استون مارتین والکری جزو خاصترین خودروهای دنیاست و تواناییهای فوقالعاده آن میتواند کارشناس سختگیری همچون کریس هریس را نیز تحت تأثیر قرار دهد.
والکری را میتوان همچون آهنربایی برای احساسات و تجارب قوی دانست. این خودرو به راحتی میتواند فردی همچون دیوید کالتهارد را شگفتزده کند؛ اما همانطور که میدانید یکی از خبرنگاران خودرویی به نام کریس هریس وسواس خاصی در انتخاب خودروهای جذاب و برتر دارد. هریس که در تاپ گیر فعالیت میکند اخیراً با والکری در پیست فرمول یک بحرین حضور یافته است.
هریس سرانجام توانسته پشت فرمان والکری بنشیند اما فرایند تست و بررسی آن فقط چند دور ساده در پیست نبوده بلکه با آن آتشبازی به راه انداخته است. تصور میکنیم حضور در پیست فرمول یک بهترین راه برای آزاد کردن پتانسیلهای استون مارتین والکری به شمار میآید؛ اما به نظر شما هریس درباره این هیولا چه نظری دارد؟ او پس از گذشت اولین دقایق رانندگی با والکری میگوید:
اول از همه باید به صدای تولیدی اشاره کنم. صدای والکری شبیه هیچ خودروی جادهای که تاکنون تست کردهام نیست. شما نمیتوانید صدای خودتان را هم بشنوید. واقعاً این صدا عصیانگر و ویرانگر است. همچنین تا حد امکان میتوانید دیر ترمز کنید. کنترل کشش اما کمی بااحتیاط عمل میکند هرچند پس از چندین بار تعویض دنده با راحتی میتوانم آن را سریعترین خودروی درونسوزی بدانم که تاکنون راندهام.
آنچه که با گفتههای مجری تاپ گیر همخوانی دارد مشخصات والکری است. نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی این خودرو توسط کاسورث توسعه یافته و حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند و ردلاین آن به ۱۱,۱۰۰ دور در دقیقه میرسد. یک سیستم بوست برگرفته از فرمول یک نیز وجود دارد که قدرت پیشرانه را ۱۶۰ اسب بخار افزایش میدهد و به حدود ۱۱۶۰ اسب بخار میرساند. اگرچه حداکثر قدرت در دور ۱۰,۵۰۰ به دست میآید اما در دور ۶۰۰۰ میتوان به گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری دست یافت. قضاوت هریس درباره استون مارتین والکری چیست؟ در دقایق آخر این ویدئو میتوانید گفتههای او را بشنوید اما بهطور خلاصه باید گفت هریس والکری را بدون وجود سیستمهای برقی احمقانه بیشتر دوست دارد چراکه در کل محصول استون مارتین ارتباط بهتری بین خودرو و انسان برقرار میکند.
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۸ اسفند ۱۴۰۱با تمام عظمتی که داره و احترامی که بلید بهش گذاشت ولی این یه ماشین مشابه ماشینهای لمانزه یعنی هر کدوم از برندهای حاضر در لمانز میتونن رقیبی برا این عرضه کنن این رو به هیچ عنوان نمیشه در شهر استفاده کرده حتی اگر کلی از این عظمتش رو کاهش بدن.من خودم بین این و بنز 1 به دلیل انجین تنفس طبیعی حجیم این رو میپسندم ولی بنز بسته کاملتری عرضه کرده حتی اگر حریف والکری نشه.
مازیار
۱۸ اسفند ۱۴۰۱((هر کدوم از برندهای حاضر در لمانز میتونن رقیبی برا این عرضه کنن ))
بهتر بود می گفتی این برای هر کدوم از برندهای لمانز یه رقیب هست
خواستن به خونه آخر سک سک کنن که کردن، نمیشه توقع داشت یه ماشین راحت برای استفاده باشه
علی
۱۸ اسفند ۱۴۰۱کریس هریس یه آدم خودبزرگ بین و یه آلمان فن دو آتیشه است !!! نه از شخصیتش خوشم میاد و نه از قیافه … !!! بیشتر به حمال های تو میدون بار میخوره تا کارشناس خودرو!!!!
مهدی
۱۸ اسفند ۱۴۰۱والکری اجازه تردد تو شهر رو داره ؟
GMA
۱۸ اسفند ۱۴۰۱بله
مهدی
۱۸ اسفند ۱۴۰۱تو فیلم که گاهی صدای مجری هم شنیده نمیشد دیفیوزر جلو هم جوری نیست که بتونه قوانین تصادف با عابر رو پاس کنه آلایندگی هم که دیگه هیچ . والا من فکر کنم نهایتا باید چیزی تو گرید fxx k evo و p1 gtr و امثال اینا باشه
F
۱۸ اسفند ۱۴۰۱سلام
دیفیوزر جلو اسم دیگش اسپلیتر هست.
