آستونمارتین قصد دارد اولین کراساوور خود یعنی BDX را در ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) در پکن رسماً رونمایی کند اما حالا پیش از آن، تصویری از کابین این شاسیبلند لوکس را منتشر کرده است. با توجه به این تصویر، DBX از غربیلک فرمان دورنگ برخوردار است که پشت آن یک صفحه آمپر دیجیتالی قرار گرفته است. در سمت راست این قسمت نیز کنسول میانی منحصربهفردی به چشم میخورد که در بالای آن نمایشگر بزرگ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و دکمههای گیربکس جای گرفتهاند. در ادامهٔ این قسمت هم دریچههای تهویهٔ عریض، دکمههای شیک و تریم چوبی دیده میشود.
آستونمارتین این کنسول مرکزی را بهعنوان یک پُل توصیف کرده است که حالت زیبا و شناوری دارد. طراحی باز این کنسول به خریداران این امکان را میدهد تا وسایلی مثل کیفدستی و بطریهای آب را سریعاً در محفظهٔ اشیاء قرار دهند. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای برجستهٔ کابین DBX نیز میتوان به سقف شیشهای پانوراما، تریم فلزی و تودوزی آلکانترا و چرم پریمیوم اشاره کرد. آستونمارتین همچنین به سرنشینان عقب هم توجه داشته و برای آنها سیستم کنترل تهویهٔ مجزا و چهار دریچهٔ تهویه در نظر گرفته است.
سازندهٔ بریتانیایی فعلاً جزئیاتی از کابین DBX اعلام نکرده اما وعده داده است که این کراساوور لوکس از لحاظ فضای پای جلو و عقب پیشروی کلاس خود باشد. به گفتهٔ آستونمارتین، در داخل DBX به کوچکترین جزئیات بسیار توجه شده است بهگونهای که طراحان شش ماه را برای بهبود موقعیت راننده و اطمینان از دید خوب و دسترسی آسان به کنترلرها صرف کردهاند. حتی آنها کودکانی را در قسمت عقب خودرو قرار دادهاند تا بازخورد آنها از ورود و خروج به صندلیهای عقب را دریافت بررسی کنند.
آستونمارتین اما علاوه بر انتشار تصویری از داخل DBX، قیمت آن در بازارهای مختلف را هم اعلام کرده است. قیمت این کراساوور لوکس بریتانیایی در ایالاتمتحده از ۱۸۹,۹۰۰ دلار آغاز میشود که این یعنی به میزان قابلتوجهی از بنتلی بنتایگا V8 با قیمت پایهٔ ۱۶۸ هزار دلار گرانتر است. DBX در دیگر بازارهای کلیدی هم مثل بریتانیا با قیمت ۱۵۸ هزار پوند، آلمان با ۱۹۳,۵۰۰ یورو و در ژاپن با ۲۲,۹۹۵,۰۰۰ ین عرضه خواهد شد. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، DBX به پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی مرسدس-آامگ مجهز شده است که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. به گفتهٔ آستونمارتین، این ماشین میتواند در کمتر از هشت دقیقه یک دور پیست نوربرگرینگ را طی کرده و به حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
MAHDI
۱۶ آبان ۱۳۹۸دیروز داشتم تست هاشو در نوربرینگ میدیدم!!!
توفیلم جذاب تر از تصاویر هستش.وقطعا یکی از جذاب ترین کراس اوورهای پرفومنس بازار میشه!!!
MAHDI
۱۶ آبان ۱۳۹۸امروز مجله AUTO BILD پورشه 911 توربوS مدل 2020 رو تست کرد.اونم بدون هیچ استتاری. اینکه معرفی شده یا نه نمیدونم ولی این مجله آلمانی توربوS مدل 2020 رو تست کرد.
قدرت 911 توربو اس 650 اسب بخار و800 نیوتن گشتاور هستش که اگه بخوایم با عملکردی که نسخه کرراS داره اونم با 445 اسب بخار مقایسه اش کنیم مدل توربوS با 650 اسب و 800 نیوتن گشتاور عملکردش خیره کننده خواهد بودو بدون شک کمتر سوپر اسپرتی یارای رقابت باهاش رو خواهد داشت!!!!
doubt
۱۶ آبان ۱۳۹۸چه هیولایی بشه توربو اس 2020. ولی عجیبه ی مجله تست کرده. اصلا معرفی نشده که هنوز
Amir.ferrari
۱۶ آبان ۱۳۹۸آره منم امروز تو اتوبیلد دیدم تستشو،تعجب کردم چطور قبل از معرفی رسمی بدون استتار بررسی شده،فیلماشو تو نوربرگرینگ هم دیدم،خیلی خیلی سریع بود،فکر کنم رکورد gt2rs رو بشکونه! یه زنگ خطر جدیه برا سوپرکارای فراری و مکلارن…
Saeed
۱۶ آبان ۱۳۹۸اصل کاری هنوز نیومده
Gt2 rs
اون دیگه کابوسه واسه رقباش.….
مهزیار
۱۶ آبان ۱۳۹۸مزدای خوبیه
doubt
۱۶ آبان ۱۳۹۸بنظر من استون همیشه یکم بیش از ارزش تولیداتش پول میگیره از ملت. از بنتایگا گرونتره. اگه هم قیمتم بود باز من بنتایگارو انتخاب میکردم
net
۱۶ آبان ۱۳۹۸سقف سانروف بزرگش قشنکه
Ferrari Fxx K Evo
۱۶ آبان ۱۳۹۸این استون در حد بنتلی بنتایگا لوکس ، هست و از بنتایگا پرفورمنس بهتری داره چه در پیست و چه در خط مستقیم
و مثل بنتلی نام و تاریخچه ی درخشانی ، در کارنامه ، داره
–
طبیعی هست که قیمت ، گرونتری ، داشته باشه از بنتایگا !