ویلز اند مور، تیونینگ کار حرفه ای آلمانی در حوزه خودرو از آخرین دست آورد خود رونمایی کرد. یک بسته ارتقایی برای زیبای انگلیسی، آستون مارتین ونکوئیش.
ونکوئیش به خودی خود آنقدر جذاب هست که نیازی به تیونینگ ندارد اما این مدل تیونینگ شده هر کسی را جذب خودش میکند. اول از همه رنگ سبز ارتشی و نوار های مشکی روی بدنه به چشم میآید. به علاوه استفاده از رینگهای آلیاژی 6SPORZ2 در اندازه های ۲۰ و ۲۱ اینچی،ساخت سیلندر های از فولاد ضد زنگ و سیستم اگزوز پیشرفته از تغییرات این خودرو است.
با ارتقای صورت گرفته این خودرو ۴۰ اسب بخار قدرت و ۹۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری تولید میکند و هم اکنون موتور ۶ لیتری V12 این خودرو میتواند ۶۰۵ اسب بخار قدرت و ۷۱۰ نیوتن مترگشتاور تولید کند.
گفته میشود شتاب این خودرو ۴ ثانیه است و حداکثر سرعت آن هم به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد.
سامان
۴ اسفند ۱۳۹۱زیاد از برند آستون مارتین خوشم نمیاد به نسبت اسپرتساز هاى ایتالیایى و یا آلمانى ضعف هاى زیادى داره ولى این مدلش از نظر ظاهرى خوشگله.
ابی
۴ اسفند ۱۳۹۱بنظرم از بین ماشینای انگلیسی فقط جگوارش خوبه
بعدشم بنتلی
slr722
۴ اسفند ۱۳۹۱ونکوئیش خدای طراحی…
اگه یادتون باشه تو نامزد های برترین خوردو های 2013 بیشترین تعداد نامزدی اورد…
حالا هم دیگه تیونینگ شده…پس زیباترم شده…
ماشین انگلیسی دیگه…
حرف نداره…
feri
۴ اسفند ۱۳۹۱ببین کار ماشینای انگلیسی به کجا رسیده که یه شرکت آلمانی باید بیاد سروسامونش بده☺!!!
دلامونته
۵ اسفند ۱۳۹۱وقتی یه شرکت میاد یه ماشینو تیونینگ میکنه معنیش ضعف اون ماشین نیست و ربطی هم نداره که تییونینگ کننده چه کسی یا مال چه کشوری باشه ،مهم نتیجه کاره
feri
۴ اسفند ۱۳۹۱قالب سایت درست کن سمت چپ آخر خط دیده نمی شه
میثم
۴ اسفند ۱۳۹۱عاشقش شدم، حرف نداره
شایان
۴ اسفند ۱۳۹۱اصلا من میخوام بدونم این انگلیسی ها اگه آلمانو نداشتن الان نفس میکشیدن یا اونم باید از آلمان می اوردن
slr722
۴ اسفند ۱۳۹۱این از سیاست انگلیس که چه چارتا دونه قطعه بده المان بسازه که المان سرگرم باشه…
نوید
۵ اسفند ۱۳۹۱شما مستحضر هستی که صاحب اصلی شرکت هایی انگلسیس مثل بنتلی و مینی کی هست؟…حالا بگذریم که بیشتر سهام اسپورت ساز موتوس مال پروتون مالزیایی هست. نگران نباش استون مارتین هم تا یه چند وقت دیگه ورشکست می شه شرکتای آلمانی می خرنش.
به نظرم تنها شرکت انگلیسی که می تونه درمقابل آلمانا حرفی برا گفتن داشته باشه مک لارن هست. به غیر از اون… ساخت انگلیس بودن ماشین یه کلمه رمز برای گفتن اینه که بعد از 100 متر ممکنه دراش بیفته… :)
جدای از این بحث، این پکیج ونکوئیش رو از اونی که بود زیبا تر کرده.
نیما
۵ اسفند ۱۳۹۱حالا دوست داشتم یک ماشین المانی بود که تیونرش انگلیسی بود
میگفتید قبلا بهتر بودا الان زشته
قبلا بیشتر میرفتا الان دنده 2ش جا نمیره:))
من میخوام بدونم اینایی که میگن المان المان
از اصالت انگلیسیها خبر دارن
الان قدرت دنیا دست انگلیسی هاست
لوکسترین وسایل دنیا ماله انگلیسیهاست
بهترین وسالمترین اقتصادو دارن
اقا نوید شما که میگی مک لارن فقط
ماشینهایی انگلیسی چه سوپر اسپرتش چه سدان لوکسش در حالت عادی 2 برابر ماشینهای المانی قیمت دارن
چرا؟؟
اینم یادمون نره هیچ گرونی بی علت نیست
از ساعت رولکس بگیر تا رویز رویس
انگلیس حالش اینه این سیاستشه که صنعتش تو کشورهای دیگه توصعه پیدا میکنه
چون واسه متر متر خاکو هواش ارزش قائله
ماله خودشه ها
اما نه تو خاک خودش
چون مساحت کمی داره
اما این بدونید راس کشورهای دنیا انگلیسه
حتی امریکا هم زاده انگلیسه
همی چیزشون با کلاس و متفاوته
از سیاست بگیز تا لهجه حرف زدن وحتی ماشنها و حتی فرمون ماشینهاشون که راسته:)
نوید
۵ اسفند ۱۳۹۱نخیر آقا نیما… بررسی زیبایی یک ماشین ربطی به ملیت کارخونش یا تیونرش نداره.
تمام چیزایی رو که میگی میدونم و قبول دارم به غیر از “هیچ گرونی بی علت نیست”.
