یک خودروی لوکس و اسپرت چهار درب با نهایت قدرت،آستون مارتین رپید اس مدل ۲۰۱۴ که هم اکنون تصاویر و مشخصاتی از آن در اینترنت بخش شده است.
وقتی که قدرت و زبیایی در روح Rapide دمیده شود،آنچه بدست خواهد آمد Rapide S می شود. از مهم ترین تغییرات Rapide S نصب موتور ۵.۹ لیتری V12 است.نصب این موتور باعث شده است که قدرت آن ۸۰ اسب بخار افزایش داشته باشد و به ۵۵۰ اسب بخار برسد،همچنین گشتاور آن هم ۲۰ واحد جهش پیده کرده است و به ۶۲۰ نیوتن متر رسیده است.این خودرو ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور را در دور موتور ۵۰۰۰ تولید می کند.
قدرت فوق العاده این امکان را به این خودرو می دهد که تنها در عرض ۴.۹ ثانیه به صد کیلومتر بر ساعت دست یابد،که ۰.۳ ثانیه سریعتر از نسخه استاندارد است.آخرین سرعت این خودرو به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می باشد.لازم به ذکر است که موتور این خودرو ۱۹ میلی متر پایین تر از قبل روی این خودرو نصب شده است. اما با وجود این عملکرد عالی،مصرف سوخت این خودرو تنها ۱۱.۸لیتر در هر صد کیلومتر می باشد و انتشار گاز CO2 هم از ۳۵۵ به ۳۳۲ گرم در هر کیلومتر رسیده است.
مشخص ترین تغییر ظاهری این خودرو،جلوپنجره ی مشبک بزرگ آن است،اما شکاف های روی بدنه، دیفیوزر عقب،آینه های بیرونی جدید و چراغ های عقب فیبر کربنی از ویژگی های دیگر این خودرو است،اسپویلر عقب هم برای بهبود طراحی آیرودینامیکی در سرعت های بالا روی این خودرو نصب شده است.
در داخل هم ترکیب رنگ مشکی و قرمز به چشم می خورد،صندلی های چرمی با دوخت قرمز از ویژگی های این کابین است. همچنین با مسطح کردن صندلی های عقب می توان حجم بار را ۳ برابر کرد. این خودرو به عنوان مدل ۲۰۱۴ در اواخر سال ۲۰۱۳ وارد بازار آمریکا می شود و پیش بینی و می شود قیمتی معادل ۲۰۰ هزار دلار را داشته باشد.
******************************************************
بروزرسانی – نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳ : آستون مارتین صد ساله در نمایشگاه امسال با یک محصول زیبای دیگر غرفه اش را به یکی از محبوبترین غرفه ها تبدیل کرده بود . پس از انتشار تصاویر اولیه ، رپید اس به ژنو آمده بود تا با طرفدارانش از نزدیک ملاقات کند . رپید اس سریعترین خودروی چهار در تاریخ آستون مارتین است . آستون مارتین با اضافه کردن ویژگی های منحصربفرد خاص بودن مدل رپید را حفظ کرده است . مهمترین تغییرات در رپید اس ، سپرها و ۷ پنل جدید بدنه هستند . برروی این خودرو موتور نسل چهار AM11 نصب شده است که ارتفاع نصبش ۱۹ میلی متر کوتاه تر شده تا توزیع وزن متناسب تر صورت گیرد . با این کار مرکز ثقل این سازه ی ۱۹۹۰ کیلوگرمی به زمین نزدیکتر می شود . با انتخاب حالت سواری بین سه حالت Normal, Sport و Track می توانید از رانندگی با این خودرو لذت ببرید .
