آستون مارتین

استون مارتین DBX707 سریعترین شاسی بلند جهان معرفی شد

محصول جدید استون مارتین، نسخه‌ای تقویت‌شده از  DBX با قدرت ۷۰۷ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متر است. این کراس‌اوور، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۳ ثانیه و نهایت سرعت ۳۱۰ کیلومتر برساعت دارد.

طی سال‌های اخیر، پورشه کاین توربو S و لامبورگینی اوروس، جدالی نزدیک برای رسیدن به عنوان سریع‌ترین شاسی بلند جهان را داشتند. در نهایت، پورشه توانست با رکوردزنی در نوربرگ رینگ، برتری خود را ثابت کند؛ اما حالا رقیب تازه از انگلیس، کاین توربو S و اوروس را به چالش کشیده است.

استون مارتین Aston Martin DBX707

نسخه‌ی استاندارد از استون مارتین DBX پیشرانه‌ی ۴ لیتر V۸ ساخت مرسدس AMG دارد. این مدل، قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. DBX  در زمان ۳/۹ ثانیه از سکون به سرعت‌ صد کیلومتر برساعت می‌رسد و آستانه قیمت ۱۸۰ هزار دارد.

مدل جدید DBX، قدرت ۶۹۷ اسب بخار (۷۰۷ اسب بخار در سیستم متریک بریتانیا) و ۹۰۰ نیوتن‌متر ارائه می‌کند. این پیشرانه از نظر حجم و فناوری، مشابه مدل معمولی است اما توسط مهندسان مرسدس AMG و  استون مارتین، ارتقا داده شده است. توربوشارژها، سیستم هوارسانی، اگزوز و پردازنده ECU برای  DBX۷۰۷ متفاوت از مدل استاندارد هستند. به همین دلیل صدای پیشرانه‌ی V۸ نیز بلندتر شده است.

استون مارتین Aston Martin DBX707

استون مارتین DBX707 ، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۳ ثانیه و صفر تا ۱۶۰ کیلومتر برساعت ۷/۴ ثانیه دارد. بنابر مصاحبه‌ی توبیاس موئرز، رئیس شرکت استون مارتین، DBX707 تنها شاسی بلند دنیا با سیستم شروع حرکت مشابه خودروهای مسابقه‌ای (Race Start) است و در این حالت می‌تواند از دور موتور ۴ هزار RPM شتاب‌گیری را آغاز کند.

بهینه‌سازی DBX707 به پیشرانه خلاصه نمی‌شود. جعبه‌دنده‌ی این مدل، نسخه‌ی جدید ۹ سرعته اتوماتیک با کلاچ تَر (کلاچ روغنی :wet-clutch) و قابلیت تعویض دستی است. سیستم کنترل الکتریکی دیفرانسیل عقب نیز، عملکرد سریع‌ترین نسبت به DBX معمولی دارد. استون مارتین DBX707 مجهز به فناوری دو دیفرانسیل دائمی با تقسیم نیروی هوشمند، باتوجه به شرایط رانندگی خواهد بود. این تجهیزات، فرمان‌پذیری خودرو در پیچ‌های تند یا مسیرهای لغزنده را بهبود می‌دهند.

استون مارتین Aston Martin DBX707

شاسی DBX707 تقویت شده است. همچنین سیستم تعلیق و فنرهای بادی هم تنظیمات جدید دارند تا تعادل خودرو بهتر شود. فناوری مدیریت تعادل الکترونیک در استون مارتین (Electronic Active Roll Control) که با نام اختصاری eARC شناخته می‌شود؛ تنش‌های ناگهانی بدنه و خطر واژگونی را کنترل می‌کند. فرمان برقی با تنظیمات جدید، ترمزهای کربن سرامیک بزرگ و چرخ‌های ۲۲ یا ۲۳ اینچ، دیگر امکانات خاص DBX۷۰۷ هستند.