شما میتونی یه دونه از این دلیلا رو برا من بگی؟… که چرا ماشینای انگلیسی به خصوص اسپورت هاش 2 برابر ماشینای آلمانی قیمت دارن؟
در ضمن سیاست انگلیس این نیست که صنعتش تو کشورهای دیگه توسعه پیدا کنه… (چون دیگه مال خودش نیست)… انگلیسی ها بالفطره اقتصاد دانن. صرفه و ضررو تو این دیدن که به جای ضرر دادن زیاد تو تولید خودرو، از آلمان بخرن و سرمایه آزاد شده رو به یه کار دیگه بزنن.
slr722
۵ اسفند ۱۳۹۱الان یه عده تازه گی ها یاد گرفتن میگن که المان داره تموم قطعات ماشین های انگلیسی میزنه…
پسر خوب فکر میکنی داره موتور و اتاق المان میزنه؟؟؟
نه عزیز من داری خودت گول میزنی…
اره قبول دارم بعضی از قطعات از المان خریداری میشه…
ولی انگلیس از همون چند تا دونه قطعات که خریداری میکنه بهتر از خود المان استفاده میکنه…
من از المان بدم نمیاد و واقعا صنعت خودرو سازیشو قبول دارم چون خیلی قوی کار میکنه…
ولی کسایی که دارید بی دلیل طرفداری هیچی بودنش میکنید…
اگه کل دنیا هم به کمک المان بیاد و با اون هم دست بشه…
بازم المان به انگلیس نمیرسه…
میدونی چرا؟؟؟
چون المان اون وقت که میفهمه که همه دنیا با انگلیس بوده…
و داشته رودست میخورده…
نوید
۵ اسفند ۱۳۹۱– اگه استون از موتورهای آلمانی استفاده می کرد شاید توان رقابت با اسپرت های آلمانی رو پیدا می کرد (در ضمن موتورهای v8 و v12 استون رو فورد تو کلن آلمان می زنه)
میشه یه چندتا از این قطعات که انگلیس بهتر از آلمان استفاده می کنه رو بگی؟
شما چقدر با شرکت زیمنس آشنایی داری؟
می دونی مارک و محل تولید تمام لنزهای رصد خونه ها و تلسکوپ های ناسا (مثل هابل) چیه و چندتا کشور توان تولیدشو دارن؟
نوید
۵ اسفند ۱۳۹۱اگه الان سال 1993 بود تمام حرفاتون در مورد انگلیس رو قبول داشتم… و الان یه بیست سالی از اون تاریخ گذشته.
نیما
۵ اسفند ۱۳۹۱در جواب اقا نوید میدونی چرا گرونتره؟؟
چون دست سازه
چون خاصه
چه خودش چه برندش اصالت باهاشه
اما اگر تاریخو بیشتر بخونی میفهمی اینو که میگم صنعتش تو کشورهای دیگست
هنوز 5 6 تا کشور زیر استعمار انگلیسن که هرکدوم واسش یک صنعتو انجام میدن یا تامین سرمایه میکنن براش
نوید
۵ اسفند ۱۳۹۱در جواب نیما باید بگم که دقیقا…
شما در حقیقت داری 2 برابر پول بابت باد هوا می دی.
با استون مارتین شما داری اسپورت می خری و باید هم با اسپورت مقایسه اش کنی. مقایسه هم تو کلاس اسپورت روی عملکرد و قابلیت های فنی هست. (حالا چه دست ساز یاشن چه اصیل باشن چه هرچیز دیگه ای)
شما میگی استون لوکس بودن رو هم در کنار اسپورت بودن بهتون می ده مثل این که من بیام قاب گوشی 6 سال پیشم رو از طلا و الماس کنم قیمتش سر به فلک میزاره میشه لوکس.
راستی میخواستم بگم رولز رویس یادم اومد که اونم مال بی ام و است.
شما یه جوری میگی اصیل انگار بنز و بی ام و دیروز تأسیس شدن. (یه تحقیقی بکن ببین اولین موتور احتراق داخلی ساخت کی هست)
در ضمن تمام بحث مربوط به مقایسه استون مارتین با رقیبای آلمانیش هست. حالا هی بگید صنعتش فلان جاست.
راستی صنعتش تو مستعمره هاشه؟ چندتا از مستعمرهای انگلیس رو میشناسی؟
استرالیا؟… صنعتش چیه؟… پشم؟… گوسفند؟
اسکاتلند؟….؟؟؟؟
ولز؟ …؟؟؟
ایرلند شمالی!!!!!
بابا خود انگلیسیا تو رسانه هاشون صنعت خودشونو به مسخره میگیرن و به آلمانا فحش میدن… حالا شما کاسه داغتر از آش نشید دیگه.
نیما
۵ اسفند ۱۳۹۱ماشین انگلیسی باد هوا نیست
خودتم میدونی
میدونیمثل اینکه بخوای موبایل سامسونگو با ایفون مقایسه کنی
شاید برتر باشه سامسونگ
اما ایفون هم لوکسیشو داره هم کارایشو
اینم مصداق ماشنهای انگلیسو المانیه
شاید ماشینهای المانی تو کاغذ برتر باشن اما انگلیسی ها بحثشون کاملا جداست
موتور رویز رویسو المان میزنه اما به سفارش انگلستان
اپل هم چین میزنه اما اسمش اینه که امریکایی
اما در مورد صنعت و اقتصاد انگلیس اصلا نمیشه حرف زد
استرالیا فقط گوسفند داره
پس همه ملبورنیا چوپونن؟؟؟:)
هند هم که یادت رفت
هم امریکا هم که نسلشون ماله انگلیسیهاست
اما در مورد بنز و بی ام دبلیو
بنز قبوله اما بی ام دبلیو ماشین خاصی نیست
من کارم ماشینه که میگما میتونی بپرسی بعد از 5 سال چه اتفاقی برای ماشینهاش میوفته
اما واسه لوکس بودن اگه شما لوکس بودنو تو طلا و جواهر میبینی من نمیدونم چی باید بگم:))
میدونی زنهای ایانی طلا میکنن دستشون
زنهای خارجی یل برخی از ایرانی ها کیف لویس ویتون میگیرن دستشون
کی لوکستره و با کلاس تر
ماشینهای انگلیسی حالشون اینه رقابت نمیکنن واسه حجم سی سی
رقابت میکنن واسه لوکس بودن وخاص بودن
وقتی خطه روی بدنه رویز رویسو با دست میکشش به مدت یک هفته برای یک ماشین میتونی بفهمی چرا ماشنهایی انگلیس خاص و لوکسن
مثل اینه که ماشنهایی کره ای رو با لکسوس مقایسه کنی
شاید حجم سی سی و قدرت کرهای ها بیشتر باشه امکانتاشون بیشتر باشه
اما این چیزی از لوکسی لکسوس کم نمیکنه
همیشه خاص و کامله
اینه فرق ماشنهای المانی وانگلیسی
نوید
۵ اسفند ۱۳۹۱0- ماشین انگلیسی باد هوا نیست… خاص بودن – خفن بودن – اصیل بودن و اینا باد هواست.
