آستون مارتین نسخه جدیدی از مدل V8 ونتیج S را با نام SP10 برای عرضه در بازارهای اروپایی آماده کرده؛ به جز انگلستان قیمت پایه ای SP10 درهمه بازارها از ۹۶,۶۳۵ یورو یا حدود ۱۲۹,۰۰۰ دلار آغاز می شود . . .
در زیر کاپوت SP10 همان موتور V8 ونتیج S باقدرت ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور ۴۹۰ نیوتن متر قرار گرفته اما این بار به جای همراه شدن با گیربکس هفت سرعته Sportshift II اتومات، آستون مارتین برای نخستین بار گیربکس شش سرعته دستی را بصورت استاندارد و هفت سرعته را به عنوان آپشن برای آن درنظر گرفته است. باچنین مشخصاتی و صرف نظر از نوع گیربکس، SP10 می تواند در ۴.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ و در ادامه به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر برساعت دست یابد.
SP10 در دو مدل کوپه و رودستر (یا بقول آستون مارتین Volante) عرضه می شود که مدل کوپه رنگ متالیکی Ceramic Grey و مدل رودستر رنگ Titan Grey خواهد داشت. ازجمله مشخصات یکسان هردو مدل نیز می توان به مواردی مانند رینگ های ۱۹ اینچی با کالیبرهای مشکی رنگ ترمز، استفاده از فیبرکربن در اسپلیتر جلو و دیفیوزر، دودی شدن چراغ ها، چرم های مشکی رنگ برای کابین، تلفن بلوتوث، سیستم راهیابی، کروز کنترل و سیستم پخش ۷۵۰ واتی و … اشاره کرد. همچنین پخش ۱۰۰۰ واتی Bang & Olufsen، صندلی های کربنی و دوربین عقب (فقط برای مدل کوپه) نیز بصورت سفارشی قابل انتخاب است.
ناگفته نماند که SP10 نام کلاسی است از سری مسابقات VLN که هرفصل در پیست نوربرگ رینگ آلمان برگزار شده و تنها خودروهای کلاس GT4 نیز اجازه حضور در آنرا خواهند داشت.
feri
۲۲ بهمن ۱۳۹۱ماشینش حرف نداره ولی این انگلیسا همیشه قیمت ماشیناشونو خیلی بیشتر از عرف بازار و رقیبای دیگشون میذارن!!
با همین مقدار پول میشه یه ماشین آلمانی خفن (مثل Audi R8 یا پورشه باکستر) خرید…
slr722
۲۲ بهمن ۱۳۹۱ولی کلاس ماشین های انگلیسی یه چیز دیگس…
رضا
۲۲ بهمن ۱۳۹۱کدوم کلاس واسه چی اصلا باید کلاس داشته باشن اینجوری آمریکایی ها و آلمانی ها و ژاپنی ها هم باید بگن ما کلاس داریم بیخود نیست همین خودروهای انگلیسی بازار ندارن
galardo
۲۲ بهمن ۱۳۹۱یکی از فانتزیام اینه که موتور پرایدمو تقویت کنم و با این ونتیج کورس بزارم با شتاب صفر تا صد 2ثانیه و با سرعت 350 کیلومتر تو افق محو شم .بعد صاحب ونتیج ماشینشو بفروشه و پراید بگیره ……………….
hesan
۲۴ بهمن ۱۳۹۱استون مارتین همه ی خوبی و بدیش به کنار … .
من واسه صداش جون میدم خیلی توپه صداش.ای جون.
