روبرو شدن مک لارن P1 GTR و استون مارتین ولکان در پیستی خالی از خودرو سرانجام رنگ واقعیت به خود گرفته و ما میتوانیم شاخبهشاخ شدن این دو غول بریتانیایی را به عینه مشاهده کنیم.
این دو خودرو تنها میتوانند در پیست حضور یابند و نتوانستهاند تأییدیههای موردنیاز برای جولان در جادههای عمومی را کسب کنند. این دو خودرو از نظر پرفورمنس در حد نهایی دنیای خودرو قرار دارند.
مک لارن P1 GTR اساساً نسخه اصلاح شده P1 نرمال میباشد. قوای محرکه این خودرو هماکنون مجموع خروجی ۱۰۰۰ اسب بخاری داشته و در آن شاهد عناصر آئرودینامیکی خاص، بالچهها، اسپلیتر، بال عقب ثابت و یک دیفیوزر عقب بزرگ هستیم.
این سوپراستارهای بریتانیایی از قوای محرکه کاملاً متفاوتی استفاده میکنند اما یک هدف مشترک دارند: کشتن هر جنبنده پرادعا در پیست! کدامیک بهتر است؟ جدیدترین ویدئوی منتشر شده از سوی DriveTribe را ببینید تا پاسخ سؤال خود را بیابید.
فقط انگلستان
۲۴ مهر ۱۳۹۶مکلارنP1 توی زمان خودش بهترین خودرو تولیدی جهان بود حتی بهتر از لافراری و پورشه 918
پیشرفته ترین سیستم تعلیق دنیا رو داشت که سفتی فنرها رو تا 300 درصد افزایش می داد
در سرعت بالا بیشترین ثبات رو در بین تمام خودرو های جهان داشت
بهترین ترمزهای سرامیکی کربن در جهان رو داشت که می تونست 50 درصد انرژی بیشتری از دیگر ترمزهای سرامیکی کربن جذب بکنه
از گرمای دیسک های سرامیکی کربن برای شارژ باطری استفاده نمی کرد چون باعث فرسوده شدن ترمز می شد
هدف اصلی فراری و پورشه از هیبریدی کردن لافراری و 918 افزایش قدرت و در نتیجه سریعتر بودن بود ولی هدف اصلی مکلارن P1 از استفاده از این موتور برای تنظیم یکنواختی انتقال نیرو موتور بنزینی بود و در تنیجه P1 انتقال نیرو یکنواخت تری داشت
تایرهای P1 قابلیت تحمل بیشترین نیروی رو به پایین رو در بین تمام خودروهای دنیا داشت
و خیلی چیزهای دیگه
به قول مهندسان و مدیر عامل این شرکت مکلارن P1 بهترین خودرو جهان هستش.
joojoo
۲۴ مهر ۱۳۹۶هنوز مونده تا مکلارن بتونه مثل لامبورگینی و فورد و بنز و آستون مارتین برای ماشین های خودش شخصیت سازی کنه….
هیچ کس p1رو نمیخره برای اینکه یه مک لارن سوار شه … میخره که یه سوپر اسپرت سوار شه که مثلا خیلی هم سرعت میره… اما
کسی که مثلا DB11 میخره قبل از هرچیزی این براش مهمه که سوار یه دوک انگلیسی میشه به نام آستون مارتین
کسی که ای ام جی GTS میخره، برای این میخره که یه بنز اسپورت سوار شه…
کسی که فورد GT میخره… برای این میخره که یه فورد GT سوار شه
و از همه مهمتر….
کسی که آونتادور میخره… لامبورگینی میخواد که میره میخره….
گاو وحشی سنت آگاتا…. این خصلت و روح تمام خودرو های لامبورگینیه…
مک لارن از ارایه ی یه شخصیت مختص خودش توی ماشیناش درمونده…
اینم چیزی نیست که با فناوری جاش پر شه….
فقط انگلستان
۲۴ مهر ۱۳۹۶???
