مرحلهٔ مقدماتی، گروه یازدهم، سوپراسپرتهای سطح بالا، دوئل چهارم
نتایج دوئل قبلی بین مکلارن سنا و لامبورگینی اونتادور SVJ
مجموع آراء: ۱۳۶۲
آراء لامبورگینی: ۹۷۴
آراء مکلارن: ۳۸۸
پیروز دوئل: لامبورگینی اونتادور SVJ با کسب ۷۱ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
پورشه ۹۱۱ GT2 RS | مرسدس-آامگ GT سری سیاه |
مرسدس-آامگ GT سری سیاه | |
فراری F8 تریبوتو | مکلارن 765LT |
فراری F8 تریبوتو | |
مکلارن سنا | لامبورگینی اونتادور SVJ |
لامبورگینی اونتادور SVJ | |
فراری ۸۱۲ سوپرفست | آستونمارتین DBS |
؟ |
فراری ۸۱۲ سوپرفست
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
تایم در پیست اتوکار: ۱:۰۹.۳
تایم در پیست موتورترند: ۰:۲۳.۳
نقاط مثبت: قدرت و صدای دوازده سیلندر، بهطور باورنکردنی سریع، بهطور تعجببرانگیزی راحت، رانندگی خارقالعاده
نقاط منفی: مصرف سوخت بسیار بالا، قیمت گران، تعویض دندههای خشن گیربکس دوکلاچه
چکیده: ۸۱۲ سوپرفست با کابین راحت و متمرکز بر راننده، پیشرانهٔ V12 خوش آوا و پرفورمنس باورنکردنی، تجسمی از الگوی یک گرند تورر بینظیر است
آستونمارتین DBS سوپرلگرا
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۸
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
تایم در پیست اتوکار: ۱:۱۱.۸
تایم در پیست موتورترند: ۰:۲۳.۶
نقاط مثبت: صدای عالی، ظاهر عالی، پیشرانهٔ V12 باشکوه، مثل جهنم بهپیش میرود
نقاط منفی: فرمان بیشازحد سنگین، چالشبرانگیز در رانندگیهای سریع، صندلیهای عقب کوچک
چکیده: DBS سوپرلگرا گرند تورر بزرگی است که مقدار زیادی قدرت دارد اما هندلینگ متناسب با این قدرت را ارائه نمیکند
مقایسهٔ مشخصات فنی
فراری ۸۱۲ | آستونمارتین DBS | |
پیشرانه | ۶.۵ لیتری V12 | ۵.۲ لیتری V12 |
تنفس | طبیعی | توئین توربو |
قدرت | ۸۰۰ اسب بخار | ۷۲۵ اسب بخار |
گشتاور | ۷۱۸ نیوتن متر | ۹۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۸ ثانیه | ۳.۲ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۵ ثانیه | ۱۱.۰ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۴۰ کیلومتر/ساعت | ۳۴۰ کیلومتر/ساعت |
توقف از ۹۶ | ۳۰.۲ متر | ۳۱.۴ متر |
شتاب جانبی | ۱.۰۳ جی | ۱.۰۲ جی |
مصرف سوخت | ۱۸.۱ لیتر ترکیبی | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۳۶۶ گرم/کیلومتر | ۳۰۶ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۹۲ لیتر | ۷۷ لیتر |
وزن | ۱۷۴۶ کیلوگرم | ۱۸۴۵ کیلوگرم |
توزیع وزن | ۴۷ به ۵۳ جلو/عقب | ۵۱ به ۴۹ جلو/عقب |
طول | ۴,۶۵۶ میلیمتر | ۴,۷۱۱ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۷۲۰ میلیمتر | ۲,۸۰۴ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۵۱۰ لیتر | ۲۵۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲+۲ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۳۴۰,۷۱۲ دلار | ۳۱۹,۱۲۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