در نمای ظاهری شاهد استفاده از قطعات فیبرکربنی هستیم که همگی با دست ساخته شده اند. همچنین چرخهایی که بطور منحصربفرد برای رپید اس ساخته شده زیبایی خاصی به این خودرو بخشیده اند . این چرخ ها ۱۱ درصد سبکتر از چرخ های استاندارد هستند . طراحان با استفاده از پوششهایی از چرم ، چوب و فیبرکربن در کابین ، همچنان جلوه ی لوکس بودن را در این مدل حفظ کرده اند . به کمک سیستم Beosound بنگ اند اولافسون شما قادرید هم از صدای موسیقی و هم از صدای گیرای موتور توامان لذت ببرید . البته سرنشینان عقب می توانند با سفارش DVD player فضای اختصاصی خود را تجربه کنند .
slr722
۵ بهمن ۱۳۹۱ای جونم عجب ماشینیه…
فقط نمیدونم این مدل 2014 میتونه با پانامرا رقابت کنه یا نه…
چون رقیب راپید همیشه پانامرا بوده…
حميد
۶ بهمن ۱۳۹۱طراحی داخلیش حرف نداره و واقعا ایول داره،آدم حتی وقتی به صندلی های عقبش نگاه میکنه احساس راحتی میکنه چه برسه دیگه بخواد بشینه روشون!
طراحی بدنش بر خلاف داخل افتضاحه،اونم بدلیل اینکه میخواستنهم اصالت طرح استون مارتین حفظ بشه و هم میخواستن سدان باشه گند زدن تو قیافه ماشین.آخه اون جلو پنجره ای،چرا باید اینقد گنده باشه؟!!
این نوع طرح فقط به مدل کوپه و اسپرت میاد نه سدان
نیما
۶ بهمن ۱۳۹۱چانامرا رو میخوره
چون استون مارتین یک ماشین کاملا دست سازه
از لحاظ قیمتی 2 برابر پورشه قیمت داره
به اندازه پورشه هم تو اروپا خز نیست
jhiar
۸ بهمن ۱۳۹۱تا خوردن چی باشه.پانامراتوربو اس صفر تا صدش 3.8 ثانیه این4.9 بادوبرابر قیمت. پانامرا4سرنشینه و سدان لوکس توبرنامه تخت گاز با استیگ 1دور پیست رو زودتر از لامبورگینی مورسیه لاگو 2در مخصوص مسابقه طی کرد استون که باید بدرقه اش کنه
hesan
۱۸ بهمن ۱۳۹۱همه چیش عالیه اما جلو پنجرش خیلی تابلوئه.
اقا شایان و اس ال ار و نیما الکی بحث چرت و پرت در مورد اروپا و امریکا نکنین همه این کشورا چه خوب چه بد دارن کار خودشونو می کنن.
الان ایران خودمونو چه کنیم من رفتم مناطق ضعیف ایران دیدم نون واسه خوردن نداریم حالا چه خاکی بریزیم به سرمون؟
soroosh
۱۲ اسفند ۱۳۹۲اگه برنامه top gear ببینیی متوجه میشی که 100 % استون اول مخصوصصا تو صدای اگزوز کلا پورشه صدای خوبی نداره
ALI
۱۵ خرداد ۱۳۹۳زیبا پرقدرت شتاب بالا باعث شده این ماشین مورد توجه قرار بگیره اما به پای بوگاتی ویرون نمی رسه
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴چه ربطی به بوگاتی داره
بهزاد
۵ بهمن ۱۳۹۱سه برابر پرشیا حجم موتورشه ولی مصرفش مساویه ! تعجبم نداره ما داریم از تکنولوژیه 30 سال پیش استفاده میکنیم هنوز … راستی نمای عقبش زیباست !
شایان
۵ بهمن ۱۳۹۱اصلا ماشینهای انگلیسی در حدی هستن که با پورشه رقابت کنن اینا باید با پژو ساخت ایران رقابت کنن
حميد
۶ بهمن ۱۳۹۱شایان عزیز،نظرت در مورد رولز رویس و بنتلی چیه؟اونا هم انگلیسی هستنا!!
