استون مارتین تاریخچه درخشانی در رابطه با ساخت محصولات شیک و راحت دارد اما این کمپانی بریتانیایی اخیراً برنامههای خود برای تولید یک سوپرکار پیشرانه وسط به منظور قرار گرفتن در جایگاهی پایینتر از والکری را اعلام نموده است.
هنوز چیز زیادی درباره این خودرو نمیدانیم اما اندی پالمر مدیرعامل استون مارتین اخیراً جزئیاتی از این پروژه را در گفتوگو با اتوبلاگ اعلام کرده است.
پالمر در بخشی از این گفتوگو گفته که معتقد است فراری ۴۸۸ GTB در حال حاضر بهترین خودروی کلاس خود بوده و استون مارتین میرود که با این خودرو رقابت سختی داشته باشد. به منظور رقابت با این خودروساز ایتالیایی، استون مارتین سه نفر از افراد کلیدی فراری شامل مسئولان اسبق ساختارهای قوای محرکه و بدنه را به استخدام خود درآورده است.
پالمر میگوید کمپانی قبلاً مدلهای یکهشتم از سوپرکار جدید خود را ساخته است. او همچنین گفته که ایده کاملاً خوبی از جانشین فراری ۴۸۸ و خصوصیات آن داشته بنابراین استون مارتین این موضوع را در نظر خواهد گرفت.
رقیب فراری ۴۸۸ یکی از چندین مدلی است که در حال توسعه بوده زیرا استون مارتین بر پروژههای ونتیج جدید و DBX نیز تمرکز دارد. همچنین شایعاتی درباره ساخت نسل جدید ونکوئیش نیز وجود دارد. ظاهراً این خودرو بر پایه مدل DB11 ساخته خواهد شد.
parsa
۱۹ مهر ۱۳۹۶استون مارتین و مکلارن به شدت دارن تلاش میکنن، امیدوارم مثل جگوار e typeمحسور کننده و احساس برانگیز از اب در بیاد
ADAK
۱۹ مهر ۱۳۹۶البته منظورتون مسحور کننده بوده قطعا …
ارادت
SFXSuperFast
۱۹ مهر ۱۳۹۶سنگ محک سگمنت ها ایم ما
معروف به اسب ماده پیریم ما
قدرت در دست ماست تا همیشه
سلطان مارانللو،فرراری ایم ما
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۹ مهر ۱۳۹۶اسب ماده ی پیر!!!!!
قدرت دست ماست تا همیشه؟؟!!!!
……………
دوست من این اشعار بیشتر مایه ی خجالت و عقب ماندگیه تا حس غرور به جا و افتخار.
Fericuda
۱۹ مهر ۱۳۹۶این کلاس کاملا در تخصص فراریه
488 458 430 360 همشون تو دوره خودشون قدر ترین ماشین این کلاس بودن
KING 918 (محمدرضا)
۱۹ مهر ۱۳۹۶استون مارتینو معمولا با ماشین های تنبل و با موتور های 12 سیلندر پر حجم خیلی ببخشید ( بی بخار ) و سنگین میشناسن که انجام مسابقه درگ با این ماشین ها مثل خودکشیه و قطعا بازنده ایین ……….
اما هدف استون از ساختشون درگ نبود بلکه یه جور پرستیژ خاص بود کابین دست ساز با کیفیت بود صدای موتور هیجان انگیز بود روح خاص ایم مدل ها بود و واقعا این ویژگی ها رو بدست اوورد ….
اما الان مسیرش رو داره درستر میره به نظرم ایده والکایری خیلی عالی بود اسم استون کنار سریعترین ها داره میره و الان هم مدل های جالب تری رو داره ارائه میده من که براش ارزوی موفقیت دارم ……..
Ferrari
۱۹ مهر ۱۳۹۶احتمالا نمایشگاه ژنو 2018 فراری نسخه ی پرفورمنس 488 رو معرفی خواهد کرد تا مثل 488 تو کلاس خودش به یکه تازی ادامه بده
نسخه ی FXXK EVO هم به زودی رونمایی خواهد شد
Forza Ferrari
mans
۱۹ مهر ۱۳۹۶آستون واقعا اصلیه تنها مشکلش هم وزن محصولاتشه که اگه اوکی کنه این مشکل رو کلی سریع میشهولی از حق نگذریم صدای محصولاتش فوق العادست
علی
۱۹ مهر ۱۳۹۶شرکت (((فراری ))) فکرشم نمیکرد روزی یک مار تو آستین پرورش بده بنام ((( آستین ))).
با تچکر
HORSE
۱۹ مهر ۱۳۹۶اتفاقا من به عنوان ترفدار فراری خیلی از شنیدن این خبرا خوشحال میشم ! این حرکت رو میشه به عنوان یک تسلیم تفسیر کرد! منظورم رقابت با فراریه! خودشونم فهمیدن تنها راه رقابت با فراری استفاده از افرادیه ک قبلا یک فراری ساختن و این رو میرسونه خودشون به تنهایی این توانایی رو ندارن.
PaRHaM
۱۹ مهر ۱۳۹۶خیلی خوبه??
