خبر پخش تولید نسخه سدان لاگوندا توسط آستون مارتین امروز در حالی تأیید شد که فقط یک عکس از آن منتشر شده است. این نسخه همانطور که میدانید بازگشت نام تاریخی آستون مارتین لاگوندای قدیمی میباشد.
قرار است این خودرو به تعدادی محدود در کشورهای خاورمیانه به فروش برسد. ظاهراً در این پروژه، فرایند طراحی و همچنین تمام عوامل فنی، از جمله مصرف سوخت و تولید CO2، بسیار نزدیک به خواستهٔ بازار و نیاز مردم این منطقه است.آستون مارتین با تولید خودروهای هایپرکاری چون زاگاتو، CC100 و One-77، پروژهی لاگوندا را نیز مانند این خودروها، بسیار مهم میداند و لاگوندای جدید را در شهر Gaydon واقع در ایالت Kingdom بریتانیا و در همان ساختمانی میسازد که One-77 ساخته شد. جزئیات بیشتر از لاگوندا در دسترس نیست ولی تصور میکنیم که دو حالت ممکن است برای پیشرانه این سدان اتفاق بیفتد، یا از همان موتورهای معروف V12 فعلی این شرکت استفاده خواهد شد، یا برای اولین بار، در این مدل از آستون مارتین شاهد یک پیشرانه با نیرو محرکهٔ مرسدس AMG خواهیم بود.
جالب اینجاست که لاگوندا را نمیتوان مانند هر آستون مارتین دیگری خریداری نمود و تنها از طریق دعوتنامه مستقیم و روند از پیش تعیین شده شرکت باید اقدام نمود. به گفته آستون مارتین، برخی از دانش لازم برای احیای پروژه لاگوندا را از مدل راپید دریافت شده است. متأسفانه زمان عرضهٔ لاگوندا نیز مشخص نیست.
محمد
۴ مرداد ۱۳۹۳خیلی با وقاره، البته تا زمان معرفی رسمی قطعا راه زیادی مانده و تغییرات زیاد، این 12 سیلندرهای آستون مارتین هم دیر یا زود محکوم به مرگ هستند، حیف:(
فواد
۴ مرداد ۱۳۹۳البته تاکید کنم که منظور از خاورمیانه شامل ایران نمیشه. ما تو خاور میانه نیستیم تو آسیا هم تقریبا میشه گفت نیستیم. تو دنیا که اصلا نیستیم اصلا معلوم نیست کجاییم. خداییش امروز رفتم توی سایت های فروش خودروی دبی.
فقط همینو میگم که بهتره نرین جز اعصاب خوردی چیزی نداره براتون.
محمد
۴ مرداد ۱۳۹۳واقعا زیبا و با وقاره
VAHID JINPACHI
۴ مرداد ۱۳۹۳عاشقشم…
hosein
۴ مرداد ۱۳۹۳فکر کنم طرح ایمان مقصوی رو بلند کردن.شایدم خریدن.خیلی شبیه به پیتون هست
http://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%BE%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86/
نیما.ح
۶ مرداد ۱۳۹۳ن…اصلن سایز این دوتا با هم فرق میکنه…حتی ابعادش…
حسين
۴ مرداد ۱۳۹۳اصلا از ظاهرش نمیشه فهمید که استون مارتینه. نمیدونم چرا جلو پنجرش از اون حالت شبیه کلاه تغییر کرده و حالت 6 ضلعی پیدا کرده، چراغهاشم با بقیه استون مارتینا فرق دارن!!!
فرهود
۴ مرداد ۱۳۹۳اگه یه نگاه به آخرین کانسپتشون بندازی می بینی بجز چراغ عقب هیچ چیزش شبیه به مدل های قبلی طراحی نشده. استون داره زبان طراحیش رو تغییر میده و در عین حال در به در دنبال مدیر جدیده. معلوم نیست مدیر جدید بیاد می خواد چیکار بکنه.
در ضمن فرم اتاقک و بدنه تو قسمت پایانی یه کمی بگی نگی مخصوصا تو عکس اولی شبیه به فانوتمه!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ مرداد ۱۳۹۳درود .
حسین جان اون پستی که گفتی رو دیدم . بهت پیشنهاد میکنم که با افراد خبره
و با اطلاعات صحبت کنی . اون طرف اصلا در حد ما نیست . مریضه بنده خدا .
شخصیت کامل اون در دست مرتضی ، شاهین . احسان . فولکس واگن و … است
هیچ کس قبولش نداره . بذار حال کنه .
hamid3x
۴ مرداد ۱۳۹۳خوش به حال مردم خاور،خاور دور وخاورمیانه.