استون مارتین Aston Martin DBX707

فضای داخلی و بیرونی استون مارتین DBX707 هم تفاوت‌هایی با مدل اصلی دارد. در کابین، صندلی‌های اسپرت با خط روشن در وسط، اتاق DBX707 را متمایز نشان می‌دهند، همچنین ادوات فیبرکربن در این خودرو نیز، بیشتر از نمونه‌ی استاندارد است. کلیدهای مورد نیاز برای انتخاب حالت رانندگی و صدای خروجی اگزوز هم مخصوص DBX707 طراحی شده‌اند. در نمای بیرونی، کیت بدنه‌ی ویژه با ادوات فیبرکربن برای سپرها، کاسه چراغ، رکاب، سقف، بال عقب و آینه بغل وجود دارد.

برای خرید جدیدترین محصول استون مارتین، آستانه قیمت ۲۳۲ هزار دلار وجود دارد. هزینه‌های مرتبط با حمل خودرو به مقصد خریدار در کشورهای مختلف و مالیات‌های خاص مدل‌های لوکس یا پرمصرف،  به قیمت DBX707 اضافه می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. Philipp

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1109 ديدگاه)

    وضعیت این سریع ترین شاسی بلند ها هم مثل سریع ترین ماشین ها توی دهه 60 شده
    ماهی یبار یکی میاد رکوردو میزنه

    موافقم 50
    مخالفم 4
    1. shirko

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (125 ديدگاه)

      قیافه ی بسیار لوکس و گران قیمتی داره .

      موافقم 46
      مخالفم 4
      1. جناب ایکس

        ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (1458 ديدگاه)

        اون جلو پنجره ای که خطای سفید افقی داره خیلی زیباست

        موافقم 18
        مخالفم 2
        1. Sina10

          ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (2428 ديدگاه)

          خیلی خوب شد به اون جلوپنجره زیبا اشاره کردین برای من یادآور مدل افسانه ای وان۷۷ بود
          جالبه بدونین تو صفر تا صد ، این SUV از سوپرماشینی که تقریبا ۱۰ سال پیش پرچمدار استون مارتین بود ( وان ۷۷) سریعتره! موتور وان ۷۷ که توسط کاسورث یا کازوورث ( یا به هرشکلی که مینویسنش!) روش کار شد ، موتور اولیه مشابه چیزی بود که در DB9 و DBS هم دیده بودیم ولی نتیجه نهایی خیلی بهتر از اب دراومد
          نتیجه یه موتور ۷ لیتری عظیم ۷۵۰ اسب بخاری شد
          استون مارتین حالا با موتور ۴ لیتری AMG داره قدرتی نزدیک رو تولید میکنه! از وان۷۷ همونطوری که از اسمش واضحه ۷۷ تا ساختن
          وزن وان ۷۷ هم قرار بود حدود ۱.۵ تن باشه که در طی توسعه تا ۱۶۳۰ کیلوگرم افزایش پیدا کرد ، شاید برای همین هم بود که عملکرد فنیش میتونست بهتر بشه ، استون بعدا روی مدل تک ساخت ویکتور وزنشو کمتر کرد که دربارش توضیحاتی میدم
          که بازم توسط کاسورث تقویت شد و قدرتی معادل ۸۳۶ اسب بخار در ۷۵۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۸۲۱ در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه از موتور ۷.۳ لیتری V12 تنفس طبیعی قبلی و وزن کاهش یافته تا ۱.۵ تن
          گیربکس ۶ سرعته و خب به دلیل تک ساخت بودن ، انچنان اطلاعات ریزی ازش در دسترس نیست ولی میشه درباره ظاهرش نظر داد
          به نظرم ماشین خلی شبیه به ولکان دراومد تا نسخه اصلی وان۷۷ به نظر من ، حتی سیستم تعلیق مشابه چیزیه که تو ولکان استفاده شد ، و کلا خشن تر از وان۷۷ اصلی شده ، در حالی که نسخه اصلی یه ترکیب گرندتورر لوکس و زیبا با یه سوپرماشین به حساب میومد ، عقب یه حالت خاصی پیدا کرده و اسپویلری که نیروی رو به پایین رو افزایش میده تا مقدار بسیار زیادی ، حتی بیشتر از ونتیج GT4
          توی بررسی تاپ گیر هم ۹ گرفته و از موتور V12 و گیربکسش راضی بودن ، هرچند تاپ گیر بررسی ها و نمرات عجیب کم نداشته مثل کارانددرایور
          یه نکته جالب درباره ویکتور طراحی الگو گرفته از ونتیج V8 دهه ۸۰ میلادیه
          و جالب اینه که همون ونتیج هم به نظر من هر وقت که عکسی ازش میبینم یاد موستانگ نسل اول میوفتم تا یه استون مارتین.
          خواستم درباره ونتیج V8 و ولکان هم توضیحاتی بدم که فکر کنم دیگه خیلی طولانی شد!

