نسل جدید استون مارتین ونکوئیش تغییر جهت بزرگی نسبت به نسل فعلی این خودرو خواهد داشت زیرا انتظار داریم ونکوئیش جدید نه تنها به سریعترین محصول شرکت تبدیل شود بلکه یکی از پرفورمنس ترین گرند توررهای کلاس خود نیز باشد.
استون مارتین نمونههای پیشتولیدی این خودرو را روانه شهرهای سردسیر کرده تا کارهای توسعهای ضروری آن انجام شود.
این اسپورت ساز بریتانیایی میخواهد نسل جدید ونکوئیش رقیب مستقیم خودروهایی همچون فراری ۸۱۲ سوپر فست باشد بدین ترتیب GT جدید استون مارتین تمرکز کمتری روی اشرافیت خواهد داشت و طبیعتاً اهمیت بیشتری به پرفورمنس بالا خواهد داد.
این استراتژی گیرا در خودروهای آزمایشی تا حدی نمایان است به گونهای که در آنها شاهد ورودیهای هوای بزرگتر و آئرودینامیک چشمگیری هستیم که داون فورس بیشتری ایجاد میکند. همچنین جلوپنجره این خودرو بزرگتر از نمونه بکار رفته در مدل DB11 میباشد.
انتظار میرود نسل جدید استون مارتین ونکوئیش از همان پیشرانه ۱۲ سیلندر ۵.۲ لیتری توئین توربوی DB11 استفاده کند اما خروجی آن بجای ۶۰۰ اسب بخار برادر خود به مرز ۷۰۰ نزدیکتر خواهد شد.
همچنین انتظار داریم بخش عقب این خودرو از نظر طراحی نیمنگاهی به مدل کوچکتر ونتیج داشته باشد و شاهد نوار LED ادامهدار برای چراغهای عقب و اسپویلر قابل جمع شدن باشیم.
گفته میشود استون مارتین ونکوئیش در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد و البته معرفی رسمی آن احتمالاً در تابستان انجام خواهد شد.
SAEED Z
۲۷ دی ۱۳۹۶یکی از بهترین های استون.
مهران
۲۷ دی ۱۳۹۶رقبای خیلی سر سختی داره
SAEED Z
۲۷ دی ۱۳۹۶دقیقا. یادمه چند وقت پیش تو برنامه تاپ گیر ونکوئیش رو با F12 برلینتا و اونتادور رودستر مقایسه کردند که اختلاف پرفورمنس فاحشی بینشون بود. استون نسل دوم ونکوئیش رو میخواد از کلاس سوپر GT وارد سوپراسپرتا بکنه. امیدوارم هنوز هم یه جی تی جذاب باشه, بهتر از قبل.
Just bentley continental
۲۷ دی ۱۳۹۶وای خدا عالیه نسل جدیدش
کولاک می کنه
عکس اول و دیدم یه حس وحشیانه ای از این ماشین تو ذهنم اومد. فوق العادست
تو این یکی دو سال استون منو روانی خودش کرده.
Pooya
۲۷ دی ۱۳۹۶امیدوارم طراحی ونکوئیش یک طراحی فوق العاده و بی نظیر مثل طراحی های قبلی آستون مارتین باشه.
طراحی های آستون همیشه جنبه جذابیت و سرعت رو با هم داشتن همون چیزی که از یه ماشین GT می خوای.
الان DB11 همون عنصر جذابیت آستون ها رو داره ولی ونتیج جدید برعکس رویه آستونه و ساخته ی برای سریع رفتنه و جذابیت ظاهری زیادی نداره.
Amir amini
۲۷ دی ۱۳۹۶اتفاقا به نظر من نسبت به نسل قبلش خیلی بهتر شده ولی چراغ جلوش زشته و یه جیز دیگه که بده تو مدلای جدید استون مارتین اینه که دیگه مثل قبل اون ریمووت داخل سوکت استارت نمیره و روشن شه ماشین مثل بقیه شرکتا شده اون ریموت یه حس جالبی داشت تا فشار میدادی روشن نمیشد باید چند لحظه نگه میداشتی تا روشن میشد حس ماشیناییو میداد که با سویچ روشن میشن
سعید(تهران)
۲۷ دی ۱۳۹۶دوستانی که به خروجی این موتور ایراد میگرفتن، ببینید این یه موتور کاملا جدید هست و مطمئنا انعطاف زیادی توش پیش بینی شده و با تغییر توربوها و تنظیمات قطعا میشه تا هزار اسب هم خروجی گرفت، الان حدود صد اسب نسبت به db11 بیشتر تولید میکنه…
Amir amini
۲۷ دی ۱۳۹۶توربو استون مارتین برای قدرت بیشتر نبوده تا الان برا کم کردن مصرف سوخت بوده نسبت به 12 سیلندرای دیگه ولی گفته بودم تو پشتای قبلی که ونکوییش میخاد رقیب فراری و لامبورگنی بشه و امکان داره صندلی های عقبش حذف شه حتی و بین بازه قیمتی ونکوییش و دی بی 11یه سوپر اسپرت موتور وسط قرار میگیره و امکان داره قیمت ونکوییش بیشتر بشه حتی تا نزدیکی 400 هزار دلار الان ونکوییش اس از320 هزارتا شروع میشه و به طراحیش نگاه کنید شباهت زیادی به دی بی 11 داره بر خلاف ونتیج که شبیه دی بی 10
سورنا
۲۷ دی ۱۳۹۶اگه اینم ماشینه پس بقیه چی هستن ؟ :)
عکس اولیو دیدم دیگه خوندن مطلب یادم رفت :(
Love Cars
۲۷ دی ۱۳۹۶عالیه مطمئنا رقیب سرسختی برای 812 سوپرفست خواهد بود.