عکس آخری عجب شاهکاااریه???❤
ارش
۱۹ مهر ۱۳۹۶بیا اندی پالمر یه انگلیسیه و مدیر عامل آستون مارتین با این وجود اعتراف میکنه که تو این رده فراری بهترینه بدون هیچ تعصبی چرا که می خواد پیشرفت کنه اگه متعصب باشه بگه ما بهترینیم واقعیت رو نادیده گرفته و عقب میمونه . فراری محصولی رو تولید میکنه که همه چیز رو فدای شتاب بیشتر و سرعت بالاتر نمیکنه.هنر فراری در هماهنگی کامل و بدون نقص اجزا و عناصریه که یه سوپر اسپرت نیاز داره و به خوبی این کار رو انجام میده.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۹ مهر ۱۳۹۶نظر شما نظر من هم هست.
منتها امیدوارم اگه رئسای فراری به این نتیجه رسیدن که تو کلاسی که هستن ،مثلا فلان رقیب بهتره به مانند پالمر بیان کنن.
دقیقا به خاطر همین ناسیونالیستی بی جا هست که ایتالیا نسبت به آلمان و بریتانیا، عقب مانده.
Meysam..LaFerrari
۲۰ مهر ۱۳۹۶یه خبر بد برات دارم پهلوان مکلارن : فراری هر جا که هست بهترینه
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۰ مهر ۱۳۹۶اتفاقا چقدر خوب میثم جان.
بهترین بودن رقیبی مثل فراری باعث میشه شرکت هایی مثل استون مارتین و مک لارن تلاششون رو چند برابر کنن.
ارش
۲۰ مهر ۱۳۹۶نکته مهم استفاده هوشمندانه از تجربیات دیگرانه اینطوری در وقت و هزینه صرفه جویی میشه مثل دانشگاهها که از تجربیات دانشمندان استفاده کرده و راه و روش اونا رو تدریس میکنند به جای اینکه دانشجو ها رو وادار کنن دوباره خودشون مسئله رو از اول کشف کنن .زمانی بی ام و از تجربه لامبورگینی استفاده کرد و محصول نهایی شد بی ام و M1 اتفاقا ماشین خوبی هم بود یا لکسوس برای تولیداولین مدل LS مرسدس بنز رو خوب بررسی کردن و موفقم شدن . همیشه برای استفاده از تجربه دیگری باید به سراغ بهترین راه و روشی که موفق شده رفت تا موفقیت حاصل بشه. آستون مارتین هم همین کار رو کرده رفته سراغ بهترین.
Ferrari
۲۰ مهر ۱۳۹۶منظورت اینه که فراری بیاد بگه مثلا مکلارن 720 بهترین موتور وسطه؟؟
دوست عزیز فراری برای بهترین بودن داره تلاش میکنه و باید هم غرور داشته باشه اخه تمجید از فراری کم نبوده مدیر پروژه ی nsx هم درمورد458 دقیقا همین نظر پالمر رو داشت.اقای دورهایمر هم برای ساختن جانشین گالاردو گفته بود که برای دست یابی به قابلیت هدایت بهتر روی فراری 458 تمرکز کردیم
مکلارن رو هم که دیگه همه داستان جاسوسیشو میدونن.
ایتالیا عقب مونده؟؟ اونوقت بنتلی و رولزرویس جگوار لندروور مینی ،روور که توسط کمپانی های دیگه خریداری شدن چین پس ؟؟لابد انقدر سرعت پیشرفتشون بالابوده که کمپانی های دیگه توطئه کردن با خریداری این کمپانی ها جلوی پیشرفتشونو بگیرن
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۰ مهر ۱۳۹۶فراری جان من کلی گفتم.
مهم نیست که مثلا تاتا موتورز مالک جگوار و لندروور هست مهم اون مهندسی و پیشرفتشه.
فقط بحث خودروسازی نیست.
از حمل و نقل زمینی بگیرید تا هوا و فضا و …..
شرکت هایی مثل gkn
ریکاردو
ایکس تراک
رولز رویس(به غیر از خودروسازی)
دایسون
Bae systems
و صدها شرکتی که انگلستان داره و جزء بدنه ی صنعت و مهندسیشون هست.
شما فقط خودروسازی رو دیدی که البته اون رو هم از هرکسی بپرسین کفه ی مهندسی انگلیسی رو سنگین تر میدونه.
ولوو سوئد هم دست چینی هاست،ولی با این حال ولوو رو مهندسی سوئدی و بخشی از صنعت اون کشور میدونن،نه چین.
Amir amini
۲۰ مهر ۱۳۹۶خب اصلا ماشین تو این کلاس نداشته تا حالا که بگه ما بهترین هستیم تو اون کلاس 488 بهترین یه کلاس بالاتر اونتادور و یه کلاس پایینتر 911 که استون ماشینی برا رقابت با اونا نداشته اونا بیشتر پرفومنس هستن تا لوکس پرفومنس رقیب استون مازراتی با قیمت پایینتر و قدرت و تکنولورژی عقبتر اما میخاد وارد رقابت با 488 بشه با ونتیج جدیدم شاید بخاد وارد رقابت با 911 بشه اما نمیدونم برای رقابت با اوتادور برنامه ای داره یا نه شاید بخاد یکم ماهیت ونکیشو عوض کنه و چابکترش کنه و برای رقابت با رولزرویس و بنتلی ام داره برند لاگوندارو دوباره جا میندازه