شایان
۶ بهمن ۱۳۹۱اونارو که شرکت فولکس واگن و بی ام دبلیو آلمان موتوراشو میزنه عزیزم انگلیسی ها یه چیزو خوب بلدن اینکه فقط سر خون مردم کشورها قاب بریزنو معامله بکنن والا آنگلوساکسونهای کندذهنو چه به ماشین
M
۶ بهمن ۱۳۹۱jaguar + Range Rover
مهدی
۲ مرداد ۱۳۹۲پسر خوب و کسایی که مثلا ادعای عشق ماشین دارین ما کمپانی به اسم بی ام دبیلیو نداریم که مثل روشنفکرای بی فکر انداختین تو دهنتین که انگار تازه کشفش کردین!!!! واژه ی W تو آلمانی “و” خونده میشه نه دبیلیو. یاد بگیرین تا جای دیگه خدای نکرده آبروتون از کف نره!!!
slr722
۶ بهمن ۱۳۹۱شایان جان نظر نده مکلارن هم انگلیسی هستش…
در ضمن هیچ جای دنیا انگلستان نمیشه…
همیشه مثل یه مرد تموم کشور هارو مورد استعمار قرار داده حتی ایران.
دمش گرم که عرضه داره…
نیما
۶ بهمن ۱۳۹۱یعنی اقا شایان شما میخوای بگی این از پورشه کمتره؟؟؟
یک سر برو همین دبی
یا ترکیه
ببین اینقدر پورشه میبینی استون مارتن میبینی؟؟
استومن مارتین اصالت داره
تمام این ماشین دست سازه
همه کس نمیتونه سوار شه
استون در حد مازراتی وحتی بالاتر هم هست
شایان
۷ بهمن ۱۳۹۱slr722 آلمان هم مثل یه مرد کل اروپارو نه کشورهای عقب افتاده ای مثل ایران و گرفت و میلیون ها نفر رو مثل آب خوردن کشت واقعا چه افتخاری برات متاسفم اگه بدونی انگلیسیها چند میلیون نفر و کشتن یا باعث مرگ 8 میلیون ایرانی شدن هم چنین نظری میدادی تازه اتومبیل رو آلمان طراحی کرد توسط کارل بنز پس مطمئن باش بهترینها رو میتونه بزنه خود انگلیسی ها میگن ما در مقابل صنعت اتومبیل آلمان چیزی نیستیم تازه اصالت اتومبیل مال آلمانه چون از اونجا میاد بعد شما کاسه داغتر از آش شدی واسه ما آقا نیما شما برو با مازاراتی حال کن وقتی استون مارتینو با اصالت میدونی نمیشه باحت بحث کرد در مورد اتومبیل
slr722
۷ بهمن ۱۳۹۱اق شایان همه اینا که گفتی میدونم…
میدونم که جون بیشتر از 8 میلیون ایرانی گرفتن…
میدونم تموم کشور هارو مورد استعمار قرار دادن…
ولی الان من برات چیکار کنم؟؟؟
قوی هستن. عرضه دارن. سیاست دارن.میتونن پس میکنن.
ما هم اگه الان قوی بودیم صد تای اینا بدتر بودیم.
در عوض این همه بد بخت بیچاره نداشتیم…نگووو نه..
درضمن این قسمت خیلی جالبه خود انگلیسی ها اومدن شخصا پیش شما گفتن ببین شایان جان ما در مقابل صنعت اتومبیل آلمان چیزی نیستسم…
چرا بیخود حرف میزنی پسر خوب…
نیما
۷ بهمن ۱۳۹۱100 % استون مارتین با اصالته
المانه با بنزش
اونم اصالتش و تاریخش از استو مارتین کمتره
برادر من تحقیق کن بعد بگو
حسین
۵ بهمن ۱۳۹۱جلو پنجرش زشته!بقیش قشنگه!ادم در نگاه اول یاد مازراتی می افته!