1- رولز رویس از سر تا پاش مال بی ام و است. سفارش انگلستان و این حرفا نیست. (شما تو کار ماشینی؟… خواهشا اینجوری با مشتریا صحبت نکن)
2- هند؟… شما تو چند سال پیش زندگی می کنی؟
3- شما هی میگیی اصالت… این اصطلاح رو اولین بار نجیب زاده های انگلیسی وقتی می خواستن از اسب به ماشین تغییر بدن اختراع کردن
4- من طلا و جواهر رو لوکس نمی دونم… اما بیشتر لوکسای انگلیسی می دونن…. اصلا شما چندتا از معیارهای لوکس بودن رو بگو (جدای از چیزایی که گفتم) که رقبای آلمانی ندارن شاید ما هدایت شیم.
5- میشه چندتا از اون مدل های بی ام و که مشکل پیدا کردن رو با قیمتشون (بر حسب دلار) رو بگی تا یه مقایسه ای بکنیم؟
انگلستان در چند زمینه بسیار قوی هست: مخابرات – صنعت و تجهیزات نفت – شرکت های بیمه – بانکداری و اقتصاد.
اما در زمینه تولید ماشین یه بیست سالی از آلمان و آمریکا عقب هست و خودش هم میدونه.
نیما
۵ اسفند ۱۳۹۱مگه شما از ماشین گرون چی میخوای که خاص بودن و با اصالت بودنش باد هواست؟؟؟؟
سرعت؟
برو جی تی ار بخر
یا خونیگ
سرعتشون بالاستا اما خاص نیستن
لوکس نیستن
یعنی از الان به گفته شما کلا رویز رویس ماله المانه
فقط موتورشو المان میزنه
اگه المان میتونست بدنه یا تجیهیزات لوکس بزنه میباخش میریسید به رویز رویس
انگلیسی ها طلا و جواهرو لوکس میدونن؟؟؟؟؟
نگو اینو جایی
اونایی که طلا و جواهرو لوکس میدونن عربها هستن که حتی گوشی و ماشیناشون طلا هسش نه انگلیسی ها
شما تو ساعت رولکس طلا میبینی؟؟
میگم کارم ماشینه برو بپرس شاس بلند بی ام دبلیو بعد از 5 سال چی حالیه
یا سری 5
اکسل عقبش چی میشه در صورتی که بنز سری e
2 برابر از لحاظ قطعات عمر میکنه
شما سوار x6 شدی
ببنی چه حالی میشه
فقط قشنگه
یک صدم نرمی لکسوسو نداره
اما از عقب موندگی انگلیسی ها
تا عقب موندگی چی نظرت باشه
گه منظورت حجم سی سی و اسب بخار و ایناست عقب نیست برابر
اما بارها گفتم ماشینهای انگلیسی واسه مسابقه رقابت نمیکنن
واسه لوکسی رقابت میکنن
واسه خاص بودن
برو یک سفر دبی
ترکیه
همین اطراف
ببین وقتی استون مارتین میبینن
همه نگاهش میکنن
هم ماشینو هم صاحبشو
نمیگم ماشنهای المانی یا امریکایی بدن چون زیادن
نه نه
اما انگلیسی ها همیشه خاص بودن و هستن
اینو من نمیگم
همه دنیا میگن
نوید
۵ اسفند ۱۳۹۱– از ماشین گرون اول توقع تکنولوژی، بازدهی و دوام بالا میره به همراه راحتی و امکانات داخلی… رفاه و کیفیت داخلی ماشین رو لوکسای انگلیسی و المانی هردو دارن… اما فقط استون میتونه از 6000 سی سی فقط 560 اسب بخار با مصرف 14 لیتر بیرون بکشه… به این میگن تکنولوژی 20 سال پیش… در صورتی که یک موتور 3800 سی سی 6 سیلند تو یه پورشه 911 با نصف قیمت و با امکانات رفاهی داخلی کاملا مشابه (اگه نگیم برتر) میتونه 400 اسبو با مصرف 10 لیتر در اختیار بزاره به همراه قابلیت های فنی و عملیاتی بهتر و سریعتر
– جی تی ار یه ماشین لوکس نیست… انگار فقط طراحی شده برا درگ و مسابقه… داخلش همچین رفاه زیادی نداره. مثل اینکه همه چیش رو کندن انداختن دور تا سبک تر شه سریعتر شتاب بگیره.
– x6 ؟ یه SUV شصت هزار دلاری… استون مارتین رو که با x6 مقایسه نمیکنن… شما اگه یه دونه M6 یا M5 بی ام دبلیو رو (با نصف قیمت استون) ببینی دیگه حتی اسم استون رو هم نمیاری. (ولی خوب خداییش طراحی استون قشنگ تره)
– اقا به خدا بالا بری پایین بیای… خودروسازی رولز رویز فول مال بی ام دبلیو هست… از بالا تا پایین و از چپ تا راست… سال 1998 ب ام و پس از مدتها تأمین موتور، کلشو خرید به همراه امتیاز برند اتومبیل و غیره… همون سال VW هم بنتلی رو که یکی دیگه از زیر مجموعه های رولز بود را خرید (فول… کامل)
slr722
۵ اسفند ۱۳۹۱در جواب اون دوستی که ماشین های اصیل انگلیسی قبول نداره..