F22RAPTOR
۱۵ تیر ۱۴۰۰انتخاب من فراری هست
واقعا دوست داستنیه
زیزیگولو
۱۵ تیر ۱۴۰۰👍👍👍👍
ممد ژانگولر
۱۵ تیر ۱۴۰۰👍🏻👍🏻👍🏻دمت گرم داداش
Shirko
۱۵ تیر ۱۴۰۰هر چند طرفدار لامبورگینم ولی اینجا فراری
AMG///
۱۵ تیر ۱۴۰۰من اون سوپرلگرا رو با هیچ ماشینی عوض نمی کنم…
Reza Waffen SS
۱۶ تیر ۱۴۰۰Ferrari 812 superfast 👍👍👍
Mad.z.Max
۱۵ تیر ۱۴۰۰فراری سوفرپست واقعا عالیه
طراحی و پرفورمنس… مصرف سوختشم ترکیبی ۱۸ لیتره ینی مثلا شهری بیستا رو میسوزونه که نوش جوووونش گوارای وجودش
Audi e_tron gt
۱۵ تیر ۱۴۰۰من آستون مارتین dbs هم از مورد علاقه هایم است
اما اینجا انتخابم فراری است
فراری پرفورمنس عالی دارد موتورش هم قدرتمند تر است و از طراحی بیرونی و داخلی اش بیشتر خوشم می آمد
ماشین سبک تر و پرشتابی هم است
البته بشدت آستون مارتین هم دوست دارم اما کمی احساس می کنم جایگاه پایین تری از فراری ۸۱۲ سوپر فست دارد اما واقعا ماشین فوق العاده خوبی است
مهدی موتور
۱۵ تیر ۱۴۰۰من بخوام ۸۱۲ بگیرم f12 میگیرم بجاش
استون مارتین❤
Ninja
۱۵ تیر ۱۴۰۰انتخاب من قطعا فراری هست هرچند از نمای جلوش متنفرم ولی هیچی جای یه فراری 12 سیلندر موتور جلو رو نمیگیره حتی اگه قیافه ازتک داشت این 812 من به فراری رائ میدادم
راستی تو دوئل اول من میخواستم به 911 رای بدم ولی برای رکورد ای ام جی به اون رای دادم ولی الان وقتی 911 اون رکورد رو زد ناراحت شدم و واقعا میگم حق فینال رفتن رو داشت این 911
Iman99
۱۶ تیر ۱۴۰۰دوئل اول خودش یه فینال بود.
porsche
۱۶ تیر ۱۴۰۰مردم ایران یکم بنز فنن
new RAMIN
۱۵ تیر ۱۴۰۰داشتم برسی میکردم و تا جای حجم صندوق عقب انتخابم فراری بود!
اما اون 2 تای آخر نظرمو خیلی عوض کرد. فاکتور مهم اینجاس آستون مارتین 4 نفرس. تازه سنگین تر هم هست برای همین اختلاف درگ 0.5 ثانیه و اختلاف شتاب 0.4 ثانیه طبیعی هست // مصرف سوخت و تولید آلایندگی آستون کمتره.
به 2 دلیل انتخابم آستون هست. 4 نفره بودن و قیمتی ارزانتر. البته اینم نباید فراموش کنیم که ماشین جیمز باند هم این فیلم جدیدهاش dbs بود. پس در نتیجه تو فامیل میتونی پز بدی ماشینم همونی هست که جیمز باند داره😂
البته صندلی های عقب dbs تو متن هم گفتن تنگ هست ولی خب باز مهم نیست. صندلی مو یه 4 سانت میدم جلو بچه ها اون عقب جا میشن😅😂
انتخاب صد درصد آستون هست ، فقط با طراحی داخلش حال نمیکنم.
Amirreza
۱۵ تیر ۱۴۰۰داداش کسی که میخواد ۳۰۰ و اندی هزار دلار هزینه کنه لنگ ۳۰ هزار دلار نیست 😑
( Only she reminds me of love )
۱۵ تیر ۱۴۰۰آقا همه که مثل تو چینی باز نیستن!!!!!
new RAMIN
۱۵ تیر ۱۴۰۰((آقا همه که مثل تو چینی باز نیستن!!!!!))
چینی باز ها آستون مارتین انتخاب میکنن ؟؟دستشون درد نکنه…😊
درضمن گفتم که انتخابم آستون هست چون اولا 4 نفرس دوما ارزونتره.