امیر
۶ بهمن ۱۳۹۱فقط میتونم بگم زیباست ..دیگه چی میتونم بگم!!!والا دبگه
شایان
۷ بهمن ۱۳۹۱slr عزیز نه اونا به من نگفتن ولی من از مدیر همین شرکت استون مارتین شنیدم که این حرفو زدهه بعدم شما که میگی عرضه داشتن توی همون رسانه های انگلیسی دارن بوقو کرنا میکنن که آلمانها این همه رو کشتن و واسشون برنامه میسازن ولی از کثافت کاری های خودشون در تاریخ چیزی ندارن بگن پس حق بده که ازشون بدم بیاد بعد آقا نیما بنز اصالتش از استون مارتین کمتره من میگم اولین اتومبیل دنیارو ساخت بعد چه جوری کمتر از از استون مارتینه تازه بعد از اون فورد آمریکاست اصلا شرکتهای انگلیسی بعد از جنگ جهانی قوی شدن اونم بخاطر صنعت از دست رفته آلمانها بود تازه اونها هم از مهندس های آلمانی توی صنعتشون استفاده کردن عزیزم من دانشجوی تاریخ هستم اونقدر راه هم بدون تحقیق حرف نمیزنم
میثم
۷ بهمن ۱۳۹۱اونطور که با دیدن خودروهای ایتالیایی و آلمانی به وجد میام از دیدن خودروهای انگلیسی شگفت زده نمیشم
slr722
۷ بهمن ۱۳۹۱آق شایان باشه باشه قبول…هر چی تو بگی…
انگلیسی جماعت بد…
ولی به جان خودم تو المانی که بی دلیل طرفداری میکنی…
شایان
۷ بهمن ۱۳۹۱slr چرا بی دلیل چون این همه پیشرفت فقط توی همین زمینه ماشین داشتن مهندسین نخبه داشتن حتی یه مهندس بیکار نداشتن یا توی بحران اقتصادی پیشرفت داشتن چرا نباید ازشون خوشم بیاد برعکس این همه تبلیغات سو ازشون این همه پیشرفت کردن کمک مالی آمریکا بعداز جنگ جهانی به این کشور اندازه ایتالیا و انگلیس وفرانسه بود خدایش الان کدوم کشور صنعتش قویتره کدوم کشور توی جنگ آسیب بیشتر دید تازه آلمان درگیر دیوار برلین و قضایای کمونیست توی دهه نود هم بود تازه از مهندسان هوافضای دزدیده شده ی آلمانی توسط انگلیس و آمریکا هم چشم پوشی کنیم یکم انصاف داشته باشیم میبینیم که کدوم کشور پیشرفت صنعتیش مخصوصا خودروسازی بیشتر بوده
محمد
۷ بهمن ۱۳۹۱نه انگلیس خوبه نه آلمان لعنت به هر دوتا شان !!!
شهروز
۸ بهمن ۱۳۹۱آقایون تمومش کنید.
جفتشون خوبن ولی آقا نیما من برای طرز فکر شما متاسفم.
اگر در خارج یچیزی زیاده اون دلیلش خوب بودن نه خز بودن.
این فرهنگ مزخرف ماست که هر چیز خوبو که زیاده میگیم خز.
اگه بطور مثال پانامرا خیلی زیاده این یعنی نسبت به قیمتش امکانات خوبی میده نه این که بدرد نمیخوره.