پسر خوب الان داری از من میپرسی که چند تا اسم قطعه بگم…و به ماشین انگلیسی میگی باد هوا…
برو یکم تحقیق کن بعد بیا این جوری سر تعصب از المان ماشین المانی تعریف کن…
خودت مگه نمیگی مقایسه کنید…
پس مقایسه کن…
ماشین انگلیسی یعنی اسپرت بودن در کنار لوکس بودن…
شاید از لحاظ عملکردی روی کاغذ به چند تا دونه از ماشین های المانی نرسه…
ولی من میخوام بدونم که…
این امکانات…
این اصالت…
این زیبایی…
داره؟؟؟
نه نداره پس خودت گول نزن…
من هر گز ماشینی که فقط قدرت موتوری داشته باشه ولی هیچ گونه امکاناتی به من نده نمیخوام…
ماشینی که قدرت موتوری بالایی داشته باشه ولی سواری بیش از خد خشکی داشته باشه نمیخوام…
پس ماشین انگلیسی یعنی قدرت . اصالت . زیبایی . اسپرت بودن در کنار امکانات…
که خیلی از سوپر اسپرت ها این شرایط ندارن
نوید
۵ اسفند ۱۳۹۱شما اثبات کن که من به ماشین انگلیسی گفتم باد هوا… من همه حرفای شما رو قبول میکنم.
بعد این که خوب پس شما قبول دارید که به عنوان یه خودرو اسپرت توان رقابت با اسپرت های المان رو از لحاظ فنی نداره درسته…؟
حالا می خوام یه دونه اسپرت لوکس آلمانی (توی کلاس ونکوئیش) برام مثال بزنی که امکانات رفاهیش، نرم بودن رانندگیش، امکاناتش و خلاصه هر چیزی شو که فکر کنی از استون کمتر باشه. (توجه کن که ونکوئیش یه جی تی دو در هست و 250 هزار دلار قیمت داره)… پس CL63 بنز و M6 ب ام و و panamera turbo پورشه چی هستن؟
اگه بحث اصالت باشه هیچ برندی به گرد پای پورشه نمیرسه، بگذریم که تو توانایی فنی و راحتی و آسایش و امکانات هم پیشتازه. اما با همه این حرفا اصالت فرغونی چنده (مثلا بنز یه برند اصیله… که چی)… برند چیه… مارک کدومه… اگه نتونی با بازار رقابت کنی ورشکست میشی… می خرنت…تاریخ خودرو سازی انگلستان دقیقا تا بوده همین بوده. شما بیا نگاه کن ببین BMW M6 کجاست و این کجاست بعد یه نگاه به قیمتش بنداز… بعد فکر کن که پول چیو داره میگیره.
بحثای من از رو تعصب نیست… مثلا مک لارن تو کارش استاده… مشابه نداره.. توانایی های فنیش بی نظیره… پس توانایی رقابت داره… پس هرچی پول بگیره حقشه.
اما مثلا بنز بابت CL65 AMG داره پول مفت میگیره…
اقا وقتی من میخوام یکی رو استخدام کنم کسی رو انتخاب میکنم که کار ازش بر بیاد… برند شلوارش برام مهم نیست (حالا ممکنه تصادفااون کسی که کار بلده لباسشم مارک باشه)
slr722
۶ اسفند ۱۳۹۱اقا نوید گل دونه دونه جواب سوالات میدم…
1) شما خودت نگفتی ماشین خرید ماشین انگلیسی باد هوا؟؟؟
2)اخه من کی گفتم (هیچ کدوم) از ماشین های انگلیسی به ماشین های المانی نمیرسه…(برو نگاه کن)
اره قبول دارم المان سوپر اسپرت واقعا عالی هم داره هیچ شکی نیست…
ولی سوپر اسپرت انگلیسی هم داریم که خیلی از ماشین های المانی سرتره…نگووووووو نه…
3) اگه بحث اصالت باشه هیچ برندی به گرد پای ماشین انگلیسی نمیرسه…
4)یعنی میخوای بگی استون یا هر ماشین انگلیسی امکانات نداره که اونو داری با m6 مقایسه میکنی…
در اخر میخوام همین مثال ونکوئیش برای شما بزنم تا شاید کینه بی دلیل شما از این ماشین بی نظیر کم بشه…
اگه یادت باشه همین ونکوئیش بیشترین تعداد نامزدی اورد..
ماشینی هستش که امکانات عالی در کنار اسپرت بودن میده…
از لحاظ قدرت موتوری از خیلی از سوپر اسپرت های دیگه بیشتره…
جزء سوپر اسپرت های اصالت داره…نه مثل m6
پس ببین که این ماشین واقعا ماشین کمی نیست…
در ضمن باریکلا به شما که به مکلارن اشاره کردی…
چون واقعا واقعا واقعا واقعا حرفی برای گفتن داره…و کارخونه سوپر اسپرت سازیه…که میدونه چیکار کنه…
مرسی از شما…
slr722
۶ اسفند ۱۳۹۱راستی اقا نوید سهام عمده پورشه برای کجاست؟؟؟؟
نوید
۶ اسفند ۱۳۹۱1- نقل قول از خودم:
“0- ماشین انگلیسی باد هوا نیست… خاص بودن – خفن بودن – اصیل بودن و اینا باد هواست.”
2- نقل قول از شما:
“شاید از لحاظ عملکردی روی کاغذ به چند تا دونه از ماشین های المانی نرسه…”
روی کاغذ به چندتاشون نمیرسه… ولی روی آسفالت به هیچ کدوم.
3- اصالت مال پورشه ست… ختم کلام (ولی باید گفت اصالت به مفت هم نمی ارزه الان).
4- M6 امکانات نداره؟… پس در این صورت ونکوئیش باید سونا و استخر داشته باشه.
در ضمن بد برداشت نکن… من از ونکوئیش بدم نمیاد… یکی از زیبا ترین ماشینایی که تابحال دیدم… طراحیش بینظیره…موتورشم بد نیست (هرچند یه کم قدیمیه) مشکل سر قیمت اضافیشه.