حالا درسته 30 هزار دلار چیزی نیست ولی میشه کار های خیر انجام داد ، ثوابش بالاس🤗
Amin
۱۵ تیر ۱۴۰۰اقا رامین به صندلی عقبش آنقدر کوچیکه که سگ هم به زور داخلش میشینه
Irani
۱۵ تیر ۱۴۰۰آقا رامین
این خودروها بیش از 200 هزار دلار قیمت دارند و خرید آنها ضرورتی برای بشر نداره.
من هیچ کدام رو انتخاب نمیکنم چون هیچ فردی نیاز به چنین خودروهای گرانی ندارد و چیزی جز تجمل و فخرفروشی نیست.
new RAMIN
۱۵ تیر ۱۴۰۰دقیقا.👍👍
من هم همینو در اون پست قایق سوپر لوکس بنز 2250 اسبی گفتم.
خرید خودرو بالای 200 هزار دلار اصلا منطقی نیست. حالا هرچی میخواد خوب باشه.
تا وقتی 1 میلیارد نفر فقر مطلق باشن و چه بسا برخی عین زمان قدیم با برگ خودشونو میپوشونن و برخی پولدار ها میرن افریقا و ازشون کار میکشن و کلبات استخراج میکنن برای باتری ها…
طبیعتا این خودرو برای من هم منطقی نیست. من معتقدم خونه میخواهی بخری فوق فوقش 500 هزار دلار. ماشین هم فوق فوقش 200 هزار دلار. دیگه بهترین ساعت برند هم 2 هزار دلار و بهترین گوشی هم فکر کنم بهتر از هواوی و سامسونگ نداریم… اونم 800 یا 900 دلار. و چیز های ضروری…
خلاصه برخی چیز ها ارزش نداره صدها هزاران دلار پولشو بدی.
منم فقط انتخابمو اینجا گفتم. وگرنه اگه پولشو داشتم هیچ وقت نمیخریدمش.
مهدی
۱۵ تیر ۱۴۰۰داداش اون ۲+۲ به اسم چهار نفرست در واقع پای گربه هم اونجا جا نمیشه
new RAMIN
۱۵ تیر ۱۴۰۰نترس من استادم…جا میکنم!😂😂😂
وقتی مردم روی پراید اندازه تریلی بار میزنن…
پس منم آستون 2 نفر عقب میشونم…😂😂
( Only she reminds me of love )
۱۵ تیر ۱۴۰۰از یه چینی باز بیشتر از این انتظار نمیره.
M سابق
۱۵ تیر ۱۴۰۰چقد کامنتای طنزناک تو پدال زیاد شده
تو بحث خرید گرند تور ۳۴۰ هزار دلاری اولویت انتخاب رو حجم صندوق و الایندگی و مصرف سوخت قرار میدین ؟
مگه بین پژو پارس و برلیانس داری انتخاب میکنی دوست عزیز
صندلیمو میدم جلو بچه ها جاشن ؟
محض خنده بود دیگه ؟
در ضمن قدرت برند فراری انقدی هست که جیمز باند و از جیمز باند گنده ترشم پشت دی بی اس بوده باشه باز پرستیژ فراری بیشتر باشه
AMG///
۱۵ تیر ۱۴۰۰👍🏻👍🏻دقیقا
Amirreza
۱۵ تیر ۱۴۰۰DBS عالیه ، کابین زیبا ، ظاهر بینظیر ، پیشرانه ۱۲ سیلندر با وقار اما تنها مشکلش شانس بدشه که جلوی کابوس تمام گرندتورر ها افتاده ، پیشرانه ۱۲ سیلندر این اسب وحشی تو کل گرند تورر ها تکه ، کابینش بینظیره و یه حس قدرتی به آدم میده ( من تا تقریبا ۷ یا ۸ سال پیش فکر میکردم که کابین فراری باید خیلی خسته کننده باشه از روی عکس ولی وقتی تو دبی یه ۴۵۸ رو تونستم برای مدت کوتاهی رنت کنم از صاحبش واقعا فکر نمیکردم انقد جذاب باشه این کابینش ) ، ظاهر استثنایی با همون خطوط منحنی و ظریف کاری های دقیق همیشگی فراری و صد البته صدای محشر اگزوزش
Farzad
۱۵ تیر ۱۴۰۰Ferrari 812 superfast
نام این اثرهنری خودش گویای خیلی چیزا هست .