نیما
۸ بهمن ۱۳۹۱اقا شهروز این حرف تو اروپا وامریکا صدق نمیکنه
درسته امکانات خوب و قیمت کم یک مزیت به حساب میاد
همین امکاناتم استون مارتین داره
اما چون دست سازه چون برند بالایی
قیمتش بالاست
من سفر میرم سالی یک بار
کارمم به ماشین مرتیط
اینو من نمیگم
حتی ماشین بازها و کمپانی اونجا هم میگن
ماشینی که برند خاص و کمتر دیده میشه
نشونه خاص بودن ماشین و خاص بودن صاحب ماشینه
جدا برید ببنیند
به ندرت جگوار استون مارتین رویز رویز میبینید
چرا چون خاصه
چون خاصه گرونه
اما پورشه من نمیگم بده
من عاشق پورشم
اما هر وقت حرف اصالتو مایداری میاد وسط
حرف ماشینهای انگلیسیه
نمونش بنتلی یا مورگان یا رویز رویس
من محصولات المانو دوست دارم
اما اینو بدونید انگلستان از هر لحاظ از همه کشورها جلوتره
بی نهایت با سیاست
کشور امن
اقتصاد بسیار سالم و متحد
تا الان شنیدید بگن انگلیس به بهران مالی خورد
یا ماشین سازاش تو بحران هستن
من نمیگم پورشه بده
اصلا
اما حساب اینا تو اروپا کاملا با ماشینهای انگلیسی متفاوته
الان سالهاست میباخ میخواد جای رویز رویسو بگیره
اما میبینید که رویز رویس هنوز جلو هست
slr722
۸ بهمن ۱۳۹۱نیما داره درست میگه…
تموم اروپا یه طرف انگلستان با سیاست خودش یه طرف دیگه…
اینم بگم که همه فکر میکنید انگلستان صنعت نداره…
ولی اشتباه میکنید خیلی هم قویه…
فقط چرا…چون تلویزیون ایران چیزی از قدرت صنعتشون نشون نمیده…
هرچی هم بخواد نشون بده درباره بدی های دروغین انگلیسی هاست.
اخرشم یه مشت ادم که هی داد میزنن مرگ بر انگلیس…مرگ بر انگلیس…
شایان
۸ بهمن ۱۳۹۱کی حالا گفته انگلیس صنعت نداره عزیزم من اگر قرار بوده باشه تلوزیونهای ایران یا شبکه های ماهواره ای در پیتو نگاه بکنم بعد بیام این حرفرو بزنم نیست واقعا من نه میگم مرگ بر انگلیس نه آمریکا نه هیچ کشور دیگه ای مگه اونا میان میگن مرگ بر ایران در این که انگلیسی ها بدی کردن شک نکن اصلا هم شک نکن که اگه شک کنی من بهت شک میکنم چون دارم با دلیل و اگه دوست داشته باشین مدرک و مرجع اون چیزایی که خوندم یا دیدمو بهتون میگم اینجا جاش نیست شاید چند صفحه بشه من گفتم صنعتی که آلمان داره عمرا اگه انگلیس داشته باشه آلمان نفت داره؟گاز داره معدن داره هیچ چیزی نداره ولی جالبه توی کشورهای دنیا اولین صادر کننده جهانه بعد از اونم چین و آمریکا هستش همین فقط کافیه بدذونین چقدر از لحاظ صنعتی قویه انگلیس صنعتش خوبه ولی هم نفت و گاز دریای شمالو داره و هم مواد اولیه تازه کمترین آسیبو توی جنگ دید حالا یه سوال اگه آلمان سیاست مدار نداشت انصافا میتونست الان بیشترین صادرات جهانو داشته باشه بعد از اون جنگ کذایی سیاست انگلیس مداخله توی کشورهای جهان سومه مثل لیبی و مصر و سوریه ست آیا اون زمان که انگلیس پرچمدار حمله به لیبی بود حتی آمریکا هم در مواقعی مخالفت میکرد حتی آلمان اسمشم نبود توی قضیه سوریه هم همینطور میبینیم هر روز تعداد کشته شدگانو از یه طرف سوریه و ایران از یه طرفم آمریکا و آروپا در راسشم انگلیس آخرش نیم میلیون میمیرن کشورشون داغون میشه مردم بدبخت میشن تازه میرسن به سال 58 ما عزیزم اون چیزی که شما داری میبینیو منم میدیدم ولی الان به این نتیجه رسیدم که شعور و فهم بهترین سرمایه ای هست که انسان میتونه داشته باشه
