آستونمارتین در ونکوئیش جدید که جایگزین DBS خواهد شد، نسخهای کاملاً جدید از پیشرانهٔ V12 توئین توربوی خود را معرفی خواهد کرد.
آستونمارتین بهزودی نسخهای بروز شده و بسیار قویتر از پیشرانهٔ V12 خود را ارائه خواهد کرد. این نسخه با بلوک تقویتشده، شاتونهای قویتر، بازطراحی سرسیلندرها، ورودی هوای جدید، توربوشارژرهای ارتقاءیافته با سرعت بالاتر و اینرسی کمتر، انژکتورهای جریان بالاتر، جابجایی شمعها و میل بادامکهای جدید، آنقدر ارتقاء پیدا کرده است که آستونمارتین آن را یک موتور جدید میداند. این پیشرانه در جانشین DBS که از نام ونکوئیش استفاده خواهد کرد معرفی خواهد شد. این شرکت با انتشار ویدئوی کوتاهی با عنوان «طلوع عصر جدید V12»، جدیدترین موتور دوازده سیلندر خود را معرفی و صدای باشکوه آن را پخش کرده است.
موتور V12 توئین توربوی جدید آستون به لطف بازطراحی کامل، ۸۳۵ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این اعداد در قیاس با ۷۷۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور DBS 770 Ultimate که آخرین نسخهٔ موتور قبلی بود، افزایش قابلتوجهی را نشان میدهد. بهمنظور بهبود عملکرد موتور، مهندسان آستونمارتین هر مرحله از فرایند کار پیشرانهٔ درونسوز را اصلاح کردهاند که این در کنار پیشرفتهای سختافزاری منجر به ارائهٔ پرفورمنس و راندمان بیسابقهای شده است.
عکاسان جاسوس قبلاً پروتوتاپهای ونکوئیش جدید را در حال آزمایش با پوششهای استتاری شکار کردهاند. هرچند بدنهٔ جدید این خودرو شباهتهایی به DB12 دارد اما جذابتر از DBS به نظر میرسد. به گفتهٔ آستونمارتین، این خودرو اواخر سال جاری معرفی خواهد شد اما گزارشهای اخیر نشان میدهد که ونکوئیش جدید ممکن است اواخر آگوست در هفتهٔ اتومبیل مونتری در کالیفرنیا رونمایی شود. پیشرانهٔ V12 توئین توربوی جدید آستون اما علاوه بر ونکوئیش، زیر کاپوت خاصترین و محدودترین محصولات این شرکت هم قرار خواهد گرفت.
Mohammad
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳استون ، وقتی همه دارن برقی میشن تو با v12 برامون بنواز
Ahmad
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳فراری خدا لعنتت کنه که بد جور گند زدی به طراحی جانشین ۸۱۲ یه حسی بهم میگفت میزنی خراب میکنی و واقعا هم این کار رو کردی
AMANTE
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳طراحی رترویی داره مثل مدل SP3
جانشین فراری 812 طراحی الهام گرفته از مدل Daytona دهه 60 تا 70 داره.
Arya
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳کی رونمایی میشه812 آخرش؟
Arya
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳بیشتر شبیه روما هست تا 812
آرش
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳آقا چه گندی زده ؟ اتفاقا طراحیش عالیه به قول دوستمون آمانته طراحیش با توجه به فراری ۳۶۵ دایتونا طراحی شده خیلی هم عالی حال کردم دایتونا یکی از زیباترینهای تاریخه .
مازیار
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳آخ آخ این همون جانشین ۱/۲ میلیون پوندی DBS هست
خیلی منتظرم ببینم رو دست ONE 77 میزنه یا نه
شخصا بعید میدونم
زیزیگولو
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳اگر این ونکوئیش جدید بهترو قوی تر از نسل قبلی هستش که قراره تولید بشه ولی متأسفانه همیشه مدلای جدیدتر کمپانی آستون مارتین یکم دیرتر از کمپانیای دیگه وارد بازار میشن و زمانی وارد بازار میشن که سایر رقبا هم به بالاترین حد کیفیت و قدرت رسیدن مثلاً میشه به برندهایی مثل فراری یا بنتلی اشاره کرد که هر چند وقت یه بار چندتا ماشین به مدلای جدید کمپانیشون اضافه میشه جوری که آستون مارتین رو به حاشیه روندن ………… ولی با همه این حرفا این موضوع انکار ناپذیره که ونکوئیش ماشین جذاب و فریبنده ای هستش که چشم هر آدمی رو به سمت خودش جلب میکنه
شمال
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳از طراحی ونکوئیش زاگاتو زیاد خوشم نمیاد چون محصول دوتا شرکت هست برای اینکه از قدیم گقتن آشپز که دوتا شد آش یا شور میشه یا بی نمک
زیزیگولو
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳اتفاقاً برعکس چون ونکوئیش زاگاتو نشون داد که چطوری دو کمپانی بزرگ میتونن در کنار هم معنای جدیدی از طراحی آستون مارتین رو تعریف کنن
Amin
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳اسب بخار های استون مارتین ، یکم از اسب بخار ضعیف ترن ، یه چارپا ی دیگه هستن
مازیار
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳این هیچ وقت هدف استون مارتین نبوده
Amin
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳اره ، کلا یکمی با استون مارتین حال نمیکنم
البته باید به طرفدار هاش احترام بزارم
این کامنت هم صرفا جنبه ی شوخی داشت
ولی ، در کل استون مارتین باید بیشتر روی پرفورمنس اش کار کنه ، هرچند که توی همین مسیر هستند
B
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳این حرفا خیلی ساده انگارانست جاش بین ماشین بازا نیست اسب بخار واقعی دیگه چه کشکیه پرفورمنس فقط اسب بخار نیست
amin
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳اقای b داری بر علیه خودت صحبت میکنی
الان شرکتی که داره روی اسب بخار مانور میده ولی پرفورمنس اش در حد یه m3 استون مارتینه
مازیار
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳امین جان من همیشه کامنت های شما رو میخونم
از همین رو میتونم بگم بسختی میتونی مشکلت با استون مارتین رو پنهون کنی😄
یعنی اگه تو صفحه استون به عقب بریم به وفور کامنت های منفی شما دیده میشه ابلفضی اگه درست میگم بگو😆
بعد شوخی، فلسفه ساخت استون مارتین دستیابی به پرفورمنس بالا نیست حتما خودت بهتر میدونی. یه گرندتور با جذابیت ظاهری همیشه بالا و خصوصیات دینامیکی تلفیقی بنتلی و فراری
این ذات استون مارتینه
رو اسب بخار هم مانور خاصی نمیده نسل به نسل یه افزایش خروجی داره مثل همه سازندگان دیگه
blackwing
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳به به چه هیولاییه ! چه عجیب یهو استون از سری جدید موتور V12 رونمایی کرده ، اینجور خبرهای خوب کم میشنویم…
sinasvj
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳استون مارتین لایق توجه بهتریه (اندازه فراری و لامبورگینی) چون ماشیناش مثل اون دوتای دیگه به سنت هاشون پاببنده👌👑
Yaghoob
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳V12 کافیه
تو این دوره زمونه حکم الماس داره
BMW
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳عجب چیزی بشه این🤠
ابوالفضل
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳چرا پشتش اینجوریه ؟