سروش
۱ تیر ۱۳۹۲خوب دوست من چرا اطلاع نداری اشتباه میگی استون ماشین های لوکس دست ساز و از بهترین قطعات استفاده میشه تو برنامه دنده 5 خودش رسما استون مارتینو بهترین ماشین جهان از لحاظ کیفیت معرفی کرد استارتر و بز شدن در ماشین به همهی ماشین های دنیا فرق میکنه واسه همین گرونه من رسما میمیرم براش
سروش
۱ تیر ۱۳۹۲و از گرون ترین سیستم صوتی جهان بنگ اولفسو استفاده میکه برین سرچ کنید بیبینید حرفایی میزنی
رضا
۲۲ بهمن ۱۳۹۱چه خبر بابا 129 هزار دلار بگو 130 هزارتا دیگه فوقش 70 تا80 هزارتا بیرزه
محمد
۲۲ بهمن ۱۳۹۱واقعا مسخره و زشته استون مارتین نمی دونه چطور ماشین درست کنه.
نيما
۲۸ آذر ۱۳۹۲عزیزم شما زیبایی رو تو چی میبینی؟ماشین در مقایسه با رقیباشو تو حد و اندازه ی خودش ارزون نیسس که هست قدرت موتور قوی نداره که داره!مصرفه کم نداره که داره!از بهترین سیستم های صوتی دنیاکه بهره میبره دوربین عقب و نویگیشنم که داره.صفر تا صدشم که 4.5 ثانیس.قیافشم عالیه…..یعنی من شمارو اولین نفری میبینم که بین هزار نفر که ازش بدتون میاد.فک کنم بیشتر قیافه ی ماشین واستون مهمتره و ماشینای concept رو ترجیح میدین.
هوشنگ جون
۲۲ بهمن ۱۳۹۱اگه فانتزی تو اینه که با پراید بری
فانتزی من اینه که از یه استون مارتین پیاده شم بعد یارو بیاد طرفم بگه شما منم یه ژست بگیرم بگم “باند” ” جیمز باند ” بعد سوار ونتیجم بشم و تو افق محو شم
//////////////////////////////////////////////////
در ضمن یه قوله جانسون تو فیلمه شغله ایتالیای “آستون مارتین ونتیج با کلاس ترین خودرو لوکس دنیا”
فعلآ اونای که میگن آشغاله تا الان گرون ترین ماشین عروس ایران انگلیسی بوده
یاشار
۲۲ بهمن ۱۳۹۱فعلا جناب slr722، شما در حسرت این خودروهای انگلیسی بمون!! قبلنم دیدم عاشق سینه چاک مک لارن بودی.
چون رنگ این الکی گرون های پر ادعا رو حالا حالا ها نمی بینی.
از عشقتم که چیزی به اونا نمی رسه!
feri جان راست می گه. اقلا عاشق چیزی باش مثل بنزی، بی ام و ای که سرش (قیمتش) به تنش (کلاسش) بیرزه.
slr722
۲۴ بهمن ۱۳۹۱یاشار مرسی از این همه ادب…
من واقعا عاشق ماشین های انگلیسی هستم…
اره راست میگی من هیچ وقت به مکلارن نمیرسم…
اما خودت به هرچی ماشین خوبه میرسی…
اره اره تو راست میگی…
فقط فقط تو میدونی…
رضا
۲۳ بهمن ۱۳۹۱هوشنگ چه ربطی به ماشین عروس داره شما مثل اینکه چیزی از ماشین حالیت نمیشه چه ربطی به جیمز باند داره آخه اینجوری نمیتونی از این تعریف کنی استون مارتین فقط به درد همون فیلمهای انگلیسی آشغال میخوره والا برند درجه دو سه محسوب میشه اینو خودشونم میگن لازم نیست شما کاسه داغتر از آش بشی
وصال
۲۳ بهمن ۱۳۹۱ی دونه میخوام! چشمم رو گرفت… کنسولش دیوونم کرد…. خدایا چه گناهی به درگاهت کردم که تو ایییییییییییییییییییییییییران به دنیا اومدم؟؟؟!!!
mani
۲۳ بهمن ۱۳۹۱وصال جان! خیلی جو زده ای، خیلی… چند سالته!!!