شایان
۸ بهمن ۱۳۹۱عزیزم اصالت از تاریخ میاد شما که کارت ماشینه اینو باید خوب بدونی موتور و تجهیزات بتلی و داره شرکت فولکس واگن میده موتور و تجهیزات رویز رویس هم شرکت بی ام دبلیو تامین میکنه پس فقط ظاهر ماشینه که در انگلستان ساخته میشه اینو که قبول داری صنعت خودروسازی آلمان چندتا شرکت یا برند معتبر داره آیا کشور و یا شرکتی هست که بگه من قطعات بنز یا بی ام دبلیو رو میزنم واقعا حرفت یه جورایی خنده داره چطور موتور و تجهیزات یک ماشینو کشور یا شرکتی دیگه میزنه اون ماشین میشه با اصالت و شرکتی که اولین اتومبیل بنزینی دنیارو عرضه میکنه میشه…این با کدوم منطق میشه نوشت یه دلیل بیار که حرفت درست باشه می باخ هیچی نباشه معلومه کجاییه و حداقل موتورشو خودش میزنه به این میگن اصالت حتی اگر کمتر از اون دوتا برند لوکسه انگلیسی باشه
slr722
۱۱ بهمن ۱۳۹۱الان مشکل تو چهار تا دونه قطعه صنعتیه؟؟؟
چی داری میگی…
فکر کردی موتور کامل تو آلمان درست و تولید میشه بعد میارن تو انگلیس رو اتاق نصب میکنن…
یه دفعه بگو اتاق هم المان داره درست میکنه…
این همه ادعا تاریخ داری برو یکم تحقیق کن بعد الکی حرف بزن…
ابوالفضل
۱۰ اسفند ۱۳۹۵آقایونی که میگن بنتلی و رولز رویس توی آلمان ساخته میشه بدونن که ب ام و و فولکس اون شرکت ها رو خریده و شما از کجا میدونید موتوراشون تو آلمان ساخته میشه؟ انگلیسی ها افتخار میکنن با خودروساز های آلمانی همکاری کنن بعد شما میاین اینجا طرفداری آلمان و انگلیس رو میکنید و تو سر و کله هم میزنید به فکر خودتون و کشور خودتون باشید بنز ب ام و رولز رویس و بنتلی و استون همشون ماشینای اسپرت و گرون قیمت هستن اگه ایران تعرفه گمرک برای ماشین ها نداشت قیمتشون از صد میلیون به بالا میشد و شما میتونستید بخرید؟ بهتره اول شرایط رو بسنجید تا وقتی استون مارتین یا بنز و ب ام و نخریدی تو سر هموطنت نزن و بخاطر کشور غربی هموطن خودت رو نرنجون
aras
۸ بهمن ۱۳۹۱آستون همیشه با اصالت و با کیفیت بوده در نگاه اول قدرت و زیبایی و امنیت توش موج میزنه مث مدلای دیگش نه اینکه من یکیشو داشته باشم چی خیال کردی بابا ما تو ایرانیم به خوابمم نمیاد فقط میگم یه آینه ش هزار تا پراید و 405 حال به هم زنو میاره
شهروز
۸ بهمن ۱۳۹۱نیما جان من حرف های شمارو کاملا قبول دارم.
واقعا ماشین های انگلیسی از نظر پرستیژ حرف اول تو دنیا میزنن.
من حرفم این هست که اگه یه ماشین خیلی زیاد میشه و همه میخرنش بهش خز نمیگن.این موفقیت اون کمپانی هست.
من حرفم فقط همینه.
شما کارت مربوط به ماشین هست منم دانشجو دکترای مدیریت گرایش بازاریابی هستم.
چون نه اینجا جاش هست نه حوصله دوستان میکشه اصلا توضیح نمیدم.
فقط اینو بدونید که معیار موفقیت یه کمپانی دست ساز بودن.گرون بودن یا کم بودن نیست…
بازم میگم من خودم میگم ماشینای انگلیسی خوبن.تکن.ولی خیلی تو رقابت و بازار موفق نیستن…!!!
ahmad
۹ بهمن ۱۳۹۱بحثتون خیلی خوبه ادامش بدید.بابا چه خبره اصلا به ما چه کدوم کشور صنعتیتره یا خودروهاش با اصالت تره.مهم اینیه که آستون مارتین زیباست و هیچیش به ما نمیرسه.خب منم از خودروهای ایتالیای خوشم میاد باید باهاتون وارد جنگ بشم.البته ما ایرانی ها از نبود صنعت در کشور خودمون رنج میبریم باید از سایر کشورها طرفداری کنیم.
