این روزها جلوپنجرهٔ نسل جدید بامو سری ۴ بسیار بحثبرانگیز شده است اما طی سالهای اخیر جلوپنجرههای بحثبرانگیز دیگری هم دیدهایم که یکی از آنها جلوپنجرهٔ نهچندان جالب آستونمارتین ونتیج است. حال اما یک تیونر بریتانیایی بنام رِوِنانت اتومبیل (Revenant Automotive) اقدام به طراحی جلوپنجرهٔ جدید و زیباتری برای ونتیج کرده و بهطورکلی طرح دماغهٔ آنرا تغییر داده است.
این دماغهٔ جدید که هماکنون قابل سفارش است، شامل طرحی دو دهانهای میشود که جایگزین جلوپنجرهٔ یکتکهٔ عظیم خودرو شده است. این قطعه که جلوهٔ زیبایی به ونتیج بخشیده را میتوان از جنس کامپوزیت سبکوزن یا فیبر کربنی سفارشی خریداری کرد. البته رونانت میداند که روند فعلی صنعت خودروسازی موجب شده سازندگان به سمت بزرگ و بزرگتر کردن جلوپنجرهها پیش بروند اما این تیونر تصمیم گرفته در مسیر متفاوتی گام بردارد و یک از جنجالیترین عناصر طراحی ونتیج جدید را تعدیل کند.
در این طرح جدید، ورودی هوای ونتیج به دو قسمت مجزا تقسیم شده که بالایی به شکل جلوپنجرههای معمول آستونمارتین طراحی شده و قسمت پایینی از طریق پایههایی به اسپلیتر متصل شده است. این دماغهٔ جدید بهصورت دستساز در انگلستان تولید میشود و خریداران میتوانند بهصورت آنلاین از وبسایت رونانت برای ترکیببندی نمای جدید ونتیج خود استفاده کنند. سایت این تیونر از ترکیبهای تصویری زیادی برخوردار است و به خریداران این امکان را میدهد که نهتنها این جلوپنجره را روی ونتیجهایی با رنگهای مختلف ببینند بلکه از تریمهای رنگی در قسمتهایی مثل کالیپرهای ترمز و رینگها هم استفاده کنند.
اما شما کدامیک طرح را برای ونتیج بهتر میدانید؟ طرح اصلی آستونمارتین یا طراحی جدید رونانت؟
Mad.z.Max
۲۵ خرداد ۱۳۹۹هیچکدام :)
(Saeed(peugeot
۲۵ خرداد ۱۳۹۹فابریک خوده ونتیج عالی بود و نیازی به تغییر هم نیست …..
از جلو ونتیج هیولاییه واسه خودش….
مهدی
۲۵ خرداد ۱۳۹۹اون جنبه پیست داشت
این شبیه db10 یا ۱۱ توی جیمز بانده
♤ANGUS_812♤
۲۵ خرداد ۱۳۹۹تازه داشتم به قبلیش عادت میکردم
این اومد همه تفکراتمو به هم زد
Alireza
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ایراد ونتیج طراحیش نیست ایرادش اینه که واقعا کنده و استون باید یه فکری بکنه یه ماشین اسپرت با این قیمت اونوقت تایمشو تو نوربرگ رینگ ببینید!!!
ارشیاsvj
۲۶ خرداد ۱۳۹۹به نظرم داغونش کرده