به تازگی یک دستگاه استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر مدل ۲۰۰۷ که کارکرد نسبتاً بالایی هم داشت به قیمت حدود ۳۰ هزار دلار فروخته شده است. با همراهی یکدیگر مروری بر مشخصات این خودروی بریتانیایی خواهیم داشت.
خودرویی که مشاهده میکنید از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۳ لیتری و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک اسپرت شیفت سود میبرد. از جمله تجهیزات آن میتوان به رینگهای ۱۹ اینچی ۷ پره، دیفرانسیل لغزش محدود، چراغهای جلوی زنون، صندلیهای برقی و گرم شونده و سیستم تهویه مطبوع خودکار اشاره کرد. نمایندگی فروشنده این خودرو را در سال ۲۰۱۵ خریداری کرده و از آن زمان تاکنون استون مارتین یاد شده حدود ۱۱ هزار کیلومتر کار کرده و کارکرد کلیاش به حدود ۱۵۶ هزار کیلومتر رسیده است.
ظاهراً چند هفته پیش رنگ مشکی بدنه تجدید شده و لاستیکها نیز تعویض شدهاند. نمایندگی مربوطه میگوید روغن خودرو نیز به تازگی تعویض شده و دفترچه راهنمای خودرو، گزارش سابقه تعمیرات و سرویسها و… نیز موجود بودهاند. وقتی به بدنه استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر یاد شده نگاه کنید رنگ مشکی جت بلک به همراه اسپویلر عقب یکپارچه، ورودیهای هوای روی کاپوت، چراغهای عقب LED و خروجیهای اگزوز دوبل خودنمایی خواهند کرد. فروشنده میگوید کاپوت، سپر و گلگیرهای جلو دوباره رنگآمیزی شدهاند تا اثرات برخورد سنگریزهها محو شود.
رینگهای ۱۹ اینچی یاد شده نیز با لاستیکهای جلو و عقب ۲۳۵/۴۰ و ۲۷۵/۳۵ هانکوک ونتوس S1 AS همراه شدهاند. در کابین این استون مارتین مدل ۲۰۰۷ تجهیزاتی همچون صندلیهای برقی و گرم شونده با پوشش چرم فاکس دیده میشوند. سیستم صوتی CD، پدالهای آلومینیومی و سیستم تهویه مطبوع خودکار نیز جزو دیگر تجهیزت هستند. البته با نگاهی به صندلی راننده و دکمههای روی کنسول میتوان به کارکرد بالای ونتیج کوپه یاد شده پی برد. فرمان سه پره خودرو نیز با چرم پوشیده شده و پدال شیفترهای پشت آن نیز به چشم میخورند. همانطور که گفته شد کارکرد این خودرو به حدود ۱۵۶ هزار کیلومتر میرسد. پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۳ لیتری استون مارتین ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۹ نیوتون متر گشتاور تولید میکند و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز نیرو را به چرخ های عقب میفرستد. وبسایت بررسی کننده این خودرو خاطرنشان ساخته در تاریخچه خودرو خبری از تصادف یا دیگر آسیبها به بدنه و قوای محرکه نبوده است. در نهایت باید گفت استون مارتین ونتیج کوپه ۸ سیلندر یاد شده در نهایت با قیمت ۳۰,۵۰۰ دلار فروخته شده است.