دانیال_Surrey،England
۱۸ اسفند ۱۴۰۱هر دو تست رو پاس کرده.
پس لابد اون والکری هایی که تو خیابون جولان میدن توهم ماست!!
لپ تایمی هم که ثبت کرده((توسط مجله)) تو بحرین هم از fx هم از سنا جی تی آر سریع تر بوده فقط از پی1 جی تی آر کندتر بوده که تمام این ماشینا تایرای اسلیک داشتن.
..
قرار هم نیست با این ماشینا بریم نون بگیریم که دنبال راحتی و گرم کن صندلی هستیم.
..
اون شخصی هم که میگه همه میتونن بسازن،ما منتظریم.
بگو بسازن.
اگه دنبال بسته کامل تری برو شیرون سوار شو فقط تو پیست کندتره!
Taha Malek
۱۸ اسفند ۱۴۰۱نسخه معمولی (اولی تو فیلم) بله
نسخه AMR pro (دومی) خیر
TESLA
۱۸ اسفند ۱۴۰۱( آن را سریع ترین خودروی درون سوزی بدانم که تا کنون رانده ام ) مگه کریس هریس تا حالا سوار شیرون نشده !! فک کنم منظورش سریع ترین بعد از شیرون بوده
GMA
۱۸ اسفند ۱۴۰۱منظورش از نظر حداکثر سرعت نبوده.
وی
۱۸ اسفند ۱۴۰۱دوست عزیز تو سال 2023 دیگه همه میدونن چیزی که بیشتر از همه افتخار امیزه سریع بودن ماشین در یک دور پیسته نه حداکثر سرعت که با این معیار شیرون حتی از 922gt3rsهم احتمالا کند تره
مازیار
۱۸ اسفند ۱۴۰۱والکری یه پدیده استثنایی هست که هرچه تو پیستهای بیشتری تایم بزنه استثنایی بودنش بیشتر مشخص میشه بخصوص تو نوربرگ رینگ
امیدوارم این اتفاق بیوفته
BMW/M-POWER
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ماشالا آستون مارتین
ماشالا انگلیس
ماشالا اصالت
ماشالا کریس هریس
Royal Driver
۱۸ اسفند ۱۴۰۱دمت گرم استون مارتین بهترین مثل همیشه. این یک هایپرکار واقعیه. «Intensity. Driven»
GMA
۱۸ اسفند ۱۴۰۱واقعا هیولاست
بعید میدونم هیچ خودرو جاده ای دیگری بتونه تو هیچ پیستی حریفش بشه.
لطفا بررسی مجلات دیگر رو هم داخل آپارات قرار بدید.
پ.ن: چند روز قبل ویدئو بررسی پیشرانه GMA T.50 منتشر شد لطفا داخل کانال آپارات قرار بدید.
R/T
۱۸ اسفند ۱۴۰۱والکری عشقه
R@min
۱۸ اسفند ۱۴۰۱این کازورث نبود دنیای خودرو نصف جذابیتشو از دست می داد. اولین باری بود که یه جورایی ترس و استرس تو چشمای هریس دیدم.
GMA
۱۸ اسفند ۱۴۰۱والکری به طور ترسناکی سریع شتاب میگیره!!
خیلی راحت به ۳۰۰km/h و سرعت های بالاتر میرسه بدونه اینکه از شتابش کم بشه..
R@min
۱۸ اسفند ۱۴۰۱وقتی یه موتور از دل دهه ۹۰ فرمول ۱ می کشی بیرون چیز کمتری نباید انتظار داشت.
ببینیم اون یکی دستپخت کازورث چی از آب دراومده.
R
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ولی واسه سبک سازی از همه جای ماشین زدن زشتش کردن زیرش انگار نیست یه کابینه و موتور و چهارتا چرخ موتورشم باید استهلاک بالایی داشته باشه
hamidreza
۱۸ اسفند ۱۴۰۱این مردک یه آلمان فن فوق متعصبه که به خودش اجازه میده به هر برند خودروسازی توهین کنه … مخصوصا ایتالیایی ها!
منتظرم که یه آدم کار بلد هم بیاد اسنزا رو تست کنه تا برق از کلش بپره…
استون مارتین والکری یه الهه خاصه!!! واقعا یه شاهکار
Nsk
۱۸ اسفند ۱۴۰۱هندلینگ عالی
چسبندگی لحظه خروج از پیچ ها فوق العاده
صدا خاص خاص
خوش بحال کریس هریس
masoud
۱۸ اسفند ۱۴۰۱والکری=لایک
AMG ONE=دیسلایک
R
۱۹ اسفند ۱۴۰۱وان یه ماشین کامله کولر و بخاری صفحه لمسی …
والکری مثل خود فرمول یکه که چرخارو بردن زیر بدنه