اخیراً مدل نمادین ساخت استون مارتین یعنی ونکوئیش بهروزرسانی شده و اصلاحاتی در آن صورت گرفته است. استون این خودرو را هماکنون ونکوئیش S مینامد.

قلب تپندهی این خودرو پس از بازنگریهای صورت گرفته خروجی ۵۹۲ اسب بخاری دارد که نسبت به قدرت ۵۶۸ اسبی ونکوئیش معمولی افزایش ۲۴ واحدی را نشان میدهد. این قدرت بیشتر به لطف منیفلدهای بزرگتر و استفاده از سیستم جذب هوای اصلاح شدهای به دست میآید که همچنین پاسخ پدال گاز را نیز بهبود میبخشد. استون مارتین همچنین گیربکس ۸ سرعته ی تاچ ترونیک خودرو را بازتنظیم کرده و هماکنون معکوسهای سریعتر و رفاه بالاتری در سرعتهای پایین دارد.
اصلاحات فنی نهایی ونکوئیش S شامل سیستم اگزوز جدید با چهار خروجی، بوشهای میلهی ضد لغزش و بازنگری فنرها، سیستم تعلیق و دامپرها میشود.
به منظور تکمیل کارها ونکوئیش S دارای پکیج آئرودینامیک ساخته شده از فیبر کربن است. برخی از قابلتوجهترین قطعات این پکیج عبارتاند از اسپلیتر جلوی اصلاح شده و دیفیوزر عقب جدید که بنا به گفته استون باعث افزایش پایداری خودرو میشوند.
بهطور مشابه کابین خودرو نیز بهروزرسانی شده و هماکنون میتوان چرم متمایز و جزئیات فیبر کربنی را برای پانلها انتخاب کرد.
از لحظهای که ونکوئیش عرضه شد به یک نماد مدرن بدل گردید. این خودرو استون مارتین را از عصر خودروهای دستساز به عصر تکنولوژی و صنعت رهنمون ساخت.
در نسل دوم، ونکوئیش همان خودروی اصیل با پیشرفتهای مهندسی بزرگی مثل بدنهی تمام فیبر کربنی بود. هماکنون ونکوئیش S یک پله بالاتر رفته و خود را از خودروهایی چون DB11 جدید متمایز کرده است. ونکوئیش S یک خودروی ویژه از هر جهت است.
این خودرو در دو فرم کوپه و ولانت در دسترس بوده و بهای آن در آمریکا از ۲۹۴,۹۵۰ دلار آغاز خواهد شد. تحویل ونکوئیش S به مشتریان از ماه آینده صورت میگیرد.
علي
۲۷ آبان ۱۳۹۵قیمتو توروخدا ی ماشین با دیزاین((( ۱۰ سال )))پیشو به قیمت ی ((((مایباخ مرسدس ۲۰۱۷ )))تو پاچه ملت میکنن بخاطر چی فقط ی زیر سپر و چارتا دوخت صندلی بهش اضافه کردن. اینگیلیسه دیگه فقط منافع خودش.
با تچکر
ghost
۲۷ آبان ۱۳۹۵شما پولت رسید نخر :/
Elemento
۲۷ آبان ۱۳۹۵درسته.
به نظر من پولی حروم نمیشه.
این ماشین ارزشش رو داره.
همه چیز به شتاب و سرعت نیست .
از طرفی سرعت و شتاب این ماشین کاملا مناسبه.
مثلا من اگر یک استاد دانشگاه پولدار در هاروارد باشم هیچ وقت با لامبورگینی اونتادور جلوی شاگردام ظاهر نمیشم.
چون خوی اونتادور وحشی گری و درندگی همراه با قدرت هست
اما این ماشین در عین وحشی گری متین و باوقار هم هست.
مثل یک Gentleman.
همه ی این ها به کنار ، این ماشین یک موتور V12 بی نهایت خوش صدا داره.
کلیپ ها زیادی از صدای موتورش دیدم و شنیدم.
فکر میکنی اژدها داره غرش میکنه.
یا خرناس های یک سگ بینهایت هار و عصبانی.
صدای لامبورگینی آدم رو میترسونه. اما صدای این ماشین آدم رو هم میترسونه و هم وادار به ادای احترام میکنه.
من عاشق V12 هستم ، به صدای خوب خیلی اهمیت میدم.
انتخاب اولم بین همه ی ماشین ها لامبورگینی هست. به هر حال سلایق متفاوته.
اما در غیاب لامبورگینی اگر 400/00 $ داشتم بدون شک به Vanquish فکر میکردم و جزو اولین انتخاب هام بود.
رنگ این ماشین بی نهایت زیباست و دیوانم کرده.
________________________________________________________
در عراق و بغداد اینقدر GMC و Chevrolet دیدم که باورم نمیشه.
حتی این مردم هم میدونن لیاقت چه ماشین هایی رو دارن.
ghost
۲۷ آبان ۱۳۹۵حق با شماست همه مردم نمی تونن سوپر اسپورت موتور میانه سوار بشند و از لحاظ پرستیژی این ماشین کاملا حس لوکس و اسپرت القا می کنه
Elemento
۲۸ آبان ۱۳۹۵دوست عزیز اینجا بحث خواستن هست
نه بحث تونستن.