کل سهام Porsche الان مال VW هست. اتومبیل سازی Porsche AG تحت مدیریت Porsche هست. همچنین Porsche SE صاحب 50.7% سهام VW هست… اگه بخوای با جزئیات بیشتر برای شما توضیح میدم (به همراه هدف از داد و ستد سهام در سال 2012). از تاریخ 60 سال پیشش تا الانو از حفظم.
شایان
۶ اسفند ۱۳۹۱آقا ما نبودیم چه دعوایی راه انداختین یه چیز گفتیما آقا نیما و slr عزیز اینه سیاست انگلیس!!!!!!
slr722
۶ اسفند ۱۳۹۱چه طوری شایان؟؟؟؟
نبودی؟؟؟
یه هم دست برات اومده دو روز دارم سعی میکنم کینش از ماشین های انگلیسی کم کنم…
شایان یادته یه بار گفتی انگلیسی ها اومدن پیشت.
بعد به شما گفتن ما در مقابل صنعت اتومبیل آلمان چیزی نیستسم؟؟؟
یاد اون حرفت که می افتم…کلی میخندم…
نوید
۶ اسفند ۱۳۹۱من دیشب بقیه کامنت های آقا نیما و جناب SLR رو چک کردم…
اقا اینا یه جوری قربون صدقه انگلیس میرن یادم می افته به بحثای قرمز و آبی تو دبستان… مثل چون خون قرمزه پس قرمز خوبه و اینا… یا چون زبون بین المللی انگلیسیه پس از ماشیناش تا گربه هاش از دنیا سرن.
اقا من پشیمون و نادمم که وارد بحث شدم و عذر خواهی می کنم.
slr722
۶ اسفند ۱۳۹۱اقا نوید گل!!!!
ما قربون صدقه میریم یا شما؟؟؟
اگه هم من به شخصه طرفداری میکنم…دلیل میارم…
خوب خدایی شما فکر میکنید صنعت انگلیس هیچی هیچی نیست…
در صورتی که دارید اشتباه میکنید…
درضمن چرا پشیمونی عذر خواهی؟؟؟؟
اتفاقا من خیلی از حرف های شمارو قبول دارم…
و واقعا خیلی از حرفهای شما درست و بجا بوده…
هرکسی یه سلیقه داره دلیل نمیشه که از دست کسی شما ناراحت شی…
نوید
۶ اسفند ۱۳۹۱کی گفته صنعت انگلیس هیچی نیست…
صنعت یه مجموعه هست… شامل n تا چیز مختلف.
اتومبیل سازی یکی شه.
اگه کامنت های من رو چک کنی می تونی جنبه های قوت صنعت انگلیس رو که گفتم ببینی.
صنعت اتومبیل سازی انگلستان (به غیر از مک لارن) داره پیشرفت می کنه… ولی هنوز راه داره. انگلیسیا یه جورایی صنعت خودرو سازی شونو به عنوان یه امر حیثیتی نگاه می کنن. می دونن که هنوز راه دارن.. اما هر روز بهتر از دیروز میشن.
بیشتر اسپورت ساز های انگلیسی انبوه ساز نیستن… ماشیناشون کم یابه اما یکی میشه مک لارن که واقعا پاداش خریدن ماشیناشو به مشتری هاش تحت قالب یک شاهکار مهندسی میده و یکی میشه استون مارتین که هنوز نیاز به کمک مالی مشتری هاش داره (تحت قالب قیمت بالا) که به سطح رقابت برسه.
رضا
۴ اسفند ۱۳۹۱حال کردم با طراحیش.واقعا زیباست
سامان
۴ اسفند ۱۳۹۱کلاً از آستون مارتین خوشم نمیاد و به نظرم نسبت به دیگر اسپرتساز هاى انگلیس و یا آلمانى و ایتالیایى ضعف هاى زیادى دارد ولى این مدلش نسبتاً خوشگله.
با این رینگ ها هم یکم پشتش شبیه به پورشه شده.
احمد.ف
۵ اسفند ۱۳۹۱عزیزان سایت پدال «فولاد ضدزنگ» درسته نه «فولاد زد زنگ». لطفا تصحیح بفرمایید.
توفیقی
۵ اسفند ۱۳۹۱حرف مفت نزنید………
لیاقتتون همون خودروهای ساخت داخله….
گربه دهنش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بوش میاد!!!
برید همون پراید 63 اسب بخاری رو برونید که لیاقتتون همینه…..
آستون مارتین با 565 اسب بخار واسه من و شما ساخته نشده…….65 تاش واسه ما ساخته شده
500 تاش ماله از ما بهتروته.
من خودم عاشق برند مرسدس بنز هستم ولی اینو بدونید مرسدس بنز خودروی لوکسی هست ولی آستون مارتین سوپرلوکس….پس شما که ته دلتون هیوندا کوپه یا جنسیس هست و عاشقشین چطور عاشق آستون مارتین نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
نوید
۵ اسفند ۱۳۹۱قرار نیست که آدم فقط عاشق چیزایی باشه که بتونه بخره…
من عاشق پورشه هستم… ولی ممکنه تا آخر عمر دستم به بیشتر از هیوندای نرسه.
توی کامنتا هم تقریبا همه گفتن که آستون ماشین زیباییه… کسی نگفته که آستون بده… ملت فقط اونو با ماشینای (بسیار برتر) آلمانی مقایسه کردن… حالا چه دستشون برسه بخرن چه نرسه.