این اسب سرکش به معنای واقعی کلمه : دقیق ، وحشی و چابکه .
رقیب چطور این اژدهای موتورجلو رو به چالش کشیده ؟ معلومه با توربو 😉
کمپانی فراری برای تاکید بر ذکاوت و چابکی این هیولا ، آزمایشش رو به کارشناسانی در جادههای کوهستانی خطرناک ، باریک و پر پیچ و خم اطراف مارانلو سپرده بود !!
تمام خمیدگی ها و شکافهای عجیب بدنه 812 سوپرفست کاربردی هستن ، بریدگیهایی که در بالای گلگیرها تعبیه شده هوای داغ رادیاتورهارو به جریان میندازه و شکافهایی که در پشت چرخهای جلو قرار دارن هوا رو به سمت فرورفتگیهای کناری خودرو هدایت میکنه .
RezaRs
۱۵ تیر ۱۴۰۰رای من سوپر فسته اما حق dbs سوپرلگرا نبود حذف شه
( Only she reminds me of love )
۱۵ تیر ۱۴۰۰ولی در بحث هندلینگ مغلوب SVJ میشه
Ninja
۱۵ تیر ۱۴۰۰ببین هیچ مدل لامبو رو با فراری مقایسه نکن
مخصوصا کنتاش مورچیه لاگو و اونتادور جانشینانش با فراری های موتور جلو محور عقب زمان خودش
مقایسه گالاردو هوراکان و جانشینانش هم با 458 488 و اف 8 هم همینطور
هایپر کار ها هم همینطور فقط اولین ماشین لامبورگینی برا رقابت با فراری به صورت مستقیم ساخته شده بود که جلو فراری زیاد مالی نبود بقیه محصولاتی بود که طرفداران خودشان را داشت و این گونه امروزه به رقابت می پردازند که بگی با این قیمت من بجا فلان لامبو یذره پول کمتر بیشتر میدم فلان فراری رو میخرم که فلان فلان هست مثلا میگی من اونتادور رو نمیخرم فلانی رو میخرم که موتور جلو و محور عقب هست و طراحی داخلی عالی داره …………..
هرچند در اخر باید بگم من عاشق لامبو هستم و اون رو به رقبا ترجیح میدم حتی اگه کندتر باشن و تا بحال رو هیچ برندی تعصب نداشتم
( Only she reminds me of love )
۱۵ تیر ۱۴۰۰همچینین شتاب
محمد امین
۱۶ تیر ۱۴۰۰برادر ، همیم 812 که میگی، در رولینگ که خالص ترین نوع برای سنجیدن ماشین هست ، با قیمت حدود ۶۰ درصد اونتادور ازش کلی جلو میفته، وبدون که به قول آقا نینجا فرلری و لامبورگینی ماشین هایی برای رقابت با هم ندارند ، اگر اینطور فکر میکنید که باید مورسیلاگو رو رقیب انزو بدونید چون زمان عرضه هر دو سریعدترین محصول جاده ای برندبودن
کلا سطح خودرو سازی و زاویه دید لامبورگینی و فراری بسیار بههم متفاوته و نمیدونم چرا بعصی ها این ها رو رقیب میدونن ، مخصوصا از زمانی که 365gtb4 رو رقیب میورا sv دونستن ، با این که دو تا ماشین در کلاس مختلف و برای اهداف مختلف بودن تا الان که svj رو رقیب 812sf میدونن
اگر هم رقابتی باشه ،فراری هیچ وقت میدان نبرد رو خالی نکرده و کم نیاورده
ارشیاSVJ
۱۵ تیر ۱۴۰۰۸۱۲ یه موجود دیگه ایه
سوپرلگرا خوبه ولی ۸۱۲ عالیه.
امیر
۱۵ تیر ۱۴۰۰من فراری رو بیشتر دوست دارم.
