هایپرکار استون مارتین والکری فازهای نهایی توسعه را پشت سر میگذارد و مدیر تیم استون مارتین ردبول در خلال برگزاری گرندپری آستین تگزاس دربارهی این خودرو سخن گفته است. شایان ذکر است والکری به همراه تیم مسابقهای ردبول توسعه مییابد.
بنا به گفتهی کریستین هورنر، والکری در حال حاضر مراحل نهایی شبیهسازی را پشت سر گذاشته و خودروی فیزیکی را میتوان در دو ماه آینده تست کرد.
او میگوید:
فعلاً همهچیز در حد شبیهسازی است اما نتایج به دست آمده بسیار امیدبخش هستند. والکری خودروی فوقالعادهای خواهد بود و به یک نماد تبدیل خواهد شد. شاید تستهای واقعی آن پیش از کریسمس سال جاری و یا اوایل سال آینده شروع شوند.
زمانی که از دنیل ریکاردو درباره توسعهی این خودرو در زمان برگزاری گرندپری آستین پرسیده شده او اعلام داشته مزیت شبیهسازی این است که میتواند حدود ۸۰ درصد ایدهی یک خودروی واقعی را به شما بدهد.
به نظر میرسد هورنر با این گفتهها موافق بوده و خاطرنشان میسازد:
والکری تستهای پیست خود را شروع خواهد کرد ولی تا آن زمان با شبیهسازی بسیار امیدوارکننده کار را دنبال میکنیم.
هورنر گفته استون مارتین و ردبول هماکنون روی ساخت تمامی قطعات والکری تمرکز دارند. این دو شرکت گفتهاند کنار هم گذاشتن قطعات یاد شده از نظر دقت همانند قطعات یک ساعت سوئیسی خواهد بود. این مدیر ارشد اعلام کرده همینالان گیربکس و پیشرانه فوقالعاده بوده و والکری قدرت خیالانگیزی دارد بنابراین با هیولایی واقعاً هیجانانگیز روبرو خواهیم شد.
او همچنین تأیید کرده پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری والکری قدرت ۱۱۳۰ اسب بخاری دارد.
زمانی که از هورنر دربارهی میزان نزدیکی والکری با فرمول ۱ پرسیده شده او گفته است:
DNA فرمول ۱ در والکری تجلی خواهد یافت. البته چرخهای خودرو پنهان خواهند بود و این فرصتی برای ماست. دیفیوزر والکری دیوانهوار بوده و داون فورس تولیدی آن نیز فوقالعاده است بنابراین این موضوع به آدریان فرصت داده مرزها را جابجا کند. والکری اساساً یک دیفیوزر روی چهار چرخ است.
هورنر میگوید والکری حتی در جاده و با لاستیکهای جادهای رقیب خودروهای فرمول ۲ خواهد بود. او اعلام کرده هایپرکارها زیادی در راه هستند و او به مک لارن سنا و مرسدس-ای ام جی وان اشاره کرده اما از نظر او والکری دیوانهوار خواهد بود.
كامي
۴ آبان ۱۳۹۷بی صبرانه منتظریم بیاد خودشو نشون بده در برابر رقبا ..
خودم وان مرسدسُ ترجیح میدم
Just bentley continental
۴ آبان ۱۳۹۷میاد و نفس همه رقیبا رو می بره
البته رقیب خاصی نداره
فقط پروجکت وانه.
این ماشین خیلی سبکه شتابی برابر با ماشین فورمول وان داره و اینکه اگه هندلینگشم نزدیک به یه ماشین فورمول وان باشه قطعا جهنم سبز و به اتیش میکشه.
Omid
۴ آبان ۱۳۹۷لامبو که شعارش تنفس طبیعی بودنه باید یه رقیب واسش بسازه
حسن
۴ آبان ۱۳۹۷از پروجکت 1 خىلى بهتره
mahdy
۴ آبان ۱۳۹۷مرده شور خودشونو ببرن با ماشین معرفی کردنشون هییی
بابا چه وضعشه دیگه مسخره بازیه یه روز در میان هی یه چیزی بیرون میدن اعصابمون خورد شد دیگه هیچ خبری از این رو نمیخونم مگر معرف رسمیشو
تویوتا هم دیگه حیا کرد و چند وقتیه خبری از سوپرا نداده اما استون خجالت نمیکشه واقعا ؟
شما همین اخبار اخیر استون رو کنار مقاله ببینید تو این 100 روز این پنجمین خبر والکری هست یعنی 20 رو یه بار
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۴ آبان ۱۳۹۷دوست عزیز شما ناراحتی دیگه خبراشو دنبال نکن .
Khosrow
۴ آبان ۱۳۹۷ظاهر این در مقابل پروجکت وان یه احمق ه تمام معناست / هیچ شخصیتی نداره / انگار تو حیاط خونه چندتا جوون ساختن / اینو میبینم بیشتر میفهمم مرسدس با وان چه کرده ..
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۴ آبان ۱۳۹۷دوست عزیز رسانه های معتبر خودرو طراحی این هایپرکارو تحسین کردن و جایزه طراحی گرفته بعد شما رااحت میای نظر کارشناسی میدی!!! این طراحی فوق العاده شخصیت خاص خودشو داره و DNA محصولات پیشرانه وسط استون مارتین خواهد بود.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۴ آبان ۱۳۹۷پدال نمیخوای درمورد مکلارن speedtail مطلب بذاری؟!!!
فرید
۴ آبان ۱۳۹۷از بغل نمای فوق العاده ای داره. صدای پیشرانه هم که مطمئنا هر مرده ای رو زنده میکنه. امیدوارم لامبو هم یه رقیب در حدش معرفی کنه عیشمون تکمیل شه