هرکدام از نسخههای آستون مارتین ونتیج، بهتر از قبلی است. بنابراین جای تعجبی ندارد که ونتیج GT3 قویترین و کاملترین خودروی این شرکت باشد.
آستون مارتین ونتیج GT3 را میتوان پاسخی مستقیم به پورشه ۹۱۱ GT3 دانست. در واقع این خودرو مابین دو خودروی ونتیج S و مدل مسابقه ای GT3 Racer جای میگیرد. آستون مارتین با بهینهسازی موتور ۱۲ سیلندر ۶.۰ لیتری این خودرو، ۲۷ اسب بخار اضافی کمسب کرده و توان مجموع موتور را به ۵۹۲ اسب بخار رسانیده است. گشتاور نیز با اندکی افزایش به ۶۲۵ نیوتن متر میرسد. ارتقای موتور با تغییر منیفولدهای ورودی با هندسیه تجدیدنظر شده و سیستم اگزوز تیتانیومی حاصل گردیده است. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس هفت سرعته خودکار استفاده میشود که نیرو را به چرخهای عقب گسیل میدارد. تلاش شرکت بریتانیایی برای کاهش وزن، در بدنه و قطعات فیبر کربنی، نمود بیشتری یافته است. پنجرههای عقب از جنس پلی کربنات بوده و درب کاپوت و پوسته درها و بالهها و اجزای آئرودینامیکی از فیبرکربن میباشند. سقف فیبرکربنی هم به صورت آپشن ارائه میگردد. بدین ترتیب با کاهش ۱۰۰ کیلوگرمی وزن، این خودرو ۱۵۶۵ کیلوگرم وزن خواهد داشت. GT3 همچنین از تعلیق ارتقا یافته و ترمزهای کربن سرامیکی ساخت برمبو و چرخهای آلیاژی ۱۹ اینچی منیزیومی همراه با تایرههای میشلن پایلوت سوپر اسپرت در اندازه ۲۶۵/۳۵ در جلو و ۳۲۵/۳۰ در عقب سود میبرد.۱۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ بهمن ۱۳۹۳درود .
عجب رنگ امیزی عالی ایی .
موتورش خیلی بیشتر از این ها میتوانست خروجی داشته باشه .
Mostafa&S
۲۹ بهمن ۱۳۹۳درود
استون مارتین از نظر تکنولوژی از خودروسازای بزرگ عقبتر هست…
REZA J.J
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ولی هرچی باشه با بزرگانی چون r8 و 911 رقابت میکنه
Zonda R
۲۹ بهمن ۱۳۹۳@.F
تحقق رویایی مدرن که حس نوستالوژیک رو القا میکنه
این بنظرم تعریف vantage هستش
در این نسخه به مراتب از وانتیج s
زیباتر بنظر میرسه
با یه نگاه به طراحیه روف متفاوت و هم رنگ بودن اسپویلر اسپلیتر دیفوز رکاب و اینه ها و جلو پنجره از نکات جذاب و خاص این مدله و رنگامیزی خاص بدنه
در واقع خوب بودن همیشه به معنای بهترین بودن نیست
استون بسیار خاص هستش و حتی در مونت کارلو هم نظرهارو به سمت خودش برمیگردونه
Vantage s رو شاخص ترین مجله هایه دنیا بهترین استون میدونستن
البته میشه با قیمته استون خودروهایی سریع تر رو خریداری کرد
ولی بسیار قابل احترام و زیباست
در همه ی کلاس ها
با احترام برای نظر بقیه دوستان
NA-NikandreosApotheon-NA
۲۹ بهمن ۱۳۹۳آستون مارتین همیشه در ظاهر جزء بهترین ها بوده ولی در باطن و بخش فنی یک دهه از آلمانی ها عقبه.جگوار هم همینطور.
ولی مک لارن و بنتلی هم پای آلمانی ها هستن.
ASTON MARTin
۱ اسفند ۱۳۹۳بنتلی از جهت مصارف سوپر اسپورتی و توی پیست حتی به نسبت استون هم حرفی برا گفتن نداره
NA-NikandreosApotheon-NA
۳۰ بهمن ۱۳۹۳انگار پست آستون زیاد جذاب نبود!!!!!!
فقط 14 کامنت
M5
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ایا میدونستید این رنگ بندی یه معمار معروف ک شدیدا طرفدار آستون مارتینه انجام داده ؟؟؟
hero
۲۹ بهمن ۱۳۹۳همیشه گزینه های بهتر از استون مارتین تو بازار وجود داره
ASTON MARTin
۱ اسفند ۱۳۹۳چی مثلا
سجاد
۲۹ بهمن ۱۳۹۳I LOVE IT … :-D
همچین فیس لیفت های زیبا و طراحی های وسواسی برای تک تک پیچ و مهره هارو فقط میشه تو ماشینای انگلیسی و ایتالیایی دید.
لحظه شماری می کنم برای نمایشگاه ژنو !!
امیدوارم هرچه زودتر رقابتـش با پورشه 911 رو ببینم
مرسی عزیز
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳آستون مارتین اونم ونتیج واقعا شاهکار طراحیه ولی ماشینای آستون مارتین تنها مشکلشون شتابشونه البته در مقایسه با بزرگانی چون مکلارن پورشه فراری .البته حرفایی در مورد همکاری اونا با amg هست که اگه درست باشه فکر کنم اونم حل بشه
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۹ بهمن ۱۳۹۳درود
احمد جان این احتمال هست که موتورهای پاگانی به زودی روی استون مارتین نصب بشه
مسلما اون موقع اوضاع دیگه خیلی فرق میکنه
محمد
۲۹ بهمن ۱۳۹۳بجر در طراحی در بقیه موارد در برابر 911 حرفی برای گفتن نداره
سعید
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ظاهرش خیلی قشنگه ولی باطنش رو نمیدونم :D
Reza
۲۹ بهمن ۱۳۹۳با اینکه از استون خوشم میاد ولی عمرا به پای 911 gt3 برسه
godfather
۲۹ بهمن ۱۳۹۳استون مدل جذابی داره ولی به نظر من شاهکارش مدل DB9
E 36
۳۰ بهمن ۱۳۹۳آونتادور
arash
۲ اسفند ۱۳۹۳اگه اهل ماشین هستین برین بخونین مدیر فنی این شرکت تضمین داده با پورشه 911 gt3 که شکست میده اما مشکل اصلی این ماشین وزنش هست