دلامونته
۵ اسفند ۱۳۹۱ها دمت گرم ، بابا غیر از لوکس بودن قدمت خودروسازی و اصالت اون کارخونه مهمتره وگرنه مگه از ما بهترون مریضند که بنز کلاس اس را ول کنند و 320 ملیون برا هیوندا سنتنیال خرج کنند،با اینکه بعضی از امکانات سنتنیال را بنز s350 نداره،
نادر
۵ اسفند ۱۳۹۱دوستان عزیز
این چه حرفیه میزنید
شما دارید میاید تولیدات استون مارتین رو با اتومبیل های اسپرت دیگه مقایسه میکنید ؟؟؟؟
اتومبیل استون مارتین در کنار قدرت ماسین و طراحی ماشین ، لوکس بودن رو نیز به مشتریانش هدیه میده
این ماشین از امکانات لوکسی بهره مند هستش که تو هیچ اتومبیل اسپرت دیگه ایی ( از قبیل فراری و لامبورگینی ) وجود نداره
کسانی که استون مارتین میخرن نه تنها اسپرت و زیبایی رو میخوان ، لوکس بودن و راحتی و امکانات روهم در نظر دارن که اقدام به خرید این اتومبیل میکنن
پس لطفاً سعی کنید مقایسه درست رو انجام بدید و یک ماشین رو وقتی میبینید که قدرت موتور اون به انداره ماشین های اسپرت دیگست درجا اونو کوچیک نکنین و بگین ماشین اسپرت خوبی نیست چون نه ستاب اون ماشین ها رو دارهو نه سرعت اونها رو
نیما
۵ اسفند ۱۳۹۱دقیقا
موافقم
اگه به قدرته شتاب تو درگ هم حساب کنیم
gtr از همشون سرتره
این دلیل نمیشه که gtr از همه بهتره
natanail
۵ اسفند ۱۳۹۱اقا 1 ضرب المثل قدیمی هست که میگه ماشین انگلیسی ماشین نمیشه!!!مثل اینه شما بیای به زور بگی پژو خودروساز سطح بالایی هست استون مارتین هم تو کلاس خودش حرف زیادی برای گفتن نداده
نمیشه دیگ،اقا نمیشه،منطقی باشید…با المانی مقایسش نمیشه کرد حالا هی زور بزنید
نیما
۵ اسفند ۱۳۹۱این ضرب المثل کجا بوده اونوقت؟؟؟
برو قیمتاشو ببین
حتما یک چیزی هست که قیمتاش بالاتر از ماشینهای المانیه ؟؟؟
مگه نمیگید ماشینهای المانی سرن اخرشن
منم میگم قبول
موتروشونم قویتره
اما چزا با انهمه مزیا ارزونتره از ماشینهای انگلیسن؟؟
slr722
۶ اسفند ۱۳۹۱جان من این ضرب المثل از کجات در اوردی؟؟؟
دلامونته
۵ اسفند ۱۳۹۱اون ضرب المثل قدیمی را از خودت درآوردی و حتما فقط خودتم قبول داری ،مگه ندیدی چند ماه پیش اولین رولزرویس لیموزین که ماله دهه بیست میلادی بود 100 ملیون دلار توی حراجی به فروش رفت، داداش صنعت آلمان ترکونده که قبول ، و توی خودرو سازی هم خیلی حرف واسه گفتن داره قبول (من خودم عاشق بنز – بی ام و -پورشه هستم) اما خودروسازی انگلیس هم چیزی نیست که راحت ازش بگذریم،چنان در مورد آستون مارتین بد میگی انگار داری از mvm x33 حرف میزنی،پس تو انصاف داشته باش و تعصبی حرف نزن
Infinite
۵ اسفند ۱۳۹۱سرعت دقیق: 295 کیلومتر در ساعت
صفر تا صد: 4.1 ثانیه
این سرباز انگلیسی خیلی زیباست…
ميلاد
۵ اسفند ۱۳۹۱اقا من واقعا وقتى که این بحثارو میخونم حال میکنم دم تمام بچه ها گرم . واقعا شما ها ارزشتون بیشتر از فورغون هاى داخلیه .
درضمن از این امیر وزیرى خبرى نیست تا یه مقاله ى باحال بده یه ذره بخندیم ؟
natanail
۵ اسفند ۱۳۹۱شما اگه ماشین باز بودین حتما این ضرب المثل رو میشنیدین درسته صنعت خودرو سازیشون الان خیلی پیشرفت کرده ولی هنوز با المانی ها مقایسه شون نمیشه کرد
من نمیگم اشغاله ولی اینکه میان میگن چون گرونتره پس بهتره که نشد حرف یا اینکه چون زیباست بهتره زیبای از نظر هر کسی فرق داره
سعی کنید قبول کنید سطح مهندسی و دیزاین المان 1 سرو گردن بالاتر هستش نه اینکه از رو تعصب حرف بزنید و کل کل کنید
دلامونته
۶ اسفند ۱۳۹۱همه میدونیم خودروسازی انگلیس بین المان و چین و هند … تقسیم شد، و سه یا چهارتا خودروسازی بیشتر توی انگلیس باقی نمونده، ولی اگه دقت کنیم لوکس بودن بنتلی و رولزرویس و جگوار و آستون مارتین ریشه در اصالت و منش حکومت سلطنتی انگلستان داره، منظورم اینه که خودشون نمیخوان که ماهیت خودروسازیشون عوض بشه ،وگرنه مگه آستون مارتین دست و پا چلفتی تر از kia است که یه طراح آلمانی مثل پیتر شرایر یا …. را بیارند و روش طراحیشون را عوض کنند؟ مثل پورشه 911 که بعد از 50 سال طراحی سنتی خودشو هنوز حفظ کرده
شایان
۶ اسفند ۱۳۹۱آقا میخوام ختمه کلوم کنم شما اگر اصالت میخواین باید دنبال چی باشین ها عزیزه من شما که با دیدن یه برنامه از یه شبکه ماهواره ای اونقدر تحت تاثیر قرار میگیری و هی ادعای ااصالت انگلیسی میکنی بایدم اونقدر شیفته ماشیناشون بشی عمو جون امثال شماها هستن که دنیارو فقط یکی دوتا کشور میبینن من طرف هیچ کس نیستم ولی اینو بدون آلمانو انگلیسو … حساب نمیکنم میدونین چرا چون اونقدر حقیر نشدم که بخوام درمورد یه کشوری حرف بزنم که تاریخش فرهنگش از کشور خودم پائینتر بوده اونقدر بدبخت نشدم که بادیدن یه برنامه سراسر دروغشون بشینم حرفاشونو کپی کنم اینجا هنوز اونقدر زیر سلطه نیستم که مثل یه هندی … نخست وزیره اون کشورو نوش جان کنم آره فرهنگ ما صنعت ما پیشرفت ما یک صدم شاید یک هزارم اونا نباشه ولی این دلیل نمیشه خودمو کوچیک کنم که یعنی چی یعنی ماشینی که کل تاریخش 150 سالم نمیشه این همه بیان از اصالتش حرف بزنن بعدم تویه سرخودشون بزنن که این بهتر از اونه یا نیست اصلا به من چه هست یا نه یه چیز هست یا نیست بیاین بگین اینجوریه یا نه حالا ما یه چیز گفتیم همه باید میپریدین روی سرهم خدایی اگه آلمانو انگلیس بدونن چقدر خاطر خواه دارن الان خودکشی میکردن البته میدونن چقدر ما … هستیم
slr722
۶ اسفند ۱۳۹۱بیا پایین بیا پایین…
رفتی بالا منبر…خوششم اومده…
علی
۶ اسفند ۱۳۹۱slr722 جان! متن هاتونو خوندم ولی کمی عجیبه و پر تناقض!!
