استون مارتین One-77 یا مکلارن P1 یا پاگانی هوایرا؟!
۱۶ خرداد ۱۳۹۶
۲۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
داشتن ۲.۵ میلیون دلار پول نقد در جیب به یک فرد اجازهی خرید خودروهایی چون فراری ۴۸۸، مک لارن 650S و لامبورگینی اوراکان را میدهد.
حتی با این پول میتوان نمونههای کارکرده اما تمیز F12tdf، 675LT و آونتادور را خرید؛ اما در زمینهی خودروهای بسیار خاص میتوان به گزینههایی چون استون مارتین One-77 رسید.
همانگونه که از نام خودرو مشخص است تنها ۷۷ دستگاه از استون مارتین One-77 تولید شده و این خودرو هماکنون با بهای بالای ۲ میلیون یورو در دسترس است و اینیکی که در سایت Mobile به فروش گذاشته شده بهای ۲.۲ میلیون یورویی را طلب میکند. نمونهی مذکور در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و از آن زمان تاکنون تنها ۸۵۰ کیلومتر کار کرده است و بنابراین هنوز هم خودرویی صفر محسوب میشود.
با پرداخت ۲.۱۵ یورو میتوانید یک مک لارن P1 را بخرید که نه تنها یک سال جوانتر است بلکه در لیگ قهرمانانی چون فراری لافراری و پورشه ۹۱۸ توپ میزند و قوای محرکهی هیبریدی آن قدرت ۹۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۹۷۸ نیوتون متری دارد.
بسته به سلیقه و علاقهی فردی میتوان پاگانی هوایرا با کارکرد ۲۵۰۰ کیلومتری را به خانه برد. این خودرو که ۳ سال از زمان ساخت آن میگذرد بهای ۲.۰۸ میلیون یورویی داشته و درست در شرایط مشابه کارخانهای به سر میبرد.
خب به نظر میرسد در کلاس خودروهای سوپر اسپورت و کم یاب نیز گزینههای فراوانی پیش روی خریداران متمول قرار دارد! انتخاب شما کدام است؟
بدون شک پاگانی هوایرا لامصب تو این ماشین شخص پاگانی با بیل فیبر کربن ریخته فقط تک تک اجزای این ماشین با آدم حرف میزنه چون یه روحی داره که تو هیچ چهارچرخ دیگه ای تو دنیا پیدا نمیکنی
انتخاب من آستون، طراحی خیلی زیبایی داره و با تعداد کم قطعا از دو ماشین دیگه ارزش کلاسیک بیشتری پیدا خواهد کرد، البته داشتنش و سوار نشدنش برای اینکه کم کارکرد بمونه چالش بزرگی برای آدمه…
آقا شما همینجوری راحت انتخاب میکنید باید به فکر هزینهی نگهداریاش هم باشید ! هزینه زیاد نگهداری آدم رو پشیمان میکنه هر چند که پولدار هم باشه ! اینطور نیست که پولدار ها هم نسبت به این مسئله بیتفاوت باشن ! من بودم اصلا یک پورشه ۹۱۱ توربو میخریدم .
آدم ماشینی میخره که براش کارایی داشته باشه نه این که بیشتر براش نقش یک مجسمهی زیبا رو بازی کنه ، بعد چند کیلومتر راه رفتن بره تو گاراژ خاک بخوره ! من هم این ماشینها رو دوست دارم اما هزینهی وحشتناکی داره حتی پولدار هم باشم این کارو نمیکنم !
. با 2.5 میلیون دلار 3 ماشین نو میخرم. 1 دونه اونتادور + 1 دونه هوراکان پرفورمانته + 1 دونه اوروس !!! سرجمع میشه 1 میلیون دلار با 1.5 میلیون دلار دیگه تا 5 سال هزینه هاشون رو میشه تامین کرد.
با 2/5میلیون دلار لافرراری دست دوم که نمیشه خرید*-* از مدل های xx هم که اصلا نمیشه خرید کلاسیک رو هم که دیگه حرفشو نزن! ولی جاش میشه دوتا 812سوپرفست خرید،یکی قرمز یکی مشکی دوتا هم اف12 tdf یکیش رنگ دلفینی یکی هم قرمز
ناموسا پاکانی دیگه هیچی هم نگین بی نظیره دوستان در یوتیوب صدای موتور رو از تو کابین نگاه کنید لامصب عینه فضاپیماست عشقی که من به این ماشین و m3 قدیمی دارم عشق لیلی و مجنونه!!!!! طراحیش که اصلا حرف نداره هنر ایتالیایی ولی توی هندلینگ و سرعت میشه گفت مکلارن کمی بهتره
moein
۱۶ خرداد ۱۳۹۶بدون شک پاگانی هوایرا
لامصب تو این ماشین شخص پاگانی با بیل فیبر کربن ریخته فقط
تک تک اجزای این ماشین با آدم حرف میزنه چون یه روحی داره که تو هیچ چهارچرخ دیگه ای تو دنیا پیدا نمیکنی
vahid 956
۱۶ خرداد ۱۳۹۶918 هم میشه انتخاب کردا بااجازه من پورشه برمیدارم یه موزم برداشتم:-)
Ali
۱۶ خرداد ۱۳۹۶بیشتر انتخاب سلیقه ی هستش، چون هر کدام به نوبه خود فوق العادن،p1 پرفورمنس عالی،هوایرا زیبا و جذاب ،one-77 خاص بودن
علی
۱۷ خرداد ۱۳۹۶صدای استونو هیچ کدوم ندارن
و زیبایی بی حد و حصرشو
peyman
۱۷ خرداد ۱۳۹۶یعنی پاگانی رو با این جوجوها مقایسه میکنن!!خدایا توبه
ferrari
۱۶ خرداد ۱۳۹۶استون مارتین بی نهایت زیباست انتخاب من استون مارتینه باموتور 7لیتری فوق العاده
حمیدرضا
۱۷ خرداد ۱۳۹۶عقل میگه مکلارن چون گرون تر میشه. دل میگه آستون چون فوقالعاده زیباست.