شایان
۹ بهمن ۱۳۹۱احمد جان درسته منم نگفتم که زیبا نیست منم بحثو شروع نکردن فقط نظرمو گفتم دوستان هم عاشقه یه کشور و ماشیناشن و همینطورم که میدونید عاشق هم چشماش بستس هم گوشاش هرچی بگی روزه میگن نه من میدونم شبه اگر این بحث تا قیامت هم ادامه بدن من نمیتنونم جوابشونو ندم چون به شعورم توهین میشه
شایان
۱۱ بهمن ۱۳۹۱slr همون چهارتا قطعه صنعتی بهش میگن موتور اگه حالیت شد چیه بعدبیا بامن بحث کن
تامكت
۲۱ اسفند ۱۳۹۱شایان جان چرا نمیخوان قبول کنن که ماشینای انگلیسی با همه لوکس بودنشون فقط بدرد موزه میخوره….! با اون قیمت و فروش مسخرشون!!!! کسی که تکنولوژی المان رو نادیده میگیره اصلا قابل بحث نیست
تانکهای!!! انگلیسی فقط بدرد نورمن کلاچر هایی(پولدارهای ی شبه) میخوره که با سرعت 50 تا ! فقط فخر فروشی کنن……
ابی
۱۱ بهمن ۱۳۹۱بنظر من با این همه سیلندر
قدرت و گشتاورش کمه
اخه مگه 12 سیلندر کم چیزیه
مرلین
۱۲ بهمن ۱۳۹۱واقعا زیبا پر قدرته.
carimage.ir
۲۱ اسفند ۱۳۹۱ظاهری زیبا و موتوری قدرتمند!
ali
۱۵ خرداد ۱۳۹۳ماشینی زیبا پرقدرت زیباست اما جلوش زشته شتاب خوبی هم داره
افشین
۲۱ اسفند ۱۳۹۱slr722 جان
طبق آمار،از جنبه بیشترین استقبال و اعتماد جهانی از خودرو، بدون که حرف اول رو آلمانی ها و ژاپنی ها می زنن…
از نظر کلاس کار آلمانی ها همین بس که بنز مهمترین برند مورد استفاده در امور تشریفات سیاسی و دیپلماتی رو در دنیا در اختیار داره (حتی توی آمریکا)…
اینو هم بدون که کلاس ماشینهای انگلیسی برا خودشون خوبه!!! و توی دنیا جایی نداره. همه کالاهاشون نسبت به آلمان و ژاپن توی دنیا بسیار کم طرفدار تره.
شما هم مثل اونا توی رویای برتر بودن بسر می بری ضمن اینکه به شما جزء خیال بافیش هم چیزی نمی رسه!!
چون خودت گفتی دستت هم بهشون نمی رسه و فقط با عکساشون حال می کنی!!!!
نظراتتون موجب محبوبیت کمتر کره ای ها و انگلیسی ها و مقبولیت بیشتر پورشه و بنز و تویوتا میشه.
البته جدی نگیر چون کسی به نظرات شما اهمیت چندانی نمی ده. اینو تو بحث های مغرضانه ی قبلیتون ثابت کردید…
Hadi
۲۱ اسفند ۱۳۹۱اس ال ار…
اینقدر از تک بودن ماشین انگلیسی نگو! باور کن آفتابه و لگن خونه مادر بزرگمم تکه و هیچ کجا پیدا نمی شه!!!!
مهم تک بودن نیست مهم جهانی بودنه و هر سلیقه ای رو راضی کردنه… که این کار المانی و ژاپنی هاست.
Infinite
۲۱ اسفند ۱۳۹۱برتونه راپید هم در نمایشگاه ژنو رونمایی شد.
3200 v6 24v
۲۱ اسفند ۱۳۹۱4.9 ثانیه با موتور v12 ؟ آبرو ریزیه که !