به گفته ی خودتون:
1. شما ماشین کره ای نداری ولی جوری از کیفیتش می گی که انگار سر مهندس هیوندایی هستی!
2. شما همیجوری می گی که ملت ایران به کره ای ها حسودی می کنن!!!
3. به یکی از معتبر و پر فروشترین برند های دنیا یعنی تویوتا می گی آشغال!!!
4. اونوقت از لکسوسی تماما تحت مدیریت فنی و سرمایه ای تویوتا هست اونقدر تعریف می کنی!!
5. جالب تر به گفته ی خودت نه مک لارن سوار شدی نه میشی و نه خواهی شد و نه حتی دیدی و خواهی دید و عاشق سینه چاکشی!!
6. و باز خیال می کنی ماشینهای آلمانی از انگلیسی کمترن!!!
تصور نمی کنید کمی زیاد وقت خودتون و دیگران را تلف می کنید…
slr722
۷ اسفند ۱۳۹۱علی جان قبل از اینکه جواب سوالات بدم یه سوال ازت میپرسم فقط میخوام تو نظر بعدی خودت حتما جواب بدی…
(الان از دست من واقعا دلخور شدی به خاطر این که هر کی یه فکر سلیقه ای داره؟؟؟)
جواب
1)ماشین کره ای خودم نداشتم اما سوار شدم که…
امتحان کردم که…
2)حضرت عباسی خود شما یه اصلا بقیه دوستان به پیشرفت کره حسودی نمیکنن…
اگه نمیکردید که میگفتید خوب ماشینیه…
3)به تویوتا من میگم…
میدونی چرا؟
چون خودم تویوتا دارم…
4)عزیز دل من تویوتا سهام عمده لکسوس داره. مدیریتی با هم فرق دارن…اصلا حرف شما درست با هم یکی هستن.
شما واقعا فرق بین لکسوس و تویوتا نمیبینی…
نگووووو نه
5)ای کاش این قسمت نمینوشتی…
خندم گرفت…
خود شما شاید از بوگاتی پورشه استون فراری لامبو خوشت بیاد وحتی تا اخر عمرت نتونی سوار هیچ کدوم بشی…
این واقعا دلیل میشه که دوستشون نداشته باشی…
یعنی برای خود شما تا الان پیش نیومده چیزی دوست داشته باشی…
هر چیزی به جز ماشین…
حتی یه چیز ساده معمولی…
ولی هیچ وقتم نداشته باشی…
پس عزیز من یکم منطقی تر…
6)خیال نمیکنم ایمان دارم که بعضی از ماشین های انگلیسی سر تر از المانی هستن…
در اخر شاید تو داری فکر میکنی دارم وقت تلف میکنم…
ولی در صورتی که اینجوری نیست…
شایان
۷ اسفند ۱۳۹۱slr باز به برو بچه های دیسلایکر گفتی بیان تویه پدال … بزنن به حرفامون!
نوید
۷ اسفند ۱۳۹۱شما به این بیلاخای پایین کامنتا توجه می کنی؟
یه بار یه بابایی تو کامنتا پرسیده بود آنتی رول بار چیه… جوابشو دادم… بعد یه چند روز اومده بودم یه سر بزنم، دیدم به طرف یه 7 -8 تایی دیسلایک زده بودن… از اونجا فهمیدم اینا فقط نمایان گر بیلاخه. حالا چه سرش بالا باشه چه پایین.
آین
۷ اسفند ۱۳۹۱الان دعوا سره چیه؟ بابا اینجا خونواده هستش برین دعواهاتونو جای دیگه بکنید اینجا که چاله میدون نیست که
علی
۷ اسفند ۱۳۹۱آقای slr722!
نوع بیانت قشنگ نیست! استدلالت درست نیست.
شما طرفداری نمی کنی شما تعصب بیجا داری.
نتیجه عکس هم می گیرید. اینو در پاسخ طرفدارهای تویوتا بطور هم صدا دیدم.
من عاشق تویوتا نیستم و فقط به برندهای آلمانی علاقه دارم و از مک لارن هم متنفر نیستم..
آخه شما از مک لارن و ماشینهای انگلیسی چی رو تجربه کردی و خواهی کرد. هیچ… ماشین یک چیز معنوی که نیست که شما دورادور در عشقش بسوزی!!!
شما از آمار و نظر سنجی و اقبال جهانی می دونید؟
اگه می دونستید از طرف ملت ایران صحبت نمی کردی که به کره ای ها حسودی می کنن.آیا می دونی که محبوبیت و اعتماد ماشینهای آلمانی در دنیا خیلی بیشتر از انگلیسییه.
آیا می دونی تویوتا خیلی خیلی بیشتر از کره ای ها توی دنیا خواهان داره .
می دونید که تمام اقتصاد آلمان به لحاظ آمار از صنایع انگلیس خیلی خیلی جلوتره…
یا شاید بازم می خوای از طرف مردم دنیا نظر بدی و آمار بگیری!!!!!
بدونید که هیچ برند انگلیسی جز در خود انگلیس در دنیا محبوبیت برند های آلمانی و ژاپنی رو نداره.
