اوضاع استون مارتین بهتر و بهتر میشود…
استون مارتین هر لحظه بهتر از لحظه قبلی میشود به گونهای که اخیراً اعلام کرد فروش خود در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است.
این خودروساز در سال گذشته توانست ۵۱۱۷ دستگاه خودرو به فروش برساند که افزایش ۵۸ درصدی را نشان میدهد. استون مارتین انتظار دارد تخمین ۸۴۰ میلیون پوندی درآمد خود از فروش را نیز بشکند.
بنا به خبری که ماه پیش منتشر شد بیشترین سهام استون مارتین توسط سهامداران ایتالیایی و کویتی خریداری شده است. ارزش این خودروساز بریتانیایی بین ۲ تا ۳ میلیارد پوند تخمین زده شده است.
در حال حاضر هلدینگ سرمایهگذاری ایتالیایی ۳۷.۵ درصد سهام استون مارتین را در اختیار داشته و سرمایهگذاران کویتی نیز ۵۴.۵ درصد این اسپورتساز خوشنام را در اختیار دارند. همچنین کمپانی مادر مرسدس یعنی دایملر نیز ۵ درصد سهام استون مارتین را مال خود کرده است.
مدیرعامل استون مارتین اندی پالمر میگوید:
ما به عملکرد بهتر از انتظارات هم در بحث مالی و هم در بحث دستیابی به اهداف DB11 و خودروهای ویژه ادامه میدهیم.
پالمر در سال ۲۰۱۴ سکان هدایت استون مارتین را به دست گرفت و برنامه بلندمدتی برای بازگرداندن موفقیت به این شرکت را ارائه داد. استون مارتین با رهبری پالمر مدلهای DB11، ونتیج جدید و هایپرکار والکری را معرفی کرده است. مدیر اسبق نیسان همچنین به سوددهی دوباره این کمپانی که برای اولین بار از سال ۲۰۱۰ تاکنون اتفاق افتاد کمک کرده است.
Ali
۱۷ دی ۱۳۹۶یکی از بهترین سکان داران صنعت خودرو
تبریک بهش
Ali
۱۷ دی ۱۳۹۶یکی از بهترین سکان داران صنعت خودرو
خدا قوت
fara2001
۱۷ دی ۱۳۹۶استون هر روز بهتر از دیروز
سعید(تهران)
۱۷ دی ۱۳۹۶امیدوارم روزهای خوبش ادامه دار باشه، هرچند بعنوان یه طرفدار ونتیج و db11 جدید برام ایده آل نیستن…
Sina
۱۷ دی ۱۳۹۶طرف یه استون میخره میگن واوو چقدر پولداره
بعد ارزش کل کل استون ۳میلیارد دلاره
اونوقت یه بابایی ۱۸ میلیاااارد دلار اون زمان سال ۸۸ برداشته از مرز ترکیه بزنه به چاک
یعنی پول ۶ تا برند مثل استون
تو کی بودی بابا
کلا یه موضوعی رو ربطش ندیم به سیاست روزمون شب نمیشه?
sevlan
۱۷ دی ۱۳۹۶مگه میشه دست تو دست مرسدس بزاری و کارات ردیف نشه ، خوشحالم واسه آستون !!!
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۷ دی ۱۳۹۶sevlan جان موفقیت های استون 80 درصدش مدیون همین اندی پالمر هستش.
البته از همکاری های فنی مرسدس هم نمیشه گذشت.
………….
((سال پیش هم راننده تست مک لارن Chris Goodwin که سابقه زیادی در این شرکت داشت به تیم پالمر ملحق شد.))
البته منظور نزدیک 1 ماه پیش هستش((20 دسامبر)) که کریس گودوین به استون پیوست.
((اینجا منظور 2017 هستش))
امیرمحمد
۱۷ دی ۱۳۹۶مگه میشه یه کمپانی با داشتن مدیر عامل وظیفه شناس و کاربلدی مثل اندی پالمر موفق نشه
Amir amini
۱۷ دی ۱۳۹۶قدرت گرفتن استون مارتین برای اینه که داره تو حوضه های ممختلف فعالیت میکنه با مدل های لاگوندا برای رقابت با بنتلی و رولزرویس با ونتیج برای رقابت با 911 و amg gt با db11 برای رقابت با فراری کالیفرنیا و مازراتی با ونکوییش ام میخاد بره برا رقابت با اونتادور و 812 و سوپر اسپرتش برای رقابت با اوراکان و 488 با شاسی بلندش برای رقابت با اورس بنتایگا کولیان پس منتظر فروش بالای 10000 خودرو در سال تو چند سال اینده باشید تا وقتی تمام این مدلا عرضه بشن و با رپید برای رقابت با پانامرا فراری ff و سدان لامبورگنی چون اسپرت هستش قرار نیست با بنتلی و رولزرویس رقابت کنه رپید و محصولات لاگوندا با اونا رقابت میکنن
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۷ دی ۱۳۹۶امیر جان حالا والکیِری و سوپر اسپرت تمام الکتریکیش و وارد شدن تو فرمول یک بماند………
لامصبا کشتی لوکس و زیر دریایی تفریحی هم تولید میکنن!!!!
اندی پالمر همیشه مدیران خودرویی بریتانیا رو به نترس بودن و ریسک کردن تشویق کرده و میکنه.
Amir amini
۱۸ دی ۱۳۹۶اون که بله مدلای خاصش که جدان ولی اینگیلیسیا بد دارن قدرت میگیرن فکر کنم رقابت برا لامبو و فراری سخت بشه در اینده مکلارن از یه طرف استون مارتین از یه طرف بنتلی و رولزرویس و لاگوندا و حتی لوتوس که داره برمیکرده باسرمایه گزاری جیلی اما تو ایتالیا مازراتی متاسفانه یکم وضعیتش خراب کاش زودتر سروسامان پیدا میکرد البته قدرت گیری این برندای لوکس همش مدیون اینه که تعداد پول دارای جهان ظاره زیاد میشه و مردمم رفتن به سمت تجمل گرایی پس نمیخان وقتی اینها هستن برن سمت بنز و بی ام و دلیل تولید مجدد مایباخ و سری 8 و در اینده 9 ام همین تعداد زیاد پول دارا هستن
بهزاد
۱۸ دی ۱۳۹۶اگر اشتباه نکنم 840 میلیون پوند مجموع کل درآمد یک سال استون باشه و کل سودش در حدود 40 تا 50 میلیون هست.
به هر حال هر چقدر اوضاع فروش و سود این شرکت ها بهتر بشه در آخر به حساب سرمایه گذارن خارجی روانه میشه.
یک چیز عجیبی در صنعت خودرو بریتانیا هست بدین شکل که تا وقتی مالکیت برند در تملک خودشون هست اون برند تقریبا رو به نابودی پیش میره ولی وقتی مالکیت تغییر کرده این روند برعکس بوده و میشه گفت در مدیریت و هدایت صنعت خودرویی خارجی ها یک قدم جلوترن.