به دنبال افزایش تقاضا در بازارهای کلیدی، استون مارتین میخواهد ظرفیت تولید خود تا سال ۲۰۲۵ را دو برابر کند.
این خودروساز بریتانیایی علیرغم افت تقاضا در چین و ترسهای مربوط به برگزیت و تغییر و تحولات مربوط به بازار سهام، امسال میخواهد ۶۴۰۰ دستگاه خودرو تولید کند.
اگرچه تقاضای کلی برای خرید خودرو در چین افت پیدا کرده اما استون مارتین از رشد فروش قابلتوجه ۱۱۸ درصدی در چین لذت میبرد. همچنین فروش این خودروساز در منطقه آسیا-اقیانوسیه رشد ۱۳۳ درصدی داشته و البته در آمریکا هم فروش این شرکت ۱۸۵ درصد افزایش یافته است.
اندی پالمر، مدیر اجرایی استون مارتین که در گرندپری ابوظبی حضور داشت در مصاحبه با رویترز تأیید کرده این خودروساز برنامههای مفصلی برای رساندن ظرفیت تولید به ۱۴ هزار دستگاه در طی ۶ سال آینده دارد.
پالمر گفته است:
وضعیت بخش خردهفروشی جای بحث و مشاجره ندارد. فروش خودرو در چین کاهش یافته اما وضعیت ما اینگونه نیست. اگر شما روی درآمد پیش از مالیات و… تمرکز کنید خواهید دید که ما رشد میکنیم. وضعیت یک سال پیش ما بسیار خوب بوده است.
او اضافه میکند:
ثروتمندان ثروتمندتر میشوند و خواهان شخصیسازی بیشتری هستند. از طرف دیگر صنعت خودرو به خاطر پیشرفت تکنولوژی بیشتر و بیشتر کالا ساز میشود.
استون مارتین سال پیش سود پیش از مالیات ۸۹ میلیون پوندی به دست آورد که از سال ۲۰۱۰ تاکنون اولین سود این شرکت بوده است. این خودروساز از تکرار سودآوری خود در سال جاری مطمئن است. در همین سهماههی اخیر سال جاری سود استون مارتین ده برابر افزایش یافته است. فروش استون مارتین هم در همین سهماهه اخیر دو برابر شده است.
استون مارتین همچنین در حال گسترش کارخانهی دوم خود در ولز است. این کارخانهی جدید اقدام به تولید اولین شاسیبلند خود یعنی DBX خواهد کرد. نسخهی آمادهی تولید DBX سال آینده رونمایی و فروش آن از سال ۲۰۲۰ آغاز میشود.
Ferrari
۱۰ آذر ۱۳۹۷سود قبل از مالیات ۹۰ میلیون پوند.با این وضعیت چطوری میخواستن به عنوان موتور ساز وارد فرمول یک بشن؟؟ تحقیق و توسعه موتوهای فرمول یک فقط برای یک فصل بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون یورو هزینه داره
Ahmad
۱۰ آذر ۱۳۹۷خب اسپانسر و بسته به رتبه شون درآمد از فیا
ADAK
۱۰ آذر ۱۳۹۷انگلیسی ها فقط ” قُم پُز ” در می کنن …
:-) :-) :-)
Mohammad
۱۰ آذر ۱۳۹۷۱۴ هزار دستگاه در سال ؟؟ فکر نکنم کار درستی باشه
استون مارتین به خاطر نایاب بودن خاص بودن معروف هر چقدر تعداد تیراژ یک محصول بالا تر میره ارزش محصول و اون خاص بودن میاد پایین
ولی برخلاف لامبو اوروس با ساخت DBX موافقم
چون محصولات گذشته استون فقط اسپورت نیستن
حمید
۱۰ آذر ۱۳۹۷کی میشه بک روز میریم تو خیابون یک دوری بزنیم من و مابقی دوستان سوار چنین ماشینهایی باشیم
ایمان
۱۰ آذر ۱۳۹۷هیچوقت حرفِ اندی پالمر رو فراموش نمیکنم
اندی پالمر : فراری باید بِعنوان متر و معیار آستون مارتین قرار بگیرد چه در برنامه ریزی و چه در ساخت محصولات با کیفیت و تراز اول …. ( منبع : carmagazine.co.uk )
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۰ آذر ۱۳۹۷ایمان جان امکان داره لینک این صحبت پالمر رو بزارید؟
چون من ندیدم و میخواستم ببینم صحبت کلیش چی بوده.
ممنون.
ایمان
۱۰ آذر ۱۳۹۷باشه چشم دانیال جان
NAVID۰۰۹۸
۱۰ آذر ۱۳۹۷ثروتمندان ، ثروتمندتر میشوند .
جداً عجب جمله ای ، پول ، پول را میاره .
این ماشین برای ماشاخه ، برای اونها یه وسیله برای لذت بردن و پس از یکسال تبدیل کردن به ورژن بالاتر .
با شخصی سازی خودروها موافقم ، چرا که از ماشین حِس بهتری میگیری .
ایمان
۱۰ آذر ۱۳۹۷ترجمه کامل حرف های اندی پالمر ????
در-آرزوی-فراری-شدن/https://bama.ir/news/9103
این مطلب حدود ۴۰ روز پیش منتشر شد دانیال جان
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۰ آذر ۱۳۹۷تشکر ایمان جان.❤
ولی شیطون، خودروهای با کیفیت و تراز اول رو از خودت دراووردیا.?
emad1990
۱۱ آذر ۱۳۹۷چراغ های باریک ممکنه جذاب باشه ولی همه پسند نیست
استون اصلاحش کن