          موافقم 14
          مخالفم 1
        2. جناب ایکس

          ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1458 ديدگاه)

          وان ۷۷ یک شاهکار به تمام معناست

  2. مازیار

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    نمی دونم این تب سرعت چی هست که دست از سر هیچ سگمنتی بر نمی داره
    اوروس معرفی میشه بعدش کاین توربو جی تی با ۱/۰۷ جی شتاب جانبی! میاد نیم ثانیه رکوردش رو میزنه حالا هم که این
    خوب پس لطف سواری دلنشین یه شاسی بلند فوق لوکس چی میشه؟

    موافقم 35
    مخالفم 4
  3. GMA

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    فراتر از انتظار هست! فکر نمیکردم تا این حد عالی باشه

    موافقم 31
    مخالفم 1
    1. ehsan.fa

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1948 ديدگاه)

      نمیدونم منظورت از انتظار چی هست ولی این دیگه آخرشه ، از نظر رانندگی شاید بگی Q8 در حد اینه ولی از نظر تجمل و برندینگ هیچی به پاش نمیرسه. جایی که این عزیز دل باشه فقط اوروس میتونه رقابت بکنه. من زیاد انگلیسی ها رو دوست ندارم و فن آمریکا هستم ولی این یه چیز دیگه س ، دوستانی که میخوان کولینان رو اسم ببرند بدونند که کولینان تو حالت پایه دوبرابر این قیمت داره

      موافقم 17
      1. Sina10

        ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (2428 ديدگاه)

        مشکل اینه که نسخه پایه DBX
        نه قیافه اش اونجوری که باید میبود بود
        نه توانایی فنیش
        و نه قیمتی متناسب با توانایی هاش داشت
        تنها مزیتش کابین زیبا و با کیفیت و نام استون مارتین بود ، بیشتر واسم یه ونتیج کراس اوور شده بود ، هرچند که شباهتی هم با هم نداشتن!!😂 قیافش قشنگ برای ۱۰ سال قبلتر از خودش بود
        انتظارات رو خیلی پایین اورده بود
        من بشخصه تصور این توانایی فنی مناسب رو نداشتم

        موافقم 6
        مخالفم 2
  4. RKH7787

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (538 ديدگاه)

    اقا مگه پیکاپ ها هم شاسی بلند محسوب نمیشن؟
    اصن نشن!
    آئودی RQ8 هویجه؟

    موافقم 24
    مخالفم 5
  5. امین

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (461 ديدگاه)

    به نظر من بینظیر ترین شاستی بلند لوکس هست این ماشین

    موافقم 15
    مخالفم 14
  6. Joker

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (607 ديدگاه)

    کاین توربو GT هم سه ثانیه ست،البته با قدرت کمتر…

    موافقم 30
    مخالفم 5
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (2961 ديدگاه)

      اون اسطوره است
      واقعا هیولاست

      موافقم 36
      مخالفم 6
  7. Aboalfazl demon

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (527 ديدگاه)

    شتاب دورانگو هلکت چقده؟

    موافقم 13
    مخالفم 2
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (2961 ديدگاه)

      Supercharge 6.2-liter V-8 710 hp 874 Nm
      Acceleration 0 -100 Km/h 3/6 second

      موافقم 27
      مخالفم 1
      1. Aboalfazl demon

        ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (527 ديدگاه)

        تشکر

      2. sobhaaaaaaan

        ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (38 ديدگاه)

        از لحاظ حداکثر سرعت میگه

  8. امین

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (519 ديدگاه)

    بی سر و صدا چه محصولی دادن عجببببب بی سر و صدا

    موافقم 16
    مخالفم 2
  9. مردیم از خوشی

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1461 ديدگاه)