مکلارن شخصیت مخصوص به خودش رو پیدا کرده و الان همه مدلاش یه سبک معین رو دنبال می کنن
کسی که مکلارن می خره برای این می خره که یه مکلارن داشته باشه
نمی دونم چه طوری از حس درونی اون ۵۰۰۰ نفری که سالانه مکلارن می خرن آگاه شدی.
mohammad_FM 480
۲۴ مهر ۱۳۹۶با joojooموافقم .
vahid 956
۲۴ مهر ۱۳۹۶شما که میگی p1 بهتر از اون دوتای دیگست و ثبات وپایداری بهتری داره مگه توی تست گرند تور ندیدی که موقع ترمز جرمی کلارکسون داشت قبض روح میشد از شدت تعادل p1 نزدیک بود بره تو دیوار یا بزنه به ماشینای دیگه و هینطور تنها ماشینی بود که راننده تست کنترل ماشینو از دست داد و رفت تو سنگریزه ها! تو لپ تایم هاهم که همیشه ۹۱۸ میبره !به قول میرسلیم اینارو چی میگی؟
فقط انگلستان
۲۴ مهر ۱۳۹۶اولا توی این برنامه همیشه از این جور اتفاقات زیاد داشته و دلیل بر ضعف مورد ذکر شده از طرف مکلارن نیست
دوما همون طور که ذکر شد مکلارن بیشترین ثبات رو هنگام رانندگی داره و قبض روح شدن جرمی کلارکسون ناشی از ترس درونی اوست نه مشکل مکلارن
سوما با یکم لیز خوردن اتفاقی کل مهندسی یه شرکت رو زیر سوال نمی برن
آره.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۴ مهر ۱۳۹۶وحید جان حالا این دوستمون نظره شخصیشو داده کاری ندارم درست یا غلط.
اما وقتی شما داری سیستم تعلیق مک لارن رو زیر سوال میبری تعجب میکنم!!
مک لارن بهترین سیستم تعلیق رو بین تمامی سوپر اسپرت ها داره.
وقتی که سال 2016 مک لارن 570s به عنوان بهترین خودروی راننده محور موتور ترند انتخاب شد کسی که تستش کرده بود لب به تحسینش گشود و ((سیستم تعلیق مک لارن رو جادویی توصیف کرده بود و میگفت هیچ توصیفی برای چگونگی کارکردش نداره و یا به اصطلاح زبان از گفتنش قاصره!!!!))
یادتون نره همین مک لارن پی lm رکورد پیست دستشه.((6:43)) و مطمئن باشید یک ماشین غیر متعادل نمیتونه هچین رکوردی بزنه.
دقیق یادم نیست ولی تو تست مجله ی evo بود اگه اشتباه نکنم که مک لارن پی 1 با تعویض تایرهاش((نصبت به تایم اول)) تایم بهتری نصبت به 918 اسپایدر تویه پیست زد.((دوستان جزئییاتشو یادشونه))
مطمئن هم باشید پی 1 رکورد جهنم سبز رو زیر 7 دقیقه ثبت کرده.((حالا بیشتر از پورشه یا کمتر))
شما اگه یه سرچی بکنید متوجه میشید که تو بعضی پیست ها تایم های مک لارن بهتر از 918 اسپایدر بوده.
برای مثال تو پیست پورتیمائوی پرتغال با رانندگی کریس هریس پورشه 918 تایم ((1:53.98))رو زده و این تایم برای پی 1 ((1:51.78)) هستش.
و یا تو پیست آستین تگزاس پی1 زمان ((2:17.49)) رو ثبت کرده ولی 918 اسپایدر زمان ((2:24.00)) رو ثبت کرده که 7 ثانیه از پی1 کند تره!!!!
و پیست های دیگه.
اینا رو گفتم که امثال جرمی قبضه روح نشن و اگه تمرکزشون رو رانندگی بزارن قطعا موفق میشن!!!