عماد
۲۴ بهمن ۱۳۹۱من که با طراحی استون مارتین حال میکنم
عماد
۲۴ بهمن ۱۳۹۱دستگیره درش خیلی جالبه
باز خوبه اینترنت رو ازمون نگرفتن وگرنه همین عکس و توهمات رو هم نداشتیم
زندگیه ما داریم
شایان
۲۴ بهمن ۱۳۹۱چی بگم به این ماشینهای انگلیسی درپیت که باز نیان اینجا آخه این همه پولو دادن به این واقعا پول نفرینمون میکنه
hamed
۲۴ بهمن ۱۳۹۱آدم لذت میبره بعضی از این نظرات فوق تخصصی رو تو این سایت میخونه
آستون مارتین و مکلارن شدن خودروساز درجه 3 !!
حتما چینیا و کره ایا و وطنیا درجه A++ حساب میشن
رضا
۲۴ بهمن ۱۳۹۱حامد خان من نگفتم مک لارن درجه سه یه حرفو بفهم بعد بزن توی اینکه استون درجه سه هستش شک نکن البته تویه جهان اول خودروهای آلمانی بعدم آمریکایی بعداز اونم ژاپنی قرار دارن مشکل ما ایرانی ها از نفهمیده و نسنجیده حرف زدن امثال شما وslr هستش که اقتصاد و صنعت به اینجا کشید صنعتی که میتونست حداقل توی آسیا واسه خودش جایی دست و پا کنه مشکل ما عمیقتر از اینهاست شما […] کوبیدن خودروهای داخلی نمشه کار مشکل شماها ترسیدن و […] که میخواین بندازین گردنه یکی دیگه
hamed
۲۴ بهمن ۱۳۹۱من نقل قول مستقیم به نظر شما نزدم آقای رضا فهمیده مفهوم کامنتای بعضیا اینجا این بود که کلا انگلیسیا درجه دو سه محسوب میشن نظر سخص شما هم یکیش.
بقیه حرفاتم یه آدم بیطرف بخونه میفهمه نظرات من مشکل این مملکته یابعضیا که ظاهرا کل صنعت خودروسازی انگلستان وکلا جهان تو مشتشونه و میتونن هرجا خواستن راجع بهش نظریه صادر کنن.
هوشنگ جون
۲۴ بهمن ۱۳۹۱من نمیدونم اگه آستون بده و کلاس نداره چرا سلبریتی های معروف آمریکا هر کدومشون یه آستون دارن
کم تخته گاز ببین بخشه ستارهاشون اکثرآ گفتن استون مارتین دارن
حالا من نمیدونم یارو که پولدار و انواع ماشن داشته میگه استون خوبه شمای که نداری میگی بد
قبول دارم بیشتر از امکاناتش پول میگیره ولی بعضیا پوله اسمشون و میگیرن دیگه واسه هر کسی نمیسازن
در ضمن واسه ما ایرانیا که اینقدر آلمانی دیدم خسته کنندست تو رویای آلمانی باشیم حالا آمریکای انگلیسی چیزی
در ضمن اون گل پسری که میگه امثال فلانی من و چند نفر دیگه صنعت خودرو رو خراب کردیم ازش میخوام ایشون که عالم فرحیخته این عالم هستن و امثال ایون چرا مانع پیشرفت تولید خودرو نمیشن
در ضمن من چیکار کردم اینجانب بیکار هستم :)
یاشار
۲۴ بهمن ۱۳۹۱آقا slr!!!
فاز صحبت کردن شما با تویوتایی ها رو هم دیدیم.
من فقط عاشق ماشین های آلمانی ام.. ولی مثل شما اصلا روم نمی شه به تویوتا- که یه مارک موفق جهانیه_ بگم آشغاله!!!!
شما ادعا و نوع برخوردت رو کمی اصلاح کن کسی به شما گیر نمی ده.
آره عمو جون!