    این شد یه چیزی در حد اسم و رسم استون مارتین
    امیدوارم بنز هم یه رقیب بفرسته تو میدان

    موافقم 21
    مخالفم 2
    1. ارین صاحب جمعی

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1101 ديدگاه)

      عزیزم بنز نیازی نداره بفرسته این خودش زاییده بنزه موتورش موتور بنزه

      موافقم 37
      مخالفم 8
      1. مردیم از خوشی

        ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (1461 ديدگاه)

        چون موتورش بنزه ، دیگه بنز نباید رقیبی برا این محدوده بسازه 😐

        موافقم 23
        مخالفم 3
        1. SRT

          ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (626 ديدگاه)

          اینه منطق یک ایرانیه بنز فن😂

          موافقم 14
          مخالفم 4
        2. amiur

          ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (39 ديدگاه)

          بنز عاشق چشم و ابروی من و شما نیست که، قشنننننگ باهمین DBX به اهداف مالی و اعتباریش میرسه، دیگه چرا بیاد برای خودش رقیب تراشی کنه؟

          موافقم 15
          مخالفم 5
        3. مردیم از خوشی

          ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1461 ديدگاه)

          شما سود فروش یه موتور را با یه ماشین مقایسه میکنید اونم رنج بالای ۲۰۰ هزار دلار !!!!

  10. جناب ایکس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1458 ديدگاه)

    از اصلیش خیلی خوشکل تره

    موافقم 16
    مخالفم 2
  11. مهدی موتور

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1241 ديدگاه)

    سلام مدیر جدید استون مارتین کیه این قد خوبه عالیه فکر کنم توپ متن اسمش توبیاسه
    ولی جلو پنجره عجیب شده
    امیدوارم یه نسخه خفن تر از dbs بده که با فراری گیس به گیس شه❤😄

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. GMA

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      جناب توبیاس موئرز مدیر اسبق AMG و مدیر جدید استون مارتین که واقعا مدیر خوبی هست

      موافقم 10
      مخالفم 1
    2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (2961 ديدگاه)

      Tobias Moers (born May 1966) is a German businessman, and the chief executive (CEO) of Aston Martin.

      Moers was born in May 1966 in Freiburg. He studied mechanical engineering at the University of Applied Sciences Offenburg (Dipl.-Wirtschaftsingenieur FH).

      Moers worked for Daimler AG for 26 years, rising to chairman of the management board and chief executive officer of Mercedes-AMG GmbH in October 2013.

      In August 2020, Moers joined Aston Martin Lagonda as CEO.

      موافقم 13
      مخالفم 2
  12. Mercedes-Porsche

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (14 ديدگاه)

    به نظرم خیلی یه جوری شده . البته اینکه هیچوقت با استون حال نکردمم بی تاثیر نیست

    موافقم 1
    مخالفم 14
  13. mohamadreza83

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (465 ديدگاه)

    هیچ وقت از ماشین های انگلیسی خوشم نیومد و با هیچ کدومشون نتونستم ارتباط برقرار کنم … ( نظر شخصی)
    ی سوال
    اون تیکه ای که گفته بود گیربکس این ماشین از نوع کلاچ تر wet_clutch هس ؛ منظورش همون بحث گیرباکس های دوکلاچه تر بود یا چیز دیگ ؟!
    چون یکم مبهم گفته بود پرسیدم
    دوستان اهل فن اگ میدونن ممنون میشم بگن ❤️

    موافقم 8
    مخالفم 21
  14. Silent

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (631 ديدگاه)

    یکی به مدیر استون مارتین X PLAID رو معرفی کنه.

    موافقم 12
    مخالفم 58
    1. GMA

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      جدیدا سدان دراز قد شده SUV🙂
      یکی باید به تو SUV، کراس اوور و سدان را معرفی کنه چون تو بیشتر دچار ابهامی🙃

      موافقم 33
      مخالفم 6
    2. Silent

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (631 ديدگاه)

      😂😂😂
      اوه! باس حدس می زدم کی پشت سر همچین ادعایی هست!