سعید(تهران)
۱۶ خرداد ۱۳۹۶انتخاب من آستون، طراحی خیلی زیبایی داره و با تعداد کم قطعا از دو ماشین دیگه ارزش کلاسیک بیشتری پیدا خواهد کرد، البته داشتنش و سوار نشدنش برای اینکه کم کارکرد بمونه چالش بزرگی برای آدمه…
Amir amini
۱۶ خرداد ۱۳۹۶مطمئنن استون مارتین و مکلارن چون واقعا عاشقشونم نمیدونم کدومو انتخاب کنم مجبورم بگم دوتاش
الف.ی
۱۶ خرداد ۱۳۹۶من بدون هیچ تردیدی مکلارن رو انتخاب میکنم.
گرچه هر سه خودرو های خوبی هستند.
saeed
۱۶ خرداد ۱۳۹۶مکلارن
Mahdi US CARS
۱۶ خرداد ۱۳۹۶یه کلام مک لارن
ارش
۱۶ خرداد ۱۳۹۶استون مارتین.
جلال
۱۶ خرداد ۱۳۹۶آقا شما همینجوری راحت انتخاب میکنید باید به فکر هزینهی نگهداریاش هم باشید ! هزینه زیاد نگهداری آدم رو پشیمان میکنه هر چند که پولدار هم باشه ! اینطور نیست که پولدار ها هم نسبت به این مسئله بیتفاوت باشن ! من بودم اصلا یک پورشه ۹۱۱ توربو میخریدم .
ایمان
۱۶ خرداد ۱۳۹۶هیچکدام ؛ فقط فراری
علی
۱۶ خرداد ۱۳۹۶اسلارگانی
جلال
۱۶ خرداد ۱۳۹۶آدم ماشینی میخره که براش کارایی داشته باشه نه این که بیشتر براش نقش یک مجسمهی زیبا رو بازی کنه ، بعد چند کیلومتر راه رفتن بره تو گاراژ خاک بخوره ! من هم این ماشینها رو دوست دارم اما هزینهی وحشتناکی داره حتی پولدار هم باشم این کارو نمیکنم !
amir
۱۶ خرداد ۱۳۹۶.
با 2.5 میلیون دلار 3 ماشین نو میخرم.
1 دونه اونتادور + 1 دونه هوراکان پرفورمانته + 1 دونه اوروس !!!
سرجمع میشه 1 میلیون دلار
با 1.5 میلیون دلار دیگه تا 5 سال هزینه هاشون رو میشه تامین کرد.
Ferrari SFXSuperFast
۱۶ خرداد ۱۳۹۶با 2/5میلیون دلار
لافرراری دست دوم که نمیشه خرید*-*
از مدل های xx هم که اصلا نمیشه خرید
کلاسیک رو هم که دیگه حرفشو نزن!
ولی جاش میشه دوتا 812سوپرفست خرید،یکی قرمز یکی مشکی
دوتا هم اف12 tdf یکیش رنگ دلفینی یکی هم قرمز
AmiR8
۱۶ خرداد ۱۳۹۶کامنتات قشنگه.
دوستان عشق فراری همیشه یک لایک پیش من دارین.
سینا
۱۶ خرداد ۱۳۹۶دوستان اونی که اینقد پول داره ، آستون رو می خره می زارتش تو پارکینگ ، میره یه P1 می خره
Khan
۱۶ خرداد ۱۳۹۶از 77 تا 10 تاش اون پادشاه برونئی داره ?
Meysam..Laferrari
۱۶ خرداد ۱۳۹۶به استن علاقه ی زیادی ندارم ولی انتخاب بین پی وان و هوایرا کاری بس سخت می باشد!
پولمو میذارم بانک بعد از پنج سال دو برابر میشه هر دو رو میخرم.
fara2001
۱۶ خرداد ۱۳۹۶خیلی انتخاب سختیه خیلی.
استون بی همتاس وخاص اونقد که نمیتونم نگاهمو ازش بردارم.
مک هم که، اهههههه نمیتونم انتخاب کنم.
مجبورشم استون انتخابمه
reza
۱۷ خرداد ۱۳۹۶وان سونتی سون
محمد رضا
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ناموسا پاکانی دیگه هیچی هم نگین بی نظیره دوستان در یوتیوب صدای موتور رو از تو کابین نگاه کنید لامصب عینه فضاپیماست عشقی که من به این ماشین و m3 قدیمی دارم عشق لیلی و مجنونه!!!!! طراحیش که اصلا حرف نداره هنر ایتالیایی ولی توی هندلینگ و سرعت میشه گفت مکلارن کمی بهتره