با اینکه قدرت بیشتری داره. وزن کمتری داره. ظرفیت صندوق بار و باک بیشتری داره.
به نظر من فراری ماشین بسیار بهتری هست. طراحی کابین بهتری هم داره.
GT
۱۵ تیر ۱۴۰۰نمیشه ۸۱۲ سوپر فست را با طراحی DBS تولید کنند؟
Ninja
۱۵ تیر ۱۴۰۰اگه طراحی دی بی اس رو 812 داشت هندلینگ و ….. حتی شتابش زمین تا اسمون فرق میکرد
GT
۱۵ تیر ۱۴۰۰فراری به جز طراحی در همه زمینه ها برتر هست
فقط انگلستان
۱۵ تیر ۱۴۰۰انتخاب من آستون مارتین با اون جلو پنجره زیبا و منحصر به فردش که وقتی از روبه رو میاد حتی یک ثانیه هم نمی تونی چشم ازش برداری.
مسعود
۱۵ تیر ۱۴۰۰هر مدل دیگه از فراری اون سمت بود من استون رو انتخاب میکردم چون سوپرلگرا مدل مورد علاقم در برند استون هست ولی از شانس بدم دلخواه ترین مدل فراری هم واسم ۸۱۲ سوپرفست هست 😂
با اینکه دستم برای انتخاب لرزید انتخابم فراری…
پ.ن: استون یه حال اساسی به داشبوردش باید بده و داخلیش قدیمی میزنه…
Ali Keyhani
۱۵ تیر ۱۴۰۰کاش بجای 812 سوپرفست،812 کامپتزیونه توی تورنومنت قرار میگرفت
Ninja
۱۵ تیر ۱۴۰۰اونطوری که اول میشد به راحتی
Swedish arrogant tiger
۱۵ تیر ۱۴۰۰انتخاب تا حدودی سخت بود از اون جایی که استون مارتین طراحی زیبا و جالبی داره، اما نهایتا سوپر فست، با توجه اینکه فراریه و تنفس طبیعی.
مهردادکمال
۱۵ تیر ۱۴۰۰رخ استون جذابتره
SF90 STRADALE
۱۵ تیر ۱۴۰۰تعریف مجله TopGear از ۸۱۲ سوپرفست
وقتی وارد جاده می شود شما همه چیز را فراموش می کنید
صدای لاستیک ، فرمان عصبی و قیمت را فراموش می کنید
شما حتی نام خود ، محل زندگی و خویشاوندان خود را فراموش خواهید کرد
این یک ماشین نیست _ این یک بمب است با چهار چرخ
باید گفت این فراری با این موتور تنفس طبیعی ، حماسی است
👑👑 Ferrari 👑👑
GT
۱۵ تیر ۱۴۰۰مدل GTS که دیگه از سوپرفست هم محشر تره 👌
محمد امین
۱۵ تیر ۱۴۰۰گفته شده فراری ۸۱۲ مثل پرستیدن میمونه ، وقتی بعد از یه روز کاری سوارش میشی همه ی خستگی هات رو در میاره و کلی خوشحالت میکنه
Amin
۱۵ تیر ۱۴۰۰ببخشید پلستیشن
سهند
۱۵ تیر ۱۴۰۰انتخاب من فراری است.
🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪
۱۵ تیر ۱۴۰۰فراری
پشت استون کمی یاد آور پورشه تایکان نیست ؟
Amirreza
۱۵ تیر ۱۴۰۰چرا یاد آوره ولی این زودتر معرفی شده
( Only she reminds me of love )
۱۵ تیر ۱۴۰۰من هنوز متوجه نشدم که چرا هندلینگ ماشین های استون مارتین همیشه ضعیف تر از رقبا هستن با این قیمت بالای ماشین هاشون.