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۴ مهر ۱۳۹۶خبر فوری:مک لارن 720s تبدیل به سریع ترین سوپر اسپرت دنیا شد.
مسیر 1/4 مایل زیر 10 ثانیه((9.98 ثانیه???))
و همچنین اولین تست مسیر 1/4میال هوراکان پرفورمانته.
https://www.youtube.com/watch?v=eawOtLnMgo8
فقط انگلستان
۲۵ مهر ۱۳۹۶درود بی پایان بر پهلوان انگلیسی بازها دانیال گرامی.
Hemichan
۲۵ مهر ۱۳۹۶واو
اینم مقاله Road N Track
Brooks from DragTimes recently took delivery of a 720S and decided to take it to the drag strip at Palm Beach International Raceway. On one of his passes, he was able to record a quarter-mile time of 9.98 seconds at 141 mph—more than 0.3 seconds quicker than the factory’s time.
Brooks made it clear the car was completely unmodified, right down to the OEM P Zero tires. During the run, Brooks also recorded a 0-60 times of 2.5 seconds and a 0-100
times of 5.2 seconds. This is hypercar levels of performance
یعنی
صفر- 60 مایل بر ساعت تو 2.5 ثانیه
صفر – 100 مایل بر ساعت تو 5.2 ثانیه
Quarter Mile : 9.98 @ 141 mph
بعضی وقتا این قسمت کامنتا میره رو اعصاب همش جابجا میشه
همچنان منتظر مدل نیرومند و اصلیه مک لارن خواهیم بود
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۵ مهر ۱۳۹۶Hemichan عزیز ممنونم از متن و اطلاعات کاملتون.
هر ماشین مک لارن یک هدفی داره.
720s از بین برنده ی فاصله ی سوپر اسپرت ها و هایپرها بود که همه دارن مشخصات شاهکارش رو میبینن.
این شتاب 0 تا 60 مایل در 2.5 ثانیه شتاب همین پی 1 gtr هستش ولی مک لارن 720sعملکردی در حد اون داره.
به احتمال خیلی زیاد در مسافت های بالای 400 متر 720s از خجالت خیلی هایپرها در میاد!!!!!!
بله Hemichan جان این ماه اطلاعات بیشتری از شاهکاری دیگر از مک لارن((p15)) خواهیم داشت و تو ژنو 2018 هم رونمایی میشه.
این ماشین طبق گفته ی مک لارن ((جاه طلبانه ترین ماشین جاده ای مک لارنه و تمرکز اصلی رو روی پیست داره)).
قدرتشم حدود 800 اسب بخار خواهد بود.
???p15???the most extreme, track-focused road car
از اونجایی که مک لارن حرفش حرفه باید منتظر رکورد جالبی در پیست معروف آلمان ها داشته باشیم.
جالبه که ازش به عنوان یک((سلاح مخوف پیست)) هم نام برده شده.??
HORSE
۷ آبان ۱۳۹۶اقای (فقط انگلستان) برای کدوم یکی از (بهترین توی جهان) هایی که گفتی دلیل منطقی داری؟
HORSE
۷ آبان ۱۳۹۶باورم نمیشه توی این کامنت یه سریا چه حرفای غیر منصفانه ای درباره ی لافراری و ۹۱۸ زدن
moein
۲۴ مهر ۱۳۹۶بسی لذت بردم
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶:::نظرسنجی:::
استون مارتین ولکان: لایک ?
مک لارن P1 GTR: دیسلایک ?
