آستونمارتین با انتشار مجموعهای از رندرهای رسمی، طراحی مدل جدید DBS GT زاگاتو را نشان داده است. این خودرو که بر اساس مدل DBS سوپرلگرا ساخته شده است، جدیدترین سوپراسپرت تولید محدود این شرکت بوده و آخرین تکامل در زبان طراحی آستونمارتین زاگاتو را نشان میدهد. یکی از برجستهترین ویژگیهای ظاهری DBS GT زاگاتو جلوپنجرهٔ بزرگ و سنتی آن است. این جلوپنجره از ۱۰۸ قطعهٔ الماس شکل فیبر کربنی مجزا تشکیل شده که در هنگام خاموش بودن خودرو تغییر جهت داده و جلوپنجره را مسدود میکند اما هنگام روشن شدن خودرو باز میشوند تا هوای موردنیاز پیشرانهٔ ۶ لیتری V12 توئین توربوی DBS فراهم گردد.
مدیر ارشد توسعهٔ محصولات آستونمارتین لاگوندا آقای «مارک ریچمن» در رابطه با DBS GT زاگاتو میگوید:
این خودرو نهتنها روی زیبایی تمرکز دارد بلکه دراماتیک هم هست. جلوپنجرهٔ پویای آن فرصت ارائهٔ خودرویی با دو هویت بسیار متفاوت را فراهم کرده است. در هنگام پارک بودن، به نظر میرسد خودرو در حال استراحت است اما عقب DBS GT زاگاتو هنوز ظاهری عضلانی و آمادهبهکار دارد
DBS GT زاگاتو اما بهتنهایی قابل خریداری نیست و همراه با یک DB4 GT Continuation زاگاتو به فروش میرسد. نمونهٔ اصلی این ماشین در اوایل دههٔ ۶۰ میلادی تنها در تعداد ۱۹ دستگاه ساخته شده و به همین دلیل امروزه یکی از خواستنیترین و گرانترین آستونمارتینهای دنیا محسوب میشود. حال اما آستونمارتین تصمیم گرفته بهعنوان بخشی از برنامهٔ Continuation خود، ۱۹ دستگاه دیگر از DB4 GT زاگاتو را تولید کند که همانطور که گفته شده به همراه DBS GT زاگاتو به فروش میرسند. آستونمارتین اسم این مجموعه را کلکسیون صدسالهٔ DBZ گذاشته است. این دو خودرو باهم ۶ میلیون پوند قیمت دارند و تنها ۱۹ جفت از آنها تولید میشود. تحویل DB4 GT به خریداران از سهماههٔ سوم امسال و تحویل DBS GT از سهماههٔ چهارم آغاز میشود.
:::فرشاد:::
۲۱ تیر ۱۳۹۸میگن عروس تعریفی . . . از آب در میاد، حکایت این روزهای استون مارتینه، اونقدر گفتیم طراحیهاش فوقالعادست، اونقدر براش جیغ و سوت و هورا کشیدیم، که دست و پاش رو گم کرد، تعداد خودروهای زشتش دارن کم کم به خودروهای فوقالعادش میرسن، حالا زشتم که نه، نازیبا، اما چیزی که توقع داشتم از استون مارتین، نیستن؛ همونقدر که DBS سوپر لگرا، DB9، ولکان، رپید، one77, ونکوئیش زاگاتو شوتینگ بریک، نسل قبل ونتیج و. . . عالیه طراحیشون، طراحی ونتیج فعلی، والکری، DBS GT زاگاتو، شاسیبلند آیندش (با توجه به استفاده از جلوپنجره مشابه ونتیج) نچسب و دور از انتظارات شخصیم از این برند هستن؛ توجه کنین، «انتظارات شخصی» ممکنه شما نظرتون متفاوت باشه
علیرضا(lexus)
۲۱ تیر ۱۳۹۸طراحی عقب هیچ ماشینی به زیبایی طراحی عقب این استون نیست
doubt
۲۲ تیر ۱۳۹۸قبول دارم که بهتر و زیباتر ازین میتونست و باید کار میکرد. ما هم توقعمون بیشتر ازین حرفا بود. اما ب نظر من الانشم این ماشین کاملا زیبا و خاصه. نمیدونم شاید تعریف زیبایی تو طراحی ماشینو من خوب متوجه نشدم. اما نازیبا؟؟؟؟؟
Amirferrari
۲۱ تیر ۱۳۹۸ماشین ۲۰۰ هزار دلاری رو ۷.۵ میلیون دلار به مشتری میندازه،همون db11 رو کلی زحمت کشیده زشت ترش کرده،البته تا چهارتا بی مغز نباشن کمپانی همچین کلاهی واسه مشتری نمیدوزه،زاگاتو کارش اینه پول باد اورده تزریق کنه واسه استون…
Amir Machine
۲۱ تیر ۱۳۹۸دوست عزیز اگه درست متن رو خونده باشی میبینی که نوشته قیمت 6 میلیون پوند برای دوتا ماشینه نه فقط DBS زاگاتو
اون یکی DB4 زاگاتو هست که دهه 60 میلادی فقط 19 تا ازش ساخته شد و امروزه فوقالعاده گرون قیمته
حالا آستونمارتین 19 تا دیگه از DB4 رو تولید کرده که با DBS زاگاتو دوتایی باهم فروخته میشن و هیچکدوم بصورت تکی قابل خریداری نیستن
doubt
۲۲ تیر ۱۳۹۸سوای فروش این دوتا ماشین اما کلیت حرفتو قبول دارم که کلا قیمتهای استون خیلی زیادی بالاست. ینی همیشه واس خودمم سوال بوده که چرا. خیلی از ماشیناش ب نظرم حتی تا یک و نیم برابر قیمت واقعی رو دارن!!!
fara2001
۲۳ تیر ۱۳۹۸به قول اقتصاد دانها قیمت چیزی است که خریدار و فروشنده بر سر چیزی به توافق میرسن
اشکان
۲۳ تیر ۱۳۹۸خدا خیرت بده خوب شد شما گفتی من دیگه از خریدش منصرف شدم .
واقعاجهان به آدمی مثه شما برای روشنگری نیاز داره
OMID
۲۱ تیر ۱۳۹۸???
مهرداد كمال
۶ مرداد ۱۳۹۸یا این پول یهً جفت بوگاتی و کنیخ زگ میخرم انگلیس خدایی بساز بندازه