حامد
۲۴ بهمن ۱۳۹۱استون ماشین خیلی خوش دستیه و خوش تیپ و البته پر سرعت . اما تولیدش زیادش نیست و محدوده . قیمت خیلی بالایی هم داره
حامد
۲۴ بهمن ۱۳۹۱استون ماشین خیلی خوش دستیه و خوش تیپ و البته پر سرعت . اما تولیدش زیادش نیست و محدوده . قیمت خیلی بالایی هم داره . خوش بحال صاحباش……..
مسعود
۲۴ بهمن ۱۳۹۱آقای هوشنگ جون!!!!!!! توضیحا بذار یکی دیگه بهت بگه جون!!!!!
اینقدر هم مثل …ها تو کف ماشین های تو فیلم نباش.
این ماشینها که هیچوقت نصیبت نمی شه. کار شما خیال پردازیه..
این استون مارتین هم تا امثال شما رو دارن هی پول مفت می گیرن.
و گرنه خیلی از مدلهای آلمانی و فرانسوی و ژاپنی هم بهترن هم ارزونتر. باور کن .
بخدا پراید سوار شدن به حرفهای شما کاملا می ارزه.
sami
۲۵ بهمن ۱۳۹۱هوشنگ جون !!!
بیکاری! خب چون از بس تو الکی توی رویای این استون مارتینی!!! این کارت 2 زار نمی ارزه عزیز!!
برو بالاخره کار پیدا می شه. از هر چی شد شروع کن. تنبلی نکن. جدا میگم. امیدوارم
هوشنگ
۲۷ بهمن ۱۳۹۱شما برو همون پوله امکاناتا بده هر وقتم ماشین در حد اندازه رولزرویس و میباخ و…… خواستی برو سنتینتال بخر که پول کم در مقابل امکانات بالا میدده
اصلآ شما برو کره ی و چینی بخر
در ضمن من خودم یه گرنجو 2012 دارم اگه قبل گرون شدن دلار پول میذاشتم روش میتونستم یه آستون مارتین برم تو حاشیه خلیج فارس
واسه من رویای نیست من دارم آیندم و میسازم
اون جیمز باند و محو شدن توافق و ونتیج اینا هم که گفتم قسمته فان قضیه بود.
حواست باشه گوله ماشین آلمانی نخوری چون چینی و کره ی ها همون امکانات و با قیمت کم میدن بهت خیلی هم میرزه
مرد حسای اگه همین اپتیما رو ژاپن میزد ققیمتش از 140 میلیون به 150-160 میرسید همینو آلمان میزد قیمتش به 200 میلیون میرسید همین اپتیما رو بریتانیا میزد بالای 230 پولش بود
——————————————–
همین آستون و آلمان میزد ارزون تر در میومد با امکانات بیشتر
در ضمن من عصبانیم به ماشین انگلیسی توهین میکنی خوشت میاد ما هم به آلمانی بپریم
این سلیقه منه انگلیسی و ……… ترجیح میدم میخواد خوشت بیاد یا نه
شایان
۲۸ بهمن ۱۳۹۱هوشنگ اصلا ماشینای انگلیسی بهترینن در جهان بی خیال شو من اگر بخوام جواب شمارو منطقی بدم یه بیست و چهار ساعت میکشه البته نه اینجا سر دقیقه اوله ساعته بیستو پنج دوباره شما حرفه خودتو میزنی پس بی خیال شو
kami
۲۹ بهمن ۱۳۹۱هوشنگ جان! بهتر شد که “جون” اسمتو برداشتی!!!
پسر خوب ! کی آینده شو با استون مارتین ساخته!!! که تو بسازی. تازه که میگی بیکاری!!
ول کن این بازی ها ی بچه گانه رو!! که برا تو هم نون و آب نمی شه.
تو با این روحیه ت جت انگلیسی هم بهت بدن راضی نمی شی و آیندت ساخته نمی شه
مرده شور هرچی ماشین آلمانی و انگلیسی رو ببره!!!