کسی که ونکوئیش میخره حتما پول 488 یا 911 رو داشته.
اما این ماشین رو ترجیح داده.
گرچه من خودم 911 یا 488 رو بیشتر میپسندم
Mahmood
۲۸ آبان ۱۳۹۵در ابتدا باید بگم که قیمت بالای این خودرو بیشتر به دلیل دست ساز بودنش هست از طرفی طراحیش به قدری زیبا و اصیل هست که اصلا قدیمی نمیشه و همچنین به نطر من خیلی هم قیمت معقولی داره چرا که اصالت بریتانیایی از قیافش داره داد میزنه خیلی ها به دنبال شتاب و سرعت و هندلینگ بالا نیستند و بعضا مثل این خودرو رو می پسندند این مدل خودروهارو یک عده خیلی خاصی سوار میشن که طرف از بین گزینه های آلمانی و ایتالیایی به خاطر پرستیژ بیشتر و اسم و ارزش برندش میاد این خودرو رو انتخاب میکنه.
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۲۷ آبان ۱۳۹۵خیلی گرونه نمی ارزه …..
با این مقدار قیمت گزینه های خیلی بهتری هست ….
ASTON MARTIN
۲۸ آبان ۱۳۹۵استون مارتین صرفا یه ماشین نیست یه برنده
وگرنه رولز رویس هم نسبت به قیمتش از جهت کاربردی ارزش کمتری داره
استون مارتین رو سوار میشی تا هم اسپورت باشی ، هم جنتلمن، همم بگی من خرپولم و نگام کنین عجب سدانی سوار شدم
من اگه ترامپ بودم استون میخریدم
GOD BLESS AMERICA
۲۷ آبان ۱۳۹۵نسل اول ونکوئیش رو با بدنه فولادی و تیون موتور منصوری دوست دارم.
اینم خیلی جیگره امیدوارم قبل از پایان تولید یک نسخه اش هم نصیب من بشه.
GOD BLESS AMERICA
۲۷ آبان ۱۳۹۵تا یادم نرفته اضافه کنم.
خرید ماشینهای اروپایی هیچ توجیهی نداره.
قیمتشون شدیدا غیر واقعیه.
اسب بخار پایین ، وزن و مصرف سوخت بالا.
صد سال سیاه پول بی زبون رو تو حلقشون نمی ریزم.
اما خوب ، اگه بچه های پیج میلیاردر شدن و مثلا یه بوگاتی شیرون اس اس (تا اون موقع دیگه ساختن حتما) برام هدیه آوردن به رسم ادب (و با کمال میل) میپذیرم.
Amir amini
۲۷ آبان ۱۳۹۵وای خدا عاشق ونکویشم اینم خیلی خوب شده هیچ مدلی از ماشینای کلاس gt نمیتونه با این رقابت کنه حتی مدلای دیگه خود استون مارتین این مدلش خیلی خوب واقعا این چهارتا ماشینی که دوس دارم حرف ندارن
Aston Martin vanquish
Lamborgini aventador
Mclaren p1
Koenigsseg one
Elemento
۲۷ آبان ۱۳۹۵عزیز دوست خوبم.
اون اونتادورت دلم رو شاد کرد.
همیشه به کامنت هات علاقه داشتم.
معلومه به V12 و هایپرکار ها اهمیت میدی.
انتظار داشتم laferrai رو هم بنویسی.
Amir amini
۲۸ آبان ۱۳۹۵ممنون که از کامنتام خوشت میاد لافراری ماشین عالیی ولی رقیبش p1 چش آدمو میکشه سمت خودش ولی تو اون کلاس اگه بخام دوتا انتخاب داشته باشم مطمئنن دومیش لافراری
احمد باقری
۲۷ آبان ۱۳۹۵ماشین خیلی پر ابهت و میزونیه.
ASA
۲۷ آبان ۱۳۹۵طراحی پخته و کاملی داره
حسین
۲۷ آبان ۱۳۹۵امثال استون مارتین و فراری و لامبو و پاگانی و ….. خودرو نمیسازن.اثر هنری خلق میکنن
استون مارتین
۲۷ آبان ۱۳۹۵بسسیییار عالی اما واقع بین باشیم وااقعا ونکویش معمول ی خیلیی زیبا تره این طرااحی به این شاستی به این ظراحی نمییاد اگه دقت کنییید اون ظرافتو دیگه نداره واقعا حییف من که تعصب شدید دارم رو این برند نا امیید شدم یکم شلوغش کرده
h
۲۸ آبان ۱۳۹۵من با این پول دو تا ماشین میخرم نیسان جی تی آر – داج چلنجر هلکت تمام!!!!
یاس ی
۲۹ آبان ۱۳۹۵من هم میگم قسمت عقب ماشین یکم شلوغ به نظر میاد ولی باید از نزدیک دید ، ولی آستون آستونه و خواستنی و خاص.