GT
۱۵ تیر ۱۴۰۰اگر اشتباه نکنم به خاطر وزن بالاتر و کنترل سخت تر خودرو هست که هندلینگ و چابکی مناسبی نداره در برابر قیمت
Amirreza
۱۵ تیر ۱۴۰۰آستون مارتین بیشتر از اینکه یه گرندتورر اسپرت مثل ۸۱۲ باشه سعی کرده یه گرندتورر لوکس مثل بنتلی و اس ۶۵ کوپه باشه برای همین ممکنه اولویت های دیگه ای داشته باشه
Philipp
۱۵ تیر ۱۴۰۰استون مانند مرسدس بنز دوست داره که لوکس و سریع باشه
اما اینکار نیاز به تجربه زیاد داره که استون بخاطر مشکلات مالی ای که قبلا داشته نتونسته به اندازه بنز اون تجربیات رو کسب کنه نتیجتا هندلینگ ضعیف تری داره
GT
۱۵ تیر ۱۴۰۰البته استون مارتین بیشتر به سبک بنتلی خودرو میسازه ( لوکس و بسیار سریع) و شباهت زیادی به محصولات مرسدس نداره مقایسه شما اشتباه هست چون خودرو های هر کدام در کلاس های کاملا متفاوتی قرار دارند
محمد امین
۱۵ تیر ۱۴۰۰یه چیزی هم بگم ، ۸۱۲ کاپوت خیلی خیلی بزرگی داره ، حساب کنید آمریکایی ها کاپوتشون خیلی بزرگه ، فراری موتورش همون حجم رو داره ، و لی در هر سمت ۲ تا سیلندر بیشتر ، یه جا دیدم ۴ نفر روی کاپوت f12 دراز کشیده بودن تازه جای دونفر دیکه هم بود ، حالا ۸۱۲ کمی کاپوت بزرگتری نسبت به f12 داره ، خودتون حساب کنید
ماکسیمیلیان ، ای ضامن آهو (علیه السلام)
۱۵ تیر ۱۴۰۰«به نام خداوند بخشنده بخشایشگر»
دنبال چیستی؟عشاق نمایان همه عقل را تافته ی جدا بافته از قلب میدانند
عاقلان این زمان قلب را ضد عقل میدانند
عشق خالص ، پاک است و هیچ شهواتی خانه اش را نا پاک نخواهد کرد ، شاید در خانه اش را بزند اما عاشق مخلص دنیوی نیست که با باد بلرزد
عاقل مخلص یکسوست گر نادانی در خانه اش را بزند با حقیقت پاسخگوست.
ان کس که عقل و دل را جدا میداند ، بدان که دو روییست احمق و نا نجیب!
عقل و دل تو را یک سو فرا میخوانند
دنبال چیستی؟قلب ان چه میگوید که عقل ان را میخواند!
«ماکسیمیلیان»
و اما درباره ی نظرسنجی
عقل و دل یک سو را فرامیخوانند
پس فراری اسب سرکش ایتالیایی انتخاب ما خواهد بود.
پدال عزیز خواهشی داشتم ، ان هم اینکه این دیدگاه بنده ی حقیر را پذیرا باش و بپذیر ؛ با سپاس 🌷
Mf1
۱۵ تیر ۱۴۰۰چطور وقتی جیپ ۳هزار دلار ارزونتر از لندرور هست همه میگن چون جیپ ارزونتره انتخابم جیپه ولی اینجا ۳۰ خزار دلار چیزی نیست
طراحی استون یه سرگردن از رقیبش بالاتره بدون شک خودروهای استون بیشتر به زیبایی و لوکس بودن خودروهاش اهمیت میده نه به سزیع بودن داخل پیست یا درگ
مهدی
۱۶ تیر ۱۴۰۰واقعا 812 یه چیز دیگس
الهه زیبایی
و از همه مهم تر یه V12 تنفس طبیعی
رامتین
۱۶ تیر ۱۴۰۰فراری بیشک انتخاب من. تنها شرکتی که میتونه فراری را اذیت کنه بنظرم مکلارنه.
fara2001
۱۸ تیر ۱۴۰۰بدون شک استون مارتین dbs زیباترین خودروها رو استون میسازه
AMG GT R
۸ مرداد ۱۴۰۰👊Ferrari 👊
M.K karimi
۷ مهر ۱۴۰۰به جرئت یکی از سخت ترین دوئل ها !!!!