رضا
۲۴ مهر ۱۳۹۶این هایی که به مکلارن رای ندادن اکثرا طرفدارای فراری هستن و احساس خطر کردن
CNA
۲۴ مهر ۱۳۹۶عزیز استون مارتین خودش به اندازه ۱۰۰ مکلارن جذبه داره
ارش
۲۵ مهر ۱۳۹۶داداش امثال ما که یه کمی سنمون بیشتره با عشق آستون مارتین بزرگ شدیم نمی تونیم یه دفعه به عشق قبلی خیانت کنیم و بریم سراغ عشق جدیدتر دوستانی که الان بین 15 تا 21یا 22 قرار دارن نمیتونن اون حس وشور هیجان کودک و نوجوانای دهه 90 میلادی رو که با مجله ماشین داشتیم رو به اون فرم و شکلی که ما داشتیم درک کنن الان فضای مجازی پر شده اخبار ماشین ولی اونوقتها ما یه ماه انتظار می کشیدیم تا مجله ماشین رو بخریم.
parsa
۲۴ مهر ۱۳۹۶ولکان?
علی
۲۴ مهر ۱۳۹۶من که بین این دوتا رای به ولکان می دم عجب صدای گیرایی داره لامصب تو گرند تور که دیدمش گفتم عجب این عالیه
mohammad_FM 480
۲۴ مهر ۱۳۹۶ولکان طراحی بهتر و زیبا تری داره ولی بنظرم جلوش میتونست بهتر باشه.
اما من اگه بخوام یکیو بخرم بین این دوتا انتخاب من مکلارنه البته مکلارن هم تو عقب بهتر بود بهتر میشد…
رضا
۲۴ مهر ۱۳۹۶یه چیزی،مطمئنید مکلارن واقعا 1000اسب بخار قدرت داره؟!
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۴ مهر ۱۳۹۶((1000ps(( 986hp
Love Cars
۲۴ مهر ۱۳۹۶دانیال جان واقعا تو این سایت تنها کسی هستی که از روی تعصب و بی منطق حرف نمی زنی و تمام حرفات بجا ودرسته.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۵ مهر ۱۳۹۶مخلصم داداش.
البته من گاهی از کوره در میرم و یخورده جوگیری دارم “ولی سعی میکنم بهتر بشم.?
Love Cars
۲۵ مهر ۱۳۹۶داداش گلم از کوره در رفتن عادیه چون هر کسی در مقابل نظرات غیر منطقی و صرفا تعصبی ناخودآگاه از کوره در میره.
فريد
۲۴ مهر ۱۳۹۶کی برد حالا من ویدئو رو ندیدم؟
مهدی
۲۵ مهر ۱۳۹۶یه چیزایی ادم میبینه نمیدونه واقعا از کجا در میارن این حرفا رو . اون مجلاتی که تست کردن و راننده هایی که کارشون تست سوپراسپرتها هست حرف از لافراری و ۹۱۸ میزدن حالا یه عده که فقط پسترهای این ماشینا رو میتونن ببینن میگن مکلارن فلان و بیسار! ادم چشم داره گوش داره شعور داره کی و کجا p1 وان رو برترین خطاب کردن که همچین حرفی میزنین
Ferrari
۲۵ مهر ۱۳۹۶پیرو صحبت های شما این لافراری و 918 بودن که توسط نشریات مختلف به عنوان بهترین هایپرماشین دنبا انتختب میشدن و فراری هم که بهترین طراحی و بهترین موتور12 سیلندردنیارو داشت و پیشرفته ترین سیستم هیبرید دنیا. این سیستم سریعتر از 918 باتری هارو شارژ میکرد و تو هر پیستی اگه راننده 100 بار پیست رو دور بزنه لافراری افت فدرت پیدا نمیکنه برعکس مکلارن که فقط چند دور از نیروی الکتریکی بهره میبره و بعدش باید 6 ساعت توشارژ باشه یا باید یه گوشه ماشینو بذاری تا موتور درون سوز شارژش کنه
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۵ مهر ۱۳۹۶مهدی جان مشکل ما اینه که از بعضی نظرها زود ناراحت میشیم.?
مثلا فقط انگلستان عزیز اطلاعات خیلی خوبی از پی1 داده و نظرشم گفته که به نظر اون بهترین هایپرکار هستش.
خیلیا هستن تو سایت که مثلا میگن فراری یا پورشه یا …. بهترینن و یا مدلی خاص از ماشین هاشون بهترینه تو دنیا.