Reza Waffen SS
۲ خرداد ۱۴۰۲میشه 1.5 میلیارد هم قیمت یه دیگینیتی 😳
R/T
۲ خرداد ۱۴۰۲به کجا داریم میریم
Behnood
۲ خرداد ۱۴۰۲بابا دیگنتی ۲ تومن به بالاست
Python
۲ خرداد ۱۴۰۲بله هم قیمت دیگینیته
اما توی اروپا اگه بخوای داشته باشیش
باید هم قیمتش پول مالیات وقطعات بدی
MehdiTurbo
۳ خرداد ۱۴۰۲با پول مالیات و قطعاتش هم قیمت ازرا و جنسیس دست دوم ۲۰۰۷ تو ایرانم نمیشه بازم چیزی هست بخوای بعدش بگی ؟؟؟
Python
۳ خرداد ۱۴۰۲پس نتیجه گرفتیم صاحب خودرو نادانه که خودروشو به این قیمت مفت میفروشه وهیچ مشکلی با مالیات وتامین قطعاتش بعد از پنج سال نداره
اونی هم که بجای این رنو سیمبل ۲۰۲۲مسخره یه نادانه
net
۳ خرداد ۱۴۰۲کنسول و داشبورد و صفحه نمایش استون و جگوار قدیمی شده و نیاز به طراحی جدید و به روز دارد
Behnood
۲ خرداد ۱۴۰۲با قیمت ۲۰۷ ما رفته ونتیج خریده
خدااااا
Behnood
۲ خرداد ۱۴۰۲با قیمت ۲۰۷ ما رفته ونتیج خریده
خدااااا
البته از اونجایی که ۲۰۶ با لندکروز فرق نداره پس احتمالا ۲۰۷ هم با ونتیج فرق نمیکنه
R/T
۲ خرداد ۱۴۰۲اووووووف عجب چیز معرکه ای
حیف که کارکردش زیاده
mahan
۲ خرداد ۱۴۰۲نیم ساعته دارم به صفحه کیلومترش نگاه مکینم از بس که زیباست طراحیش
hummer
۲ خرداد ۱۴۰۲اینکه چیزی نیست اینجا ماکسیما با 350 –400
ماشین سالم
خونگی
موتور سرحال
قیمت :1و نیم میلیارد
Python
۲ خرداد ۱۴۰۲خب ببین خیلی از مردم پول قطعات ماکسیما رو ندارن وکلا ماشین کهنه دوست ندارن میرن سمت ایرانی وچینی نو وگرنن که ماکسیما سلطان بود وهست
حسین
۲ خرداد ۱۴۰۲چقدر افت قیمت!!!
بخاطر قوانین مالیات و بیمه و تست های فنی هست؟؟
یعنی اونجا ماشین ارزون هست ، مخارج بالا ! پس هیشکی اینو نمیخره تا صاحبش مجبور بشه مفت بده؟
و بجاش میرن مترو سواری؟
Hamilton1970
۲ خرداد ۱۴۰۲قیمتش خیییلیییی پایینه
هرکی اینو بخره یه دست به سر و روش بکشه بالای صدهزار تا میتونه بفروشدش یا اینکه میتونه هم بهش برسه سوارش بشه و لذت ببره
Alan.r
۲ خرداد ۱۴۰۲این قیمت واسه یه همچین ماشینی خیلی کم نیست ؟
❤BMW❤
۲ خرداد ۱۴۰۲وای
Tesla فن کیاسری
۲ خرداد ۱۴۰۲فقط تسلا خوبه
A.m.A
۲ خرداد ۱۴۰۲چرا نسل شما منقرض نمیشه
KF
۲ خرداد ۱۴۰۲فقط تو خوبی
Bmwgg6
۲ خرداد ۱۴۰۲صحیح… 🙏🗿😂
منتظرم تسلا برشکست کنه ببینم شما تسلا فن ها میرید تو کدوم سوراخ موش
بهنام
۲ خرداد ۱۴۰۲سال ۱۳۸۸ یه دونه ونتیج با رنگ آبی تو بابلسر دیدم جلوی یه رستوران پارک بود . خلاصه انقدر ابیتادم تا طرف غذاشو خورد اومد ماشینو استارت زد و حرکت کرد . منم منتظر شنیدن صدای معرکه ی این ماشین بودم . ازش عکس هم گرفتم. شب بیاد ماندنی بود . واقعا زیبا بود .
بهنام
۲ خرداد ۱۴۰۲سال ۱۳۸۸ یه دونه ونتیج با رنگ آبی تو بابلسر دیدم جلوی یه رستوران پارک بود . خلاصه انقدر ایستادم تا طرف غذاشو خورد اومد ماشینو استارت زد و حرکت کرد . منم منتظر شنیدن صدای معرکه ی این ماشین بودم . ازش عکس هم گرفتم. شب بیاد ماندنی بود . واقعا زیبا بود .
BMW
۲ خرداد ۱۴۰۲دونفره بیش تر جا نمیشیه 🥲برای عقبش نمیشه دونفر رو جا کرد فکر کنم بشه ها لذت رانندگی چندبرابر میشه
محمد
۲ خرداد ۱۴۰۲حیف از عمر شیرینی که اینا واسمون حروم کردن…..
پیمان
۲ خرداد ۱۴۰۲سلام
فقط میتونم بگم خدایا به داد ما ایرانی ها برس ماهم انسانیم
ماهم حق زندگی داریم
یاس ی
۳ خرداد ۱۴۰۲از نظر من شاید تنها نکته منفی در طراحی این عروسک استفاده از دکمه به جای دسته دنده معمولی یا چرخان باشه. البته این مدل ماشینها هزینه بیمه و مالیات بالاتری نسبت به خودروهای معمولی دارن. هزینه نگهداریشون برای خیلیها بالاست.