میدونید شرکت مرسدس بنز کامیون خاور رو مخصوص ایران طراحی کرده،چون اون زمان منظور از خاورمیانه تنها ایران بوده و خبری از کشورهای عربی نبوده(به غیر از کویت )
الان که از کره زمین کلاٌ حذف شدیم ودر هیج اتفاقی تو دنیا تاثیرگذار نیستیم،
چه شروع یه جنگ چه آتش بس اون جنگ.
بیشتر شبیه کسی میمونیم که تنهایی با خودش حرف میزنه کاری دیگه از دستش بر نمیاد
کلاٌ به مرز توهم نابودی داریم نزدیک میشیم
آرش
۴ مرداد ۱۳۹۳فقط یه نگاهی به این خودروی کانسپت سیتروئن بندازین و خودتون قضاوت کنید چقدر ماهرانه ازش تقلید شده:
http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/04/Citroen-DS9-Concept-22-211741.jpg
M O R
۴ مرداد ۱۳۹۳کاش تولید انبوه می شد !!! مثل یه سدان معمولی ، حیف که سیاست استون مارتین این نیست
carbonado aventador
۴ مرداد ۱۳۹۳احمد جان کارت درسته!!!!!!
Ahmad..F12
۴ مرداد ۱۳۹۳فدایی داری کربونادو جان… ;)
توفیقی
۴ مرداد ۱۳۹۳زیبا و ستودنی و قابل احترام به ابن میگن ماشین شبیه ماشینم هست
نه مثل وننو حال به هم زن یا پاگانی هیورای مزخرف یا هنسی ونوم که پدرش لوتوسه مارش فورد…من عاشق خودروهای با اصل و نصب و شکیل هستم
امیرحسین
۴ مرداد ۱۳۹۳کلا همه ماشینا خوبن ولی بعد از بنز . . .
جی تی ار
۵ مرداد ۱۳۹۳عجب حرف منطقی زدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
استدلالت منوکشته…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ مرداد ۱۳۹۳درود .
طراحیه این استون ، این مدل رو با بنز S کلاس . ب ام و سری 7 .و ….
متمایز میکنه . من که خیلی باهاش حال کردم . اگر طراحیه این مدل غوغا کنه
، مطمئن هستم که برند های معروف هم دست به کار میشن .
Ahmad..F12
۴ مرداد ۱۳۹۳بله میلاد جان
لاگوندا بر آستون از اهمیت ویژهای برخورداره
چون اون زمان از مدل های افسانه ایش به حساب میومد
مرتضی
۵ مرداد ۱۳۹۳علتش اینه که شب و روز داری طرحهای بی ام و و مرسدس رو میبینی فکر میکنی این متمایزه!! واقعا اس کلاس که هیچ کلاس سی مرسدس از این تو دل برو تره البته ماشین کشیده ای به نظر میاد اون خودش برای جذاب تر به نظر اومدن حداقل در نگاه اول تاثیر گذاره
Ehsan
۴ مرداد ۱۳۹۳با یک عکس چی بگم ، آن هم از بغل !
ولی استون در کل طراحی های خوبی داره
حالا چرا در خاورمیانه میفروشه ؟
البته ما که در نا کجا میانه ایم نه خاورمیانه
انزو
۴ مرداد ۱۳۹۳شبیه یه مدل بی ام و هس.حالا نمیدونم کدومش
کاله
۴ مرداد ۱۳۹۳صدام حسین سلفش رو داشت.
Behrooz
۴ مرداد ۱۳۹۳با سلام خدمت دوستان باید بگم این تصاویر اصطلاحاً یک طرح با نگاه به گزشتست که برای یاد بود ارائه شده ،مدل نهایی اگر ارائه بشه به هیچ وجه حتی شبیه این نیست .
MEHDI ASADI
۵ مرداد ۱۳۹۳بعضی شرکتادارن مدل های قدیمیشون رو احیا میکنن
چن وقت پیش بی ام و بود
حالا استون مارتین
بعدی کیه؟
شایان
۵ مرداد ۱۳۹۳زشت و بد قیافه
صادق
۵ مرداد ۱۳۹۳حیف که از اصالت خودش یکمی دور شده، ولی در کل از نظر طراحی زیبا و قشنگه، امیدوارم که لاگوندای افسانه ای رو زنده کنه
vahid
۵ مرداد ۱۳۹۳آخه موندم به چی این ماشین می گین با وقار به نظر بنده خیلی هم بی ریخته !!!
امید
۵ مرداد ۱۳۹۳نمیشه زیاد در مورد طراحیش نظر داد نه عقبش مشخصه نه درون کابینش از جلو هم که مشخص نیست ولی از همین نمای کناری هم جذاب بنظر میرسه
ASTON MARTin
۶ مرداد ۱۳۹۳بی صبرانه میخوام ببینم این زیبای بریتانیایی چه چیزی رو میکنه
البته امیدوارم استون مارتین یه فکریم به حال وضعیت قیمتهاش بکنه!