هیچ اشکالی نداره و ناراحتی هم نداره.
به نظره خوده من 918 اسپایدر بهترین هایپرکار دنیا بود در مقایسه با پی1 و لافراری.((به هزار یک دلیل!!!)) البته هنوزم تا حده زیادی میتونیم بگیم که هست.
aura
۲۵ مهر ۱۳۹۶وقتی لافراری با دیفرانسیل عقب رقیب صدم ثانیه با پورشه ۹۱۸ توی پیست میشه و مک لارن با تقریبا دو ثانیه اختلاف پشت سرش اونوقت باید حرف از تعلیق مک لارن زد.الکی جو ندین.مک لارن تکنولوژیه روزه ولی مونده تا بخواد یه برند اصیل و جا افتاده بین عوام بشه.بازم خوشم اومد این دفعه یه خورده صدا اگزوزش در اومد قبلا که صدایی نداشت که شبیه هایپر کار بشه.ولی بازم فراری رو عشقه.ولی خدایی صدای ترمز ولکان بدجوری مزخرفه.موفق باشین
رضا
۲۵ مهر ۱۳۹۶آقا هر دو عالین.هر کدوم تو یه قسمت میتونن عالی باشن.اما صدای ولکان خیلی عالیه
فرامرز
۲۵ مهر ۱۳۹۶اول ژاپن بعد آمریکا بعد ایتالیا بعد آلمان بعد انگلیس
فقط انگلستان
۲۵ مهر ۱۳۹۶چی شد چی شد ؟ ژاپن شد بهترین و انگلیس شد بدترین؟
یه شاسی بلند فول سایز ژاپنی برام اسم ببر که از همه نظر از رنجروور اتوبیوگرافی بهتر باشه
یه شاسی بلند فول سایز اسپورت ژاپنی بران اسم ببر که از همه نظر از بنتلی بنتایگا بهتر باشه
یه خودرو سدان فول سایز ژاپنی بران اسم ببر که از همه نظر از رولزرویس فانتوم بهتر باشه
یه خودرو کوپه فول سایز ژاپنی بران اسم ببر که از همه نظر از رولزرویس ریس بهتر باشه
یه خودرو سوپر اسپورت ژاپنی بران اسم ببر که از همه نظر از مکلارن720s بهتر باشه
کافیه یا بازم بگم
مقایسه ژاپن با انگلیس چیزی جز خنده به همراه نداره.
R
۲۶ مهر ۱۳۹۶مک لارن خیلی بهتره مخصوصا p1 من این ولکان رو ماشین نمیدونم یه اسباب بازی بچه با سایز بزرگه
GOD BLESS AMERICA
۲۷ مهر ۱۳۹۶بیخیال آستون مارتین ولکان با اون موتور 12 سیلندر تنفس طبیعی یه جنگجوی قسم خورده باستانیه پرستیژ بسیار بالاتری از یه کماندوی 8 سیلندر توربوی هزاره سومی داره.
GOD BLESS AMERICA
۲۷ مهر ۱۳۹۶ولی خودمونیم چه ویدئوی مذخرفی، فقط چند تا دور توافقی با ماشینها زدن و خبری از به چالش کشیدن واقعی این ماشینها تو پیست و در مصاف هم نبود.
من یکی حتی به تست جداگانه توی پیست یکسان و مقایسه لپتایم هم راضی بودم که این ویدئو از پس انجامش بر نیومد.
به نظرم با یه قرارداد بیمه گرونقیمت میشد با اعتماد به نفس کامل این کار رو به انجام رسوند اما دریغ…
تنها چیزی که دیدیم خوش گذرونی دو تا جون خوش شانس انگلیسی بود.
بابک
۷ آبان ۱۳۹۶واقعا ماشین های انگلیسی خاص هستند سبکشون تکه من عاشقشون هستم اصالت تاریخ تکنولوژی هنر یکجا جمع میشه یک اثر هنری هستن