انگلیس فلج خواهد شد و تمامی شرکت ها چه کوچک و بزرگ از این کشور کوچ خواهند شد . آینده سیاهی در انتظار انگلیس هستش. در ضمن ساختن یه خودروی سوپراسپرت انچنان کار سختی نیست فقط نیاز به بازاریابی خوب دارد بقیش هل میشه . همه می تونن بسازن مثلا همین آئودی یا حتی فولکس واگن یا بی ام و ناگفته نمونه فواکس واگن تو ساخت بوگاتی نقش اصاصی رو ایفا می کنه. فقط به اراده و تامین مالی و بازاریابی درست نیاز داره
برای من حدیه هیپرکار918هستش ویافراری لافراری وبوگاتی شیرون.اینایه جورایی ظاهرشون خیلی فضاییه وهمینطور کابینش.درسته که نسخه مجاز خیابونی هستن اما ظاهرشون انگارواسه مسابقات ساخته شدن.پروجکت وان طراحی بیرونش معمولی تره نسبت به این استون مارتین اما اونم کابینش حس یه ماشین مسابقه ای رو داره.سعی کردم ساده بگم چه حسی رو به من میدن این نوع خودروها
دقیقا . اصلا شما دقت کن سر و صدایی که 918 و لافراری و پی وآن به پا کردن و اون جو خاصی که ایجاد کردن رو با هیچ ماشینی قابل قیاس نیست . پورشه و فراری خیلی طول میکشه یه هایپربدن بیرون اما وقتی بخوان تولید کنن همه دنیا نگاهشون اون سمته توجه کرده باشی پورشه فراری معمولا با هم هایپر کار به دنیا معرفی میکنن.
ali_afsh
۴ بهمن ۱۳۹۷واقعا والکری اسمی هست که بهش میاد .واقعن مگه میشه مشتری از این طرح خوشش نیاد بخاد خودش طراحی کنه
Reza
۴ بهمن ۱۳۹۷هنوز که چیزی از خودش ندیدیم چه برسه نسخه AMR
محمدرضا
۴ بهمن ۱۳۹۷عمرا به پای پروجکت وان برسه ?
Reza
۴ بهمن ۱۳۹۷پروجکت وان که یه چیز دیگه اس
فکرشو بکن از دل یه موتور 1.6 لیتری 1086 اسب بخار بیرون بکشی ، به این میگن اوج مهندسی و تکنولوژی آلمانی
Mohammad
۴ بهمن ۱۳۹۷مهندسی آلمانی فقط اونجاش که
قیمت گذاری میکنن ???
Mآsكvيch
۴ بهمن ۱۳۹۷قیمت گذاری آلمانی ها که مثل رقباشون هست! اگه منظورت در مقایسه با امریکا هست که فک کنم با توجه به چهارم شدن کوروت تو موتور ترند و تایم بسیار ضعیف تو نوربرگ رینگ همه دلیل اختلاف قیمتش رو با پورشه gt2rs فهمیدن :)) یا مثلا دلیل اختلاف فیمت دیمن با مک لارن ۷۲۰ با توجه به درگ ها !!
والکری هم عالیه امیدوارم بیشتر روش تست انجام بشه
Reza
۴ بهمن ۱۳۹۷محمد جون چند روز پیش شلبی موستانگ رو چند قیمت گذاری کردند؟ بیش از یک میلیون دلار
حالا شما بعد 6 ماه بخوای این شلبی موستانگ رو بخری چند قیمتش میشه؟ 70 هزار دلار یا 90 هزار دلار ؟
Ferrari
۴ بهمن ۱۳۹۷هنوز هیچ کدوم این هایپر اسپرت ها تست نشدن ولی تقریبا مطمئنم والکری پوست مرسدس وان رو میکنه.
ali_afsh
۴ بهمن ۱۳۹۷رضا
موتوری با این حجم که با توربو به این قدرت میرسه هم اصطلاک بالایی داره هم زود فرسوده میشه . نمونش بی ام و 730 های جدید با 528 یه سرچ کن ببین موتور اوردن پایین.
مانی
۴ بهمن ۱۳۹۷علت چیه خیلی از کابرها این کلمه رو اشتباه مینویسن؟
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۴ بهمن ۱۳۹۷رضا جون این موتوری که میگی کاره ساخت و طراحی و توسعش همش در مرسدس انگلستان انجام شده در کنار اکثره قطعات.