      مت واتسسسون

      موافقم 9
      مخالفم 33
    3. مازیار

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (3301 ديدگاه)

      به زعفران زردچوبه رو معرفی کنه؟

      موافقم 27
      مخالفم 2
    4. TOM KRISTENSEN

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (161 ديدگاه)

      یکی به ایلان ماسک نورنبرگ رینگ رو معرفی کنه

      موافقم 31
      مخالفم 3
      1. Silent

        ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (631 ديدگاه)

        معرف حضور هست جایی که برق S PLAID تایکان رو گرفت.
        البته که با راه اندازی گیگابرلین بیش از پیش دیده میشه.

        مت واتسوون رو خدا برا اروپا نگه داره :))) نذاشت 24 ساعت شه از کامنتم

        موافقم 7
        مخالفم 31
        1. ارین صاحب جمعی

          ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1101 ديدگاه)

          ببین بزار یک قولی بهت بدم دولت آلمان هیچ وقت نمیزاره گیگابرلین احداث بشه

          موافقم 6
          مخالفم 2
        2. sobhaaaaaaan

          ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (38 ديدگاه)

          منظور از سریعترین، حداکثر سرعته سلطان

      2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (2961 ديدگاه)

        ماشین های تسلا هنوز نمی تونن رکورد خوبی در نوربرگ رینگ بزنن
        مناسب فشار رانندگی حرفه ای برای مدتی حدود 6-7 دقیقه نیستن

        موافقم 31
        مخالفم 3
        1. Silent

          ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (631 ديدگاه)

          اقای اشتری نگیید اینجوری! “ماشین های تسلا هنوز نمی تونن رکورد خوبی در نوربرگ رینگ بزنن”
          توو همون نوربرگ S PLAID رکورد پورش تایکانی رو زد که خودتون هم خوب می دونید پورش چادر زده اونجا! تازه بدون کیت ترمزهای کربن سرامیک و اپگرید نرم افزاری “”Track Mode”” که مشخصا برا پیچ ها سیستم تعلیق داینامیک رو اکتیو کرده و محدودیت سرعت رو تا 175 مایل رسوند.

          حالا PLAID پایک بماند که رکورد GT2 RS 911 پورش رو توو لاگونا سکا ضد. هیچ کسی هم با یه SUV نمی ره 20 دور پیست که.

          موافقم 8
          مخالفم 32
        2. مردیم از خوشی

          ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1461 ديدگاه)

          آقای اشتری تسلا خیلی فراتر از این ها رفته ، البته بماند که تسلا هنوز مدل مخصوص پیست معرفی نکرده !

          موافقم 7
          مخالفم 25
    5. A ... She just reminds Me of love ... A

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (274 ديدگاه)

      یکی به عمو ایلان دلال وجود یک پارامتر به نام هندلینگ رو معرفی کنه😎

      موافقم 23
      مخالفم 1
      1. ارین صاحب جمعی

        ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (1101 ديدگاه)

        فعلا که مستر سایلنت و مردیم از خوشی عزیز اقای اشتری گل هم تسلا را به عنوان ماشین قبول نداره و فعلا اینجوری میگویند

        موافقم 6
        مخالفم 2
    6. ارین صاحب جمعی

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1101 ديدگاه)

      بیا پایین بابا سرمون درد گرفت ناموسن ولی خوب شد یادآوری کردی زنگ بزنم ایلان لنت ترمز هارو بیاره بالاخره بدرد میخوره اهان راستی یکی به رئیس جمهور امریکا زنگ بزنه بگه تسلا هم یک اشغال سازی برجستس در سطح دنیا و فراتر از آن

      موافقم 7
      مخالفم 4
  15. Scuderia Ferrari

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (4065 ديدگاه)

    هدفش فقط سرشاخ شدن با فراری هست و تمام
    البته نه از FUV فراری خوشم میاد و نه از سریع بودنش
    چون دلیلی نداره یک کراس اوور مثل ماشین های اسپرت و سوپر اسپرت سریع باشه ولی تَب شتاب و سرعت بین برندها بالا گرفته و همه به دنبال دهم ثانیه ها هستن تا بیشتر تو چشم باشن !!!!