چون جهانی فکر کردن و ادعای بیهوده نداشتن و الکی مغرور نبودن یک هنره که خیلی ها ندارن..
بدونید که ماشینهای انگلیسی مثل رولز رویز و … بیشتر به سلطنتی بودن و خاص شدن فکر می کنند. (مثل مدل رانندگی متفاوت با همه ی دنیا شون!! که چیزی جز یک غرور بیهوده نیست)
مهرداد
۷ اسفند ۱۳۹۱آقای slr722! به آقای علی گفتی :
“شما یا اصلا بقیه دوستان به پیشرفت کره حسودی نمیکنن…اگه نمیکردید که میگفتید خوب ماشینیه…” !!!!!!!
اتفاقا منم از ماشین کره ای خوشم نمی یاد ولی میشه بگی چرا باید ما به اونا حسودی کنیم!!!!!!
ضمن احترام به شما، می گم
اگر سن و سال و سطح تحصیلاتتون بیشتر از این چیزی بود که هست ایجور حرف نمی زدید….
کوروش
۷ اسفند ۱۳۹۱مستر slr!! با این همه تلاش و وقت گذاشتنت، اگه کمتر از 1 میلیون تومن در ماه از ماشین سازی های انگلیسی و کره ای بگیری، وقتتو تلف کردی!!!!!! حالا وقت دیگران هیچ.
شایان
۷ اسفند ۱۳۹۱slr هنوز مونده بفهمی معجزه اقتصادی چیه هنوز مونده بفهمی صنعت چیه هنوز مونده بفهمی آتش هوایی چیه فقط اینو بدون اگر مهندس های آلمانی نبودن الان آمریکا به این پیشرفت که رسیده نمی رسید حداقل تا 50 سال دیگه داستانش طولانیه ولی تعصب بیجا نداشته باش وقتی خود انگلیسی ها میان میگن ما صنعت نداریم(البته در مقایسه با سایر کشورهای قدرتمند و صنعتی جهان) و بیشتر کار خدماتی میکنیم شما کاسه داغتر از آش شدی واسه ما
slr722
۷ اسفند ۱۳۹۱شایان جون من چیزی نگو…
خندم میگیره…
تو الان خودت واقعا میفهمی…؟؟؟
راستی از انگلیس چه خبر؟؟؟
نوید
۷ اسفند ۱۳۹۱نمی خوام وسط دعوا نرخ تعیین کنم ولی شایان در مورد پیشرفت آمریکا راست میگه ( این موضوع تو تاریخ ثبته)
قکر میکنی NASA یه دفعه از کجا اومد؟
فکر میکنی چرا یه دفعه آمریکا و روسیه خودشونو جر دادن برن ماه؟ (پرونده خورشید سیاه نازی ها رو یه تحقیق بکن – یه سری عکس از یه ناحیه مشخص رو ماه)
فکر کردی چرا از 1980 ماه قدغن شد؟
آلمان اون موقع داشت رو anti gravity کار می کرد.
آلمان در زمان هیتلر یه 40 سالی از تکنولوژی دنیا جلوتر بود. بعد از اینکه متفقین آلمانو گرفتن هرچی پرونده و آزمایش سری بود رو جمع کردن بردن… روسیه تمام پیشرفتشو مدیون تسخیر شرق آلمانه… تمام صنعت و آزمایشگاه های آلمان او موقع تو شرق بود.
بگذریم که انگلیسیا اون موقع با دیدن موشک های آلمانی فکر میکردن توشون خلبانه و دست به عملیات انتحاری زده.
(خواهشا نگو نه… اینایی که من میگم حرفای من نیست… با یه خورده تحقیق می تونی اینایی رو که می گم رو تو اسناد تاریخی ببینی)
گذشته هرچی بوده گذشته… اما الان مثل قدیم نیست… هر کشور یه سری نقاط قوت تو صنعتش داره
انگلستان الان توی صنایع الکترونیک و مخابرات و همچنین صنعت نفت پیشتازه.
آلمان الان زیر ساخت ها و مهندسی بسیار قوی در تجهیزات سنگین، اتوماسیون، تولید و انرژی داره.
البه باید گفت که طرحایی رو که گفتم الان همه کشورها کم و بیش دنبال می کنن (چه انگلیس – چه آلمان)… مال داستانای علمی و تخیلی هم نیست.
علی
۷ اسفند ۱۳۹۱slr!! می گم قشنگ حرف نمی زنی اینه! آخه آقای مهرداد مگه چی میگه که اونطوری جواب دادی!! دیگران رو هم عصبی می کنی. اشکال رو در خودت پیدا کن…..
حالا جواب کامنت من رو بفرما!!!!
شایان
۸ اسفند ۱۳۹۱نوید جون خواستم همینارو بگم که شما زحمتشو کشیدی و فقط میخوام یه نکته ای رو اضافه کنم دوست داشتم هیچ جنگی صورت نمیگرفت و همه از جمله slr و بقیه آنگلوفیل های عزیز میدیدن الان اون کشوری که خودشو واسش دارن میکشن کجا بود البته با نقشه خود همون کشورها و با تحریکشونم جنگ شروع شد حالا بماند ولی الان انگلستان یه چیزی تویه مایه های ترکیه و شایدم پائینتر از اون بود حیف
محمد...
۸ اسفند ۱۳۹۱با اینکه همین یه طرح زیبا رو داره ، ولی اصلا تکراری نمیشه …
هر چه بیشتر نگاش می کنی بیشتر به زیباییهاش پی می بری …
خاصیت ماشینهای انگلیسی : یک طرح ماندگار و دوست داشتنی …
شایان
۸ اسفند ۱۳۹۱راستی میدونستین انگلیس در سالهای اخیر کمتر از ایران خودرو تولید کرده واقعا جالبه نه!!!!(حالا الان شونصدتا دیس میخوره این حرفم)
سهیل
۸ اسفند ۱۳۹۱بابا ماشینای ایرانی از اینا بهتره جون خودشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شایان
۸ اسفند ۱۳۹۱ماشینای ایرانی محشره بهترینه خودرویه ملیه زیبای ایرانیه دنیاست نمیدونی بدون