تنها کاری که در آفلترباخ انجام میشه ساخت قطعات با دوام تر برای موتوره،و البته نمیشه از این هم چشم پوشی کرد که هر دو واحد مرسدس برای ساخت این ماشین همکاری خواهند داشت.
اینو گفتم اینقدر (( به این میگن اوج مهندسی و تکنولوژی آلمانی)) از خودتون در نیارین.
تو بخش مهندسی موتور اسپرت مهندسی آلمان در مهندسی انگلستان هضم میشه((به جز پورشه)).
زمانی همین ویلیامز که بعضی دوستانی که از اف1 چیزی نمیدونن مسخره میکنن ماشین FW15C رو ساخت که به نظر خیلیا تکنولوژیکی ترین ماشین اف1 تمام تاریخ بود،که البته دو قهرمانی راننده و سازنده رو براشون به ارمغان اوورد.(( قبل از فصلی که fia سیستم های کمک راننده رو ممنوع کنه.))
اینقدر پیشرفته بود، که راننده ای مثل آلن پراست این ماشین رو معادل کوچیک شده ی ایرباس بدونه!!!!
یا فناوری kers که در انگلستان توسعه پیدا کرد.
البته سیستم مبتنی بر فلایول ویلیامز در 911 GT3R و آئودی R18 استفاده شد که براشون قهرمانی به ارمغان اوورد.
که این سیستم و بخش Williams Hybrid Power تو سال 2014 به gkn فروخته شد.همین سیستم e axle که gkn به خیلی برندها میفروشه مبتنی بر همین سیستم ویلیامزه که البته تغییراتی داشته.
یا لوتوس 78 جزء پیشگام ترین استفاده از ویژگی ایروداینامیکی ground effect شناخته میشه.
البته بعضی دوستان لوتوس رو فقط شاسی میدونن!!!
خبر ندارن که لوتوس سالهاست که رویه nvh داره کار میکنه((چه انجین و یا سر صدای داخل کابین و….))یا تحقیق و توسعه رو موتورهای تک سیلندر.((به غیر از 6 سیلندر و 8))
این امتیازات بالایی که لوتوس از اکثر نشریات میگیره الکی نیست دوستان.
یا فیبر کربن مک لارن و………
مثال خیلی خیلی زیاده .
برخلاف نظر دوستان که به لابی اعتقاد دارن، دلیل یکه تازی و پیشرفت انگلستان در موتور اسپرت اینه که 10 برابر خودروهای جاده ای صرف هزینه تحقیق و توسعه میشه،حالا این به غیر از رتبه های دانشگاهیشون و کمک دولت و….هستش.
..
اگه از آلمان پورشه رو بر دارین تقریبا خالی از اسپرت سازی میشه.
از ایتالیا هم فراری و همینه نتیجه.
اگر از انگلستان مک لارن رو بردارین باز لوتوس و استون و در آینده دایسون خواهند بود.
چندتا کشور وجود دارن که بتونن ظرف مدت 1 دهه ماشین هایی مثل ولکان-cx75-720s-والک یری-اسپیدتیل – پی1-سنا و…..بسازن که هر کدوم دنیای خودشون رو دارن.
یادتون نره همین تویوتا((با تمام احترامی که براش قائلم))با چه بدبختیه بالاخره تونست سوپرا رو بسازه.
اینا مفهوم داره…
soroush
۴ بهمن ۱۳۹۷پیاده شو باهم بریم سلطان ??
پیشنهاد میکنم بیشتر راجع به پاگانی و لامبورگینی تحقیق کن…
یعنی شما با این تحلیلت کل انجین های بی ام و و ای ام جی رو با خاک یکسان کردی …
پیشنهاد میکنم راجع به پاگانی زوندا بیشتر تحقیق کن تا بفهمی معنای اسپرت فقط درگ و رکورد پیست نیست…
Mohammad
۴ بهمن ۱۳۹۷دانیال دقیقا درست میگه ولی هرچند انگلیسی ها در بخش نرم افزاری ضعیف بودن و همیشه کمک گرفتن یا در ساخت ماشین های تولید انبوه همیشه مشکل داشتن
ولی همیشه علم پایه رو اونا گذاشتن در تکنولوژی هایی که مسبقاتی از جمله فرمول یک استفاده شده
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۴ بهمن ۱۳۹۷منظور من اینه که فراری در خط مقدم سوپر اسپرت سازی ایتالیاس.((به لحاظ نوآوری و فروش و افتخارات و….))
اصلا کی گفت معنای سوپر اسپرت – اسپرت و هایپر،درگ و رکورد پیسته؟؟؟
..
((یعنی شما با این تحلیلت کل انجین های بی ام و و ای ام جی رو با خاک یکسان کردی))
اگه منظورت بخش اف1 مرسدس هست که خوده توتو ولف گفته ما اکثر کارهای مهممون رو تو انگلستان انجام میدیم.((لابد ولف چیزی نمیدونه!!))
خواستید بگید لینک میزارم.
soroush
۴ بهمن ۱۳۹۷<>
یعنی واقعا لوتوس و دایسون رو بالاتر از لامبورگینی و پاگانی میدونی؟
یعنی واقعا لوتوس و دایسون رو بالاتر از مرسدس و بیمر میدونی؟
من خودم از جمله افرادیم که کاملا معتقدم استون والکری وان رو نابود میکنه ولی شما داری کاملا اشتباه میزنی…
همونطور که میدونی انجین مکلارن اف وان متعلق به بیمره،
انجین های غول ۱۲ سیلندر پاگانی متعلق به ای ام جیه…
دقیقا راجع به چ حرف میزنی شما؟
Reza
۵ بهمن ۱۳۹۷جناب دانیال همه این حرف هارو زدی که مثلا بگی بریتانیا از همه سر تره ؟
شما مطمئن باش با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اقتصاد انگلیس فلج خواهد شد و تمامی شرکت ها چه کوچک و بزرگ از این کشور کوچ خواهند شد .
آینده سیاهی در انتظار انگلیس هستش.
در ضمن ساختن یه خودروی سوپراسپرت انچنان کار سختی نیست فقط نیاز به بازاریابی خوب دارد بقیش هل میشه . همه می تونن بسازن مثلا همین آئودی یا حتی فولکس واگن یا بی ام و
ناگفته نمونه فواکس واگن تو ساخت بوگاتی نقش اصاصی رو ایفا می کنه. فقط به اراده و تامین مالی و بازاریابی درست نیاز داره
OMID
۴ بهمن ۱۳۹۷از وان کاربردی تره
مرسدس تو مدت کمتری به تعویض موتور احتیاج داره
مهدی
۴ بهمن ۱۳۹۷برای من حدیه هیپرکار918هستش ویافراری لافراری وبوگاتی شیرون.اینایه جورایی ظاهرشون خیلی فضاییه وهمینطور کابینش.درسته که نسخه مجاز خیابونی هستن اما ظاهرشون انگارواسه مسابقات ساخته شدن.پروجکت وان طراحی بیرونش معمولی تره نسبت به این استون مارتین اما اونم کابینش حس یه ماشین مسابقه ای رو داره.سعی کردم ساده بگم چه حسی رو به من میدن این نوع خودروها
King918
۴ بهمن ۱۳۹۷دقیقا . اصلا شما دقت کن سر و صدایی که 918 و لافراری و پی وآن به پا کردن و اون جو خاصی که ایجاد کردن رو با هیچ ماشینی قابل قیاس نیست . پورشه و فراری خیلی طول میکشه یه هایپربدن بیرون اما وقتی بخوان تولید کنن همه دنیا نگاهشون اون سمته توجه کرده باشی پورشه فراری معمولا با هم هایپر کار به دنیا معرفی میکنن.
Ali Keyhani
۴ بهمن ۱۳۹۷به زودی چیزهای زیادی از این هایپرکار میشنویم
Mآsكvيch
۴ بهمن ۱۳۹۷این ماشین ها فنی خیلی خوبی دارن اما طراحیشون خیلی داره فضایی و عجیب میشه دیگه! بنظرم طراحی تو همون سبک لافراری و پی ۱ و ۹۱۸ خیلی مناسب تره
الف.ی
۵ بهمن ۱۳۹۷کری الکی نخونین لطفا برای این نابودگر های مریخی
معلوم نیست بین مرسدس و استون کی برنده اس
Ali Keyhani
۵ بهمن ۱۳۹۷از بغل خیلی جذاب تره ولی جلوش زیاد نه به هرحال باید منتظر عکسای بیشتر ازش باشیم