    موافقم 10
    مخالفم 7
  16. Hamid

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1717 ديدگاه)

    این استون همه چیزش خوبه بجز جلو پنجره

    موافقم 4
    مخالفم 13
  17. net

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (3475 ديدگاه)

    چراغ متصل نازک عقب نوار مانند بد هست و بالای چراغ عقب که اومده بالا بد هست

    موافقم 3
    مخالفم 14
  18. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (2345 ديدگاه)

    این دیگه شاسی بلند نیست یه استیشن هست.کاش انجین 12 سیلندر خودش رو استفاده میکرد.موتور گیربکس در مجموع تمام سیستم تولید قدرت و انتقال قدرت برای بنز هستش.مثل ماشین فرمول1 آستون مارتین که فقط زحمت ساخت آرم ماشین رو کشیده.خوب اینجوری باشه مثال جنسیس جی 80 هم میتونه بره از فورد بنز شورولت بیمر آئودی ووو انجین بگیره به همراه سیستم انتقال قدرت و جی80 رو با بیش از 700 اسب بده بیرون و قیافه بگیره.شما جی80 رو با انجین 760 اسبی شلبی جی تی 500 در نظر بگیرید.

    موافقم 8
    مخالفم 21
    1. مردیم از خوشی

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1461 ديدگاه)

      آرمش اینقدر ارزش داره که فقط بخاطرش این ماشین را خرید
      اگه اینقدر راحته که شما میگید ، باشه رقبا هم همچین محصولی با این قدرت و شتاب بدند بیرون ولی خب فعلا که یه پورشه هست ، لامبورگینی و استون مارتین

      موافقم 15
      مخالفم 4
  19. یوسف

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    بنز شاید از نظر موتور و گیربکس قوی باشه… اما هرگز نمیتونه همچین چیزی با این طراحی زیبا خلق کنه…… هرگز هرگز

    موافقم 12
    مخالفم 18
    1. ارین صاحب جمعی

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1101 ديدگاه)

      یکجوری میگی از نظر گیربکس و موتور انگار مثلن ماشین چیز دیگه ای جز ایناست شما یک سری به gle بزن البته رقیب این ماشین نیست ولی بازم خیلی بهتر از اینه

      موافقم 9
      مخالفم 5
  20. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (4607 ديدگاه)

    بدور از هرگونه تعصبی واقعاً جذابیت از سر و روش میباره، من چندان طرفدار ماشینای انگلیسی نیستم اما این یکی مثل یه نگین بین بقیه شون میمونه👏👏

    موافقم 11
  21. ارین صاحب جمعی

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1101 ديدگاه)

    در پاسخ به سایلنت و مستر مردیم از خوشی دو مافیای تسلا باز اولا تسلا شاید تو شتاب ته خط باشه که نیست ولی ماشین پیست باید دوام فنی خیلی بالا داشته باشه که متاسفانه تسلا د رعرض ده دقیقه تمام باتریاش سوخته دوم شاید در نظر شما تسلا یک ماشین معرکه تو سرعت باشه ولی تو بحث خودرو خیلی از مباحثو پاس نمیکنه و سوم سعی کنه بره اول لنت ترمز را بیاره بعد طرفدار پیدا کنه و در آخر یادم نمیاد رییس جمهور خود امریکا تسلایی بشناسه حالا نمیدونم شما از کجا میشناسید این برندو

    موافقم 11
    مخالفم 3
  22. مردیم از خوشی

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1461 ديدگاه)

    بعضی ها خیلی کم ریپلای میکنم چون بنظرم ریپلای کردنشون توهین به خودمه ، اینقدر که سطح این افراد پایین هست !!! من مشکلی با آلمان ها ندارم ولی بعضی کامنت ها را که میبینم تو ذهنم به خودم میگم بد هم نمیشه آلمان ها به فنا برند ما که دستمون کوتاه هست حداقل دماغ سوزی بعضی ها !!!

    موافقم 7
    مخالفم 7
  23. mm-yarlou

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    دست تو این رده از خودرو ها خیلی زیاد شده چند وقت دیگه هم فراری پورسانگ میخواد بیاد باید دید استون پورشه لامبو و فراری چه بلایی میخوان سرهم بیارن

  24. Reza

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (68 ديدگاه)

    پورشه کاین توربو و لامبورگینی اوروس از این بهترند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا