آستونمارتین در نظر دارد طی دو سال آینده ۱۰ مدل جدید از محصولات کنونی خود را به بازار عرضه کند. این شرکت که حالا تحت سرپرستی رئیس سابق مرسدس-آامگ یعنی «توبیاس موئرس» قرار گرفته، بهطور خاص بر آیندهٔ کراساوور DBX تمرکز کرده است. به همین دلیل، آستونمارتین در حال آمادهسازی حداقل دو نسخهٔ جدید از این کراساوور طی دو سال آینده است که یکی از آنها میتواند نسخهٔ هیبریدی باشد. جزئیات سایر مدلهای جدیدی که در حال توسعه هستند اما فعلاً مشخص نیست.
موئرس در گفتگو با فایننشال تایمز، گزارشهای اخیر مبنی بر اینکه پیشرانههای آیندهٔ مرسدس-آامگ که به آستونمارتین تحویل داده میشوند سفارشیتر از نمونههای کنونی خواهند بود را تأیید کرده است. بااینحال آیندهٔ موتور V12 آستونمارتین بلاتکلیف است زیرا این شرکت باید مقررات آلایندگی یورو ۷ را رعایت کند و سازگاری موتور دوازده سیلندر با این قوانین چالشبرانگیز خواهد بود. البته خوشبختانه موئرس به حفظ این موتور ابراز علاقه کرده و گفته است که ممکن است این موتور برای علاقهمندان حفظ شود.
هرچند آستونمارتین با نسخهٔ جدیدی از DBX و احتمالاً مدلهای دیگر به دنیای الکتریکیسازی وارد خواهد شد اما پیشرانههای درونسوز آن همچنان به حیات خود ادامه خواهند داد زیرا اخیراً سهامدار آستون یعنی «لارنس استرول» در مصاحبهای جداگانه به فایننشال تایمز گفته است که این شرکت حتی تا سال ۲۰۳۰ همچنان پیشرانههای سنتی را تولید خواهد کرد.
Ahmedreza2002
۳ دی ۱۳۹۹«لارنس استرول»
جا داره ایشون یه نشان افتخار از الیزابت بگیره
کلا با تزریق سرمایه از این رو به اون رو کرد استون رو چه تو فرمولا وان چه تو مدلای جاده ای
MOHAMMAD AHMADI
۳ دی ۱۳۹۹موافقم با احمد رضای عزیز
Ahmedreza2002
۳ دی ۱۳۹۹قربانت محمد جان
NAVID۰۰۹۸
۳ دی ۱۳۹۹با Ahmadreza2002 موافقم و ای کاش یکی هم پیدا میشد به داد میتسوبیشی میرسید !
البته همیشه دوست داشتم این استون به مرسدس میرسید و زیرمجموعهی این شرکت میشد ، آخه بنز با اون موتورهای معرکه میتونست همراه با پرستیژ و طراحی استون تو بازار بره به جنگ رقبای انگلیسی آلمانیش !
توجه کردید فقط بنز و تویوتا هستند که به عنوان خودروسازی بزرگ مجموعهی نامداری ندارند و فقط سرشون به محصولات خودشون گرمِ !
به نظر من قشنگ میشد اگر مثل bmw که رولزرویس و مینی را داره یا فولکس که آئودی ، بنتلی ، لامبو و… را داره ، این دو خودروساز بزرگ هم زیرمجموعههای نامدار داشتند تا رقابت کامل میشد !.
Hadi
۳ دی ۱۳۹۹DBX هیبرید عالی میشه…
دم استون مارتین گرم که درون سوز ها رو حفظ میکنه ?
Ahmedreza2002
۳ دی ۱۳۹۹البته لکسوس زیر مجموعه نامداریه از نظر من
و بنز هم در کمال تعجب هم مایباح های چند صد هزاری دلاری میزنه و هم ون و کامیون و در عین حال ذره ای به برندش در کمال تعحب خدشه وارد نمیشه
بنز تقریبا برای تمام محصولات استون رقیب داره و خریدن سهام بیشتر فقط باعث رقابت بیهوده تو مجموعه میشه
NAVID۰۰۹۸
۳ دی ۱۳۹۹محصولات استون را باید از نزدیک ببینید که چه جیگری هستند ، میخکوب میشید وقتی از نزدیک میبینیدشون که چند لحظه به حالت خَلصه در میایید گویی که جادو شدین .
سامورایی از قله فوجی
۳ دی ۱۳۹۹کار خوب رو استون داره می کنه
در کنار درون سوز ها خودروی الکتریکی هم تولید می کنه
صادق
۳ دی ۱۳۹۹اتفاقا بهترین کارو اونی میکنه که کلا تو کار درونسوزه
حالم از الکتریکی ها بهم میخوره.واقعا این ماشینا واسه شما هیجان دارن؟
مهدی،:امید اینده
۳ دی ۱۳۹۹مگه همه چیز هیجانه