هایپرکار استون مارتین AM-RB 001 اواخر سال جاری میلادی در نمایشگاه خودروی تورنتوی کانادا معرفی خواهد شد.
این خودرو که اولین بار سال گذشته و در مقر اصلی شرکت به جهانیان نشان داده شد، برای اولین بار نمایش عمومی خواهد داشت. اگرچه که چیزی هنوز چیزی اعلام نشده اما انتظار داریم که AM-RB 001 در نمایشگاه خودروی ژنو نیز توجه عموم را به خود جلب کند.
در نمایش عمومی این خودرو قطعاً اندی پالمر مدیرعامل استون مارتین نیز حضور خواهد داشت. او گفته است:
AM-RB 001 به منظور تعریف هایپرکار دههی جاری ساخته شده و یک سرمایهگذاری بسیار مناسب برای کلکسیونرها و طرفداران است.
انتظار میرود دور این پیشرانه تا بالای ۱۰ هزار در دقیقه باشد و به AM-RB 001 اجازه دهد به نسبت قدرت به وزن ۱ به ۱ دست پیدا کند. بیشک جدای از قوای محرکهی این خودرو، موضوع احساسبرانگیزتر استفاده از آئرودینامیک پیشرفتهی زیر خودرو می باشد.
بخشی از این خودرو که توسط طراح اسبق فرمول ۱ یعنی آدریان نیووی طراحی شده دارای کف زیرین بسیار صافی است به گونهای که به این هایپرکار اجازه خواهد داد تا یک دور پیست را در حد یک خودروی فرمول ۱ طی کند.
carbonado aventador
۲۸ بهمن ۱۳۹۵عالیه به جز هایپرکار کار مرسدس رقیبی نداره
ace
۲۸ بهمن ۱۳۹۵برای این 2 هایپرکار افسانه ای لحظه شماری میکنم.
enzo
۲۸ بهمن ۱۳۹۵البته نیویی هنوز تو سمت مدیر فنی و نفراول تکنیکال تیم ردبول باقی هست نه طراح اسبق
و هنوزم بهترین طراح فرمول 1
ghost
۲۸ بهمن ۱۳۹۵اصلا اخبار ماشین های انگلیسی رو پوشش نمیدین استون مارتین یه کانسپت داده به نام rr برای رقابت با aventador و f12
(پهلوان مک لارن)new great britain
۲۸ بهمن ۱۳۹۵جناب گوست اتفاقا منم تو سایت اشتباه شما رو کردم.
اون rr اصلا ربطی به استون مارتین نداره.
اون کاره یه طراح فرانسوی به اسم آدریان فوینل هستش(Adrien Fuinel)که ربطی هم به استون مارتین نداره.
منم اول عینه شما این اشتباه رو کردم (در واقعا تقصیر یا بهتره بگیم اشتباه نویسنده زومیت بود)
ولی وقتی خودم لینک رو مطالعه کردم.دیدم اصلا ربطی به استون مارتین نداره.
یه سایت آلمانی هم به این اشاره کرده.
طرحی شبیه ولکان با یه انجین موتور وسط v8 .
اصل قضیه هم که سایت اشاره کرده همینه:
این پروژه توسط Adrien Fuinel به طور کاملا مستقل از استون مارتین انجام شده و هیچ ربطی هم وجود نداره.
به این هم اشاره شده که شاید اون طراح خواسته یه جورایی خودشه به استون مارتین و رایشمن ثابت کنه.(از نظر نویسنده)
این سایت آلمانی هم میتونید کامل مطالعه کنید.
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/aston-martin-rr-design-mittelmotor-adrien-fuinel-1374105.html
تو سایت CARSCOOPS هم سرچ کنید همینو میگه.
به جاش پیشنهاد میکنم مطلبی که اتو اکسپرس از هایپر استون منتشر کرده رو نویسندگان پدال پوشش بدن.
ghost
۲۸ بهمن ۱۳۹۵دسته شما درد نکنه
(پهلوان مک لارن)new great britain
۲۸ بهمن ۱۳۹۵خواهش میکنم دوست عزیز.
حقیقتش منم برای بار اول دیدم تو زومیت خیلی شاد شدم بعدش که دقت کردم دیدم اشتباه و………………….
به هر حال این روزا استون مارتین و مک لارن خبراشون بدجور رو بورسه.
ارش
۲۸ بهمن ۱۳۹۵هزار آفرین به استون مارتین با وجودی که اوضاع مالی مناسبی نداره ولی همچنان مثل گذشته با روح و روان آدمی بازی می کند.یاد پاسور های قدیمی ماشین بخیر با اینا عاشق ماشین شدیم یه استون مارتین لاگوندا بژ رنگ تو پاسور ها بود خیلی خاص بود البته خاص ترینشون لامبورگینی کانتاچ بود سرعت و قدرت فراری ها هم واقعا شگفت انگیز بود.
mans
۲۸ بهمن ۱۳۹۵وای این ماشین چقدر دوست داشتنیه یه لحظه فکر کنید
12سیلندر
دور موتور بالای 10هزار
نسبت قدرت به وزن 1به 1
چه درگی بشه با هایپر کاره مرسدس
ولی هر کدوم یه مزایایی دارن این تنفس طبیعی و یه کوچولو اصیل تره
اون توربو و سریع قطعا
Mahdi DODGE
۲۸ بهمن ۱۳۹۵10 هزار دور عالیه
تا ببینیم شتاب و سرعتش و قیمتش چطور میشه
علی"m.f"
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ممنون از شاهین عزیز تازگیا حجم زیادی از مطالب نوشته شماست .مرسی?
شاهین
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ممنون علی جان
هدف همه ی دوستان و البته کوچیک همشون یعنی من فراهم کردن جدیدترین اخبار و مطالب روز دنیای خودرو واسه شما عزیزان هستش.
امیدوارم که بیشتر از همیشه تونسته باشیم رضایت شما دوستان رو جلب کرده باشیم.
مخلصم :)
mojtabaaston
۲۹ بهمن ۱۳۹۵غول بی شاخ و دم که میگن همینه
دیاکو
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳حاجی 8سال گذشت